Log in

View Full Version : Nieuwe ergernis topic

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

heinz74
06-02-2016, 07:56
Ik gebruik sowieso marktplaats nog zelden, voor mij is het voortaan autoscout24, gaspedaal of mobile.de

Als je naar oldtimers zoekt moet je eerst 30 van die kut advertenties van catawiki doorscrollen om er ook maar een van een particulier tegen te komen

Iedereen denkt dat je tegenwoordig een 'net' golfje 2 1.3 van 1990 voor 7k kunt verkopen

7 van de 10 keer klik je een advertentie aan van een normale fatsoenlijke auto, blijkt het huurkoop of aanbetaling te zijn. Of mensen die er een polotje van 2010 voor 3000 opzetten en dan in de beschrijving zetten dat er nog 3000 bijkomen. En dan selecteer je op prijs van laag naar hoog, krijg je eerst autos die verkocht zijn en dan op 1 euro worden gezet, daarna krijg je lease auto's:s (geen idee waarom die daar überhaupt op staan..). En dan krijg je eindelijk eens normale auto's.

En zelfs wanneer je auto's selecteerd tot bijv. 1999 krijg je er auto's van 2014 tussendoor.. nee, ik ben er wel voort klaar mee eigenlijk

ik begrijp ook niet hoe dat Catawiki werkt..of hoe men aan hun spullen komt..
stond laatst gewoon een 2002 turbo tussen..'zulke' auto's blijven steevast in een specifiek kringetje hangen ,,die kom je niet zo maar tegen naast een ex lease 118d ofzo..
zou het weer zoiets zijn waar curatoren en/of deurwaarders achterzitten..van die figuren die je nieuwe flatscreen taxeren voor 50 euro en dan vervolgens voor bijna nieuwprijs aanbieden ?..
en daar vervolgens zelf flink wijzer van worden?..
ik weet wel dat MP er vol van staat, van hun advertenties..ook daar zal MP wel een percentage van opstrijken..
het word ook steeds moeilijker om tussen de autoonderdelen spullen van particulieren te vinden ..ook al filter je vanalles ,dan nog kom ik bij bedrijven uit die 25 euro vragen voor een asbak..,15 euro voor een raamslinger..
en dan ook elke keer die ongeloofelijke vervelende reclames ertussen van KPN en All secure..bijna niet weg te klikken die troep..
ben benieuwd hoe MP er over 5 jaar uitziet..een grotere bende dan het nu is kan (bijna)niet..
achja de verkoopgroepen via Facebook zijn er ook nog..gaat doorgaans nog goed ook..tot nu toe ..

richard-polo
06-02-2016, 11:38
En hopen op losbandige, aangeschoten vrouwen, die na een willekeurige slechte openingszin mee naar huis gaan :)

Daar is Geen carnaval voor nodig ;)

stufenheckfahrer
06-02-2016, 11:53
stond laatst gewoon een 2002 turbo tussen..'zulke' auto's blijven steevast in een specifiek kringetje hangen ,,die kom je niet zo maar tegen naast een ex lease 118d ofzo..

Ik heb me daar ook al vaak over verbaasd, en erger me geel en groen aan hun advertenties.
Één keer klikte ik op zo'n nepadvertentie waar ze iets aanbieden voor een laag bedrag, als je er dan op klikt staat de veiling al op een tienvoud van dat bedrag, en dagenlang daarna kom je overal die kutadvertenties tegen.
Als ik maar een vermoeden heb dat die catarommel erachter zit klikt ik weg.

wessel97
06-02-2016, 19:07
zou het weer zoiets zijn waar curatoren en/of deurwaarders achterzitten..van die figuren die je nieuwe flatscreen taxeren voor 50 euro en dan vervolgens voor bijna nieuwprijs aanbieden ?..
en daar vervolgens zelf flink wijzer van worden?..
ik weet wel dat MP er vol van staat, van hun advertenties..ook daar zal MP wel een percentage van opstrijken..
het word ook steeds moeilijker om tussen de autoonderdelen spullen van particulieren te vinden ..ook al filter je vanalles ,dan nog kom ik bij bedrijven uit die 25 euro vragen voor een asbak..,15 euro voor een raamslinger..
en dan ook elke keer die ongeloofelijke vervelende reclames ertussen van KPN en All secure..bijna niet weg te klikken die troep..
ben benieuwd hoe MP er over 5 jaar uitziet..een grotere bende dan het nu is kan (bijna)niet..
achja de verkoopgroepen via Facebook zijn er ook nog..gaat doorgaans nog goed ook..tot nu toe ..

