PDA

View Full Version : Nieuwe ergernis topic

Pages : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10

Sven-GTI
30-11-2013, 13:17
Vaak staat er bijv bij een advertentie( No BBS, GTI, VR6 etc. etc.)

Als je dan zoekt op GTI krijg je ook die kl*te fake advertenties te zien.

Tijdje geleden wezen kijken voor BBS'en, waren echte volgens de verkoper. Gewoon fake Lenso shit. En die verkoper volhouden dat ik er geen verstand van had en het echte BBS'en waren.... :chair:

Zoals je hoort is dit voor mij ook een erg grote ergernis.

EnVeeZee
30-11-2013, 13:21
Dan gaat er nog een hele nieuwe wereld open als je naar horloges kijkt. Die REPLICA rommel word met trots geadverteerd met een NEP certificaat van echtheid. Ben ik nu van het pad of is het tijd voor een reality check?

golfje_295.000
30-11-2013, 21:00
Mensen die met 40 invoegen op autoweg, om vervolgens als je na 10 minuten eindelijk ingevoegd bent, en na linker rijbaan gaat om m in te halen, hij vol op t gas gaat,terwijl jij net naast m zit. Wat een eikel.

NielsDub
30-11-2013, 21:54
Iets gekocht hebben op MP en wanneer je dan gaat ophalen de boodschap krijgen: ik had je toch een bericht gestuurd dat t niet doorgaat?..... NOT, maar dan wel de shit verkocht hebben aan een ander voor € 5 meer :mad:

obimaster
02-12-2013, 19:21
dat ze uren en km'ers ver willen rijden voor een meeting.
maar als ze een stuk willen dat jij verkoopt, het altijd te ver is. en of het op gestuurd kan worden

NielsDub
02-12-2013, 19:45
Dat je zoontje van 5 een WiiU met Lego Superheroes van de Goedheiligman krijgt, papa Ferrari Challenge en dat die er dan achter komt dat dat alleen te spelen valt met een oud type controller. En die had die ouwe vrek er natuurlijk niet bijgedaan!! :mad:

Jelle-Mk1G60
02-12-2013, 21:13
Mensen die met 40 invoegen op autoweg, om vervolgens als je na 10 minuten eindelijk ingevoegd bent, en na linker rijbaan gaat om m in te halen, hij vol op t gas gaat,terwijl jij net naast m zit. Wat een eikel.

Dat is zelfs wettelijk verboden!
Das dan het voordeel als je +400Nm hebt :p dan blijf he er even naast en als hij klaar is schakel je nog even op :D

De Pul
02-12-2013, 21:36
Dat je zoontje van 5 een WiiU met Lego Superheroes van de Goedheiligman krijgt, papa Ferrari Challenge en dat die er dan achter komt dat dat alleen te spelen valt met een oud type controller. En die had die ouwe vrek er natuurlijk niet bijgedaan!! :mad:
als je als ouder ferrari spelletjes wil spelen,en je gelooft ook nog in de sint,dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken :D

René
10-12-2013, 18:43
Als ik dit lees op Flickr:

The owner has disabled downloading of their photos

Rick
10-12-2013, 19:33
Als ik dit lees op Flickr:

Dus? De foto staat in de pagina bron verwerkt.

In chrome:

Pak een random foto die het euvel heeft, zeg:
http://www.flickr.com/photos/robertlangphotography/9787607876/sizes/l/in/photostream/

Rechter muisknop > Pagina bron weergeven > CTRL + F > "img src=" > in mijn geval was het de derde of vierde hit in de zoekopdracht > Klik op de link en je hebt hem in een nieuw tabblad.

Ik had mijn foto's eerst ook op die manier ingesteld, maar zag ze hoe dan ook overal terug. :rolleyes:

René
10-12-2013, 20:23
Zo dus?

http://farm3.staticflickr.com/2821/9787607876_36ef61edc3_b.jpg

Yes!

Ik heb wel foto`s die ik de moeite waard vond om te plaatsen, opgeslagen en zelf weer in m`n eigen flickr account ge-upload. Maar deze manier is wat handiger! Thnx.

Maargoed...daar erger ik me dus aan. Waarom uit zetten als het toch wel te "kraken" is :)

Flat412
10-12-2013, 20:32
Naja, ik koop liever geen auto waar koelvloeistof lekt.

koop dan een kever :D

Rick
10-12-2013, 20:58
Maargoed...daar erger ik me dus aan. Waarom uit zetten als het toch wel te "kraken" is :)

Begrijp ik, maar je geeft zelf al het antwoord, niet iedereen weet hoe het moet! :D

René
10-12-2013, 21:03
Begrijp ik, maar je geeft zelf al het antwoord, niet iedereen weet hoe het moet! :D

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1501538#post1501538

:D

VWmotion
10-12-2013, 21:32
Ik haat smurfen.

Ik ook :thumbup:

NielsDub
12-12-2013, 20:50
En bevroren ruiten, dat haat ik ook!

René
12-12-2013, 21:16
En bevroren ruiten, dat haat ik ook!

whaha, sterkte komende winter dan :D:D

Gino89
12-12-2013, 21:38
Een brief van de belasting krijgen, dat je weer wegenbelasting moet gaan betalen. Voor een motor uit 1980 :mad:

jellehier
12-12-2013, 21:42
Dat zal ook om veel geld gaan, wat kost zon apparaat in de MRB?

Gino89
12-12-2013, 21:44
iets van 120 euro per jaar,

Maar aangezien we hier meerdere wegenbelasting vrije motors hebben. Word het een duur grapje :( En zullen er een paar de deur uit moeten... :mad:

jellehier
12-12-2013, 22:47
Wacht eerst maar eens af wat de eerste kamer gaat doen

Gino89
13-12-2013, 20:13
Denk dat het toch wel door gaat, anders zouden ze niet al die brieven gaan sturen lijkt mij.

SciroccomTDI
16-12-2013, 10:05
130 euro per maand betalen aan DUO (studieschuld) .. en dan blijkt, dat je er alleen de rente mee dekt. Inmiddels een paar jaar.

Tjaap
16-12-2013, 10:07
Yup. Maar gewoon lekker betalen. Rente staat enorm laag.

SciroccomTDI
16-12-2013, 10:11
joa .. op 17 kiloeuro .. lijken 130 euro niet veel. achja. gewoon strax afgestudeerd zijn, en zsm afbetalen. Het is alleen een irritant idee, dat het met een redelijk misbaar bedrag gewoon lang duurt, voor ik er vanaf ben..

Tjaap
16-12-2013, 10:14
Maatje kreeg voorstel van 430,- per maand.
Lager bedrag aangevraagd. Bleek al het laagst mogelijke te zijn. :)

Tja. 6 jaar vol bijlenen blijkt prijzig.

SciroccomTDI
16-12-2013, 10:18
buh :/ 430 euro .. dan wens ik hem sterkte... dan moet ik misschien mijn mond houden, met 130... ik heb 2 jaar vol bijgeleend, wellicht vandaar het verschil.

dubster.be
16-12-2013, 10:28
je schoonmoeder die in hetzelfde kantoor zit op maandagmorgen en lekker zit te vertellen over de intieme weekendavontuurtjes met haar nieuwe liefde

bah :spank: :angryv:

Sven-GTI
16-12-2013, 10:45
buh :/ 430 euro .. dan wens ik hem sterkte... dan moet ik misschien mijn mond houden, met 130... ik heb 2 jaar vol bijgeleend, wellicht vandaar het verschil.

Het bedrag dat je maandelijks moet terug betalen ligt ook aan de inkomsten die je op dat moment hebt.

Je inkomsten zijn van invloed op je afbetaal bedrag. Stel je verdient na het afstuderen 2500p/m of 4000p/m... De een moet dus sneller terug betalen, hoger bedrag per maand dus.

SciroccomTDI
16-12-2013, 11:03
ja precies, "aflossen naar draagkracht" noemen ze dat :)

naja, nu met afstudeervergoeding merk je die bedragen best wel. Fulltime afstuderen, in het Duits.. niet echt tijd over voor een bijbaantje of zo.

Maar gelukkig is de auto belastingvrij... nog maar liefst 2 weken "yaaaay"

maar: niet zaniken, er voor gaan :thumbup:

Golf1Fan
21-12-2013, 21:56
Inhakend op het gegum in het MRB nieuws Topic:

even wat gegumd...graag ontopic en informatief houden. Ergernissen mogen gelucht worden in het ergernis-topic

Stop dan een keer met klagen, jullie hebben zelf op dat tuig gestemd en ik niet, dus heb ik wel recht van spreken en hier laat ik het (voorlopig) bij :screwy: :shake:

T3 fan
30-12-2013, 22:52
Officiële mededeling:

De Nederlandse regering heeft vandaag meegedeeld dat het Rijkswapen, de Leeuw, wordt vervangen door een condoom. Dit, omdat deze meer weergeeft waar de Nederlandse politiek voor staat.

Een condoom staat inflatie toe, stopt productie, vernietigt de volgende generatie, veroorzaakt een hoop gelul en….. geeft u een gevoel van veiligheid, terwijl u in feite genaaid wordt!

SciroccomTDI
03-01-2014, 13:33
salaris te laat... afschrijving van 2 maanden CZ vrijwel tegelijk...

Gino89
04-01-2014, 21:00
Als je op marktplaats in een rubriek zoekt, door heel Nederland. En vervolgens 10 pagina's alleen maar top advertenties zijn. Van bedrijven die nieuwe spullen verkopen. :mad:

Sven-GTI
04-01-2014, 22:07
Als je op marktplaats in een rubriek zoekt, door heel Nederland. En vervolgens 10 pagina's alleen maar top advertenties zijn. Van bedrijven die nieuwe spullen verkopen. :mad:

+1

Word je schijtziek van.

