View Full Version : Nieuwe ergernis topic
Pages :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
golfje_295.000
28-02-2012, 21:36
vannacht mijn auto proberen te stelen en ik dus vanavond op de bank slaap om te voorkomen dat ze auto alsnog meenemen.
nog even en ik zet er de hele nacht een 500watt bouwlamp op.
dus mijn ergernis is dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.
Iemand die langs je heen kijkt als je met 'm gesprek bent...
En sommigen links en rechts tegelijk, maar daar kunnen ze niets aan doen... :)
vannacht mijn auto proberen te stelen en ik dus vanavond op de bank slaap om te voorkomen dat ze auto alsnog meenemen.
of ik nou op de bank slaap of in bed,als ik slaap zou het iemand nog kunnen lukken om m'n huis te stelen.moet ie niet te lomp doen natuurlijk;)
maar ik snap de ergernis.
waar ik me aan erger,mensen die op mijn auto gaan zitten/ertegenaan hangen.ik vraag daar niet om,en al had ie me ook maar een knaak gekost dan nog doe je dat toch niet?ik geef toe,hij is niet superknap,ik ga er niet voorzichtig mee om en ben er ook echt niet zuinig op,maar ik vind het gewoon zwaar asociaal als onbekenden wel even zullen beslissen hoe ze met jouw spullen om zullen gaan.
Onder je ruitenwisser een kaartje van een bedrijf vinden die graag je oude golfje willen kopen, danwel met of zonder apk... Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?
Onder je ruitenwisser een kaartje van een bedrijf vinden die graag je oude golfje willen kopen, danwel met of zonder apk... Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?
die had ik laast ook onder de wisser van de passat
in africa willen ze ook airco :D
VwJarnoGT
02-03-2012, 09:46
Idd, afkappen die klauwen :D
stufenheckfahrer
02-03-2012, 22:37
Rot op! Ziet die eruit alsof ik er vanaf wil!?
Blijkbaar werkt dat niet zo.
Mijn Golf zit nog onder de pekel van deze, en vorige winter, en ik krijg nooit zo'n kaartje onder de wisser, terwijl hij er toch uitziet alsof ik er vanaf wil :D
Dat er nog lui zijn die in sprookjes geloven :D
"fotograven" die niet op een normale manier kunnen vragen om een stapje opzij te doen....
pieterveenstra
05-03-2012, 15:38
Er achter komen dat je een ander onderdeel op de post hebt gedaan dan dat je eigenlijk dacht. En nu dus met de onnodige kosten zit :screwy:
Achja... eigen schuld dikke bult :redface:
pieterveenstra
06-03-2012, 17:14
Niet helemaal zeker of ik dit in het juiste topic zet, aangezien het eigenlijk veel meer aandacht verdient :mad:
Zat vanmiddag in de bus (lijn 11) vanaf het Zernike in Groningen naar het Centraal Station. Voor de één na laatste halte (emmaplein) maakt de bus een krappe bocht naar links (vanaf het gedempte zuiderdiep). Nu is het zo dat direct na deze bocht een zebrapad zit waar vele voetgangers per dag gebruik van maken, niks mis mee zou je zeggen.
Vandaag was het zo dat 2 Marokkaanse kereltjes (jaartje of 18/19) het nodig vonden om nog (opzettelijk en gehaast) over te steken toen de bus al bijna op het zebrapad stond. De bus natuurlijk vol in de ankers en de buschauffeur kreeg een brutale middelvinger en aan paar gebaren naar zich toe geslingerd.
De chauffeur haalt zijn schouders op en maakt een knikkend gebaar, waarna één van deze schattige Marokkaantjes zich richt tot de chauffeur. Het raampje van de bus stond toevallig open en deze zgn. "Mocro" begint te schelden en te tieren. In een fractie van een seconde haalt het Marokkaantje uit en plaatst zijn vuist op het hoofd van de chauffeur!!
Uiteraard hard weglopen en snel die muts op doen van je mooie bontkraagjasje :redface:
Moraal van het verhaal: Ik was furieus! En net als vele medereizigers verbaast dat dit gewoon kon gebeuren. Ik heb dat "volk" al niet hoog zitten, maar dit is toch echt wel de druppel die bij mij de emmer doet overlopen. Ik wil niet generaliseren, maar veel goeds zie ik er niet meer van in!
De chauffeur is er overigens goed vanaf gekomen, maar kon wel zien dat hij net zo kwaad was als ik. Ben benieuwd of die gast op video staat!
http://www.youtube.com/watch?v=C6HMfkmZuvw
Ik hou me maar even stil, denk ik even beter!
Om het toch nog netjes uit te drukken; Ik deel de frustratie van Pieter!!!
dat de "tour de france" alweer begonnen is in limburg........ mofo's op hun toerfietsjes....
Showtime
06-03-2012, 18:10
Ik hou me maar even stil, denk ik even beter!
Om het toch nog netjes uit te drukken; Ik deel de frustratie van Pieter!!!
Ik ken me daar ook wel in vinden ja. Kijk, rotte appels heb je overal. En dat er dan op de 100.000 een paar van die mongolen :screwy: tussen zitten... Prima, shit happens, Kan gebeuren... Maar het loopt echt de spuigaten uit!
evilnyntje
06-03-2012, 19:36
Over de rijweg, want het fietspad is zo mainstream!
Idd, dat is eigenlijk mijn grootste verkeers ergernis en dan niet aan de kant gaan en 4 dik blijven fietsen.
aan marktplaats. Wil je ff snel iets opzoeken en klik je in het vakje om de zoekterm in te geven. Verspringt altijd net het scherm iets waardoor je op de reclameboodschap klikt. Klotesite :D
Mensen die in te koop gevraagd ads totaal iets anders aanbieden dan hetgeen waar om gevraagd word,'omdat ze het nog hebben liggen'
ronaroot
12-03-2012, 15:49
aan marktplaats. Wil je ff snel iets opzoeken en klik je in het vakje om de zoekterm in te geven. Verspringt altijd net het scherm iets waardoor je op de reclameboodschap klikt. Klotesite :D
Bekende ergernis :D
Dokter D
12-03-2012, 19:41
dat de "tour de france" alweer begonnen is in limburg........ mofo's op hun toerfietsjes....
Bij ons in de buurt is een rustig stukje weg waar de heren een rondje kunnen maken en zo een tijdrit kunnen houden.
Ze zijn vaak errug pissed wanneer je heeel erg rustig in je auto voor hun rijdt en "geniet van het mooie landschap" :D
Audi1981
15-03-2012, 18:22
Dat er mensen zijn die Sjaak beginnen te imiteren in hun MP advertenties...:screwy:
Vanavond even in Zwolle geweest om met een paar vrienden naar de bios te gaan. Ruim 3 uur weggeweest, moet ik €8,- aan parkeerkosten betalen. Dat is toch niet normaal meer? :shake:
Moet je een oude Corolla kopen. Dan heb je drie van die kaartjes in de week. Maatje van mij legde ze op een gegeven moment maar op het dash zodat de volgende kon zien dat hij geen intresse had.
Steilheck
18-03-2012, 12:37
Vanavond even in Zwolle geweest om met een paar vrienden naar de bios te gaan. Ruim 3 uur weggeweest, moet ik €8,- aan parkeerkosten betalen. Dat is toch niet normaal meer? :shake:
Dat is goedkoop! Kom eens naar Amsterdam..... :tongue:
Koopje!!!
Ga eens naar Amsterdam daarna ga je de tarieven in Zwolle echt waarderen.
Laatst ook meer dan 10 euro kwijt voor 3 uur in de parkeergarage van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. :D
Amsterdam? Ja in mn straat 4e per uur, maar in het stadion parkeer je voor 8 euro 24 uur en krijg je voor 2 man OV-erbij. Goede deal lijkt me toch? :)
doe ik idd altijd als ik naar amsterdam ga, ideale oplossing :thumbup:
doe ik idd altijd als ik naar amsterdam ga, ideale oplossing :thumbup:
Ik als Rotterdammer parkeer hem dan altijd in de Arena. Behalve als ik zakelijk in Adam moet zijn, dan staat die in de Bijenkorf.
Vraagprijs €250,- en dan als 1e bod €500,-
En dan dit als mail erachter aan.
Hi,
I was browsing through sites and your ad caught my eye. I am very interested in purchasing this from you. At present I am currently out of town due to the work I do, I am based in Calais and work as an engineer on ships. Now what I propose to you is this; Due to the fact that I am so far away right now I will gladly transfer you the amount via PayPal plus any excess transfer charges, what I would then also do is arrange for a private courier company to pick up from your address once you have received the payment into your Paypal account. The reason I choose paypal is that it is a reliable and secure way of making a payment online so works out better for both parties.
Ungria Lopez Carlos
Date of Birth:
18/12/1960
Most Recent Address:
188 Agricola Rd, Dadeville, AL 36853
Criminal Records:
0 records found
Aliases/Name Variations:
Ungria Lopez,Lopez Carlos,Ungria L Carlos
So in order to enable me to proceed with the payment could you please provide me with the following information:
Name
Your PayPal e-Mail Address :
Amount
Phone Number
Kind regards,
Ungria.
set velgen voor oudijzergeld te koop staan waar duidelijk bij staat 'opknapset',en dan nog een pm sturen of ik even closeupfoto's van alle beschadigingen kan maken.bij deze,nee daar heb ik geen zin in.[net zo min als in terug pmén op zo'n vraag]
Mwa.. Opknapset vind ik wel een ruim begrip.. Sommige vinden een setje RMs met wat doffe randen al opknappers maar bij andere praat je over 4 kromme wielen, stoeprandschade en gare lak. Dus opzich vind ik het geen raar verzoek..
Mwa.. Opknapset vind ik wel een ruim begrip.. Sommige vinden een setje RMs met wat doffe randen al opknappers maar bij andere praat je over 4 kromme wielen, stoeprandschade en gare lak. Dus opzich vind ik het geen raar verzoek..
wel als ze voor oudijzergeld weg mogen;)
Dan hoef je geen RM's met doffe randen te verwachten idd
richard-polo
02-04-2012, 12:53
mensen en hun flauwe 1april grapjes!!!!!!!
superbeast
04-04-2012, 10:18
Duitsers die 60 km/h rijden op een 100km/h weg, en dan ook niet constant 60 kunnen rijden ook.
Mensen die een opel blok in een vw monteren :screwy: :shake:
http://freespace.virgin.net/stu.evans/Mvc-006f.JPGDat snap ik nou niet. Een opel blok daar vallen sommige over. Maar wielen van een bmw, porsche, bentley, audi, mercedes,.... onder een vw is het dan weer wel. :screwy:
acht die 2 liter 16v blokken uit de GSI's zijn wel heel sterk en snelle blokken.
technisch is opel zo slecht niet geweest in het verleden alleen die roest he:-)
golfje_295.000
08-04-2012, 13:11
Is als vloeken in de kerk.
Denk dat Opel toch het merk is waar de meeste VW liefhebbers de grootste aversie tegen hebben. In een astra uit `94 wil ik ook niet dood gevonden worden, maar de auto`s die Opel tegenwoordig maakt, zijn een stuk stijlvoller en dikker dan menig nieuwe Volkswagen.
Daarentegen zal niemand die hier zit zal zeggen rot maar op met je Bentley,porsche etc.
Als vloeken in de kerk... Mooie verwoording.
Ik ken mensen die rijden in een Porsche soms mag ik er even naast zitten en van genieten.