Een collega van mij vertelde dat hij gehoord had van iemand die zijn auto daarbij wilde aanbieden catawiki 20% van de verkoopprijs van jouw auto pakt. Daarom staan al die simpele auto's er ook zo ontzettend duur op. Moet je je voorstellen dat op een auto van 20k er gewoon 4000 euro naar catawiki gaat... Het enigste wat hun doen is een beetje reclame maken en die advertenties erop zetten.

Broer Konijn
06-02-2016, 20:02
Ik erger me aan mensen die alle minis MIENIEKOEPER noemen. Terwijl het in de meeste gevallen een 850, 1000, S, ONE, CLUBMAN, COUNTRYMAN of gewoon 'MORRIS' of 'AUSTIN' MINI is. Het word ook vaak als één woord uitgesproken. Veel mensen hebben ook geen idee aan wie de achternaam 'cooper' toebehoort.

Flat412
06-02-2016, 20:05
of een New Beelte (de omgebouwde golf 4) Beetle noemen...

Robbbert
06-02-2016, 21:27
of een New Beelte (de omgebouwde golf 4) Beetle noemen...

Wat is dat ook voor een belachelijke naam?

Polo1w
06-02-2016, 23:32
Wat is dat ook voor een belachelijke naam?

Tssss. Allemaal "kevers" :D :D

powah
07-02-2016, 10:15
Carnaval, enige waar t om gaat is zuipen en veel te harde muziek.

http://cdn.meme.am/instances/48867117.jpg

golfje_295.000
07-02-2016, 12:41
Is de leeftijd Tom, dan kun je daar niet meer tegen

ewcaddymk1
08-02-2016, 23:50
reclame over autoverzekering voor hogeropgeleiden..niet om de hogeropgeleiden hier te benadelen maar deze heren krijgen dan 20 procent korting omdat ze een opleiding hebben.

net of kan de gemiddelde hogeropgeleidekantoorpik beter auto rijden dan een lts-er die met 16jaar al een auto reed en met 18 en een week zijn rijbewijs heeft gehaald dus al 12 jaar ervaring heeft voordat de hogeropgeleiden uit eindelijk hun pasje hebben gehaald na 4 jaar en 87 lessen
:puke:

VWJYI
09-02-2016, 00:07
Laatst nog bij radar geweest... Gewoon iedereen kan die verzekering nemen, omdat ze geen onderscheid mogen maken op dat soort criteria. ;)

NielsDub
10-02-2016, 09:10
Is idd de grootst mogelijke bullshit. Eind jaren 90 kregen vrouwen bij de Zwolsche Algemeene extra korting, vrouwentreden noemden ze dat. Achterliggende beargumentatie was dat vrouwen voorzichtiger zouden zijn in het verkeer, woehaaaaaa :lmao:

Erger me trouwens kapot aan verzekeraars die adverteren met "Fysio nodig? Zet 'even' de fysio dekking aan" of "Op vakantie? Zet 'even' de module reis aan." Net of die dekking dan meteen geldt en er geen wachttijden of minimale looptijden van toepassing zijn..... :screwy: Huis in de fik? Zet 'even' de module 'woonhuis' aan, duuh...

Oh ja, en dat zeikmuziekje onder de Rabo commercials...

sixpack
10-02-2016, 09:12
"Wij van wc eend adviseren wc eend"

golfje_295.000
10-02-2016, 10:03
Huis in de fik? Zet 'even' de module 'woonhuis' aan, duuh...

:D

heinz74
10-02-2016, 15:29
reclame van de NS...met 'the Pianoman' van Bily Joel...
laat ons eens even op een uurtje of 2 naar Londen reizen?...Yeah right..gaat em niet worden denk ik..en als je de andere morgen aankomt wil je alleen nog maar naar je nest...zo gaar ben je dan..portemonnee gejat ...6 x overstappen..noem maar op..

NielsDub
10-02-2016, 19:26
Of blaadjes op de rails... ijs op de bovenleidingen... omgewaaide treinstellen of wat voor weeralert ellende ze hier maar als excuus voor vertragingen kunnen vinden. Zelfs in Polen rijden de treinen op tijd...

Flat412
10-02-2016, 20:45
Blaadjes en Ijs hebben een reden.
de enige "verbinding" tussen de trein en spoor is ijzer op ijzer, ongeveer ter groot van 3 euro muntjes. Een trein heeft dus niet gek veel grip, en als je dan gaat glijden doe je weinig meer aan....