Of je zoekt op woonplaats, en de eerste 2 pagina's zijn van bedrijven die 'leveren in die woonplaats'

jetta mk1 '82
04-01-2014, 22:14
Mensen die 60/70 rijden op een 80km weg... Rij GVD gewoon 80 stelletje fossielen!

road runner
06-01-2014, 18:14
Mensen die niet eens met normale Nederlandse woorden/zinnen hier op het forum een bericht posten

golfje_295.000
06-01-2014, 19:41
Dat een niet nader te noemen autobedrijf uit kessel je per mail en bij duidelijke navraag per telefoon of hij schadevrij is,je beloofd dat het voorscherm waar je interesse in hebt, 100% netjes is.

Vervolgens bij uitpakken blijkt dat t scherm op ieder mogelijk punt vol met krassen zit, en zo dof is als een kanarie. Wat een lamlul,kan ik t alsnog laten overspuiten.

golfje_295.000
06-01-2014, 19:41
Dat een niet nader te noemen autobedrijf uit kessel je per mail en bij duidelijke navraag per telefoon of hij schadevrij is,je beloofd dat het voorscherm waar je interesse in hebt, 100% netjes is.

Vervolgens bij uitpakken blijkt dat t scherm op ieder mogelijk punt vol met krassen zit, en zo dof is als een kanarie. Wat een lamlul,kan ik t alsnog laten overspuiten.

erik_jetta
06-01-2014, 19:55
Dat ik geen reactie terug krijg als ik interesse heb in een golfje. En dat gaat het niet om 1 golfje. Bellen heeft ook geen zin want niemand blijkt op te pakken, of terug te kunnen bellen.

Erik Baas
06-01-2014, 22:16
Mensen die niet eens met normale Nederlandse woorden/zinnen hier op het forum een bericht posten
+1 ! Ik heb er inmiddels een geblokkeerd omdat het echt té zeer deed aan mijn ogen. En je mag er niks van zeggen, want dan breekt zowat de hel los... :(

SciroccomTDI
28-01-2014, 12:02
verkouden zijn, rode neus hebben en donderdag de afstudeerpresentatie moeten houden :)

powah
28-01-2014, 13:41
Dat ik geen reactie terug krijg als ik interesse heb in een golfje. En dat gaat het niet om 1 golfje. Bellen heeft ook geen zin want niemand blijkt op te pakken, of terug te kunnen bellen.

Vind ik altijd zo mooi he, als je zelf wat verkoopt dan reageer je overal op en probeer je wat moeite te doen voor iets te verkopen en dan zijn de kopers meestal de gene die het af laten weten. Wil je zelfs iets kopen, zijn het de verkopers die waardeloos zijn. Frustrerend vaak.

heinz74
28-01-2014, 15:57
of mensen die gewoon doodleuk reageren na een week of 14 dagen ,nadat je zelfs gewoon een prijs bent overeen bent gekomen..
'issie al verkocht?..heb je hem nog' ...meestal speel ik dan het spelletje dan mee en verkoop ik iets dan maar gewoon...je kunt er maar vanaf zijn uiteindelijk..
maar kloppen doet het niet..

Petpat
28-01-2014, 18:59
Auto's met goedkope onafgestelde xenonsets, helemaal als ze ook nog hoog op de poten staan, ziet niks meer dan :(

SciroccomTDI
29-01-2014, 08:55
Petpat +1

Heb er ook altijd last van. Überhaupt auto's met fout afgestelde verlichting... WTF, er is toch APK die dat soort fratsen moet afkeueren?

GeeX
29-01-2014, 09:16
Ja maar ligt eraan waar je APK laat doen SciroccomTDI. Zoals waar wij elk jaar gaan letten ze er bij mij nieteens op... Nu ik er zo aan terug denk letten ze op vrij weinig dingen.

Mijn grootste ergenis is toch wel asociaal hoge drempels waar je wel rustig overheen moet ( ook met een auto op normale hoogte ). En mensen die het nodig vinden je over een drempel in te halen omdat je er te langzaam overheen gaat. :stick:

SciroccomTDI
29-01-2014, 15:50
Ik WILDE gewoon de roetmeting doen.. maar APK wilde niet :( .. Ik ga er overigens heen, omdat ze een lage brug hebben, niet omdat ik een laxe keuring wil. Auto moet gewoon in orde zijn, daar hangt onze veiligheid van af...

Drempels is een verhaal apart. Dan wil je een auto voorlaten.. wil die niet voorgelaten worden.. vervolgens rijdt ie bijna bij je achterop, omdat je voor de drempel afremt .. /zucht/

René
29-01-2014, 16:45
waarom zou je perse een roetmeting willen doen? beetje onbelast zo`n arme diesel in toeren jagen?

Rick
31-01-2014, 10:56
WhatsApp

Heerlijk medium voor betwistingen en breuken...

Een uitkomst hoor, maar bel gewoon!

GeeX
31-01-2014, 11:14
Nieuwe ergernis:

Mn ramen in de ochtend krabben met koude handen :(

martiepartie
31-01-2014, 12:19
Ik heb zo'n krabber met handschoen. Ik erger me aan het ijskoude stuur :)

Tjaap
31-01-2014, 18:26
Kijk in de shop voor heerlijk warme krabbers!!

René
31-01-2014, 18:37
Mijn grootste ergernis van vandaag:

Mobiele telefoons in het verkeer....de mensen zijn knettergek geworden.

richard-polo
01-02-2014, 11:50
Fietsers zonder licht!
Of fietsers die met z,n 2e {of 3e} lekker uitgebreid langs mekaar gaan fietsen!

GeeX
03-02-2014, 08:00
Fietsers zonder licht!
Of fietsers die met z,n 2e {of 3e} lekker uitgebreid langs mekaar gaan fietsen!

Nu ga ik waarschijnlijk wat mensen op mijn nek krijgen maargoed: Wielrenners. En dan die wat heel bedreven zijn en overal doorfietsen en maar een beetje doen of het Nederlands weg netwerk een of andere tour is waar ze aan het rijden zijn. Liefste natuurlijk met de hele bups 6 a 7 man naast elkaar en maar boos worden wanneer je er langs rijdt ;)

demonx_-
03-02-2014, 08:14
Nu ga ik waarschijnlijk wat mensen op mijn nek krijgen maargoed: Wielrenners. En dan die wat heel bedreven zijn en overal doorfietsen en maar een beetje doen of het Nederlands weg netwerk een of andere tour is waar ze aan het rijden zijn. Liefste natuurlijk met de hele bups 6 a 7 man naast elkaar en maar boos worden wanneer je er langs rijdt ;)

:goodpost: :goodpost:

Wielrennen moeten ze ook maar mooi op het circuit gaan doen idd. Bij vlagen heb je dat die volidioten in een groepje rijden, alsof ze meedoen aan de tour en vaak kan eentje niet meekomen, die gaat als laatste over de rotondes en kruisingen, als automobilist schrik je je elke keer de tering want je verwacht het niet dat er nog eentje aankomt. Hij moet natuurlijk wel lkkr meekunnen koersen ook al kan ie niet meekomen. Het zou verboden moeten worden... :blahblah:

MAXXENGINE
03-02-2014, 09:20
Mijn grootste ergernis van vandaag:

Mobiele telefoons in het verkeer....de mensen zijn knettergek geworden.

De meesten die ik achterop kom hebben inmiddels een car-kit......................
hebben ze de handen vrij voor de laptop of de krant op schoot.

powah
03-02-2014, 09:28
Bij een zoektocht naar een auto ik een klote ligging heb kwa woonplaats. Naar mijn gevoel staat al het goede in Overijssel, Friesland etc en ik kom uit zuid-limburg.

GeeX
03-02-2014, 09:29
Bij een zoektocht naar een auto ik een klote ligging heb kwa woonplaats. Naar mijn gevoel staat al het goede in Overijssel, Friesland etc en ik kom uit zuid-limburg.

Haha compleet met je eens... Limburg is t toch net niet :(

R.icky
03-02-2014, 09:54
Al een maand wachtend op een G60 krukaspoulie.....

Mtdi
03-02-2014, 11:49
Dat ze je met een stalen gezicht Golf 3 100mm steekassen verkopen als Scirocco 16v 100mm assen.

PoloLG
03-02-2014, 20:06
Dat de eerste reactie op een gezocht topic is; ff Beekman bellen, die heeft wel iets..

Dokter D
03-02-2014, 20:09

Al het mooie spul staat/ligt juist bij jullie! :d

Misha
03-02-2014, 20:13
Volgens mij heeft iedereen dat .. ik heb ook altijd het gevoel dat alles waar in interesse heb minimaal 1.5 uur rijden is.

powah
03-02-2014, 21:16
Al het mooie spul staat/ligt juist bij jullie! :d

Haha dan kijk ik toch echt verkeerd want ik vind niks. En onrealistisch ben ik ook niet kwa eisen en budget.

VW Johs
03-02-2014, 21:19
Komt me heel bekend voor haha

René
03-02-2014, 21:22
Achja....wees dan maar blij dat we in NL wonen in plaats van USA of Duitsland :D

Jelle-Mk1G60
03-02-2014, 22:25
Baanplakkers die 100 tuffen en niet uit de middekste rijstrook gaan op een 3 vaks autobaan!!!!!

B-ram
04-02-2014, 00:14
amen to that...

Marcski
04-02-2014, 09:39
Achja....wees dan maar blij dat we in NL wonen in plaats van USA of Duitsland :D

Daar is de brandstof allebei een stuk goedkoper, dus dan rij je er toch ff wat makkelijker wat verder voor

powah
04-02-2014, 10:18
'Interessepeiling'....... jezus, oftewel, ik wil meer dan de hoofdprijs voor mijn auto anders verkoop ik hem niet.