Dit is 1 van zijn Porsche's :thumbup:
ready for take-off (http://www.miketekstenbeeld.nl/download/PSL/993biturbo.pdf)
Als ik nou bij Armand kom aanrijden met Porsche wielen onder de caddy. Wat denk je dat hij gaat zeggen? :screwy:
Als ik nou bij Armand kom aanrijden met Porsche wielen onder de caddy. Wat denk je dat hij gaat zeggen?
geen idee,niet bekend met armand.
maar het is natuurlijk een vergelijk van lik m'n lolly.een opelblok in een vw is kut,punt.
vette wielen van een dikke auto onder een vw is cool,punt.
golfje_295.000
08-04-2012, 14:00
hahaha ,Gerben geeft de iets minder genuanceerde versie van mijn antwoord.
:D
vette wielen van een dikke auto onder een vw is cool,punt.Ik en vele Porsche rijders, vinden dat typische een gevalletje van ik wil zo graag maar ik kan niet. Ook diverse kennissen van me delen die mening. Als ik met Porsche wielen onder de caddy aan kom rijden dan liggen ze dubbel. Plak ik er Bentley wielen onder dan pissen ze in hun broek.En ik schaam me dood. Dat is mijn Punt :D
Bij mij alleen Porsche wielen als ik ook een Porsche rij. Een 944 en 924 zijn geen porsche's. Dat is een Audi met een Porsche logo erop. Zo werdt er in ieder geval over gesproken toen die op de markt kwam. Nu zie ik een aantal VW rijders het zelfde doen. Ze hangen logo's van andere auto's aan hun auto.
Dit is zeker ook een vergelijk van lik me versie. :D
Of 911's met opel senator remblokken, of audi waterpompen op 968 ed, immi turbo wielen etcetc omdat dat goedkoper is, om je dood te lachen :D
Nee, dan liever een mooi setje porsche/bentley/ ferrari etc wielen onder een
Vw ;)
Je slaat de spijker vol op zijn kop sixpack.
Ik zie het al voor me een Bentley op VW wielen of een Aston Martin op Audi wielen. Of een Ferrari op Mercedes wielen Dan lacht iedereen je uit. Althans dat denk ik. ;)
En dan draag jij nog eens een keer het voorbeeld aan dat het "goedkoper" is. Een heel mooi vergelijk. :thumbup:
Maar zodra de wielen van een Porsche of Mercedes of een Bentley onder een VW zitten dan is het mooi?
Waarom omdat die wielen "duurder" zijn?
Dan zitten we dus op het punt ik wil wel maar ik kan niet. Want ik kan alleen de duurdere wielen betalen en niet de hele Porsche of Bentley.
Op een vag meeting vinden vele dat mooi. Maar je moet eens weten wat de Porsche rijders en Bentley rijders ervan denken als ze een vw voorbij zien komen met hun automerk wielen onder een VW. precies dan lachen zei je uit. Alleen vele VW rijders zien dat niet of willen dat niet zien. :screwy:
En dit is mijn mening en hier laat ik het bij.
Iedereen nog een hele prettige 2de paashaasdag gewenst.
richard-polo
09-04-2012, 09:19
een hoop punten voor een Punt
jetta mk1 '82
09-04-2012, 09:41
Het zelfde geld voor VW rijders die een hekel hebben aan Opel en wel met 16" Opel staal rond rijden...
Mensen die op elke style wel wat te ******en hebben. Zijn het niet de Mercedes of de Bentley velgen, dan wel de BBS.
Sorry :green: :giggle: moesteven lachen
Showtime
09-04-2012, 10:13
Je slaat de spijker vol op zijn kop sixpack.
Ik zie het al voor me een Bentley op VW wielen of een Aston Martin op Audi wielen. Of een Ferrari op Mercedes wielen Dan lacht iedereen je uit. Althans dat denk ik. ;)
En dan draag jij nog eens een keer het voorbeeld aan dat het "goedkoper" is. Een heel mooi vergelijk. :thumbup:
Maar zodra de wielen van een Porsche of Mercedes of een Bentley onder een VW zitten dan is het mooi?
Waarom omdat die wielen "duurder" zijn?
Dan zitten we dus op het punt ik wil wel maar ik kan niet. Want ik kan alleen de duurdere wielen betalen en niet de hele Porsche of Bentley.
Op een vag meeting vinden vele dat mooi. Maar je moet eens weten wat de Porsche rijders en Bentley rijders ervan denken als ze een vw voorbij zien komen met hun automerk wielen onder een VW. precies dan lachen zei je uit. Alleen vele VW rijders zien dat niet of willen dat niet zien. :screwy:
En dit is mijn mening en hier laat ik het bij.
Iedereen nog een hele prettige 2de paashaasdag gewenst.
Wie intereseerd het nou wat een ander er van vind? Als je het zelf maar mooi vind toch? Net als eerst aan de buurman vragen, wat vind je een mooie kleur, en dan daarom die kleur nemen... :screwy:
Waren de eerste Porsche's geen veredelde kevertjes?
Ben maar wat blij met mijn Porsche(brembo) remmen,ongeacht wat een ander ervan vind.
Dat dit reacties op zou leveren dat wist ik wel. En dit is echt het laatste wat ik er over zeg.
Volgens mij gebruikt Porsche Gotti wielen.
http://users.skynet.be/fa878060/vw/gotti.jpg
Als dit type wiel onder een Porsche zit dan plaatst Porsche er een naafkap in met een Porsche logo. Want ze zitten tenslotte onder een Porsche.
Zitten ze onder een VW dan zit nog steeds het Porsche logo erin.
Meer hoef ik toch niet te zeggen……… :screwy:
En dat doe ik ook niet. :D
Nogmaals een ieder moet doen wat hij wil.
Alleen pas ik niet in dat hokje. dat mag toch. :cheers:
Als je onderdelen monteert van een ander merk omdat het beter is, vind ik gaaf. (zoals jou porsche remmen)
Als je audi A3 wielen onder je vr6 knoopt omdat je het mooi vind, oke respect.
Maar je moet geen bentley wielen monteren, omdat het bentley wielen zijn..
;)
stufenheckfahrer
09-04-2012, 11:47
Een 944 en 924 zijn geen porsche's. Dat is een Audi met een Porsche logo erop. Zo werdt er in ieder geval over gesproken toen die op de markt kwam.
Pardon?!
Ik weet niet waar jij uithing tijdens de introductie van deze auto's, maar je hebt er de ballen verstand van, da's wel duidelijk.
Porsche 924 is door Porsche ontworpen voor Audi als sportcoupé voor dat merk, om aan upgrading van hun merk te doen.
Toen Audi door marktomstandigheden terugtrok heeft Porsche besloten om zelf het model uit te brengen, om door dezelfde marktomstandigheden te kunnen downgraden.
Dus als je nóg eens iets met een klok en een klepel op een forum wil roepen, kijk dan eerst waar de kerktoren staat.
golfje_295.000
09-04-2012, 12:01
Porsche 924 is door Porsche ontworpen voor Audi als sportcoupé voor dat merk, om aan upgrading van hun merk te doen.
Toen Audi door marktomstandigheden terugtrok heeft Porsche besloten om zelf het model uit te brengen, om door dezelfde marktomstandigheden te kunnen downgraden
Dus is t een Porsche voor Audi,t is geen Porsche voor Porsche.
Ding heet in de volksmond niet voor niets ''poor man`s porsche''.
stufenheckfahrer
09-04-2012, 12:10
Dus is t een Porsche voor Audi,t is geen Porsche voor Porsche.
Ding heet in de volksmond niet voor niets ''poor man`s porsche''.
Dat klopt helemaal! :thumbup:
Maar dus geen Audi met een Porsche logo.
Jel Golf 2 GTI
09-04-2012, 12:14
Het soort velgen stoort me niet echt, of ze nu van een bentley , mercedes of wat dan ook komen.
Zijn het vette velgen dan zijn het vette velgen alleen het logo zou ik er niet in laten zitten.
Mercedes alphards vind ik hele mooie velgen voor onder een MK4 maar ik stoor me steeds aan het sterlogo dat er in zit.
Maak dan custom logo's of prop er een vw logo in. :thumbup:
Bloody hell.hoe was je paasweekend?wel goed,beetje met z'n allen lopen zemelen over naafkappen enzo.....
golfje_295.000
09-04-2012, 15:07
Bloody hell.hoe was je paasweekend?wel goed,beetje met z'n allen lopen zemelen over naafkappen enzo.....
jettaracing
09-04-2012, 17:52
Haha dit vraagt even om een foto :D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC00125.jpg
Ik ben persoonlijk best wel trots op m'n (mille miglia) porsche wielen , en ik kan me dan ook ergeren aan mensen die er porsche of Audi wielen eronder hebben met een VW logo.............. :shake:
Ik kan me ook nog herinneren dat er een Rs2 was ,met porsche velgen en remmen ..................dan moet daar ook maar een audi logo in haha :thumbup:
Ik en vele Porsche rijders, vinden dat typische een gevalletje van ik wil zo graag maar ik kan niet. Ook diverse kennissen van me delen die mening.
hier van moet ik even lachen , :D kansloos
hier van moet ik even lachen , :D kansloosNatuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. :D Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa :spankit:
Sorry hoor maar ik kan zat Porsche rijders die zich krom lachen om die stumperts.
Nu voelen vele zich natuurlijk aangevallen want er wordt wat negatiefs gezegd en dat mag niet iedereen moet dezelfde mening hebben en het mooi vinden. Ik vind je een stumpert als je met andere logo's op je auto rond rijd. In welke vorm dan ook. :egg:
Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen.:lmao:
En doorrrrr...
GerardMkIIVR6
10-04-2012, 08:07
Natuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. :D Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa :spankit:
Sorry hoor maar ik kan zat Porsche rijders die zich krom lachen om die stumperts.
Nu voelen vele zich natuurlijk aangevallen want er wordt wat negatiefs gezegd en dat mag niet iedereen moet dezelfde mening hebben en het mooi vinden. Ik vind je een stumpert als je met andere logo's op je auto rond rijd. In welke vorm dan ook. :egg:
Meesten met Porsche wielen en logo's onder VW rijden Porsche's helemaal zoek ;) en zit zoveel geld in dat er wel een Porsche van gekocht kon worden ;)
Heeft allemaal NIKS met kwaliteit te maken maar met type wiel en het uiterlijk ;)
En ja het ene op het andere doen ze bij de fabrieken ook al techniek van Porsche is van VW en wordt gebruikt in Bentley,Lambo enz :D
Dus gebeurt stiekemweg toch al ;)
En vindt als je mensen uitlacht zoals kennissen van je doen over mensen die iets kunnen bouwen en zij alleen maar kopen beetje arrogant ;)
Maar SO WHAT laat lekker ieder in zn waarde en genieten van de hobby ;)
En zeik mensen niet af omdat de budgetten anders zijn.
We see them rollin,me and my porsche mates laughin....
golfje_295.000
10-04-2012, 09:42
hahaha :rock:
GerardMkIIVR6
10-04-2012, 09:50
We see them rollin,me and my pathetic porsche mates laughin....
Hahaha is dit n geval ik reed populair in mn Porsche en er was n oude Golf sneller?
Michaelknight
10-04-2012, 12:37
Meesten met Porsche wielen en logo's onder VW rijden Porsche's helemaal zoek ;) en zit zoveel geld in dat er wel een Porsche van gekocht kon worden ;)
Heeft allemaal NIKS met kwaliteit te maken maar met type wiel en het uiterlijk ;)
En ja het ene op het andere doen ze bij de fabrieken ook al techniek van Porsche is van VW en wordt gebruikt in Bentley,Lambo enz :D
Dus gebeurt stiekemweg toch al ;)
En vindt als je mensen uitlacht zoals kennissen van je doen over mensen die iets kunnen bouwen en zij alleen maar kopen beetje arrogant ;)
Maar SO WHAT laat lekker ieder in zn waarde en genieten van de hobby ;)
En zeik mensen niet af omdat de budgetten anders zijn.