Andere ergenis: "hier openen" op een pak biscuitjes, kan beter staan "sla kapot op aanrecht" want dat lipje zit toch 3 meter van de tekst.

SciroccomTDI
09-04-2016, 14:23
Het is weer bijna zomer... de 4-takt 1-cilinders worden weer tevoorschijn getrokken... met hun veel CC... en hun scheet-lawaai...

Dokter D
09-04-2016, 17:59
Telefoons :mad:
Vandaag 8 telefoontjes gepleegd, welgeteld 2 mensen nemen dat klote ding ook daadwerkelijk op...
Knikker dat ding dan godver in de kliko.

Polo1w
09-04-2016, 19:25
Vandaag 8 telefoontjes gepleegd, welgeteld 2 mensen nemen dat klote ding ook daadwerkelijk op...

Ik erger me kapot aan mensen die denken dat ik op ieder willekeurig tijdstip op de dag mn tel op kan pakken.
Lekker handig als ik net met een versnellingsbak boven mn hoofd aan het balanceren ben, die laat ik vast en zeker per direct uit mn klauwen flikkeren, om juist dat ene speciale telefoontje van het vodafone reclameteam op te nemen :screwy:

jetta mk1 '82
10-04-2016, 07:01

:D

Broer Konijn
21-05-2016, 16:06
Een ergernis die ik veel zie voorkomen is wanneer er van rechts komende fietsers stil blijven staan en er ééntje gebaart van 'ga maar voor' terwijl de rest van de fietsers wel van hun voorrang gebruikt maakt. Zo krijg je dus vervelende ongelukken doordat veel mensen het ga maar voor gebaar van de fietser opvolgen en zo een andere scheppen.

SciroccomTDI
30-06-2016, 19:21
Ik erger mij er niet perse aan, aangezien het mij niet kan schelen.. maar wat ik wel dom vind: herdenkingen van dingen die lang geleden zijn gebeurd.

Slavernijherdenking, zojuist op het nieuws... WTF... Het is toch afgelopen, dan komen er geen nieuwe slachtoffers meer bij, de oude zijn allang dood... en dan is het toch goed?

martiepartie
01-07-2016, 12:51
Slavernijherdenking, zojuist op het nieuws... WTF... Het is toch afgelopen, dan komen er geen nieuwe slachtoffers meer bij, de oude zijn allang dood... en dan is het toch goed?

Dat is meestal zo met herdenkingen... ;) gaat over zaken die al lang niet meer spelen, maar wel een moment van bezinning waard zijn. Niet overal in de wereld is dat het geval.

Joey96
01-07-2016, 13:30
Ergenis nummer 1, van die parkeer balken "betonnen liggers"
Onderlip in 3 stukken en n gat in de intercooler :(

Nels
01-07-2016, 19:58
De bekende "varkensruggen" inderdaad zwaar irritant voor lage auto's!

Robbbert
27-08-2016, 12:31
Dat ik in google chrome niet meer met de backspace naar de vorige pagina kan. Ik zal maar eens terug op zoek moeten naar een muis met van die knopjes op de zijkant.

Flat412
27-08-2016, 14:07
Dat de Hella catalogus op internet niet dezelfde part nummers heeft als de Hella catalogus bij de brezan

Flat412
27-08-2016, 14:07
Dat de Hella catalogus op internet niet dezelfde part nummers heeft als de Hella catalogus bij de brezan

SciroccomTDI
27-08-2016, 18:52
Dat ik in google chrome niet meer met de backspace naar de vorige pagina kan. Ik zal maar eens terug op zoek moeten naar een muis met van die knopjes op de zijkant.

"ALT" + "←" zal uw vriend zijn :tongue:

SciroccomTDI
09-09-2016, 07:58
Dat er anno 2016 nog steeds geen complete, kant en klare RVS vervanging is voor een uitlaat van een Golf 2 die je er gewoon onder kan laten zetten door de garage om de hoek.

En als je al iets vind, krijg je er een einddemper bij met een design uit de jaren '90.

En dat geen enkele fabrikant de moeite neemt om je een complete uitlaat aan te bieden, dus inclusief katalysator, voorpijp, flexibel deel, et cetera.

Iemand een Golf 2 kopen? Uitlaat is lek, verder prima.

Dat is voor Scirocco ook zo.

