![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer een Trunk erbij
![]() ![]() Heb hem van Berend [Lunatik] over kunnen nemen. Hier en daar wel wat plekjes, maar blijft een oud barrel natuurlijk. Al heb ik wel van de heren Hellinga begrepen dat hij van de aanschaf tot mijn overname een mooi stuk opgeknapt is. Specs: 1.6 liter 70pk TurboDiesel 1989 Km stand: 343.xxx [zegt mijn teller, maar schijnt niet te kloppen] Heb inmiddels zwarte bekleding, zacht dashboard, toerenteller, interieur uit een Golf TD [oude interieur uit Wytze's TD], Golf front met Jetta lijst, zwarte steelies, zwart/rode achterlichten, witte knippers voor, alle bumpers en lijsten zwart, 8v onderlip, open luchtfilter en een poetsbeurt. Hoef zelf bijna niks meer te doen ![]() Plannen? Jazeker! Maar wel op de lange termijn, eerst sparen en rijden. - Zakken - Hoedeplank opnieuw bekleden [grote speakergaten, en wil het zwart] - Van die plastic wielkastranden Eerste foto's, morgen volgen er meer: ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Ebut : 25-07-2007 at 21:29. |
|
||||
|
||||
![]() Vette Bak !!!!!! ik zal even kijken voor wat ranzige 1e foto's van de 1e aankoop bij berend toen !
Dan zie je wel verschil t.o.v. nu! Hij rijd trouwens wel goed ! veel succes ermee Ebut!
|
||||
|
||||
![]() way to go!
|
|||
|
|||
![]() Leuke wagen, succes ermee !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij rijd heerlijk ![]() En ben benieuwd naar de foto's ![]() Hoorde al van Gub dat het interieur te ranzig was om beet te pakken, dat beloofd wat! |
|
||||
|
||||
![]() Veel plezier gewenst!
|
|
||||
|
||||
![]() Coupe TurboDIESEL
Stoer Ebut !! ![]() ![]() ![]() ![]() Het verfijnen komt wel eerst al eens mee rijden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is een super Jetta Ebut! Heb er ook al redelijk wat km's in gemaakt en hij rijd geweldig met die TD. Als je zag hoe slecht hij eruit zag toen we hem voor het eerst zagen is die nu een stuk beter.
Veel succes en veilige km's ermee Ebut! |
|
||||
|
||||
![]() marine blauw... woooohooooo
|
||||
|
||||
![]() Get ready!!!! Zo was hij bij aankoop!
Let op het 'turbogat' in de mat (ja ook in de vloermat zelf ,tot aan de bodem....) En ,ja die stoel lijkt niet alleen vet ,hij was het ook nog echt ...... ![]() ' Kofferbakslotalgen '
|
|||
|
|||
![]() Whoo dat ziet er nu stukken beter uit !!
|
||||
|
||||
![]() Vet hok! Weer een Jetta TD
![]() ![]() Schiet de Passat trouwens al een beetje op? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goor
![]() Echt een mooi end opgeknap ![]() En ik doe eerst lekker even niks. Velgen enzo komen later ook nog wel. Heb er nu hele goeie bandjes om, die gaan eerst op. Last edited by Ebut : 26-07-2007 at 06:45. |
|
||||
|
||||
![]() Niet primeren?
|
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel een gtd plaatje voor in de grille
![]() wel oud type maar goed ![]() zal wel leuk staan veel plesier met de jetta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voorlopig niet Nyntje
![]() Maar het is helemaal geen GTD toch? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet over verven inderdaad! Maar leuke bolide zo. Maar dat wist je al
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, vind die Marechaussee kleur wel vet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is ook niet verplicht ![]() je had hem voor nop ![]() mischien had ik er iemand blij mee kunnen maken maar dan niet ![]() |