:goodpost:
Michaelknight
10-04-2012, 12:42
mijn grootste ergernis is die porsche rijders die denken dat ze de hele wereld zijn.......
golfje_295.000
10-04-2012, 12:53
dat zijn niet alleen porsche rijders, daar hebben bijna alle bestuurders van dikke (duitse) auto`s een handje aan, kwam vanmiddag van rechts voor een bestuurder van een x6, klojo reed gewoon door,had ik nog zoiets van kan gebeuren, maar meneer flikt precies t zelfde bij de volgende 3 gelijkwaardige kruispunten.
hufter
Natuurlijk vinden je het kansloos. Rij je zelf toevallig niet met Porsche wielen onder je vw. Die mensen willen graag Porsche rijden maar kunnen alleen de wielen betalen. dan ben ik liever kansloos dan een stumpert. :D Afz de kansloze. woehaaaaaaaaaa :spankit:
Nee rij niet met Porsche wielen maar met de zelfde BMW wielen als jij ;)
maar Porsche wielen bestaan die trouwens ? staat er niet gewoon BBS , OZ of wat dan ook in
Porsche maakt al jaren geen wielen meer
maar je zou je dood moeten schamen toch als Porsche rijder
die rijden met onderdelen op hun Porsche die ook op een Scoda gebruikt worden :screwy:
kan echt niet hoor :cool:
mijn grootste ergernis is die porsche rijders die denken dat ze de hele wereld zijn.......
:D :D
Jan-Jelle
10-04-2012, 16:37
Misschien is het niet zo handig dat je voor je Porsche vrienden spreekt, maar dat je die uitnodigt om hier te spreken. Daarnaast heb je een eigen mening, maar je gedraagt je alsof jou mening een feit is. Dat is niet zo.
Verder noem je dat mensen die met Porsche wielen onder hun golf rijden dat doen omdat ze de Porsche niet kunnen betalen. In veel gevallen is dat ook zo. Maar jouw Porsche heb ik nog niet gezien, misschien moet je met zulke uitspraken komen als je zelf een porsche hebt. En dan niet een 924 of 944, want dat is naar jouw zeggen een Audi.
Ik zou zeggen, creëer een eigen mening en een eigen smaak, in plaats die van je Porsche vriendjes over te nemen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AGHA4GOB-D.jpg
Btw, Porsche heeft zelf geen wielen gemaakt dat deden o.a. Fuchs, BBS, Speedline en Oz voor ze ;)
Later als ik oud ben (nog ouder) en de kids zijn de deur uit koop ik wel een 911 (of toch die 356 waarnaar ik ben wezen kijken)
Daar komen btw dan geen porsche wielen onder, ga niet met de meute meelopen, ben geen schaap! ;)
Je kunt trouwens veel zeggen over de 924/944,maar ik zou er graag weer 1 hebben....enige dat er imo poor aan is is het vermogen van de basismodellen.(had een 2.0:redface: )maar beste discussie zo....:d
Jan-Jelle
10-04-2012, 19:32
Btw, Porsche heeft zelf geen wielen gemaakt dat deden o.a. Fuchs, BBS, Speedline en Oz voor ze ;)
Later als ik oud ben (nog ouder) en de kids zijn de deur uit koop ik wel een 911 (of toch die 356 waarnaar ik ben wezen kijken)
Daar komen btw dan geen porsche wielen onder, ga niet met de meute meelopen, ben geen schaap! ;)
RS-Velgen! ;)
Johan1982MK1
12-04-2012, 16:01
misschien moeten de porsche rijders eens denken aan een G60 of 20vt ombouw
staande golf
12-04-2012, 17:47
Je kunt trouwens veel zeggen over de 924/944,maar ik zou er graag weer 1 hebben....enige dat er imo poor aan is is het vermogen van de basismodellen.(had een 2.0:redface: )maar beste discussie zo....:d
Inderdaad best gave wagens! :cool:
Drugsrunners....... F***ing mofo's...... Komt net een collega van mij richting het werk. Word die lastig gevallen onderweg of die rotzooi wil kopen(rijd met een belgisch kenteken) hij reageert geïrriteerd en word vervolgens bij het volgende stoplicht in elkaar getrimt door 2 daders met een licht getint uiterlijk.
Mag die nog even naar de ehbo en bedankt.
allemaal in een grindboot de noordzee op en daar de luiken in de bodem opengooien....
Jel Golf 2 GTI
17-04-2012, 10:40
Ik haat smurfen.
mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die topics openen met vage vragen,en nog te bedonderd zijn om er wat uitleg of een foto bij te plaatsen.iedereen moet maar ruiken wat ze allemaal bedoelen.....
ErikvanBilsen
23-04-2012, 19:34
Dan ben ik toch wel heel erg fout geweest.
Een Golf 2 gehad met 16 inch Opel staal en Audi A3 wieldoppen.
The Clauw
23-04-2012, 20:57
Wat is dit nou weer voor iets raars???
Als je een beetje logisch na denkt dan zal je begrijpen dat die exclusieve wielen compleet andere waardes hebben waardoor ze veel mooier onder dat soort auto's staan.
Nog zo iets merkwaardigs. Jij kunt aan de wielen onder een bepaalde auto zien wat het budget alsmede het vermogen van die persoon is?
Dit is tenenkrommend. Jou vooroordelen slaan werkelijk nergens op.
jetta mk1 '82
24-04-2012, 17:59
Als je een beetje logisch na denkt dan zal je begrijpen dat die exclusieve wielen compleet andere waardes hebben waardoor ze veel mooier onder dat soort auto's staan.
Nog zo iets merkwaardigs. Jij kunt aan de wielen onder een bepaalde auto zien wat het budget alsmede het vermogen van die persoon is?
Dit is tenenkrommend. Jou vooroordelen slaan werkelijk nergens op.
AMEN!!
Dit is tenenkrommend. Jou vooroordelen slaan werkelijk nergens op.Dus omdat ik het niet mooi vind trek je die conclusie. Woehaaaaaaaaaaa ben je ook blond?
Hokjesfiguur. Als een hondje erachteraan lopen. Kwijlen en vooral zo als hieronder.
:own:
Te simpel voor woorden.
En ze dan iedere week op een meeting laten zien. Onder het mom ik doe het voor mezelf.
@jetta mk1 '82
Jij buigt net zo als die blauwe smily's. ;)
Ik pis echt in me broek hier. :D
Jan-Jelle
24-04-2012, 19:32
Ik pis echt in me broek hier. :D
Dan moet je een luier om doen... Of een schone broek aan doen.
Je reacties slaan werkelijk nergens op, je zou eens met die caddy van je naar het Porsche forum moeten gaan als je daar zoveel vrienden hebt.
Jan-Jelle
24-04-2012, 19:46
Paar porsche wielen zouden onder jouw caddy echt niet slecht staan hoor ''Ediejo''
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/3/8/9/caddyporsche.png
golfje_295.000
24-04-2012, 20:25
whahaha, was te verwachten natuurlijk. :D
maakt m wel af inderdaad.
ik had de opmerking al in zijn caddy topic willen plaatsen.
jetta mk1 '82
24-04-2012, 20:33
@jetta mk1 '82
Jij buigt net zo als die blauwe smily's. ;)
geeft meer aan wat voor simpele ziel jij bent... kansloze stakker :screwy:
naast de issues die ediejoooooo met porsche wielen heeft zijn er nog wat dingen die hem dwars zitten geloof ik....
zomaar even uit zijn eigen topic.....
iedere hobby kost geld laten we dat voorop stellen. De een gaat naar de kroeg en de ander naar de publieke vrouwen om het netjes te houden. En geloof me ik rij vaak zat langs het zandpad in Utrecht me maat woont erachter. En het is er altijd druk.
Ik ga me niet verontschuldigen of wat dan ook. Maar ik heb 1 jaar geen auto gereden moet je kijken wat dat scheelt. En ik rook al 2 jaar en 9 maanden niet meer. Weet je wat dat scheelt? En ik hoef het niet nieuw te hebben. Ik kon al eerder een kaal dashboard kopen. Voor 150 euro als ik het zelf uit zou bouwen. Als zei het moesten uitbouwen 250 euro. Hé waar ben ik bij een sloop of bij de juwelier? Steek die maar in een gaatje waar nooit zon schijnt.
Nu ben ik voor alles nog geen 100 kwijt inclusief de rvs tussendemper.. Een avondje kroeg of stappen kost meer volgens mij. Of je moet geen rondje geven en alleen voor je eigen bestellen. Dan red je het.
Mocht dat gebeuren dan kan een maat van me dat probleemloos kan vervangen. dan kost het me een flexkabel en een flesje wijn plus een avondje gezelligheid bij hem. Wat moet een mens nog meer?
Je houd dan net zo veel over als een avondje kroeg. Koppijn een berg geld kwijt spugen als het mee zit. Geef mij dit dan maar.
oja,en wat doe je als je geen hoer geneukt hebt,niet gerookt hebt en geen bier gedronken?juist, dan schroef je BMW E30 velgen onder je caddy en niet te vergeten,je leukt het interieur op met een verlichte pookknop uit china,voor die donkere avondjes die je met je [hol?]maat en een flesje wijn in je caddy doorbrengt........
voor mij gaat deze in de map waar ik sinds kort een passende naam voor heb, 'Dutchbeast&co'.
ik dop er nog 1,goedenavond.
De Pul for president hahahahaha :)
Houden we het gezellig dames ?
Wederzijds respect en dat soort onzin.
jetta mk1 '82
24-04-2012, 21:28
:thumbup:
Jan-Jelle
24-04-2012, 23:24
ik dop er nog 1,goedenavond.
Proost!
Dat zal Ediejodibbes wel niet doen, want die gaat ook nooit uit, want dan kan hij weer een rvs einddemper kopen, ofzo...
Van het geld van een krat bier kun je ook weer een liter olie voor die caddy kopen natuurlijk...
Ediejo, misschien kun jij beter je eigen forum opzetten? Omdat je alles aan je auto toch voor jezelf doet...
staande golf
25-04-2012, 09:49
Haha 12 september allemaal stemmen :D Mooi gesproken pul!
Dutch_Jetta_GT
25-04-2012, 17:09
Ik erger me eigenlijk helemaal nergens meer aan, is dat normaal of moet ik toch eens een arts of apotheker raadplegen?
Ik erger me weer eens aan verkoop advertenties. En vooral mensen die de regels niet lezen.
Per dag is 1!! Up toegestaan. Bij een tweede worden beide ups verwijderd. Wil je info toevoegen dan gebruik je de edit knop en posts als " je hebt pm " zijn niet toegestaan.
Iemand ziet zelf wel dat hij pm heeft.
GerardMkIIVR6
26-04-2012, 07:52
Oeps nu viel ik me lullig Tjaap :D heb net in het koerier topic op Ebut gereageerd met je hebt Pb (shame) :D
ronaroot
26-04-2012, 08:12
posts als " je hebt pm " zijn niet toegestaan.
Ik respecteer de regels maar dit soort posts kan ik wel begrijpen.
Vaak worden er toch wel geliefde artikelen aangeboden en om de discussie te vermeiden, van "ja ik was eerder" :rolleyes: doe ik de tekst "je hebt pm" in het topic.
Dit om dan aan andere geinteresseerde aan te geven dat ik serieuze interesse heb en als eerste gereageert heb.
Vaak hanteren namelijk de verkopers (ikzelf ook) wie het eerst komt het eerst maalt ;)
Jan-Jelle
26-04-2012, 08:14
Ik respecteer de regels maar dit soort posts kan ik wel begrijpen.
Vaak worden er toch wel geliefde artikelen aangeboden en om de discussie te vermeiden, van "ja ik was eerder" :rolleyes: doe ik de tekst "je hebt pm" in het topic.
Dit om dan aan andere geinteresseerde aan te geven dat ik serieuze interesse heb en als eerste gereageert heb.