Zet hem dan gewoon normaal te koop inplaats van lekker tof doen en zeggen 'Interessepeiling, hoeft niet weg mag weg'. Alles mag weg voor de juiste prijs dat hoeft niemand erbij te zetten.

Wacht, het is een interessepeiling! Mijn fout, vandaar natuurlijk, hij wil hem niet verkopen behalve voor veel te veel geld.

GeeX
04-02-2014, 10:23
'Interessepeiling'....... jezus, oftewel, ik wil meer dan de hoofdprijs voor mijn auto anders verkoop ik hem niet.

Zet hem dan gewoon normaal te koop inplaats van lekker tof doen en zeggen 'Interessepeiling, hoeft niet weg mag weg'. Alles mag weg voor de juiste prijs dat hoeft niemand erbij te zetten.

Wacht, het is een interessepeiling! Mijn fout, vandaar natuurlijk, hij wil hem niet verkopen behalve voor veel te veel geld.

:goodpost:

Misha
04-02-2014, 14:32
'Hoofdprijs'....... jezus, oftewel, ik wil eigenlijk heel graag iets kopen maar ik kan het niet betalen.

;)

powah
04-02-2014, 14:39
Ja mooi verhaal.... Maar slaat niet echt ergens op, is er soms niemand die 9000 euro wil neerleggen en dat je daarom even iets uit je systeem moet krijgen? Bij vrijwel elke 'interessepeiling' is de prijs onrealistisch hoog als je kijkt naar vergelijkbaar aanbod. Een 'interessepeiling verkoop' zie ik niet snel of misschien wel nooit verkocht worden. Meestal komt er na 1 maand een berichtje, ik heb besloten de auto toch te houden.

Zoiets is bij speciale auto's nog wel te doen daar staan sommige mensen op te wachten tot hij te koop komt, maar auto's waar er nog duizend van te koop staan en waar je voor minder geld hetzelfde krijgt is dat gewoon nutteloos.

GeeX
04-02-2014, 15:14
'Hoofdprijs'....... jezus, oftewel, ik wil eigenlijk heel graag iets kopen maar ik kan het niet betalen.

;)

Volgens mij is er iemand ongesteld :D

Misha
04-02-2014, 15:49
FYI.. interessepeiling is gewoon een woord, niet een manier van verkopen. Het is wellicht een overbodig woord, maar het doet ook geen kwaad. Als iets te koop staat, staat het te koop.. of er interessepeiling bij staat of niet veranderd daar niks aan.

De prijs van iets is kwestie van vraag en aanbod, koper bepaalt de waarde, niet degene die 't graag zou willen hebben maar 't niet kan betalen en daarom maar gaat zeuren over 'hoofdprijzen'. Dat het niet (of niet snel) verkocht wordt is het mooie van een 'interessepeiling', omdat de auto niet perse verkocht dient te worden (mag weg, moet niet). Voor de verkoper een win/win situatie, verkoop je de auto dan is het lucratief en/of kan je wat anders kopen wat je liever hebt, zo niet kan je blijven genieten van je auto.

Volgens mij moet jij wat uit je systeem krijgen, jij begint erover, ik niet. Zoals hierboven staat verkeer ik in 'n win/win situatie :thumbup:

powah
04-02-2014, 15:59
Uiteindelijk word het wel gebruikt als een manier van verkopen. Verkopen is ook gewoon een woord, je hebt alsnog verschillende manieren. Erbij zetten interessepeiling, is er een van.

Dat bedoel ik precies, waarom dan interessepeiling erbij zetten? Het is gewoon te koop.

De koper kan zeker de prijs bepalen, het is zijn auto dus wat hij ervoor vraagt moet hij zelf weten. De prijs kan de hoofdprijs zijn, dat moeten ze ook zelf weten. Het gaat erom dat het merendeel wat erbij zet 'interessepeiling' een vaak te hoog bedrag ervoor vraagt in vergelijking met het andere aanbod.

Het gaat ook helemaal niet om het niet kunnen betalen. Daar praat ik helemaal niet over. Zoals ik al aangaf, bij een speciale auto kan ik het begrijpen, maar bij een auto waar er duizend van te koop staan, waarom zou je dan voor een auto gaan waar interessepeiling bij staat, iemand die hem wel wil verkopen voor het maximale bedrag maar verder niet weg hoeft? Er staan er nog 999 te koop bij mensen die hem wel gewoon willen verkopen.

Ik moest inderdaad wat uit mijn systeem. Daarom post ik het ook in het ergernis topic. Voor jouw misschien een win/win, ik heb het ook helemaal niet over jouw situatie. Ik zeg telkens ook het merendeel. Ik zie vaak genoeg een half gare golf voorbij komen met 'interessepeiling' erboven en dan gewoon 2500 ervoor vragen terwijl het een 1.3i is met 240dkm op de klok en verder niks speciaals.

Misha
04-02-2014, 16:11
Het gaat ook helemaal niet om het niet kunnen betalen. Daar praat ik helemaal niet over. Zoals ik al aangaf, bij een speciale auto kan ik het begrijpen, maar bij een auto waar er duizend van te koop staan, waarom zou je dan voor een auto gaan waar interessepeiling bij staat, iemand die hem wel wil verkopen voor het maximale bedrag maar verder niet weg hoeft? Er staan er nog 999 te koop bij mensen die hem wel gewoon willen verkopen.
Waarom zou je gaan voor een auto waar interessepeiling bij staat? Goh, geen idee.. zou voor mij geen reden zijn voor aankoop. Maar ook geen reden om 'm te laten staan wel? Een gare advertentie zonder info is een reden om 'm te laten staan. Of een hok van een auto, da's ook een reden om 'm te laten staan. Niet het woord interessepeiling.

Dat is precies wat ik bedoel, het is een woord.. ook een interessepeiling auto staat 'gewoon te koop'. Als de prijs je niet zint dan klik je verder en koop je 'm niet. 1 ding is zeker, er staan niet 999 andere net aangepakte mk2's met een shitload aan schaarse/kostbare onderdelen, een ABF en BBS'en. 1.3s wel ja, maar goed.. nogmaals; klik 'm gewoon lekker weg en koop een van die andere die voor een normale prijs te koop staat.

powah
04-02-2014, 16:45
Haha, maar ik heb het ook niet over jouw auto. Ik heb het over de 13 in een dozijn autos. Maar ok, we hebben er beide een andere kijk op. Ik klik ook netjes verder. Ik reageer ook niet op die autos. Het was gewoon iets waar ik me aan stoor bij, Let op, sommige advertenties.

Interessepeiling is ook geen reden om hem te laten staan maar de veelal onrealistische prijzen wat ermee gepaard gaan wel. Nogmaals, ik heb het niet over jouw autos.

EDIT: Ik zie nu dat jij ook interessepeiling in je advertentie hebt staan vandaar dat je misschien dacht ik daar op doelde maar dit is niet het geval, meer op de vele berichten wat op VAG Hoekje voorbij komen waar dat zo vaak bij staat.

Misha
04-02-2014, 19:21
Haha, maar ik heb het ook niet over jouw auto. Ik heb het over de 13 in een dozijn autos. Maar ok, we hebben er beide een andere kijk op. Ik klik ook netjes verder. Ik reageer ook niet op die autos. Het was gewoon iets waar ik me aan stoor bij, Let op, sommige advertenties.

Interessepeiling is ook geen reden om hem te laten staan maar de veelal onrealistische prijzen wat ermee gepaard gaan wel. Nogmaals, ik heb het niet over jouw autos.

EDIT: Ik zie nu dat jij ook interessepeiling in je advertentie hebt staan vandaar dat je misschien dacht ik daar op doelde maar dit is niet het geval, meer op de vele berichten wat op VAG Hoekje voorbij komen waar dat zo vaak bij staat.
Ik zet dat er bijna altijd bij, geen idee waarom.. gewoon soort automatisme, in feite is elke verkoop een interessepeiling.
Je zal toch de interesse moeten peilen in de markt voor je wat kan verkopen, of het nu om een auto, een bumper of een TV gaat.

Jij ergert je gewoon aan exorbitant dure auto's :tongue:

Misha
05-02-2014, 20:15
Hier is mijn Facebook-film.

:headshot:

sixpack
05-02-2014, 21:32
:lmao:

De Pul
05-02-2014, 23:31
.............................in feite is elke verkoop een interessepeiling.
Je zal toch de interesse moeten peilen in de markt voor je wat kan verkopen, of het nu om een auto, een bumper of een TV gaat.

geniaal dit.

NielsDub
05-02-2014, 23:39
Ergernis topic dit, toch?

Ergernissen over advertenties is ook iets om je aan te ergeren...

T3 fan
07-02-2014, 21:31
Interessepeiling is idd gewoon een woord maar na een zoektocht van bijna een half jaar naar een 5 deurs golfje II met injectie ( 1.3 of 1.8 )en dit woord ook menig keer tegen gekomen te zijn staat er in mijn woordenboek de omschrijving "niet reageren,,,véél te duur"
Of ik het niet kan betalen of de auto het bij lange na niet waard is komt allebij voor

Zelfde geldt voor "koopje" 9 van de 10 keer gaat het dan om een rotte auto of een technisch drama

Bij "meeneemprijs" is het meestal beide in één auto

Laatst bij een "buitenkansje" geweest bij Breda met een buik van papiermaché

"tech 100% ,,,komt zo door de APK" maar om er te komen moet je er eerst een nieuwe koppeling in (laten) zetten

Wie heeft er nog aanvullingen? :D

Rick
07-02-2014, 21:33
Mensen die de punt en komma door elkaar halen.