Maar ik heb een keer iemand ontmoet, die had een Golf 2 GTI uitlaat bij uitlaatstunter.nl gekocht. Hij had een TDI in de Golf. Zag er eigenlijk heel goed uit, zeker voor dat geld. Geen RVS, weliswaar...

SciroccomTDI
10-10-2016, 20:58
Ik heb vandaag de achterste remleidingen en -slangen van de Scirocco vervangen.

/adem in ... adem uit/

HOE ? HOE heeft men ooit gedacht om het te doen? Het is volgens mij de aller sleutelonvriendelijkste klus aan de hele auto... om te huilen!

Tevens.. waar ik mij ook aan erger... de fcking onduidelijkheid en onbekendheid over de remmen ? Gewoon oooveral wat anders.

Remslangen achter ? 2 lengtes.. pak je " de goede" , blijkt die te lang..

Remleidingen? Te lang...

Remslangen voor voor? Te kort...

Afbeelding van de hoofdremcilinder in ETKA? Totaal anders dan mijne..

En als slagroomtoefje op de taart: nadat het vervagen gelukt is, brak een van de ontluchtingsnippels af :)

NielsDub
13-10-2016, 15:44
Ik heb vandaag de achterste remleidingen en -slangen van de Scirocco vervangen.

/adem in ... adem uit/

HOE ? HOE heeft men ooit gedacht om het te doen? Het is volgens mij de aller sleutelonvriendelijkste klus aan de hele auto... om te huilen!

Tevens.. waar ik mij ook aan erger... de fcking onduidelijkheid en onbekendheid over de remmen ? Gewoon oooveral wat anders.

Remslangen achter ? 2 lengtes.. pak je " de goede" , blijkt die te lang..

Remleidingen? Te lang...

Remslangen voor voor? Te kort...

Afbeelding van de hoofdremcilinder in ETKA? Totaal anders dan mijne..

En als slagroomtoefje op de taart: nadat het vervagen gelukt is, brak een van de ontluchtingsnippels af :)

Lekker hè, ff je frustraties van je af schrijven. 't Kan ook zo:

https://memecrunch.com/meme/3Y5XB/poar-neem-n/image.png?w=400&c=1

ewcaddymk1
30-10-2016, 22:43
Vettel en ferrari :puke:

Marxje
31-10-2016, 06:48
Vond nog dat Vettel zich inhield tijdens het interview hoor.

ewcaddymk1
31-10-2016, 19:02
Niet op de boardradio

SciroccomTDI
25-11-2016, 14:55
Ik heb van de week de voorste remmen van een E46 320d vervangen.

Dan haal je het wiel af, en zie je het voor je.. begin je het plan te maken:

het is een zwevende klauw, dus:
- even de tang in elkaar drukken met een lijmklem
- het klein schroefje dat de schijf vasthoudt er uit draaien
- remtanggeleiders met de 7mm binnenzeskant er uit draaien
- remtang er af, samen met de blokken
- schijf er uit
- nieuwe er op ....

Maar nee ... daar denken ze bij BMW anders over:

op 1mm nauwkeurig is de remklauwanker zo gemaakt, dat de schijf er precies niet uit kan... dus moet die ook los..

pfff...

yuli
25-11-2016, 15:27
@SciroccomTDI
Toevallig vorige weekend dezelfde klus gedaan bij mijn mijn BMW E46 318i tijdens het wisselen van me winterwielen.
Ik was letterlijk in 20 minuten per wiel klaar ging heerlijk. 1 dop 6 mm inbus, 1 dop 7 mm inbus en een dop op slag moersleutel voor de remzadels prr prr klaar. De rest was klikker de klik.

Maar goed mijn ergernis was een week daarvoor mijn schoonvader helpen met een ford fiesta type 4;
- voor dempers vervangen. Aftermarket zijn te kort als je niet weet dat er een trillingsdemper achterwege kan laten.
- Voor dempers moet je over het fussee tillen en laten zakken en dan rossen met hamer tot je er simpel van wordt..
- Homokineet wilde niet uit wiellager/fusee

alles zat vast en tegen..

SciroccomTDI
08-12-2016, 10:17
Wij hadden geen slagmoersleutel ..
Opzich valt de hoeveelheid werk ook wel mee, maar men had het toch ook kunnen maken zodat het niet hoefde :(

Mijn actuele ergernis, door een gedwongen omleiding hier in Heerlen: Voortuinen!

booooohhh.. waarom moet dat?

https://s20.postimg.org/k9g1bptp9/kutvoortuin.jpg

Het belemmert het verkeer, en meestal wordt het nergens voor gebruikt..

https://s20.postimg.org/u80zy734t/betere_oplossing.jpg

Zo had het toch ook gekund?

