![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is er intresse in een jetta meeting ?
Ik zat voor als loactie aan AC de meern te denk ( licht lekker centraal in Nederland ) of mac delft . En als datum 27 april als je wat beters weet en intresse heb knal het neer dan gaan we is kijken wanneer het kan . datum en locatie is bekent Wanneer : zondag 27 april 2008 vanaf 13:00 Waar : AC de meern Wie is er welkom : Jetta's , Vento's , passat's eigenlijk alles met een fatsoenlijke kont . laat zien welke provincie de jetta scene leidt op de meest originele manier , prijzen ? De eer ! geen entree , geen DB drag , geen show&shine gewoon ouwehoeren !
KPU/audi/volkswagen/cambershims te koop Last edited by eddie-polo : 22-03-2008 at 21:59. |
|
||||
|
||||
![]() Als dit iets word ben ik er zeker bij !!!!!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom niet gewoon een VW meet
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kom maar op met die eindelijk zuid-hollandse jetta meeting
ipv al die friese jetta meetings ![]() zuid-holland wordt de nieuwe jetta provinsie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is het altijd al geweest!
|
|||
|
|||
![]() Bij voldoende animo kom ik zeker ook ff langs !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dream on ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus... leuk initiatief, probeer maar iets op te zetten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed plan!
|
|
||||
|
||||
![]() moet lukken
|
|||
|
|||
![]() Ok ik maak wat moois
Wanneer : zondag 27 april 2008 vanaf 13:00 Waar : AC de meern Wie is er welkom : Jetta's , Vento's , passat's eigenlijk alles met een fatsoenlijke kont . laat zien welke provincie de jetta scene leidt op de meest originele manier , prijzen ? De eer ! geen entree , geen DB drag , geen show&shine gewoon ouwehoeren !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet welke er is mee begonnen ,en het heeft uitgebreid ![]() Fryslân Boppe!
|
|||
|
|||
![]() ja en wij maken het af........... zo als gewoonlijk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Laat zien dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() jongens jongens jongens.... Noord Hollandse Jetta rijders zijn in de minderheid, dus het zeldzaamst, dus het best/duurst/meest gewild/etc... Face it.
|
|||
|
|||
![]() ik zal ALS FRIES ook ff reageeren
![]() wij hebben in heerenveen ook al eens een jetta meeting gehad maar dan ook aleen jetta 1 & 4 vento bora animo was er wel voor volgens mij en algemeene vw meetings zijn er zat kom maar op met je jetta meeting bij AC de meeren idd lekker centraal ![]() fryslan zal er zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lachen die provincie-kifterij!
Ik rij een Jetta III (Vento), woon in Velsen-Noord (Noord Holland), ben geboren in Ljouwert/ Fryslân, dus mag ik ook komen? ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() ach we wonen toch in het zelfde land, en lang leve de kifterijen en butts for live
iedereen mag komen met een vw kont
|
|||
|
|||
![]() kom maar op met de meeting
wel graag met mooi weer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tijdens een uitgebreide rit door Friesland heb ik welgeteld 0 Jetta's gezien. En 0 Jetta's vind ik gewoon een te klein aantal om als Jetta provincie door te gaan. ![]()