Evenals mensen die de mist ingaan met het i-grec verhaal. (zyn en blyven)

wessel97
07-02-2014, 21:39
ik erger me kapot aan spellingsfouten bijdehandjes, om het zo maar te noemen, maak zelf weinig spelfouten tijdens typen, maar kan me goed voorstellen dat mensen zich helemaal de tivus ergeren als mensen je continu verbeteren:(

net als die 'y' enz. kan ik me voorstellen dat dat irritant is, alleen als je bijv. d en t door elkaar haalt, lijkt me vrij irritant

T3 fan
07-02-2014, 21:39
Ben zelf ook niet bepaalt Van Dale maar ben te lui om een punt te zetten
Nieuwe regel met hoofdletter zegt genoeg
Als men begrijpt wat je bedoelt is het goed
T'is forumtexst en geen sollicitatie brief

Rick
07-02-2014, 21:45
ik erger me kapot aan spellingsfouten bijdehandjes, om het zo maar te noemen, maak zelf weinig spelfouten tijdens typen, maar kan me goed voorstellen dat mensen zich helemaal de tivus ergeren als mensen je continu verbeteren:(

net als die 'y' enz. kan ik me voorstellen dat dat irritant is, alleen als je bijv. d en t door elkaar haalt, lijkt me vrij irritant

Ik heb ook geen talenknobbel, maar mijn handen jeuken al bij het lezen van je post. :thumbup:

T3 fan
07-02-2014, 21:49
Ik heb ook geen talenknobbel, maar mijn handen jeuken al bij het lezen van je post. :thumbup:
"talenknobbel" betekent dat je verschillende talen beheerst, heeft niets met spelling te maken :D

Rick
07-02-2014, 21:50
Ben zelf ook niet bepaalt Van Dale maar ben te lui om een punt te zetten
Nieuwe regel met hoofdletter zegt genoeg

Daarom is interpunctie ook zo belangrijk.

Om Herman Finkers te quoten:

"Grietje zei: Hansje zou je dat jurkje niet eens aantrekken?"
"Grietje, zei Hansje, zou je dat jurkje niet eens aantrekken?"

Tjaap
07-02-2014, 21:53
Taal is juist het enige waarin je je online kunt uitdrukken.
De meeste mensen leren van kritiek en verbeteringen.

Rick
07-02-2014, 21:53
"talenknobbel" betekent dat je verschillende talen beheerst, heeft niets met spelling te maken :D

:thumbup: Op dat punt heb je mij te pakken. :D

T3 fan
07-02-2014, 21:58
Trek lekker zelluf een jurrukie an!?
Of,,,,,heb je die al aan? :D

Ik zal mezelf maar eens quoten

Het is forum texst geen sollicitatiebrief
Als je er niet tegen kan, lees het dan niet (punt)

wessel97
07-02-2014, 22:02

hahaha ik had al het idee dat ik zo'n reactie zou krijgen ;) maar ook ik zeg niet dat ik nooit fouten maak he, het is alleen dat sommige mensen het af en toe gewoon te bont maken

en vergeet niet, het gaat er me niet om dat mensen spelfouten maken, ik begrijp toch wel wat er staat, het gaat me gewoon om de mensen die dan gaan reageren, en elke spelfout gaan lopen verbeteren, en daar heb ik dus een hekel aan :thumbup: iedereen maakt af en toe spelfouten..

T3 fan
07-02-2014, 22:06
Nou Jaap jij hebt mij al genoeg "uitgedrukt" en alleen omdat ik mij niet door jou of wie dan ook mijn mond laat snoeren
Iedereen hier begrijpt precies wat ik bedoel, zelfs jij
Dus wat zou ik mijn schrijven moeten aanpassen voor de eerste de beste azijn pisser(s)?

De Pul
07-02-2014, 22:13
Nou Jaap jij hebt mij al genoeg "uitgedrukt" en alleen omdat ik mij niet door jou of wie dan ook mijn mond laat snoeren
Dus wat zou ik mijn schrijven moeten aanpassen voor de eerste de beste azijn pisser(s)?
weleens van masturberen gehoord?
helpt in ieder geval iets :thumbup:

wessel97
07-02-2014, 22:13

dat hoeft ook niet, zo lang mensen jou begrijpen is het goed toch?

T3 fan
07-02-2014, 22:18
dat hoeft ook niet, zo lang mensen jou begrijpen is het goed toch?

Ja,,precies
En ik vind het ook lastig als ik een regel 3x moet lezen maar dat hoeft bij mij ook niet dacht ik zo.

Rick
07-02-2014, 22:19
hahaha ik had al het idee dat ik zo'n reactie zou krijgen ;) maar ook ik zeg niet dat ik nooit fouten maak he, het is alleen dat sommige mensen het af en toe gewoon te bont maken

en vergeet niet, het gaat er me niet om dat mensen spelfouten maken, ik begrijp toch wel wat er staat, het gaat me gewoon om de mensen die dan gaan reageren, en elke spelfout gaan lopen verbeteren, en daar heb ik dus een hekel aan :thumbup: iedereen maakt af en toe spelfouten..

Tuurlijk, ik maak ook fouten. T3_fan had mij mooi te pakken met mijn "talenknobbel". Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.

Iedereen maakt fouten, het is maar net hoe je ermee omgaat. De één gooit de kritiek in de wind en gaat er als een razende tegenin. De ander accepteert het en doet er wat mee.

T3 fan
07-02-2014, 22:21
weleens van masturberen gehoord?
helpt in ieder geval iets :thumbup:

Nee,,,wel bruine beren,,,of zwarte
Oh ja en koala's die ken ik ook wel :D

wessel97
07-02-2014, 22:24
Tuurlijk, ik maak ook fouten. T3_fan had mij mooi te pakken met mijn "talenknobbel". Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.

Iedereen maakt fouten, het is maar net hoe je ermee omgaat. De één gooit de kritiek in de wind en gaat er als een razende tegenin. De ander accepteert het en doet er wat mee.

nouja weet je, ik ben wel eens topics tegen gekomen, weet zo niet meer welke ofzo, maar daar waren ze gewoon elke spelfout van diegene aan het verbeteren..

en op zo'n moment is het inderdaad precies hoe die persoon er mee omgaat. Als je boos word gaan ze door. negeer je het, en besteed je er verder geen aandacht aan, dan zal het 'leuke' spel voor diegene snel afgelopen zijn. bedoel dat was vroeger al zo op de basischool, en dat zal altijd blijven. of je het nu wilt ofniet....

Sven-GTI
08-02-2014, 00:02
Ik vind het hier op het forum wel meevallen.

Er zijn hier ook wel mensen lid van de Facebook groep: vag-verkoophoekje :D

Daar vind je gemiddeld 20 taalfouten is een advertentie van maar 25 woorden...

Daar kan ik me dus wel helemaal dood aan irriteren. Soms moet ik zo'n zin wel 10x lezen om nou eigelijk te begrijpen wat er staat.

Op het forum een enkel spelfoutje in (soms hele lappen) tekst, daar kan ik me niet aan storen.

richard-polo
08-02-2014, 01:42

Geweldig topic :tongue:

heinz74
08-02-2014, 07:31
dacht dat dit een forum was over auto's uit de VAG groep? in plaats van het groot nederlands dictee?..
ok ,als iets echt onleesbaar is of een brei vol woorden zonder komma's en punten word het weer iets anders..verder stoor ik me er niet aan...toch zeker niet als iemand echt iets zinnigs te melden heeft op technisch vlak e.d..
komt ook nog bij dat nederland nogal veel dialecten heeft en streekgebonden uitdrukkingen die soms verschillende dingen betekenen op verschillende plaatsen
bijv; mijn drentse collega zegt wel eens 'waar kom jij weg?' tegen iemand.of 'wat ben je nodig'..dat betekent eigenlijk 'waar kom je vandaan' en 'wat heb je nodig'...
dat kan soms voor sommigen moeilijker zijn dan het verkeerd gebruiken van word met D of DT...of de ,het en een..
ikzelf moet ook altijd 'schakelen' als ik iets schrijf hier..,ik plat 99 procent plat Brabants IRL ...dat hier zo weg te zetten gaat zeker niet goedkomen bij de meesten denk ik ...denkte gullie wel ?..of wa?
ik ga dat ook echt niet veranderen ,,jammer dat mensen dat 'vervelend' vinden ,ik vind juist die overdreven GTST/kinderen voor kinderen 'R' vreselijk irritant en gruwelijk KAK!..

wessel97
08-02-2014, 08:08
dacht dat dit een forum was over auto's uit de VAG groep? in plaats van het groot nederlands dictee?..
ok ,als iets echt onleesbaar is of een brei vol woorden zonder komma's en punten word het weer iets anders..verder stoor ik me er niet aan...toch zeker niet als iemand echt iets zinnigs te melden heeft op technisch vlak e.d..
komt ook nog bij dat nederland nogal veel dialecten heeft en streekgebonden uitdrukkingen die soms verschillende dingen betekenen op verschillende plaatsen
bijv; mijn drentse collega zegt wel eens 'waar kom jij weg?' tegen iemand.of 'wat ben je nodig'..dat betekent eigenlijk 'waar kom je vandaan' en 'wat heb je nodig'...
dat kan soms voor sommigen moeilijker zijn dan het verkeerd gebruiken van word met D of DT...of de ,het en een..
ikzelf moet ook altijd 'schakelen' als ik iets schrijf hier..,ik plat 99 procent plat Brabants IRL ...dat hier zo weg te zetten gaat zeker niet goedkomen bij de meesten denk ik ...denkte gullie wel ?..of wa?
ik ga dat ook echt niet veranderen ,,jammer dat mensen dat 'vervelend' vinden ,ik vind juist die overdreven GTST/kinderen voor kinderen 'R' vreselijk irritant en gruwelijk KAK!..