Sorry, ik kan mij er echt niet in vinden :D

Matheo
08-12-2016, 10:51
Zo'n beetje mijn eerste ingreep na de verbouwing van het huis

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/599908_3779761847135_1265228856_n.jpg?oh=bb88de8c56c8c4dbcc874017a087337e&oe=58B97497

https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/598678_3779774407449_1256425665_n.jpg?oh=6425568672be045d14e3b41dd8427ef7&oe=58C1BFC1

https://scontent.xx.fbcdn.net/t31.0-8/1039728_10200783813412224_459169674_o.jpg

SciroccomTDI
08-12-2016, 13:36
hulde! :thumbup: :rock:

SciroccomTDI
09-01-2017, 21:35
GVD ...

Hele dag met Elektrogolfkachel bezig geweest ... een week later vind je zo iets:

http://www.ebay.de/itm/291670129748?clk_rvr_id=1151181956853&rmvSB=true

http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDgwMA==/z/ee0AAOSwPcVViULK/$_1.JPG

Waarom kan het niet gewoon een keertje lekker gaan .. zonder dat je de fiets uitvindt.. :evil:

ewcaddymk1
15-04-2017, 14:05
Zaterdagmorgen starten met boodschappen, klusjes in in huis , koffie met dr vrouw en lego bouwen met de kids...dus de middag voor me zelf :thumbup:

NOT!!!!!

Vrouw shoppen , kids naar vriendjes en ik ????? Onverwacht visite :mad:

tim_j
31-08-2017, 21:11
De verplaatsing van het forum naar Facebook😡
Het forum is juist handig omdat het een centrale plaats is. Facebook moet je maar net matties zijn met de juiste persoon of groep! Vrij irritant dus! Zoek je een onderdeel, niet te verkrijgen via het forum.. via facebook waarschijnlijk wel maar wie wat waar? Er zijn tich verkoop groepen, welk moet je hebben? Daarom is een centrale plaats handig: Volksforum.

wessel97
31-08-2017, 22:57
Ik vind facebook juist super handig, zeker in verkoop groepen zoals bijv. Vag verkoop hoekje. Je bereikt meteen 60.000 mensen als je iets verkoopt waarvan je weet dat het ze interesseerd ipv marktplaats waar je tegenwoordig 10 euro betaald en het dan nog niet verkoopt.

Facebook is een soort gratis marktplaats waar je alles op kunt zetten en veel mensen bereikt. Dat je lid moet worden bij die groepen is natuurlijk om te zorgen dat niet mensen die er geen interesse in hebben allemaal meepraten etc. Daar heb je niets aan. Maar ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ze je weigeren o.i.d.

Je weet dat je ook vragen kunt stellen in de meeste groepen? Plaats een bericht met " ik ben opzoek naar...." en 9/10 keer is er iemand die je verder kan helpen.. ik zou juist willen dat forums zo makkelijk waren.

Rallyegolf20vt
01-09-2017, 07:08
Het forum is juist handig omdat het een centrale plaats is. Facebook moet je maar net matties zijn met de juiste persoon of groep! Vrij irritant dus! Zoek je een onderdeel, niet te verkrijgen via het forum.. via facebook waarschijnlijk wel maar wie wat waar? Er zijn tich verkoop groepen, welk moet je hebben? Daarom is een centrale plaats handig: Volksforum.

+ 6 :D

EnVeeZee
01-09-2017, 09:20
:goodpost: :goodpost:

Tjaap
01-09-2017, 10:12

Volksforum Facebook heeft 4x zoveel leden als het forum zelf. Ik probeer ze nog steeds allemaal hierheen te krijgen maar het lijkt niet echt te werken.
We deel ik nog steeds zoveel mogelijk van jullie projecten om nieuwe leden te lokken.

heinz74
01-09-2017, 19:11
gewoon weer een verschuiving binnen de maatschappij..Facebook is zoveel groter dan een forum..
en je bereikt er mensen mee die nooit op de fora zitten..
ik zit zelf in een paar koop/verkoop groepen voor BMW e30-36,en vind daar toch echt de mooiste spullen..soms ook spullen die tegelijkertijd op MP staan ,maar via Facebook gewoon veel sneller verkocht worden..
ook gooi je er veel sneller foto's op ,zelf ter plaatse met je smartphone..hoeft allemaal niet via een Photobucket of Imageshack (gaat al niet meer)..
vind het een super medium zo..

