![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ok na lange tijd alleen als bezoker van dit forum, waar ik veel heb geleerd, eens tijd om me golfje te laten zienDe laatste foto, vond ik wel grappig..de gele golf 1 is van een kameraad van me..
Met dank aan Jetta racing voor het plaatsen van me foto's ![]() Last edited by Baricade : 29-10-2006 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() k zie alleen maar rooie kruisjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Zo zie je de foto's wat beter ! leuke auto trouwens ,heb je wat meer info?
|
||||
|
||||
![]() Al,nette wagen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen !!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() alstu!
|
|||
|
|||
![]() Dank U, we doen ons best, maar snap niet waarom me fototjes er niet op krijg...
![]() Meneer jetta racing ...je bent de beste! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Net even op de rdw gekeken, en het is een g60.
Mooie wagen !!!
|
||||
|
||||
![]() Strakke bak!
|
|||
|
|||
![]() Jep. inderdaad, een GTI G60, dus Low and Slow...heb de wagen nu bijna 2 jaar. Ben druk in de weer geweest om 1 en ander weer orgineel te zetten. Er zaten de welbekende Autostyle heldere koplampen en ander prularia op en aan. Heb geen eens de moeite gedaan het te verkopen. We hebben het ritueel verbrand.
Ik heb de kwikfit velgen omgeruild voor orginele BBS RM velgjes, gevolgd door de Mercedes Benz velgen die er nu onder zitten, en blijven. Voor de rest netjes gereviceerde Glader, kleinere pouli en chipje voor 190pk. Verder geen audio aan boord. Is toch een G60 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, goed laag
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
Kan het kloppen dat ik de golf eens heb zien staan in nijverdal op het industrieterein? |
|
||||
|
||||
![]() erug mooi golf! zou er niet teveel aan veranderen.
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een erg strakke wagen...
|
||||
|
||||
![]() heb m in oostenrijk gezien ja,petje af hoor
Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
![]() sliep in oostenrijk in hetzelfde hotel
![]() ![]() en tot worthersee 2007, he !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak hoor!
|
|
|||
|
|||
![]() @erwinvr6: klopt, staat wel vaker in Nijverdal ind.terrein.Twee kameraden hebben daar hun bedrijfshal.
Voor de rest bedankt voor de reacties. ik zal qua uiterlijk van de wagen weinig schokkends meer doen. slechts subtiele verbeteringen, en technisch verbeteren. Niet noodzakelijk maar beter doen in mijn tijd en planning dan onverwacht. bijv. reviseren van versnellingsbak ed. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cool! Ben absoluut geen fan van de meeste mk2's, maar deze mag er wel wezen. Mooi dat je er geen sjonniebak van gaat maken! Succes ermee! |