Sommige verstaan dat echt wel hoor ;)

powah
08-02-2014, 08:54
Ik vind het hier op het forum wel meevallen.

Er zijn hier ook wel mensen lid van de Facebook groep: vag-verkoophoekje :D

Daar vind je gemiddeld 20 taalfouten is een advertentie van maar 25 woorden...

Daar kan ik me dus wel helemaal dood aan irriteren. Soms moet ik zo'n zin wel 10x lezen om nou eigelijk te begrijpen wat er staat.

Op het forum een enkel spelfoutje in (soms hele lappen) tekst, daar kan ik me niet aan storen.

Wat ik vervelend vind aan vag verkoop hoekje is dat zoveel in belgie ligt/staat. En het niveau ook vrij laag is. Stond een golf 2 te koop. Die was 'opgeknapt' maar had wel deuken etc. Ik had alsnog oprechte interesse, ik vraag; wat is er aan opgeknapt? Naja laten we maar zeggen dat na zijn eerste reactie mijn interesse weg was. Meneer was niet gecharmeerd van vragen blijkbaar.

EnVeeZee
08-02-2014, 08:56
Je kwam op dit gedeelte v/h forum via de knop Nederlands. Lijkt me duidelijk.

Dokter D
08-02-2014, 09:36
Dat hele vag-verkoop-hoekje op facebook is 1 grote kleuterschool helaas...

PeterZ
08-02-2014, 10:39
Daar kan ik me dus wel helemaal dood aan irriteren.

Daar kun je je helemaal dood aan ergeren, of het irriteert je.

Sorry, /GrammarNazi

Lesley
08-02-2014, 11:28
Ik heb besloten om mij nergens meer aan te ergeren! Scheelt een hoop al zeg ik het zelf.

Sven-GTI
08-02-2014, 11:50
Daar kun je je helemaal dood aan ergeren, of het irriteert je.

Sorry, /GrammarNazi

Ik blijf een Brabander he :D altijd net even iets anders doen :D

Nieuwe irritatie van vandaag: klote regen :(

wessel97
08-02-2014, 13:16
Of de zware irritatie van die discriminatie onzin, ditmaal over de efteling! Gaat weer goed hier

De Pul
08-02-2014, 18:20
hoe typ ik een ''GTST/kinderen voor kinderen-R'' ?

Sven-GTI
08-02-2014, 18:37
literrrrrrrrpul

:D :D

golfje_295.000
08-02-2014, 19:01
Dat ik in zo'n gat werk,dat iedere keer als ik naar een klant moet mn auto tot aan het dak onder de modder zit.

Rick
11-02-2014, 17:48
De prijs van een iPhone met "Flappy Bird" geïnstalleerd schommelt zo tussen de $1,000.- en $3,000.-

Oké. Dan kan ik wel het supply-and-demand verhaal gaan belichten. Maar waar zijn we mee bezig?

powah
11-02-2014, 18:20
Mensen zijn achterlijk als daar ook maar 1 cent meer betalen.

GeeX
11-02-2014, 18:21
Mochten mensen intresse hebben mn s4 gaat weg voor €2500,- met Flappy Bird :D:D:D

powah
11-02-2014, 18:33
http://www.dumpert.nl/mediabase/6584585/da1a1c99/chuck_norris_vs_flappy_bird.html

SciroccomTDI
11-02-2014, 23:47
Zullen de aandelen van Gorilla Glass de laatste tijd gestegen zijn?

Dokter D
15-02-2014, 21:52
Advertenties met teksten als:

No GTI VR6
Bijna gratis

Rot op met die troep! Stelletje stakkers! :stick: :chair:

powah
15-02-2014, 21:55
Die sla ik sowieso altijd over.

wessel97
15-02-2014, 22:03
of van die huurkoop advertenties..

Ediejo
16-02-2014, 14:21
Als je mensen een pm stuurt en ze netjes vraagt wat de kosten zijn om de randen van je velgen te laten polijsten. En ze geven je dan vervolgens geen antwoord. Dan stuur je ze nog een mail. En dan zijn ze te beroerd om daar op te reageren. Ik zal geen namen noemen maar wie de schoen past trekt hem aan. :weak: :nana: :chair: :spankit:

wessel97
16-02-2014, 15:07
Als je mensen een pm stuurt en ze netjes vraagt wat de kosten zijn om de randen van je velgen te laten polijsten. En ze geven je dan vervolgens geen antwoord. Dan stuur je ze nog een mail. En dan zijn ze te beroerd om daar op te reageren. Ik zal geen namen noemen maar wie de schoen past trekt hem aan. :weak: :nana: :chair: :spankit:

Polijsten kan je eventueel ook zelf doen hé :thumbup:

Ediejo
16-02-2014, 15:16
Polijsten kan je eventueel ook zelf doen hé :thumbup:
Dat klopt helemaal. Neemt niet weg dat het wel zo netjes is als je antwoord krijgt. ;)

wessel97
16-02-2014, 16:07
Dat klopt helemaal. Neemt niet weg dat het wel zo netjes is als je antwoord krijgt. ;)

daar zit natuurlijk ook weer wat in

golf mk2 90
16-02-2014, 17:53
Marktplaats, dat je een kastje te koop aanbied voor 30 euro.
En een bod krijgt van 7.50, en ook nog vragen of er een krasje opzit. :rolleyes:

Gino89
20-02-2014, 20:10
Een auto zonder reserve band.

Polo1w
20-02-2014, 23:48
Ik erger me he-le-maal kapot aan de gore, ellendige, vervelende, achterbakse Opel Vivaro, waar ik al anderhalve week tegenaan kijk om te repareren, maar ik snap gewoonweg niet waarom dat k*t ding het niet doet.. :shake:
Wat een naar ding! :D

De Pul
23-02-2014, 23:44
dat ik elke keer als ik hier kom om te kijken of er nog wat loos is 6 pagina's met ebay/mp adv.links doorblader,dan nog een hele serie topics die nergens over gaan van deze uberspammer http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=7109579 en zijn kornuiten........

2H-2H
24-02-2014, 18:13
Sorry - no matches. Please try some different terms.

Lesley
24-02-2014, 19:34
Of uniek verbreed staal

Flat412
24-02-2014, 19:41
als je T3 een onaangename optie heeft
egKwsxdswOA&

Tjaap
24-02-2014, 19:47
dat ik elke keer als ik hier kom om te kijken of er nog wat loos is 6 pagina's met ebay/mp adv.links doorblader,dan nog een hele serie topics die nergens over gaan van deze uberspammer http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=7109579 en zijn kornuiten........
Link werkt niet maar ik heb wel een vermoeden :)

wessel97
27-02-2014, 17:45
ik erger me kapot aan de advertenties van het wel bekende 'Jet Cars' uit rotterdam,

ze verkopen daar werkelijkwaar de krokantste en smerigste auto's.. als jij een auto daar koopt, via marktplaats staat er bijv. 520 euro, met 400.000km op de klok, alles wat erop zit aan opties e.d. naar de gort, en dan wanneer je de auto koopt zitten de wielen er ook nog eens niet bij.. en geen enkele auto is volgens hun 'rijdend' mee te krijgen, komt ook nog eens 250 euro bij voordat je hem mee kunt nemen....

zelf (gelukkig) nog nooit een auto gekocht, maar heb er nog geen goede verhalen over gehoord...

2H-2H
27-02-2014, 18:12
zelf (gelukkig) nog nooit een auto gekocht, maar heb er nog geen goede verhalen over gehoord...

Heb je wel een rijbewijs?

Ik erger me aan sommige mede forumers

wessel97
27-02-2014, 18:58
Heb je wel een rijbewijs?

Ik erger me aan sommige mede forumers

Nee, ik heb geen rijbewijs, doet er verder toch ook niks toe?

Enne.. moet ik me aangesproken voelen?;p of was dat niet voor mij bedoeld

ewcaddymk1
27-02-2014, 19:30
Marktplaats, dat je een kastje te koop aanbied voor 30 euro.
En een bod krijgt van 7.50, en ook nog vragen of er een krasje opzit. :rolleyes:
idd ,

leuk verhaal...heb ikgehad met de verkoop van mijn Porsche 944,

na een hele poos dat ding op mp te koop gehad te hebben , en tig keer met de prijs gezakt. zie ik op gevraagd , alle onderdelen onder de motorkap incl. de kap zelf vanwege motorbrand prijs tot 1000euro..............ik denk hebbes wel 500 minder dan mijn vraag prijs maar ja weg is weg
dus die kerel opgebeld, ik zeg hey jij zoekt onderdelen , ik heb een hele auto voor jou maximale vraag prijs. incl turbo(s2)neus dus koopje dacht ik zo.
afspraak gemaakt, komt ie begint te zeuren om een gaatje in het achterlicht en twee krassen op het achterscherm :mad: :screwy: man wat wil je nou voor dat geld...........tssssssssssssssssssss #daarwordjenouzomoevan

Barn171
27-02-2014, 20:00
Ach, achteraf kun je erom lachen toch? Ik heb ook weleens zo van die dingen gehad. Op het moment is het meestal onverwachts, maar achteraf als je het verhaal aan je maten verteld kun je er met z'n allen toch leuk om lachen.

Kwam eens iemand langs voor wat portieren, had ook een cilinderkop liggen die hij toevallig nodig had. Te koop? Ja hoor, als je er wat mee kunt, 30 euro (zoiets in ieder geval). Jajaja, denken, denken en nog even denken. Nee, is toch te duur, zitten ook weer geen bougies in enzo, en geen oliedop.... Prima, daar is de deur.

daarwordjenouzomoevan
Daar moest je nu een # voor zetten, heb je weer een trend! ;) haha

Dasher
27-02-2014, 20:43
Pm's met daarin alleen:

Laagst prijs?

