![]() |
|
||||
|
||||
![]() En inmiddels zijn de banden voor de azev's ook al biinen gekomen
![]() Een set toyo T1R ,in de maat 215/40x16 Even gepast onder de witte , ![]() ![]() Betere foto's komen nog ...........
|
||||
|
||||
![]() Dik!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier even een paar betere foto's ,vind t zelf wel strak staan ,maakt de auto een beetje 'luxer' .....
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo kun je zien wat eens set velgen met een auto doet .....
![]() en dan dit ![]() Vind het beide wel mooi eigenlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een grijze bedoening
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het moeilijk, ziet er beide goed uit, ik weet nog niet voor welke mijn voorkeur uit gaat.
|
||||
|
||||
![]() Die Azev's zijn super!
![]() Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Azev's zijn chiq en dik!
Quote:
Links de Azev's en rechts die andere 2? ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() mooie jetta`s wytse
groetten christiaan mijn foto`s komen nog |
|
|||
|
|||
![]() Vind hem op de Azev's het mooist !
|
|
|||
|
|||
![]() vind de vorige ook heel dik staan het is een luxe probleem zullen we maar zeggen
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() En de 1e twee meeting's zijn inmiddels alweer geweest !
De jetta's doen het nog steeds beide goed ,alleen had ik op de terugweg vanuit Dinxperlo een beetje pech met de witte ,want mijn spanningsregelaar hield ermee op ! Maar met een schroevedraaier en wat wrikwerk deden de koolborstels weer even hun werk om thuis te kunnen komen . Daar zit nu inmiddels een nieuwe op ,dus kan weer jaaaren mee ![]() Het kan iig de pret niet drukken ,want op de eerste meetings dit jaar beide keren met een 1e prijs naar huis mogen terugkeren ,dus mijn jaar kan al niet meer stuk ! Heb vanmiddag nog snel even m'n nieuwe camera even getest ,maar die werkt wel goed ,is nog even proberen ,maar het lijkt goed ! ![]() ![]() ![]() Er is ook nog een kleine update ivm de audio ,maar dat volgt nog !
|
||||
|
||||
![]() Je witbalans is alleen niet helemaal lekker...
Maar ziet er mooi uit zo en gefeliciteerd! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd! En terecht... ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie getta
![]() ![]() Zelf zou ik voor een iets minder dikke/opvallende einddemper gaan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De witte op Fanatics ![]() En de witte op VAG-Fryslân in Burgum ![]() ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 02-07-2009 at 22:42. |
|
||||
|
||||
![]() De rode is er ook goed op vooruit gegaan met oude wielen van de witte,maar wat staan die azev's dik onder witte prachtige auto.
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi wagen deze jetta.
Heb hem gezien bij fanatics en bij vag fryslan? Pijpjes zijn niet echt niet mijn smaak, maar hij klinkt wel lekker! Velgen zien er goed uit ik vind de azev's beter staan, die ogen wat strakker. Toch staan die andere er ook niet verkeerd onder ![]()