jones
01-09-2017, 19:30
Vind facebook ook ideaal voor een hoop dingen, supermakkelijk.
Toch vind ik het wel echt jammer dat het zo rustig is op het forum.
(al ben ik zelf ook niet echt van het vele schrijven hier)
Ik ga al jaren trouw na het eten even op het forum kijken maar lijkt steeds stiller te worden.
Blijf toch trouw iedere dag even kijken, gewoonte denk ik :D :screwy:

Rallye-VR6t
01-09-2017, 21:05

+7 :thumbup:

Alberto
02-09-2017, 09:41
jonghuuuu :D

jetta mk1 '82
03-09-2017, 06:48
Volksforum Facebook heeft 4x zoveel leden als het forum zelf. Ik probeer ze nog steeds allemaal hierheen te krijgen maar het lijkt niet echt te werken.
We deel ik nog steeds zoveel mogelijk van jullie projecten om nieuwe leden te lokken.

Ik ben nog steeds van mening dat het wijzigen van de verkoop regels daar geen positieve bijdrage aan hebben geleverd...

wessel97
03-09-2017, 11:40
Ik denk dat je met facebook meer mensen naar volksforum zou kunnen lokken door de links naar threads die wel eens geplaatst worden interessanter te maken.

Nu worden er meestal foto's geplaatst met een link erbij maar zonder een uitnodigende text/ uitleg wat het is nodigd het niet echt uit om naar de site te linken. Het zijn kleine dingen maar wel belangrijk. Als je het voor elkaar krijgt om mensen door te laten klikken naar de site, gaan ze toch rondkijken wat er nog meer te zien is en misschien wel een account aanmaken

Als voorbeeldpaginas heb je hiervoor petrolicious, vwvortex of speedhunters

Het is makkelijk om facebook af te zeiken omdat het veel wegneemt van een forum maar het opend aan de andere kant ook juist nieuwe (gratis:D) deuren.. ook voor het forum je kan er prima van profiteren het is de beste manier van reclame maken.

SciroccomTDI
25-09-2017, 09:45
Het moment wanneer je tijdens TIG-lassen met de electrode tegen het smeltbad komt en gewoon weet dat de elektrode vern**kt is, en je de toorts er af moet breken en de electrode is bot en de boog is niet meer van bruikbare concentratie..
en je de tijd van 5 seconden geleden herinnert, toen je super fijn kon lassen met een spitse electrode en het gewoon goed ging en je het voor vanzelfsprekend aanzag..

GVD...

tim_j
03-10-2017, 21:20
Haha ja, herkenbaar😂

Rallye-VR6t
04-10-2017, 11:17
Zooo herkenbaar.......en net voor je klaar bent met de las..... :mad:

SciroccomTDI
19-11-2017, 13:17
Ik vind het tamelijk irritant wanneer mensen drank morsen op een hardcorefeestje...

Na de eerste drie uur wordt hakken en stampen onmogelijk..

En natuurlijk mensen aan de drugs.. en dan moet er weer iemand net dat tikkeltje te veel op hebben... pfff (:

jetta mk1 '82
23-11-2017, 21:53
En natuurlijk mensen aan de drugs.. en dan moet er weer iemand net dat tikkeltje te veel op hebben... pfff (:

Lopen er daar ook mensen rond zonder drugs op dan!? :eek: :D

Rick
09-08-2020, 08:10
Als iets mij 1 keer opvalt, dan blijf je het zien. Zo komen de Peugeot 308jes dus uit de fabriek, ik snap dat er een tijdje terug een gigantische vraag naar was. Maar om dan je kwaliteitseisen aan de kant te zetten. :screwy: :D

https://i.ibb.co/8b3fHX5/4-CCD671-A-E58-C-43-B3-8-DB8-58488-EEAAA19.jpg

René
09-08-2020, 09:36
Als iets mij 1 keer opvalt, dan blijf je het zien. Zo komen de Peugeot 308jes dus uit de fabriek, ik snap dat er een tijdje terug een gigantische vraag naar was. Maar om dan je kwaliteitseisen aan de kant te zetten. :screwy: :D

https://memegenerator.net/img/instances/55143379/looks-good-to-me.jpg

Alberto
09-08-2020, 10:19

Hoger zijn ze gewoon niet bij PSA
Dit valt binnen de normen