EnVeeZee
27-02-2014, 20:55
Pm's met daarin alleen:

Laagst prijs?

Mensen die in een PM van 2 woorden spelfouten maken.

ewcaddymk1
27-02-2014, 20:58
Daar moest je nu een # voor zetten, heb je weer een trend! ;) haha
en aangepast :D

Barn171
27-02-2014, 21:01
en aangepast :D

:D :D :D :D Ik heb hem al gebruikt, vind 'm top gevonden!

Dasher
27-02-2014, 21:02
Mensen die in een PM van 2 woorden spelfouten maken.

Dat ook ja...............gvd beetje normaal bericht schrijven is er niet meer bij :screwy:

Ik keur tegenwoordig werkvergunningen op het werk ook gewoon af op taal- en schrijffouten.

ewcaddymk1
27-02-2014, 21:05
Dat ook ja...............gvd beetje normaal bericht schrijven is er niet meer bij :screwy:

Ik keur tegenwoordig werkvergunningen op het werk ook gewoon af op taal- en schrijffouten.
nut niermaaal dat ik geeng fergunnungg krijgt omdatg ikg geeen goedg neederlandg kan :D

Jeff
27-02-2014, 21:14
ik erger me kapot aan de advertenties van het wel bekende 'Jet Cars' uit rotterdam,

ze verkopen daar werkelijkwaar de krokantste en smerigste auto's.. als jij een auto daar koopt, via marktplaats staat er bijv. 520 euro, met 400.000km op de klok, alles wat erop zit aan opties e.d. naar de gort, en dan wanneer je de auto koopt zitten de wielen er ook nog eens niet bij.. en geen enkele auto is volgens hun 'rijdend' mee te krijgen, komt ook nog eens 250 euro bij voordat je hem mee kunt nemen....

Ik heb vandaag nog een goed verhaal over ze gehoord. Een collega had een Renault Clio met de nodige mankementen. JetCars gaf er 550 euro voor. :thumbup: De Clio heeft ze gelijk verkocht. :D

wessel97
27-02-2014, 21:20
Ik heb vandaag nog een goed verhaal over ze gehoord. Een collega had een Renault Clio met de nodige mankementen. JetCars gaf er 550 euro voor. :thumbup: De Clio heeft ze gelijk verkocht. :D

Hmm... Dan neem ik mijn woorden terug :eek: maar waarschijnlijk heeft hij niet vertelt over de mankementen, en ik schat dat het jet cars zelf ook weinig uitmaakt, want de kliko zal wel voor export zijn ;)

Richard
27-02-2014, 21:28
Hmm... Dan neem ik mijn woorden terug :eek: maar waarschijnlijk heeft hij niet vertelt over de mankementen, en ik schat dat het jet cars zelf ook weinig uitmaakt, want de kliko zal wel voor export zijn ;)

je bent er altijd zelf bij met wat je koopt, zo ook bij jetcars en elk ander autobedrijf. Autos worden bij jetcars voor erg lage prijzen aangeboden en dat trekt een bepaalde groep. Vaak hebben die veels te hoge verwachtingen voor die 3 euro die ze willen uitgeven.

als een auto uitgeleefd is is het niet jetcars die er 200.000 km in heeft gereden he, maar de vorige eigenaar.

Over de verhalen teruggedraaide tellers kan ik niet oordelen, heb daar nooit een auto gekocht, maar met een Nap check kan je veel doen.

Maar de verhalen van mensen die een knutselauto daar voor knutselgeld kopen en er dan achter komen dat ze thuis ineens 2 linkerhanden hebben zijn er genoeg.

Probleem is vaak dat mensen verliefd worden op een advertentie en dan als ze er zijn te bang zijn de keutel terug te trekken omdat ze eenmaal de zinnen eropgezet hebben.

Jetcars heeft nu eenmaal die naam, maar zo zijn er nog 100den van dit soort bedrijven.

golf mk2 90
27-02-2014, 21:29
Een pm over wielen die ik te koop heb, of ik ze kan komen brengen naar Limburg omdat de benzine over die afstand te duur is met een 1.3 4 bak....

wessel97
27-02-2014, 21:37
je bent er altijd zelf bij met wat je koopt, zo ook bij jetcars en elk ander autobedrijf. Autos worden bij jetcars voor erg lage prijzen aangeboden en dat trekt een bepaalde groep. Vaak hebben die veels te hoge verwachtingen voor die 3 euro die ze willen uitgeven.

als een auto uitgeleefd is is het niet jetcars die er 200.000 km in heeft gereden he, maar de vorige eigenaar.

Over de verhalen teruggedraaide tellers kan ik niet oordelen, heb daar nooit een auto gekocht, maar met een Nap check kan je veel doen.

Maar de verhalen van mensen die een knutselauto daar voor knutselgeld kopen en er dan achter komen dat ze thuis ineens 2 linkerhanden hebben zijn er genoeg.

Probleem is vaak dat mensen verliefd worden op een advertentie en dan als ze er zijn te bang zijn de keutel terug te trekken omdat ze eenmaal de zinnen eropgezet hebben.

Jetcars heeft nu eenmaal die naam, maar zo zijn er nog 100den van dit soort bedrijven.

Klopt, je kunt altijd nog zelf kiezen wat je doet

Maar mensen zijn tegenwoordig alleen nog maar geobsedeerd met hoe veel ze er wel niet af kunnen dingen, als je ziet hoeveel er geboden word op een auto, die al te koop staat voor een spotprijs....

Maar ze snappen niet, dat wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat het vaak ook is.. Er zal echt wel iets mis zijn met de auto.

martiepartie
27-02-2014, 22:00
Ik erger me aan mensen met veel mensenkennis...

Dokter D
27-02-2014, 23:04
^ Dat wist ik, sorry.. :d

2H-2H
27-02-2014, 23:12
Nee, ik heb geen rijbewijs, doet er verder toch ook niks toe?

Enne.. moet ik me aangesproken voelen?;p of was dat niet voor mij bedoeld

Nee doet er eigenlijk niet toe.
Je komt net kijken, als ik je zo hoor praten of lezen, dan lijkt het of je alles wel weet en al hebt meegemaakt.

Kan me wel aan meer mensen ergeren, meestal lees ik het niet, of klik het niet aan, maar kan moeilijk om je heen, bijna overal staat wel een reactie van je

Just my 2 cents...

De Pul
27-02-2014, 23:14
Je komt net kijken, als ik je zo hoor praten of lezen, dan lijkt het of je alles wel weet en al hebt meegemaakt.

Kan me wel aan meer mensen ergeren, meestal lees ik het niet, of klik het niet aan, maar kan moeilijk om je heen, bijna overal staat wel een reactie van je

Just my 2 cents...
zie mijn reply [#1635] op de vorige pagina.iets willen leren of weten vind ik echt niet erg,domweg posten om het posten haat ik.

ewcaddymk1
27-02-2014, 23:18
zie mijn reply [#1635] op de vorige pagina.iets willen leren of weten vind ik echt niet erg,domweg posten om het posten haat ik.
:thumbup: :D

wessel97
27-02-2014, 23:21

Just my 2 cents...

Nein, tuurlijk weet ik niet alles haha :D ben gewoon leergierig, als het zo overkomt sorry, maar als iets me intresseert wil ik het graag weten...

Maarja, als jij je aan mij ergert kan ik daar weinig aan doen hé.. Als ik iets zie waar ik iets over wil weten vraag ik het, want met vragen kom je verder. Kan moeilijk weken met dezelfde vraag blijven zitten... ;)

De Pul
27-02-2014, 23:26
Nein, tuurlijk weet ik niet alles haha :D ben gewoon leergierig, als het zo overkomt sorry, maar als iets me intresseert wil ik het graag weten...

Maarja, als jij je aan mij ergert kan ik daar weinig aan doen hé.. Als ik iets zie waar ik iets over wil weten vraag ik het, want met vragen kom je verder. Kan moeilijk weken met dezelfde vraag blijven zitten... ;)
stop dan iig met het onbenullige gepost van mp/ebay ads.daar leer je ook geen kloten van dus dat lijkt me win/win.

wessel97
27-02-2014, 23:28
stop dan iig met het onbenullige gepost van mp/ebay ads.daar leer je ook geen kloten van dus dat lijkt me win/win.

als ik jullie daar blij mee maak zal ik dat niet meer doen :thumbup:

2H-2H
27-02-2014, 23:44
:thumbup:

tiepe ain
28-02-2014, 00:06
Wellicht al wel 's voorbijgekomen hier, de term 'voorgrill'......

Alsof er ook een 'achtergrill' bestaat... Ach wat toch dom!

Erik Baas
28-02-2014, 00:18
Haha, zo weet ik er nog wel een paar: onderblok, voorfront... Sommige muzikanten kennen ook nog dingen als een slagtrommel en een voetpedaal. ;)

ewcaddymk1
28-02-2014, 10:43
Haha, zo weet ik er nog wel een paar: onderblok, voorfront... Sommige muzikanten kennen ook nog dingen als een slagtrommel en een voetpedaal. ;)
:lmao:
word tijd voor een nieuw topic :D

Dasher
28-02-2014, 16:51
nut niermaaal dat ik geeng fergunnungg krijgt omdatg ikg geeen goedg neederlandg kan :D

En dan vinden ze het gvd nog vreemd ook dat ik ze weer naar hun voorman stuur. En we hebben het hier over werkvergunningen op projecten..........niet voor buitenlanders ;)

ewcaddymk1
28-02-2014, 18:49
En dan vinden ze het gvd nog vreemd ook dat ik ze weer naar hun voorman stuur. En we hebben het hier over werkvergunningen op projecten..........niet voor buitenlanders ;)
ook dat nog :D

golfje_295.000
28-02-2014, 20:59
bedrijven die auto onderdelen verkopen maar het personeel er werkelijk de ballen verstand van heeft.