Vaak hanteren namelijk de verkopers (ikzelf ook) wie het eerst komt het eerst maalt ;)
Echter is het zo dat je direct een mail krijgt als er een PM naar je is verzonden. Dan lees je deze toch direct. Ook als je Volksforum opent dan krijg je een melding. Dan is die extra post toch onzin?
Als je op marktplaats iemand een mail stuurt over een product, sms je hem toch ook niet ''je hebt mail''?
ronaroot
26-04-2012, 08:26
Correct, voor de verkoper is het duidelijk die krijgt meteen een melding.
Maar als je met meerdere geinteresseerde kopers aan het mailen bent, vindt ik het prettig om op die manier aan te geven dat ik als eerste was.
Marktplaats werk ik op een vergelijkbare manier, alleen pak ik dan de telefoon ;)
Puur om dan als eerste erbij te zijn en "zekerheid" te hebben dat het artikel voor mij is.
Moet zeggen, ik heb het dan wel over echt geliefde artikelen die moeilijk te verkrijgen zijn en veel interesse voor is.
Geloof me heb regelmatig dit soort onnodige discussies gehad, en uiteindelijk is de verkoper de kl**tzak omdat hij het artikel "zogenaamd" aan iemand anders heeft verkocht :rolleyes:
Dat voorkom je toch niet, aangezien artikelen vaak op meerdere sites aangeboden worden.
Dan heeft de verkoper toch jouw PM als eerst? Bovendien is het geen geschreven regel maar word het aan de discretie van de verkoper behouden wie hij het product gunt.
Daar bovenop wat Marc zegt dat het vaak op meerdere sites staat en er mensen zijn die zich wel aan de regels houden en gewoon een PM sturen en dus eerder zijn dan degene die "eerst" claimt. M.a.w. Onzinnig bericht dus
ronaroot
26-04-2012, 18:48
Onzinnig bericht dus
Dat zie ik helaas toch anders ;)
Maar goed, zoals eerder gezegd: ik respecteer de regels :thumbup:
ewcaddymk1
27-04-2012, 20:39
vanaf pag.40 tot hier even rustig door gelezen ,ben je 35 minuten verder zit me nog steed iets dwars van pag. 41 :shake: :mad:
Een 944 en 924 zijn geen porsche's. Dat is een Audi met een Porsche logo erop :D
ik heb zelf een 944 gehad super auto en een echte porsche en rijd beter dan oer posche 911 .
ik heb een heel naslagwerk van porsche ducumentatie en alles wel doorgelezen maar ik kom alleen tegen dat de 2 liter in de 924 in samenwerking met audi is gemaakt .
de 924s 2.5 is het zelfde blok als de 944. ;)
omdat audi met de 5 cilinder kwam en porsche die liever niet in hun auto's wou hebben, hebben ze ervoor gekozen om de cilinderkop van de 928 5.0 v8
te nemen en daar een nieuw onderblok bij te maken met 2 balans assen
ik kan geen vw blok vinden met het zelfde onderblok als de 2.5 liter van porsche .
als je naar de afwerking van de 944 kijkt kom je ook wel dingen tegen die ook in een golf 1 of golf 2 nou en dat maakt de posche op leeftijd nog een beetje betaalbaar anders zouden ze de prijzen hebben van een Buggati omdat elk wiel opnieuw moet worden uitgevonden . :eek:
dus ik baal er best wel van dat veel denken dat een 924 en 944 een audi is :tongue:
de 2.0 is overigens ook nog door vw gebruikt,in de lt...
ewcaddymk1
27-04-2012, 20:54
weer wat geleerd benmeer op de hoogte van het porsche verhaal :D
The Clauw
27-04-2012, 21:35
ik vind deze top,geweldig lefty:thumbup:
haha thnx maar jij kunt er ook wel wat van ;)
vanaf pag.40 tot hier even rustig door gelezen ,ben je 35 minuten verder zit me nog steed iets dwars van pag. 41 :shake: :mad:
ik heb zelf een 944 gehad super auto en een echte porsche en rijd beter dan oer posche 911 .
ik heb een heel naslagwerk van porsche ducumentatie en alles wel doorgelezen maar ik kom alleen tegen dat de 2 liter in de 924 in samenwerking met audi is gemaakt .
de 924s 2.5 is het zelfde blok als de 944. ;)
omdat audi met de 5 cilinder kwam en porsche die liever niet in hun auto's wou hebben, hebben ze ervoor gekozen om de cilinderkop van de 928 5.0 v8
te nemen en daar een nieuw onderblok bij te maken met 2 balans assen
ik kan geen vw blok vinden met het zelfde onderblok als de 2.5 liter van porsche .
als je naar de afwerking van de 944 kijkt kom je ook wel dingen tegen die ook in een golf 1 of golf 2 nou en dat maakt de posche op leeftijd nog een beetje betaalbaar anders zouden ze de prijzen hebben van een Buggati omdat elk wiel opnieuw moet worden uitgevonden . :eek:
dus ik baal er best wel van dat veel denken dat een 924 en 944 een audi is :tongue:
Helemaal mee eens! Een 944 of 924 zijn totaal geen Audi´s. ( ookal zijn ze wel in samenwerking met Audi ontwikkeld en door ontwikkeld ) Het lijkt er in de verste verte niet op. Ik als extreem Oudi-liefhebber ( en bestuurder ) ben maar al te vaak jaloers op de uitrusting en uitvoering van deze prachtige sportwagens / grand tourers.
Naast het feit dat dit een transaxle is ( bak achterin en motor voorin ) wat zorgt voor de perfecte gewichtsverdeling heb je ook een dikke vette middentunnel en een interieur waar de huidige sportwagens nog nieteens aan kunnen tippen.
Ook hebben ze achterwielaandrijving en aan de onderkant is het vooral bij de latere modellen rozegeur en manenschijn met dik gegoten alu draagarmen etc.
Maar let maar niet op wat Ediejo zegt want die kraamt hier wel vaker dom gezwets uit.
Ik snap eigenlijk niet dat niet juist bovenstaande hetgeen was wat bij jou is gaan knagen en wat je dwars heeft gezeten. Hij maakt eigenlijk alle porsche rijders belachelijk met zijn uitspraken ;)
ewcaddymk1
28-04-2012, 00:26
het was al de tijd dat ik zelf de 944 reed ,toen waren er heel veel mensen met de woorden ach heeft een audi gekocht ,kon ie niet een echte betalen .
nou was mijn trouwauto een 911 turbo cabrio '86 (wat ik nog steeds het mooiste model vind) maar kwa weggedrag en comfort kon deze lang niet aan mijn 944 2.7 '88 tippen .
en nu lees je even een stukje door van dit topic en dan kom je weer zo iemand tegen die er totaal geen verstand van heeft .
dus voor zulke personen eerst maar eens in het merk verdiepen voor er zulke onzin word uitkraamd. zeker als je zoveel porsche vriendjes hebt , kun je de volgende keer ook een keer mee lullen , en een gesprek voeren met waarheden .
zeg niet wat je weet maar weet wat je zegt ;)
:wuv:
http://mclellansautomotive.com/photos/B4852.jpg
erger me aan mensen die in een tekoop-topic een reactie neerzetten,als de historie van deze auto bekend was had ik hem gekocht.het gaat over een volkswagen van pakembeet 2000euro,niet over de titanic.
als je echt zo geinteresseerd was had je er al naast gestaan om er even mee te vlammen........
golfje_295.000
01-05-2012, 22:02
Tja. Dat was mijn punt dus.
The Clauw
02-05-2012, 20:51
Heyyyyy zijn dat geen remotec velgen ?
Showtime
02-05-2012, 23:24
half 10 savonds nog even 1 uur en 15 minuten moeten aansluiten in de file, Dit gebeurde op de A15 door een ongeluk
Heyyyyy zijn dat geen remotec velgen ?
nope,dacht dat dat ook een soort fuchsen waren?
Der Ghopmeister
03-05-2012, 05:06
http://motorfacts.de/szene-live/detailansicht/article/transaxle-allstars-1979er-porsche-924-turbo-coupe-typ-931-die-story.html
Zijn dat geen rial velgen want in die tijd zag je die best veel onder porsche's
GerardMkIIVR6
03-05-2012, 13:15
Mijn ergernis is dat Ebay als maatstaaf wordt genomen voor prijzen van onderdelen
Audi1981
03-05-2012, 14:24
En grote internet winkels die via Ebay werken maar pas reageren op je mails als je bij Ebay in de boom klimt :screwy:
(en d'r es flink aan geschud hebt)
golfje_295.000
03-05-2012, 14:45
Dat t voor ziggo schijnbaar onmogelijk is om als je met een digitale module werkt, alle zenders door te geven, zonder de melding geen signaal in je scherm weer te geven.
wat een waardeloos kutbedrijf
Dat ik bij een niet nader te noemen 'Volksforum adverteerder' adapters bestel om de ketel van velgen te voorzien met 'Der See'. Vervolgens eens bel en mail waar ze blijven omdat er nog meer moet gebeuren, mezelf meldt per mail en telefoon, waar vervolgens 2 verhalen uitkomen:
Telefoon: ja eind deze week, begin volgende week.
per mail: we hebben een leveringsprobleem blabla en we kunnen eind volgende week uitleveren. (wat te laat is en ook is aangegeven, aub voor een bepaalde datum)
Waarom moet ik erachter komen dat er probs zijn als ik er zelf naar vraag? Is het teveel moeite om service te verlenen? Even bellen / mailen dat het bestelde spul niet binnen de levertijd geleverd zal/kan worden die op de site staat. Goed bezig! :mad:
Dat t voor ziggo schijnbaar onmogelijk is om als je met een digitale module werkt, alle zenders door te geven, zonder de melding geen signaal in je scherm weer te geven.
wat een waardeloos kutbedrijf
iedereen om me heen hoor ik ook klagen over ziggo,ik heb er nog nooit problemen mee gehad?
http://motorfacts.de/szene-live/detailansicht/article/transaxle-allstars-1979er-porsche-924-turbo-coupe-typ-931-die-story.html
Zijn dat geen rial velgen want in die tijd zag je die best veel onder porsche's
oldskool-wielkenner arjan heeft weer eens gelijk,het zijn idd rials.
jetta mk1 '82
03-05-2012, 20:54
Dat ik bij een niet nader te noemen 'Volksforum adverteerder' adapters bestel om de ketel van velgen te voorzien met 'Der See'. Vervolgens eens bel en mail waar ze blijven omdat er nog meer moet gebeuren, mezelf meldt per mail en telefoon, waar vervolgens 2 verhalen uitkomen:
Telefoon: ja eind deze week, begin volgende week.
per mail: we hebben een leveringsprobleem blabla en we kunnen eind volgende uitleveren. (wat te laat is en ook is aangegeven, aub voor een bepaalde e
Waarom moet ik erachter komen dat er probs zijn als ik er zelf naar vraag? Is teveel moeite om service te verlenen? Even bellen / mailen dat het bestelde spul niet binnen de levertijd geleverd zal/kan worden die op de site staat. Goed bezig! :mad:
da's zwaar klote idd, toevallig een bedrijf in het oosten van het land!?
da's zwaar klote idd, toevallig een bedrijf in het oosten van het land!?
Jep, inderdaad in het Oosten. Ook problemen mee? (gehad)
Jep, inderdaad in het Oosten. Ook problemen mee? (gehad)
Ik wel in ieder geval. Exact hetzelfde verhaal, ook hetzelfde bedrijf als ik het zo lees.
Ha, das de eerste 924 'turbo' die ik zie die 4x130 velgen heeft :tongue:
Ik wel in ieder geval. Exact hetzelfde verhaal, ook hetzelfde bedrijf als ik het zo lees.
