![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals de titel zegt:
Mijn vrouw en ik zijn vandaag ouders geworden van onze flinke dochter Charlotte !! ![]() ![]() ![]() Bevalling verliep vlot en zonder problemen ![]() Geboren op 27-07-2007 om 15u20 met een lengte van 54cm ![]() ![]() ![]() De trotse mama met haar dochtertje ![]() ![]() Charlotte zelf ![]() ![]() En hier de fiere papa met z'n dochter ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
![]() wat een schatje..leuke naam ook.. en......... EINDELIJK!!
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd !!
|
||||
|
||||
![]() Gefelicitaart
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Dimi !!!! Gefeliciteerd jongen !
eindelijk dan toch ,en ook nog een meisje ,mooi man! Feliciteer de mama ook maar even namens ons allemaal vanuit driesum ![]() Veel geluk met de kleine Charlotte!
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd
![]() eindelijk .....mooi man ...... ook van uit veenwouden van ons allemaal Gefeliciteerd veel geluk ![]() Last edited by voklswien : 28-07-2007 at 07:38. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
|
|
|||
|
|||
![]() Van harte gefeliciteerd.
![]() Ik kijk er nu ook al naar uit om onze 2 hummels ![]() ![]() Maar dat is pas in december. |
|
|||
|
|||
![]() van harte gefeliciteerd !!!!
goed om te horen dat alles goed gegaan is !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() van harte gefeliciteerd.
johan |
|
||||
|
||||
![]() hartelijk gefeliciteerd met de kleine~!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
Papa en mama ! ![]() ![]() ![]() hopelijk gaat het bij ons over 3 weken ook zo voorspoedig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allez! Amai! Wat leuk!!!
Proficiat aan jullie allemaal! ![]() Kan de mini recaro ook aangeschafd worden! Begin al aardig in te burgeren, haha:P Groetjes aan je vrouw en Charlotte zelf ook niet vergeten hoor! ![]() Heb je nog nooit zo serieus/aangedaan zien kijken, leuk om te zien! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van harte gefeliciteerd! (alle 3 natuurlijk!)
|
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd!!!
|