Erik Baas
01-03-2014, 16:02
Opendbare, herindering, overkopen, bijvijlen, pendalen, voorfront, achterfront (!)...

Flat412
01-03-2014, 16:12
bedrijven die auto onderdelen verkopen maar het personeel er werkelijk de ballen verstand van heeft.

ik trek altijd een half uur extra uit als ik naar zon zaak ga.

"nee het is een T3 bus met de motor van een Golf 3 GTI"

golfje_295.000
01-03-2014, 16:30
ik trek altijd een half uur extra uit als ik naar zon zaak ga.

"nee het is een T3 bus met de motor van een Golf 3 GTI"

Ja dan zeker, hij keek mij al raar aan voor een lambdasonde

richard-polo
01-03-2014, 16:45
Mensen die Geheimzinnig doen op een forum! :screwy:

De Pul
01-03-2014, 19:47
mensen die met andermans veren pronken op een forum.....

Tombo90
01-03-2014, 20:00
mensen die met andermans veren pronken op een forum.....
Niet alleen op een forum ;)

Richard
01-03-2014, 20:41
Geintresseerde kopers/ruilers waar je nooit meer wat van hoort

powah
01-03-2014, 21:18
Mensen waarmee je een akkoord bereikt over een prijs en daarna gewoon wel even vragen of je het wil komen brengen omdat ze 250km verder op wonen. En niet 1x dat dit voorkomt, komt ook echt schandalig vaak voor. Ik hoop dan maar altijd dat ze een grapje maken want anders ben je echt te achterlijk voor woorden.

Bellen met 1000 en 1 vragen. Doodleuk halverwege het gesprek zeggen dat ze het wel pas in April nodig hebben maar alvast aan het kijken waren wat er te krijgen is.........

Wat kan ik me toch zo gruwelijk ergeren aan het gebrek van etiquette(nettiquette) bij sommige mensen.

T3 fan
02-03-2014, 02:11
Een bekeuring krijgen voor fout parkeren terwijl je met draaiende motor in je auto zit (overigens netjes aan de kant en niet hinderlijk zoals sommige) te wachten omdat je je vrouw niet door de zeikregen op d'r brommer de kleine uit school wil laten halen.
En dan nog een grote muil krijgen omdat ik zeg dat ie bonnetjesgeil is en de verkeersregels niet kent.

Dat wordt weer 2x beroep en een rechtzaak :D

Erik Baas
02-03-2014, 04:47
Dat wordt weer 2x beroep en een rechtzaak :DVolkomen kansloos. Je zit fout, en dat weet je.

Black Devil
02-03-2014, 07:41
Ik erger me groen en geel om auto's met een 'dikke' stance en tering brede wielen waar mooie foto's van gemaakt worden terwijl van dichtbij het bagger is! Roestende wielranden, omgerold met een honkbalknuppel, stukken rubber vliegen eraf.

Als het niet past dan past het niet! Waarom neemt bijna niemand meer de moeite om het echt netjes en passend te maken? Of vraag ik nu teveel?

golfje_295.000
02-03-2014, 07:44
Ben ook bang dat je geen kans maakt.

Parkeren: het laten stil staan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is om gebruikt wordt voor het onmiddelijk in en uit laten stappen van passagiers of onmiddelijk laden en lossen.

Als jij 2 min met draaiende motor motor staat, ben je officieel aan het parkeren. Erg triest, maar geeft t weinig kans om voor te laten komen.

martiepartie
02-03-2014, 08:24
Volkomen kansloos. Je zit fout, en dat weet je.

dat is toch nog irritanter? Dat iemand in blauw je erop wijst dat je fout zit :confused: :D :D

jellehier
02-03-2014, 09:05
Ik heb altijd geleerd dat je als je stilstaat met motor lopend en gordel om, je stil staat en niet geparkeerd

En je bent op dat moment ook bestuurder, en wanneer je geparkeerd bent niet

Tegenstrijdige regelgeving???

Tjaap
02-03-2014, 09:05
Gordel om

Lesley
02-03-2014, 09:47
Ik erger me groen en geel om auto's met een 'dikke' stance en tering brede wielen waar mooie foto's van gemaakt worden terwijl van dichtbij het bagger is! Roestende wielranden, omgerold met een honkbalknuppel, stukken rubber vliegen eraf.

Als het niet past dan past het niet! Waarom neemt bijna niemand meer de moeite om het echt netjes en passend te maken? Of vraag ik nu teveel?

Dat is toch wat de mens wil zien! mooie foto's en/ of het nu bagger is of niet. Kwaliteit en kwantiteit heeft een prijs.

T3 fan
02-03-2014, 12:39
Leuk,,,ik heb niets verteld over de situatie en welk bord er aan het begin van de straat staat en toch een oordeel hebben.
Op het moment dat je met draaiende motor langs een stoep staat, klaar om weg te rijden ben je bestuurder en MAG je stilstaan waar een parkeerverbod geldt (blauw bord met rode rand met één diagonale streep)
Als er een zelfde bord staat met 2 diagonale strepen in een kruis is het een stopverbod.(dit geldt ALLEEN voor de kant van de weg waar het bord staat)
Althans zo heb ik het geleer toen ik mijn rijbewijs haalde in een tijd dat de oldtimers van nu nieuw waren zeg maar.

Maar dit terzijde, je staat geparkeert op het moment dat je langer stil staat dan nodig is om iemand uit of in te laten stappen.
Er wordt NERGENS in de wet gerept hoe snel iemand in of uit stapt.
Mijn dochter stond al klaar bij de deur (zo'n 10 meter bij de auto vandaan) mijn vrouw moest nog uitstappen en jan lul stond al naast mijn raampje met dat kastje.
De hele discussie met deze penis met vingers duurde langer dan het instappen en vastsjorren van het kind en zelf weer in te stappen.
Sterker nog toen ik klaar was om weg te rijden waren we nog aan het bakkeleien over wel of niet geregtigt stilstaan.

Dit wordt een rechtszaak en ik ga winnen :thumbup:

richard-polo
02-03-2014, 12:43
Dit wordt een rechtszaak en ik ga winnen :thumbup:

juistt :thumbup:

golfje_295.000
02-03-2014, 14:19
Leuk,,,ik heb niets verteld over de situatie en welk bord er aan het begin van de straat staat en toch een oordeel hebben.

ik heb de wet niet verzonnen, en daarbij vertel je niet hoe en wat.

Daarbij vaak als je iets post op een forum geven mensen hun mening/oordeel. we zitten niet met z'n alle bij jou in de kofferbak om bij de situatie te kunnen zijn.

Richard
02-03-2014, 14:32
Je kinderen met de auto van school halen....

T3 fan
02-03-2014, 15:22
Forum crew die je als pispaal willen gebruiken omdat ze op een ander topic hun gram niet konden halen woeha ha ha :angryv:

T3 fan
02-03-2014, 15:24
ik heb de wet niet verzonnen, en daarbij vertel je niet hoe en wat.

Daarbij vaak als je iets post op een forum geven mensen hun mening/oordeel. we zitten niet met z'n alle bij jou in de kofferbak om bij de situatie te kunnen zijn.

Nee klopt, alleen ik vond het wel leuk om te zien dat er geen beschrijving van de situatie daar is en er dan toch mensen zijn die weten dat ik fout zou zitten :thumbup:

Richard
02-03-2014, 15:30
Je belast je kinderen gelijk al met het feit dat pa en ma te lui zijn om met de fiets je naar school te brengen. Weinig sporten en overgewicht is al een opkomend probleem en dit ligt veelal aan de ouders. Zelfde als de egoïstische instelling een sigaret op te steken in het bijzijn of zelfs in de auto met de kinderen erin.

Dat je denkt dat ik een gram wil halen( volgens mij is die plaat voor je hoofd aan het oxideren want hij word alleen maar dikker) is net zo bekropt als je kinderen in de auto naar school brengen, beetje regen of niet.

voor elke vinger die je wijst naar een ander wijzen er toch 4 naar jezelf.

2H-2H
02-03-2014, 16:05
:) ligt een beetje aan de afstand huis - school

Erik Baas
02-03-2014, 16:31
Nee klopt, alleen ik vond het wel leuk om te zien dat er geen beschrijving van de situatie daar is en er dan toch mensen zijn die weten dat ik fout zou zitten :thumbup:
Klopt. Bij een parkeerverbodsbord mag je stoppen om iemand onmiddellijk te laten in- of uitstappen (of goederen te laden of lossen). Zo staat het in de wet. Als je in de stilstaande auto blijft zitten is deze geparkeerd en ben je dus in overtreding.

Richard
02-03-2014, 16:31
:) ligt een beetje aan de afstand huis - school

Nee hoor, vroeger ook altijd door weer en wind 10km met moeders moeten fietsen naar de basisschool... Instelling veranderen daar begint t mee.

richard-polo
02-03-2014, 16:48
Je belast je kinderen gelijk al met het feit dat pa en ma te lui zijn om met de fiets je naar school te brengen. Weinig sporten en overgewicht is al een opkomend probleem en dit ligt veelal aan de ouders. Zelfde als de egoïstische instelling een sigaret op te steken in het bijzijn of zelfs in de auto met de kinderen erin.