Ahaa. Ik weet nog niet wat ik doe, als het inderdaad eind volgende week is, is het te laat. Maar door geld terug te vragen en ergens anders te bestellen denk ik niet dat ik ze alsnog op tijd heb.
@alain,4x130?mijn 924 had ook 4x108?
Ehhh, dat bedoel ik ook :redface:
924 is 4x108 (Audi, Ford, Peugeot, Citroën steek), maar de 924 Turbo's hebben altijd 5x130 gehad en geen 4-gaats zoals de 'turbo' op de foto
erger me aan mensen die in een tekoop-topic een reactie neerzetten,als de historie van deze auto bekend was had ik hem gekocht.het gaat over een volkswagen van pakembeet 2000euro,niet over de titanic.
als je echt zo geinteresseerd was had je er al naast gestaan om er even mee te vlammen........
Zo zag ik laatst ook een newby hier posten op 3 verschillende verkooptopics van jetta's 1.3 uit 1988:
Oh, als hij nou van voor '87 was had ik hem wel willen hebben maar nu niet.
Echt he, post dan niks :screwy:.
Als je nog geen €18,- per maand aan belasting kan missen moet je helemaal niet aan autorijden beginnen want dat wil zeggen dat je per maand nu nog geen 10 liter kunt tanken :D.
golfje_295.000
04-05-2012, 12:36
Als je nog geen €18,- per maand aan belasting kan missen moet je helemaal niet aan autorijden beginnen want dat wil zeggen dat je per maand nu nog geen 10 liter kunt tanken :D.
tenzij je maar 180km per maand rijd, moet je alleen niet remmen,schakelen,sturen,koppelen want dat moet op een gegeven moment ook vervangen worden,waar dan weer geen geld voor is. :screwy:
Ehhh, dat bedoel ik ook :redface:
924 is 4x108 (Audi, Ford, Peugeot, Citroën steek), maar de 924 Turbo's hebben altijd 5x130 gehad en geen 4-gaats zoals de 'turbo' op de foto
Latere hebben ook 5gaats steek(teledials),maar dit is een usa misschien ligt het daar aan?ik ben er trouwens niet zeker van of dat klopt,turbo-5x130.ik denk dat het bouwjaarafhankelijk is....
Waar ik me de laatste tijd flink aan irriteer is dat mensen o-ve-ral hun mobieltjes pakken om vervolgens een potje ongezellig te gaan doen.....
Sorry hoor, maar je Facebook checken op een verjaardag?
Zal wel niet zo gezellig geweest zijn dan :tongue:
Zo de adapter bestelling geannulleerd, gelijk de volgende ergenis:
Binnen nu en 30 dagen heb ik mijn geld terug, ze zitten dan nog wel binnen regels omtrent het terugstorten, maargoed buiten het rentetrekken kan ik mij geen reden bedenken dat dit zolang 'moet' duren.
pieterveenstra
08-05-2012, 18:03
2 week terug deze knaap gekregen van oom agent:
http://farm8.staticflickr.com/7099/7159201920_1c2b744012_c.jpg
Iemand die raad wat ie kost, gaat door voor de koelkast :thumbup:
golfje_295.000
08-05-2012, 18:21
236 euro... ben wel toe aan een nieuwe koelkast. :D
The Clauw
08-05-2012, 19:00
2 week terug deze knaap gekregen van oom agent:
Iemand die raad wat ie kost, gaat door voor de koelkast :thumbup:
Die ford transit :tongue:
Blaauwwiekel
08-05-2012, 19:08
Eerste weg die andere weg heet?? is geen duidelijk adres en kan dus worden geseponeerd.
ewcaddymk1
08-05-2012, 19:16
zo zo , ik hoop het voor de beste man ;)
Blaauwwiekel
08-05-2012, 19:19
Waar ik me de laatste tijd flink aan irriteer is dat mensen o-ve-ral hun mobieltjes pakken om vervolgens een potje ongezellig te gaan doen.....
Sorry hoor, maar je Facebook checken op een verjaardag?
+1
pieterveenstra
08-05-2012, 19:35
236 euro... ben wel toe aan een nieuwe koelkast. :D
Zit je er nog mooi 154 euro vandaan ;)
Grapje kost me 390 euro.. je kan tegenwoordig beter iemand om zeep helpen :(
Die ford transit :tongue:
Haha.. ja ik was er ook wel iets trotser op geweest als het met de kever was gebeurt, maarja ;)
Eerste weg die andere weg heet?? is geen duidelijk adres en kan dus worden geseponeerd.
Als je goed kijkt is dat wegtype ;) Het is gebeurt op de N363
Blaauwwiekel
08-05-2012, 19:38
Shit zooi, dikke zak centen.
golfje_295.000
14-05-2012, 20:22
dat er zodra t zonnetje schijnt, hier van alle kanten wielrenners over de weg schieten, en je om de haverklap moet uitwijken om die hufters niet onder je wielen te krijgen. wat is t toch met die gasten? :screwy:
Ik erger me trouwens ook groen en geel aan alle internet helden. :D
ik ook :thumbup:
Ik erger me aan de niveaulozen die nog steeds denken dat Mac Donalds verpakkingen biologisch afbreekbaar zijn..
Ik erger me aan de niveaulozen die nog steeds denken dat Mac Donalds verpakkingen biologisch afbreekbaar zijn..
rustig rené,als je je daaraan gaat ergeren is het eind zoek.ik erger me allang niet meer aan niveaulozen,de ouders die te beschoffeld zijn hun kinderen niveau bij te brengen,daar heb ik de pest aan.
BIEZELWERKS
19-05-2012, 02:44
+10 ..en op bepaalde sites ook altijd dezelfde! :headshot:
http://i45.tinypic.com/294jamo.jpg
ik ook :thumbup:
:goodpost:
Dutch_Jetta_GT
19-05-2012, 11:39
Vol. 2.0? :D
Sjeesbeest
20-05-2012, 21:31
Mensen waarvoor je al weken spullen klaar heb liggen en die het gewoon niet opkomen halen.
Enne forumganger voor wie ik het klaar heb gelegd: het interieur ligt in de container
Mensen waarvoor je al weken spullen klaar heb liggen en die het gewoon niet opkomen halen.
Enne forumganger voor wie ik het klaar heb gelegd: het interieur ligt in de container
dat er hier steeds gaardere spullen worden aangeboden. Bijv gaar sportstuur "heel goedkoop" of een versleten recaro voor de hoofdprijs. :(
BIEZELWERKS
21-05-2012, 15:21
dat er hier steeds gaardere spullen worden aangeboden. Bijv gaar sportstuur "heel goedkoop" of een versleten recaro voor de hoofdprijs. :(
+1 Gratis Grabbelton Topic is misschien een laatste optie ! :D
Mensen die de verkoopregels niet lezen en rustig tot 4 keer toe " je hebt pm " aan een topic toevoegen.
Mensen die de verkoopregels niet lezen en rustig tot 4 keer toe " je hebt pm " aan een topic toevoegen.
of die nadat jij hebt gezegd dat alles apart geprijsd moet zijn in koelen bloede nog tot 4x toe de boel uppen,zonder er acht op te slaan whatsoever :D
Die is ook gesloten nu ;)
Hij is welkom een nieuw topic aan te maken volgens de regels.
DE REGELS ZIJN OVERIGENS BOVENAAN ELK VERKOOPFORUM TE VINDEN!!!
Iedereen kent ze wel de yuppen in hun dikke leasebak.
Vandaag ook weer zo’n situatie. Ik kom vanaf de zuilense ring (Utrecht) de A2 op richting Den Bosh. Dan kom je bij knooppunt Ouderijn. Dan zie je het geval al invoegen op een manier zo de hele weg is van mij en iedereen gaat maar ff aan de kant. Type zeer arrogant en in zijn dikke bak is hij helemaal de man.
Een stukje verder voegen de 2 invoegstroken samen met de A2 het wordt daar net voor de afrit 9 Nieuwegein. Het wordt daar 4 banen breed. Dus meneer denkt weer door te knallen naar de aller linkse baan. Alleen zat ik al naast hem. Hij reed wel in een grote bak maar niet echt snel. Dus ik moest vol in de ankers. Hij snijdt me gewoon vol af. Ik zie hem in zijn spiegel kijken. Vervolgens geef ik hem het gebaar met me vinger onder me oog dat hij moet kijken. Prompt krijg ik een rem test. Rechts was vrij dus ik naar rechts, met hem wil ik wel even een gesprekje hebben. Wat denk je meneer snijdt me voor de tweede keer af. Ik weer erachter en maak het gebaar dat we even moeten praten. We zaten bij de afrit Vianen. Van de valk zit om de hoek. Laten we even wat drinken in de piano bar.
Rij ik op de afrit Vianen Jan blankerbrug. Krijg ik ineens 2 middelvingers naar me toe opgestoken. Nu is het genoeg. Ik terug de A2 op en achter het geval aan. Dat had hij totaal niet verwacht en wegkomen was er niet bij voor hem. Hij koos duidelijk het hazenpad de held op sokjes. Alleen bleef ik gewoon achter hem. Kiest die de afrit Everdingen. De A27 op richting Gorinchem. Gaan er in de bocht na de A27 toe 2 vrachtwagen elkaar inhalen. Dus meneer zat klem. Wat denk je? Onze held kiest de vluchtstrook. Ga maar ik haal je wel in. En ja hoor bij de afrit Lexmond zat ik weer in zijn spiegel. Kiest hij weer de vluchtstrook. Wat ben je dan voor een eikel bij de hand doen in je dikke bak. Dan mij uit frustratie afsnijden omdat je het niet kunt hebben. Dat je eruit getrokken wordt? Vervolgens steek je ook nog eens een keer 2 middelvingers tegen me op. Wees dan ook zo´n held en zet hem aan de kant. Dan mag je het uitleggen waarom je, je zo gedraagt. Ga er dan niet via de vluchtstrook vandoor en breng geen andere mensen willens en wetens in gevaar. Dit soort type´s moeten ze hun rijbewijs afpakken en een EMG geven. Niet iemand die wat te hard rijd. Op een lege bijna weg.
Ik ben het geval niet verder achterna gereden. Ik heb er geen zin in dat de dwaas een ongeluk veroorzaakt. Met alle gevolgen van dien. :screwy:
Gek hé dat er agressie in het verkeer is. Ik vind het niet gek.
Gek hé dat er agressie in het verkeer is. Ik vind het niet gek.
Zo te lezen werk je daar zelf ook flink aan mee. Je had ook na zijn eerste beroerde actie ff tot tien kunnen tellen en daarna er omheen gekund om vervolgens zonder stress verder te rijden.
Dat is in ieder geval iets wat ik tegenwoordig steeds meer doe. Als ik om elke domme actie van een medeweggebruiker gebaren moet gebruiken of een achtervolging in moet zetten, omdat ik zonodig een babbeltje wil maken over het voorval, blijf je bezig.......
En juist door dat soort dingen krijg je agressie in het verkeer.....kan je beter voorkomen. 2 week geleden is er nog eentje neergeschoten toch, omdat er onenigheid was in het verkeer? :screwy:
Christiaan
22-05-2012, 08:12
Je had ook na zijn eerste beroerde actie ff tot tien kunnen tellen en daarna er omheen gekund om vervolgens zonder stress verder te rijden.
:thumbup:
Ik heb inderdaad ook het idee dat de bron van de agressie bij jezelf ligt..
Het kan heel goed dat je net in de dode hoek zat, en dat meneer het even niet in de gaten had.
Als er verder niks gebeurt is zou ik er echt zoveel aandacht niet meer aan besteden, gewoon aansluiten.
Als je dan later de kans hebt om in te halen dan kan je het alsnog, op een normale manier doen.
Ik vraag me af hoe oud je word als je je constant zo druk maakt....
Jetta MaNiA
22-05-2012, 09:53
t.a.v. het forum: de term "interessepeiling"
wat naar mijn mening betekent: kijken of ik een mafketel kan vinden die een buitensporig bedrag overheeft voor hetgeen ik aanbied:D
t.a.v. het verkeer: het feit dat medeweggebruikers elkaar nagenoeg niets gunnen, uiterst aggressief rijgedrag lijkt de trend (same old same old)
@ rené, je hebt ook gelijk kerel. Dat dode hoek verhaal wat Misha aandracht kan goed. Ik reageerde ook heel normaal. Door met me vinger onder me oog te gebaren dat hij beter moet kijken. Daar is volgens mij niks mis mee. Hij keek in zijn achteruit rij spiegel toen ik dat gebaar maakte. Hij ging gelijk volop zijn rem. Op de 4de baan. De gene achter mij zat bijna in de vangrail door hem. En nog blijf ik erachter doe niks. Alleen toen er rechts de ruimte was wou ik even naast hem gaan rijdenom te kijken wat voor een mafketel zo’n actie uithaalt. Dan zit ik er rechts naast en meneer stuurt hem naar rechts. Terwijl zijn baan vrij is. Maakt er nog een gebaar bij. Dan doe je iets dus willens en wetens. Ik had hem ook net achter zijn achterwiel een tikje kunnen geven. Alleen wat zijn dan de gevolgen? Dan is er hoogstwaarschijnlijk een onschuldige weggebruiker het slachtoffer…………. Hij wou mij duidelijk van de weg afdrukken en heeft me een rem test gegeven. Waar werk ik dan aan mee rené leg dat is uit.
@depul, ik maak me echt niet druk hoor. Ik zit niet als een malle in de auto met alle gebaren en geef mensen geen rem test. Mensen die bij mij in de auto zitten zeggen wel eens ed staat er pest me op je auto. Want op de een of andere manier heb je een magneet in je auto die het aantrekt.
t.a.v. het verkeer: het feit dat medeweggebruikers elkaar nagenoeg niets gunnen, uiterst aggressief rijgedrag lijkt de trend (same old same old) :thumbup:
Zou dat niet een een afspiegeling zijn van de maatschappij?
Aan oude mensen die zo nodig moeten voordringen. Terwijl ze alle tijd van de wereld hebben. :tongue:
Nou. Die hebben minder tijd over dan jij hoor.
Dat hoop ik wel Tjaap. Alleen ik wou het niet zeggen. Maar dat zou de rede zijn. Nou dan mogen ze voor.
Filerijden zonder airco op een dag als vandaag..
GLS pakketdienst.....
koop wat via internet,geef de verkoper het adres van m'n werk door,want daar ben ik overdag en heb ik het ook nodig.wat denkt 'hasan',de bezorger van GLS,ik weet waar die gast woont dus gooi ik daar een briefje door de deur met het bericht dat ik ben geweest en voor de rest aapjes.dus ik vind een briefje,maja gezien wij nooit pakketjes thuis laten komen[ivm allebei fulltime job] leek het ons al vreemd.na een paar dagen toch maar gebeld,onder het mom van het zal toch niet,en ja hoor,het zal toch wel.nu kan ik godverdomme morgen dat pakket gaan halen in zwolle,omdat die 'hasan' te bek*nkerd was om gewoon z'n ronde te maken.
DE REGELS ZIJN OVERIGENS BOVENAAN ELK VERKOOPFORUM TE VINDEN!!!
en het zou ook potentiéle kopers niet misstaan deze nog eens door te lezen :shake:
Iemand een idee wat met SKG carstyling gebeurt is? De 30 dagen retourtermijn loopt vandaag af, maar op mails krijg ik een bericht:
Delivery Status Notification (Failure)
En per telefoon is niemand te bereiken?!
EDIT: ze zijn vanaf 13:00u telefonisch te bereiken...
PuttenMKII
05-06-2012, 10:10
Iemand een idee wat met SKG carstyling gebeurt is? De 30 dagen retourtermijn loopt vandaag af, maar op mails krijg ik een bericht:
Delivery Status Notification (Failure)
En per telefoon is niemand te bereiken?!
EDIT: ze zijn vanaf 13:00u telefonisch te bereiken...
Nou, je bent in ieder geval niet de enige ontevreden klant:
http://www.vwforum.nl/off-topic-auto-gerelateerd-f3/ervaringen-skg-carstyling-t144962.html?hilit=skg
dat heb ik met rallydesign, spullen besteld die ik as weekend nodig heb.
krijg geen bevestigingsmail en als ik bel zijn ze gesloten. in engeland is het wel schoolvakantie op het moment zag ik maar er staat niks op de site alleen dat ze zaterdag zondag dicht zijn.
nu weet ik dus niet of ik as weekend verder kan :mad:
dat heb ik met rallydesign, spullen besteld die ik as weekend nodig heb.
krijg geen bevestigingsmail en als ik bel zijn ze gesloten. in engeland is het wel schoolvakantie op het moment zag ik maar er staat niks op de site alleen dat ze zaterdag zondag dicht zijn.
nu weet ik dus niet of ik as weekend verder kan :mad:
Zijn gewoon kutbedrijven, snel geld innen maar van service hebben ze nooit gehoord en afspraken nakomen? Ach die komen ze wel na, als het hun toevallig uitkomt. Ik ben nu aan het bellen naar SKG maar al hun medewerkers zijn steeds in gesprek...
EDIT: ik lees op het VWforum vrij veel slechte ervaringen met SKG. Had ik die maar voor het bestellen gelezen!
@ Putten: Sorry jouw post had ik ook eerst moeten lezen :D
je kunt iig nog bellen, ik krijg heel de tijd zon fijn antwoordapparaat dat ze gesloten zijn en alleen tussen 9 en 5 open zijn :screwy:
vervelende vind ik dat het idd al betaald is niks hoor en dus niet zomaar ergens anders kan bestellen en dus ook niet verder kan vant weekend :mad:
je kunt iig nog bellen, ik krijg heel de tijd zon fijn antwoordapparaat dat ze gesloten zijn en alleen tussen 9 en 5 open zijn :screwy:
vervelende vind ik dat het idd al betaald is niks hoor en dus niet zomaar ergens anders kan bestellen en dus ook niet verder kan vant weekend :mad:
Bloedirritant, en je kunt gezien de afstand ook niet 'ff langsgaan'.
EDIT:
Net eindelijk iemand aan de telefoon gekregen en duidelijk laten merken dat ik deze gang van zaken niet pik. Deze persoon verteld doodleuk dat ze nog moeten overleggen met de boekhouding, pas na dit overleg kan men vertellen wanneer de terugbetaling plaatsvind. Als ik geen terugkoppeling krijg, hang ik weer aan de mail en aan de lijn deze week.
Engeland heeft bankholiday deze maandag en dinsdag doordat hun koningin en dit jaar 60 jaar zit. Je krijgt deze twee dagen helemaal niemand te pakken. Maak je niet ongerust.
Dat moderators tot 2 maal toe een serieuze, normale en nette vraag "editten" in een verkooptopic
Dat geouwehoer rond het EK, en al helemaal als Nederland het slecht doet! Nee, de beste stuurlui staan ook deze keer weer aan wal!
Dat geouwehoer rond het EK, en al helemaal als Nederland het slecht doet! Nee, de beste stuurlui staan ook deze keer weer aan wal!
Ik zeg 1 ding door de benen jonuhhhhhhhhhhhhhh. :thanks:
als ik netjes een ruimte laat zodat er 1a2 auto`s kunnen in voegen vanaf parkeer terrein.
maar een Aso "Golf" bestuurder het niet kan hebben dat er auto`s bij in de rij komen en mij dus als een dolle passeerd en de ruimte opvult zodat de mensen die vanaf het parkeer terrein in wilde voegen, hoog in de ankers moesten en dus ook nog langer moeten wachten alvorens ze konden invoegen.
sommige golf bestuurders willen gewoon het golf imago naar beneden halen.
in dit geval betrof het een Golf 4 in de kleur blauw.
En nog steeds geen reactie van SKG...
Nemen geen contact op wat ze wel zeggen te doen, mijn geduld is op.
Mails komen ineens niet aan, aan de tel krijg je een ingesproken (lul) boodschap, echt wat een kneuzen (heeeel zacht uitgedrukt) zijn het daar.
En nog steeds geen reactie van SKG...
Nemen geen contact op wat ze wel zeggen te doen, mijn geduld is op.
Mails komen ineens niet aan, aan de tel krijg je een ingesproken (lul) boodschap, echt wat een kneuzen (heeeel zacht uitgedrukt) zijn het daar.Stap in de auto en ga er langs. Nu loop je je eigen zwaar te verbijten. De enige die hier last van heeft ben je zelf. :thumbup:
als ik netjes een ruimte laat zodat er 1a2 auto`s kunnen in voegen vanaf parkeer terrein.
maar een Aso "Golf" bestuurder het niet kan hebben dat er auto`s bij in de rij komen en mij dus als een dolle passeerd en de ruimte opvult zodat de mensen die vanaf het parkeer terrein in wilde voegen, hoog in de ankers moesten en dus ook nog langer moeten wachten alvorens ze konden invoegen.
sommige golf bestuurders willen gewoon het golf imago naar beneden halen.
in dit geval betrof het een Golf 4 in de kleur blauw.
Je woont zeker niet in de randstad, daar zijn dit soort acties dagelijkse kost. :screwy:
Stap in de auto en ga er langs. Nu loop je je eigen zwaar te verbijten. De enige die hier last van heeft ben je zelf. :thumbup:
Klopt helemaal wat je daar zegt, en dat gaat ook zeker gebeuren!
Er is mij geadviseerd online aangifte te doen op www.mijnpolitie.nl en na ingelogd te hebben met je DIGID te kiezen voor 'internetoplichting'
Dan een aantal gegevens in te voeren van jezelf en van SKG en dan de daadwerkelijke klacht. Heb het zojuist ingevoerd. Als een ieder dat doet die nog op geld zit te wachten, is de kans dat SKG wordt aangepakt aanzienlijk groter. Ik wacht ook nog op ca 280 euries, maar ik vrees dat ik er naar kan fluiten.
Er is mij geadviseerd online aangifte te doen op www.mijnpolitie.nl en na ingelogd te hebben met je DIGID te kiezen voor 'internetoplichting'
Dan een aantal gegevens in te voeren van jezelf en van SKG en dan de daadwerkelijke klacht. Heb het zojuist ingevoerd. Als een ieder dat doet die nog op geld zit te wachten, is de kans dat SKG wordt aangepakt aanzienlijk groter. Ik wacht ook nog op ca 280 euries, maar ik vrees dat ik er naar kan fluiten.
Deze post komt mij bekend voor, jij zit ook op het Tros radar forum, niet?
Inmiddels hebben die mongols bij SKG de volgende info op de site geplaatst:
SKG (http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/advertenties_detail/00083.html)
Leuk en aardig maar die boodschap slaat na zoveel weken natuurlijk nergens meer op..iets met pappen en nathouden..
Als het nou een probleem van de laatste tijd was zou ik zeggen oké.heb er een paar keer wat besteld,en had dan nog het geluk dat ik dat via chris deed,wat de communicatie wel ten goede kwam,maar leveren ho maar.chris is overigens weg daar....
Als het nou een probleem van de laatste tijd was zou ik zeggen oké.heb er een paar keer wat besteld,en had dan nog het geluk dat ik dat via chris deed,wat de communicatie wel ten goede kwam,maar leveren ho maar.chris is overigens weg daar....
Ik heb er een aantal jaar terug een schroefset besteld, netjes en snel geleverd, geen probleem dus vandaar dat ik nu weer wat bestelde.
Maar hoe ze nu te werk zijn gegaan, schandalig gewoon!
0,0 communicatie van hun kant uit, komen gemaakte afspraken / toezeggingen niet na. Het is in mijn ogen gewoon een kwestie van integriteit, maar dat kennen ze niet, ze verschuilen zich na een stortvloed aan mails en telefoons van boze klanten achter zo'n flutbericht waar niemand wat mee opschiet, waarmee ze zelf tijd kunnen / proberen te trekken. Maar uit jouw post leid ik af dat ze dus al jaren zo te werk gaan, en dat je met geluk bij dit bedrijf een integere medewerker tegenkomt :screwy:
Idem, vroeger wat daar besteld ging allemaal goed etc. Nu lees ik alleen maar problematiek bij SKG en chris is inderdaad weg daar. Ik zal er nu niks meer bestellen iniedergeval, wat een drama.
pakketje bij PostNL weg, bellen voor 45 cent per minuut a 11 minuten... 5 euro lichter, belooft dat ze er op terug zouden komen, niks meer gehoord, en Jelle maar wachten op zijn klauwen
Om dit topic niet te vervuilen een link naar een MP ervaring. Ik zeg erbij als je moet plassen niet klikken. Probeer er de humor van in te zien. geloof me ik maak me niet druk. Ik leef helemaal op van dit soort gasten.
Ik heb me bedenkingen over de foto met banaan. :D
Klik (http://caddy-club.nl/PhP/viewtopic.php?f=80&t=79)
Om dit topic niet te vervuilen een link naar een MP ervaring. Ik zeg erbij als je moet plassen niet klikken. Probeer er de humor van in te zien. geloof me ik maak me niet druk. Ik leef helemaal op van dit soort gasten.
jij spoort ech nie,om 2 redenen.
zal met de makkelijkste beginnen,je komt hier nu alleen nog om je gal te spuwen?
volgende,je moet wel een gedachtengang hebben zo krom als een banaan[hoe toepasselijk]als je denkt dat jouw reacties op zijn VRAAGPRIJS normaal zijn.
ik vind je een kleuter,en als je nu denkt bijdehand foto's van mij op te moeten gaan zoeken oid,be my fucking guest.
jij spoort ech nie,om 2 redenen.
zal met de makkelijkste beginnen,je komt hier nu alleen nog om je gal te spuwen?
volgende,je moet wel een gedachtengang hebben zo krom als een banaan[hoe toepasselijk]als je denkt dat jouw reacties op zijn VRAAGPRIJS normaal zijn.
ik vind je een kleuter,en als je nu denkt bijdehand foto's van mij op te moeten gaan zoeken oid,be my fucking guest.Ik vind alles best wat jij zegt. :D
Komt er al stoom uit je Pul :D
Waar maak je je druk over. Het is toch een ergernis topic. En als ik jou reactie zo lees, dan werkt het prima. je ergert je behoorlijk. Missie geslaagd.
Fucken wil ik je niet hoor. Ik val niet op mannen. :blahblah:
Dus zoek daar maar een ander voor.
Ik vind alles best wat jij zegt. :D
Komt er al stoom uit je Pul :D
Waar maak je je druk over. Het is toch een ergernis topic. En als ik jou reactie zo lees, dan werkt het prima. je ergert je behoorlijk. Missie geslaagd.
Fucken wil ik je niet hoor. Ik val niet op mannen. Dus zoek daar maar een ander voor.
nog geen stoom te zien,maar dat heb ik eigenlijk nooit als ik medelijden met iemand heb.
golfje_295.000
10-07-2012, 21:40
Gast serieus :screwy:
Je gaat toch niet serieus je specs vd caddy opnoemen op iemand te overtuigen dat je wel geld hebt. Get a life
Ik heb ook wel medelijden met jordi. daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou mee eerder schamen als ik zo met een banaan op de foto sta.
Ik denk dat jij daar geen problemen mee hebt. Aangezien je me al als je fucking guest wil. :ass:
Ik heb ook wel medelijden met jordi. daar heb je helemaal gelijk in. Ik zou mee eerder schamen als ik zo met een banaan op de foto sta.
Ik denk dat jij daar geen problemen mee hebt. Aangezien je me al als je fucking guest wil. :ass:
en nou verwacht je van mij dat ik specs op ga noemen om je te overtuigen dat ik hetero ben zeker?
triest figuur.
Gast serieus :screwy:
Je gaat toch niet serieus je specs vd caddy opnoemen op iemand te overtuigen dat je wel geld hebt. Get a lifeDat was ook echt niet de opzet. Alleen wordt je bepaalde reacties van jonkies die denken dat ze het wel weten wel eens spuug zat. En ik vond dit gewoon leuk. Ik heb geen geld dat zit trouwens in me caddy. :D
Maar je moet je dus laten afblaffen door broekies. ik zou nooit zoiets tegen iemand zeggen als je het geld niet hebt dan moet je niet bieden. Waar slaat dat dan op. En hij was de druppel van de vele kneuzen die je op MP tegen komt. dan zeik ik hem ff lekker af. dat is dan mij life. Als we het over getting een live hebben.
En hij was de druppel van de vele kneuzen.....
*laat zich even zakken tot ediejo's niveau*
'Wat je zegt ben je zelf,met je kop door de helft......'
verder weet ik hem niet meer,maar ik durf er een doos bananen om te verwedden dat jij hem nu in jezelf afmaakt.
en nou verwacht je van mij dat ik specs op ga noemen om je te overtuigen dat ik hetero ben zeker?
triest figuur.Ook dat mag je zeggen. Zolang me vriendin dat niet zegt is er niks aan de hand. En iemand bij ze volle verstand, dan is er nog niks aan de hand.Je hoeft mij absoluut niet te overtuigen dat je hetero bent. Ik heb daar totaal geen behoefte aan of belang bij. :D
Dutch_Jetta_GT
10-07-2012, 21:52
Gaat ie weer,.. :D
*Grabs a large popcorn & a fresh CocaColaatje*
Versie 3.0 is onderweg? :P
*laat zich even zakken tot ediejo's niveau*
'Wat je zegt ben je zelf,met je kop door de helft......'
verder weet ik hem niet meer,maar ik durf er een doos bananen om te verwedden dat jij hem nu in jezelf afmaakt.Leg dit nu eens uit zodat ik het begrijp ik snap niks van je wartaal. volgens mij zit je nog een niveau te hoog.
Het enige wat ik begrijp is de zin wat je zegt ben jezelf. meer hoef ik toch niet te zeggen. Alleen is die zin als zo oud. die kon ik al toen jij uit de coentunnel kwam kruipen met de moederkoek nog op je oren geplakt. Kom is met wat nieuws man. :cheers:
golfje_295.000
10-07-2012, 21:57
Versie 3.0 is onderweg? :P
Ik voelde ook al zoiets aankomen.
Maar gast, vind je t zelf niet debiel om zo iemand met foto op internet te zetten. Omdat jij je beledigd voelt omdat hij t gevoel krijgt dat je geen geld hebt. Ik zou precies t zelfde reageren, als je een kutprijs biedt voor iets wat ik wil verkopen, vind ik je een mongool en ga je maar ergens anders voor een duppie op de eerste rang zitten.
Dutch_Jetta_GT
10-07-2012, 22:00
Ik denk dat t serieus tijd wordt om een nieuw soort schroefset op de markt te brengen,..
Eentje die het niveau omlaag krijgt.. :D
Leg dit nu eens uit zodat ik het begrijp ik snap niks van je wartaal. volgens mij zit je nog een niveau te hoog.
Het enige wat ik begrijp is de zin wat je zegt ben jezelf. meer hoef ik toch niet te zeggen. Alleen is die zin als zo oud. die kon ik al toen jij uit de coentunnel kwam kruipen met de moederkoek nog op je oren geplakt. Kom is met wat nieuws man. :cheers:
http://files.sharenator.com/shipment_fail-s640x480-174839.jpg
Als jij me een mongool vind golfje dan zou ik maar niet zeggen wat ik van jou vind. Schijnbaar lees je niet alles en ik heb de informatie dat een setje twee de hands TT remmen gemiddeld 225 euro kosten. 450 euro vraagt een oplichter. Of iemand die denkt goud in zijn handen te hebben. Daar hebben meer mensen last van als er brembo of Porsche op staat is het ineens goud.
Je zag ook dat er een TT klauw voor 45 euro wordt aangeboden op MP.
En als ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten dan kom ik wel bij jou in de tuin zitten. Geef ik je nog een dubbeltje fooi.
sander_beer
10-07-2012, 22:05
Dat was ook echt niet de opzet. Alleen wordt je bepaalde reacties van jonkies die denken dat ze het wel weten wel eens spuug zat. En ik vond dit gewoon leuk. Ik heb geen geld dat zit trouwens in me caddy. :D
Maar je moet je dus laten afblaffen door broekies. ik zou nooit zoiets tegen iemand zeggen als je het geld niet hebt dan moet je niet bieden. Waar slaat dat dan op. En hij was de druppel van de vele kneuzen die je op MP tegen komt. dan zeik ik hem ff lekker af. dat is dan mij life. Als we het over getting een live hebben.
dat je al halverwege de 40 bent kan misschien wel kloppen maar je gedraagd je als een puber en dat is nog wat jonger als dat broekie
Versie 3.0 is onderweg? :PBen ik ooit gestopt dan? :thumbup:
golfje_295.000
10-07-2012, 22:06
Ik wens je veel plezier in mijn tuin, dat zal verdomd lastig zitten zijn
dat je al halverwege de 40 bent kan misschien wel kloppen maar je gedraagd je als een puber en dat is nog wat jonger als dat broekieKlopt wat je zegt. Ik blijf in de pubertijd totdat ik dood ga. Ik heb geen leven als ik dit niet kan doen. Snap dat dan. Hier geniet ik volop van. het geeft me nieuwe energie en het gevoel dat ik nog een puber ben. Kost weinig. Zit voor minder dan een dubbeltje op de eerste rang. Helemaal top dit. :D
Ik wens je veel plezier in mijn tuin, dat zal verdomd lastig zitten zijnMaak niet uit. Op je balkon is ook goed. :thumbup:
Jemig, wat triest. Zelf lopen opscheppen dat je 40 bent en best over liquide middelen beschikt, maar niet volwassen genoeg om gewoon te reageren (of juist niet).
Vroeger waren er ook altijd jongetjes op het schoolplein die maar 'welles' bleven roepen terwijl het 'nietes' was. Maar als je moe werd van het herhalen schreeuwden zij nog even door. Voor hun gevoel hadden ze dan gewonnen. Ik wens je veel plezier met je 'overwinning', maar van volwassenheid kunnen we nou niet echt spreken.
golfje_295.000
10-07-2012, 22:12
Als jij me een mongool vind golfje dan zou ik maar niet zeggen wat ik van jou vind. Schijnbaar lees je niet alles en ik heb de informatie dat een setje twee de hands TT remmen gemiddeld 225 euro kosten. 450 euro vraagt een oplichter. Of iemand die denkt goud in zijn handen te hebben. Daar hebben meer mensen last van als er brembo of Porsche op staat is het ineens goud.
Je zag ook dat er een TT klauw voor 45 euro wordt aangeboden op MP.
En als ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten dan kom ik wel bij jou in de tuin zitten. Geef ik je nog een dubbeltje fooi.
die gast mag zelf weten wat hij voor zijn zooi vraagt, ik kan m'n golf morgen voor 35.000 op internet zetten, t is aan de koper om zich te verdiepen in t spul dat hij koopt, zodat hij niet teveel betaald.
ewcaddymk1
10-07-2012, 22:17
hoe lang gaat dit nog door vanavond ,ik wil graag onder de douche en op bed maar ik vind dit veel te leuk om de stap naar de douche te zetten .
ik zou zeggen ga nog even door ik geniet met volle teuge :thumbup: :D
met andere woorden make my day
en eeh PUL je weet toch wel beter ,heb je nog nooit gesproken maar humor heb je volgens mij wel :D
en nu weer back on topic :stick:
ewcaddymk1
10-07-2012, 22:18
Jemig, wat triest. Zelf lopen opscheppen dat je 40 bent en best over liquide middelen beschikt, maar niet volwassen genoeg om gewoon te reageren (of juist niet).
Vroeger waren er ook altijd jongetjes op het schoolplein die maar 'welles' bleven roepen terwijl het 'nietes' was. Maar als je moe werd van het herhalen schreeuwden zij nog even door. Voor hun gevoel hadden ze dan gewonnen. Ik wens je veel plezier met je 'overwinning', maar van volwassenheid kunnen we nou niet echt spreken.
mooi gesproken, hier sluit ik me bij aan :thumbup:
golfje_295.000
10-07-2012, 22:18
Ik lach me ook altijd kapot om die droge humor van Gerben.
Vroeger waren er ook altijd jongetjes op het schoolplein die maar 'welles' bleven roepen terwijl het 'nietes' was. Maar als je moe werd van het herhalen schreeuwden zij nog even door. Voor hun gevoel hadden ze dan gewonnen. Ik wens je veel plezier met je 'overwinning', maar van volwassenheid kunnen we nou niet echt spreken.Hoe kom je er nou bij dat ik loop op te scheppen dat ik in de 40 ben. Ik baal er van dat kan je toch wel lezen. Ik was veel liever nog een jaar of 20 Er zitten zoveel psygologen en psychiaters op dit forum hier. Die hadden dat allang moeten zien.
Hoe kom je erbij dat ik best over liquide middelen beschikt. Ik zei eerder al dat die in de caddy zitten.
Als psygologen en psychiaters moeten jullie toch wel begrijpen dat het niet om een overwinning gaat. maar over de factoor afzeiken. vele trekken gelijk hun conclusie als ze 10 regels hebben gelezen. in een mail over een MP bieding. daar gaat dit alles over hé. Bieden. zoek daar eens de betekenis van op en hoe het werkt.
Volgens mij is er nog steeds een crisis in dit land. En als ik iets goedkoop kan kopen omdat iemand geld nodig heeft dan is daar toch niets mis mee. Er zijn er zat die hun spullen verschijten om het maar plat te zeggen. mag ik daar dan naar zoeken. of is dat verboden.
Had Jordi normaal antwoord gegeven dan had ik dat ook gedaan. Je weet dat er mensen zijn die op MP voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ik ben er daar 1 van. Daar is toch niets mis mee. :)
Heb gelukkig nergens last van (toevallig) :D
Audi1981
10-07-2012, 22:26
Ik had een berg goeie zin tot ik hier belande...nog maar een glaasje rood halen :screwy:
Goed mensen.. Het is wel weer klaar nu ...
Graag wederzijds respect en elkaar in waarde laten svp
We gaan verder met de dagelijkse ergernissen
(waar dit er trouwens 1 van is ;) )
Goed mensen.. Het is wel weer klaar nu ...
Graag wederzijds respect en elkaar in waarde laten svp
We gaan verder met de dagelijkse ergernissen
(waar dit er trouwens 1 van is ;) )
Mooi, dan kunnen we nu gaan slapen. :D
Sjeesbeest
10-07-2012, 23:29
Mooi, dan kunnen we nu gaan slapen. :D
Daar erger ik mij aan !! ..... Heb nog zoveel te doen...... :D
Sjeesbeest
10-07-2012, 23:30
Oja en weten dat je een V6 stabi moet plaatsen om laag te rijden en gewoon niet doen omdat het net allemaal gaat... NOT ......
Van het weekend maar eens die V6 stabi plaatsen... zucht
golfje_295.000
11-07-2012, 13:04
wil er nog graag 1 ding aan toevoegen, schijnbaar lees je niet goed.
ff kopieeren van t caddy gebeuren...
.......Wat me wel opvalt, is dat een van die broekies op het Volksforum je gelijk uit gaat schelden voor mongool. En dan te bedenken meeste die denken dat ze me de les moeten lezen niet ouder zijn dan een jaar of 20 En net komen kijken in deze wereld. Eigenlijk zijn het maar een stelletje sukkels. Iemand met een echt volwassen verstand reageert hier niet op. Alleen de zogenaamde internet wereld verbeteraars moeten wat zeggen. Die durven nu eindelijk in groepsverband. Vanachter het veilige internet. Ik denk dat het net zulke stumpers zijn als van de TDI club. Omhoog gevallen moraalridders. Je komt ze overal tegen......
Ik scheld jou niet uit voor mongool, je (lees iemand) die een achterlijke prijs biedt voor spullen die op marktplaats staan, dan vind ik diegene een mongool.
en dat brookie loopt al iets langer mee op t forum dan jij, dat brookie is 25, en al was ik 12, dan nog mag ik wat te zeggen hebben, en dat brookie heeft ook al niet voor de 3de keer een hoop mensen geirriteerd, en dat brookie gaat t volksforum op andere fora niet lopen afzeiken.
beetje jammer dit..
richard-polo
11-07-2012, 13:39
Ook dat mag je zeggen. Zolang me vriendin dat niet zegt is er niks aan de hand. En iemand bij ze volle verstand, dan is er nog niks aan de hand.Je hoeft mij absoluut niet te overtuigen dat je hetero bent. Ik heb daar totaal geen behoefte aan of belang bij. :D
:D :thumbup:
Vroeger had je meeting verslagen topic's met veel foto's.
Tegenwoordig staan er alleen linkjes naar facebook. En dat kan ik in de pauze op het werk niet bekijken. Vaak zijn de facebookalbums niet "openbaar" als ik ze thuis probeer te bekijken.
Toch best een beetje een ergernis van mij.
eens, Maar je doet er niks aan. http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=175
Hier is het volksforum album voor Volksdub. Ik hoop dat wat meer mensen hun pics daarin zetten. Heb er zelf niet heel veel, maar ga zo ook uploaden.
BIEZELWERKS
17-07-2012, 13:04
Vroeger had je meeting verslagen topic's met veel foto's.
Tegenwoordig staan er alleen linkjes naar facebook. En dat kan ik in de pauze op het werk niet bekijken. Vaak zijn de facebookalbums niet "openbaar" als ik ze thuis probeer te bekijken.
Toch best een beetje een ergernis van mij.
Wel een goed punt,al doe ik het soms ook wel is.
jetta mk1 '82
17-07-2012, 18:30
Waarschijnlijk komt dat omdat je de foto's eerst moet verkleinen voordat je ze kan uploaden!
Wordt is tijd dat Volksforum dit automatisch gaat doen net als vele andere fora!!
1MB per foto. Daar kan je best wat op kwijt hoor. Zelfs die grote kop van jou (zie album ;) )
jetta mk1 '82
17-07-2012, 19:17
Gaat er denk ik om dat als het automatisch gaat er meer mensen foto's toevoegen aan een topics.
Ik ben zelf niet handig met die dingen en merk dat ik om die reden geen/zeer weinig foto's meer upload.
mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die je verkooptopics/pm-inbox vol spammen met vragen,die je vervolgens netjes beantwoord en waar je uiteindelijk nooit weer antwoord op krijgt.
herkenbaar indd
ik had vandaag even een ergenisje ook.. lekker bezig achter de straalkast
werkschoentjes aangetrokken sochtends en toch last hebben van stal voeten echt niet te filmen
tover je rond de middag je auto te voorschijn voor een boterham zie je je schoenen nog staan met steunzolen.. duidelijk een klein momentje van nog niet helemaal wakker
ewcaddymk1
17-07-2012, 22:38
mijn ergernis van de laatste tijd,mensen die je verkooptopics/pm-inbox vol spammen met vragen,die je vervolgens netjes beantwoord en waar je uiteindelijk nooit weer antwoord op krijgt.
2x :thumbup:
Dat is niet van de laatste tijd, maar al zolang ik aktief ben op diverse forums.
Het wordt pas een ergernis als ik thuis blijf en ze komen niet opdagen om het spul te halen zonder enig bericht.
Dat is niet van de laatste tijd, maar al zolang ik aktief ben op diverse forums.
Het wordt pas een ergernis als ik thuis blijf en ze komen niet opdagen om het spul te halen zonder enig bericht.
+1
stufenheckfahrer
18-07-2012, 21:00
Gaat er denk ik om dat als het automatisch gaat er meer mensen foto's toevoegen aan een topics.
Ik ben zelf niet handig met die dingen en merk dat ik om die reden geen/zeer weinig foto's meer upload.
Same here, dan heb ik een 'graag of anders glad niet momentje', dus geen plaatjes.
volgens mij heeft het zo zijn hoogte en diepte punten.soms heb je het bijna nooit,en is ieder schot raak om zo maar te zeggen,en soms blijven ze pmen om foto's etc en als puntje bij paaltje komt is het over.zou het aan het weer liggen? :D
daarom spreek ik altijd ergens af waar ik op dat moment zeker ben,zonder mijn schema te verklooien.want je weet idd maar nooit.
Steilheck
18-07-2012, 21:28
De prijs van sleutelruimte/garage in mijn regio ....
oja,nog iets.......breedset.wtf is het en waar komt het weg?en zijn originele wielen dan een smalset,of geld dat alleen voor lichtmetaal tot 6,5'' ?
:screwy::chair:
knarfmk1
18-07-2012, 21:34
Eens met Pul! net zoals "cupwielen"van vroeger wat ook te pas en te onpas gebruikt werd, al was het toen meestal nog een velg met een enigzins diepe rand
De prijs van sleutelruimte/garage in mijn regio ....
was er hier maar sleutelruimte, zelfs dure sleutelruimte is hier lastig.
garageboxen zonder stroom zijn er in overvloed maar das alles
Automobilisten die keren op een weg tussen 2 rotondes....dan heb je weinig verstand van autorijden...
obimaster
22-07-2012, 08:34
dat mensen in het topic titel zetten, voorbeeld:
mk5 op rs'en
klik ik, en zie ik dat het replica's zijn, heb niets tegen replica hoor, maar dan moet je wel effe je titel anders omschrijven.
of mensen die als je er met praat niet ander uitkomt van "mijn lemans" of "mijn rs'en" terwijl het replica is, proberen stoefen en opvallen met iets wat het niet is heb ik een hekel aan.
eenvoud siert
Mauricejuhvw
31-07-2012, 19:55
boze mensen aan de kassa daar erger ik mij aan alles 10x uitleggen en dan nog niet begrijpen
dat mijn hok vol ligt met onderdelen,maar niemand ze wil kopen.....bah:D
ronaroot
01-08-2012, 07:55
dat mijn hok vol ligt met onderdelen,maar niemand ze wil kopen.....bah:D
Je moet ook van alle kleine shit een los verkooptopic maken, blijkbaar werkt dat ...
uitlaatrubbers € 3,- ..... pedalenset € 5,- .... :D
Over ergernis gesproken ;)
het toeneemende aantal add's met breedsets..
en het feit dat ze me een verkeerde slang hebben verkocht voor m'n remvloeistof
toevoer leiding van m'n hydrolische koppeling is na een paar weken aan het zweten
VwJarnoGT
11-09-2012, 11:27
het toeneemende aantal add's met breedsets..
en het feit dat ze me een verkeerde slang hebben verkocht voor m'n remvloeistof
toevoer leiding van m'n hydrolische koppeling is na een paar weken aan het zweten
Hydraulische koppeling.. No offence :thumbup:
Audi1981
22-09-2012, 14:47
Eens, zelfde ervaring hier met een newbee forumlid, 3600 vragen over alles wat al in de add stond en vervolgens niet op komen dagen....terwijl ie voor een duppie op de eerste rang kon zitten :screwy:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.