Dat je denkt dat ik een gram wil halen( volgens mij is die plaat voor je hoofd aan het oxideren want hij word alleen maar dikker) is net zo bekropt als je kinderen in de auto naar school brengen, beetje regen of niet.

:shake: :shake: :rolleyes:

martiepartie
02-03-2014, 17:03
Generaliseren kan je blijkbaar leren....

@richard: school ligt op weg naar mijn werk. Werk is te ver om te fietsen. En dan? Ik meen me te herinneren dat jij al je auto's Kindergartenrenners noemt? Hoe moet ik dat dan zien?

@t3: we weten allemaal dat jij altijd gelijk hebt. Wees gerust :)

Richard
02-03-2014, 17:22
Generaliseren kan je blijkbaar leren....

@richard: school ligt op weg naar mijn werk. Werk is te ver om te fietsen. En dan? Ik meen me te herinneren dat jij al je auto's Kindergartenrenners noemt? Hoe moet ik dat dan zien?

@t3: we weten allemaal dat jij altijd gelijk hebt. Wees gerust :)

das het probleem, mensen zoeken altijd een excuus.. ja anders ben ik te laat op school, ja anders te laat op het werk etc etc
de Kindergartenrenner is een benaming, mijn kinderen lopen s ochtends naar school met mij ook al ligt dit op de route naar het werk, die keuze maak ik.

Mijn vrouw of oma haalt ze op met de fiets of lopend.

EnVeeZee
02-03-2014, 18:35
Mensen die anderen voorschrijven hoe ze moeten leven en/of vinden dat ze altijd gelijk hebben :tongue:

wessel97
02-03-2014, 20:12
ehm.. dit stond net op de startpagina..

Top Poster: kuang77 (4,294,967,295)

golfje_295.000
02-03-2014, 20:14
Is dat je ergenis?

wessel97
02-03-2014, 20:15
Is dat je ergenis?

niet echt, maar wist niet waar ik het moest neerzetten..

wist niet dat er hackers/spammers actief waren op dit forum?

jetta mk1 '82
02-03-2014, 21:53
Verbeter de wereld Richard is al vast begonnen... :fingered: :D

Tjaap
02-03-2014, 22:00
niet echt, maar wist niet waar ik het moest neerzetten..

wist niet dat er hackers/spammers actief waren op dit forum?
Je hebt geen idee hoeveel we er moeten bannen.
Deze gaan we even naar kijken want hij is al na twee posts gebanned vanochtend. Dus hoe hij in die lijst komt is me niet duidelijk.

wessel97
02-03-2014, 23:02
Je hebt geen idee hoeveel we er moeten bannen.
Deze gaan we even naar kijken want hij is al na twee posts gebanned vanochtend. Dus hoe hij in die lijst komt is me niet duidelijk.

Oh, nee dan is het goed, ik denk niet dat er dadelijk allemaal hackers/spammers zijn terwijl jullie het niet weten ;)

T3 fan
03-03-2014, 11:10

Zo?,,,,het zit je nogal hoog hé?
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was, lekker professioneel om gelijk zo persoonlijk te worden.
Alleen jouw reactie op mij (als een rooie vlag op een stier) zegt al genoeg, dus ik denk niet, maar ik WEET dat jij je gram wil halen.
En dat voor een "lid" van de forum crew......nou nou
Dan krijg je nu weer je eigen woorden back in your face.
'Je spreekt met aannames' en jij weet helemaal niets van mijn situatie af.
En waar komt dat roken nu ineens vandaan?, ik wist niet dat ik rookte in huis of de auto?, goh ben blij dat jij dat even hebt opgeheldert voor mij. :shake:
Mijn vrouw gaat iedere dag door weer en wind op d'r brommertje met de kleine naar school.
Nu één keer omdat het zo uitkwam en het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze door de stromende regen,,let wel,, STROMENDE regen 6 km lang te laten te laten verzeikregenen.
Als jij dat wel doet bij je vrouw en kind(eren) wat ben jij dan voor een harteloze vader?
Ik heb medelijden met jouw kinderen.

T3 fan
03-03-2014, 11:25
Klopt. Bij een parkeerverbodsbord mag je stoppen om iemand onmiddellijk te laten in- of uitstappen (of goederen te laden of lossen). Zo staat het in de wet. Als je in de stilstaande auto blijft zitten is deze geparkeerd en ben je dus in overtreding.

Precies, en DAAR zit hem nou net in.
Wie weet hoe lang je er over mag doen om in te stappen? niemand.
Waar staat beschreven binnen hoeveel meter je moet stoppen bij je passagier? nergens
Is er een regel die zegt dat je niet mag assisteren met instappen/gordel aan doen? geen idee
En zo heb ik er nog een paar wat ik wil aanvoeren in mijn verdediging om onder die prent uit te komen.
Ik weet dat ze het helemaal dicht willen timmeren met regeltjes maar hier heb ik gewoon geen idee van hoe het zit, het parkeerverbod bord staat ook nogeens ALLEEN aan de overkant van waar ik stond.
Dus ik denk dat er maar gewoon een rechter over moet oordelen.
Ik kan mij altijd nog beroepen dat het onvolledig of onduidelijk is aangegeven.
Verlies ik, dan is dat jammer maar ik geloof dat ik een punt heb.

GeeX
03-03-2014, 11:30
Zo?,,,,het zit je nogal hoog hé?
Ik wist niet dat jij zo haatdragend was, lekker professioneel om gelijk zo persoonlijk te worden.
Alleen jouw reactie op mij (als een rooie vlag op een stier) zegt al genoeg, dus ik denk niet, maar ik WEET dat jij je gram wil halen.
En dat voor een "lid" van de forum crew......nou nou
Dan krijg je nu weer je eigen woorden back in your face.
'Je spreekt met aannames' en jij weet helemaal niets van mijn situatie af.
En waar komt dat roken nu ineens vandaan?, ik wist niet dat ik rookte in huis of de auto?, goh ben blij dat jij dat even hebt opgeheldert voor mij. :shake:
Mijn vrouw gaat iedere dag door weer en wind op d'r brommertje met de kleine naar school.
Nu één keer omdat het zo uitkwam en het niet over mijn hart kon verkrijgen om ze door de stromende regen,,let wel,, STROMENDE regen 6 km lang te laten te laten verzeikregenen.
Als jij dat wel doet bij je vrouw en kind(eren) wat ben jij dan voor een harteloze vader?
Ik heb medelijden met jouw kinderen.

:own:

Richard
03-03-2014, 12:11
Heb geen medelijden met mijn kinderen.. Die hebben een zorgeloos leven, met de beste vader die ik kan zijn. Ik breng mijn kinderen naar school, die keuze heb ik gemaakt, door weer en wind.

Roken is een vergelijk, die aanname is hetgeen wat je er zelf over maakt.

Het crew gebeuren is hetgeen wat jou hoog zit. Ik ben hier ook gewoon user naast forum mod.

Als je steeds terugvalt over je weet niet hoe je situatie is... Begin er dan niet over om het op een forum te zetten.

Erik Baas
03-03-2014, 12:53
En het parkeerverbod is nu ineens aan de overkant van de straat? Nou ja, laat ook maar... [ZUCHT]

T3 fan
03-03-2014, 12:59
Heb geen medelijden met mijn kinderen.. Die hebben een zorgeloos leven, met de beste vader die ik kan zijn. Ik breng mijn kinderen naar school, die keuze heb ik gemaakt, door weer en wind.

Roken is een vergelijk, die aanname is hetgeen wat je er zelf over maakt.

Het crew gebeuren is hetgeen wat jou hoog zit. Ik ben hier ook gewoon user naast forum mod.

Als je steeds terugvalt over je weet niet hoe je situatie is... Begin er dan niet over om het op een forum te zetten.

Het feit dat jij beslist dat je kinderen door de stromende regen moeten lopen zegt al genoeg over jou.
Bovendien geloof ik er geen moer van dat jij er voor kiest om in de stromende regen te gaan lopen ipv de auto te pakken.
Zo ja dan zit er toch echt een steekje los bij je.

Ik vind het idd niet eerlijk dat iemand van de crew mensen uit de tent lokt met stomme opmerkingen.
Er zijn er genoeg die niks terug (durven?) zeggen omdat er "crew" (de grimmige dweil) bij je naam staat.

Ik moet mij telkens herhalen over jouw onwetendheid omdat jij praat alsof jij het allemaal wél weet (over aanname gesproken)

Zoals jij het schreef insinueer je dat ik zou roken, en ook nog bij mijn kind en in de auto.
Dit heeft niets met aanname te maken, lees je eigen bericht even door de ogen van een ander als je dat kan tenminste.

Erik Baas
03-03-2014, 13:06
1: Lopen en fietsen, ook in de regen, is gezonder dan in de watten gelegd worden; daar krijg je maar zwakke en verwende popjes van.
2: Over roken: Richard insinueert dat nergens. Je zou eens beter moeten lezen.
3: Matig je taalgebruik even een beetje, svp. Ben je tegen die agent net zo tekeer gegaan? Oei...

Rick
03-03-2014, 13:07
T3_fan, Om even op dat sigaret verhaal in te springen. Ik zag die zin absoluut niet betichtend.
Zoals Richard al zei was het een voorbeeld.

Ik ben vroeger ook nooit naar school gebracht door papa of mama met de auto. Vind ik dat ze gefaald hebben als ouder zijnde? Beslist niet!

T3 fan
03-03-2014, 14:01
Erik

1: zal wel,,,gebeurt ook zelden of nooit, nu één keer omdat het extreem hard waaide en regende, wordt je daar verwend en slap van?,,,denk het niet.
2: Ik vond van wel. :rolleyes:
3: Ik blijf toch netjes?,,, wat is er mis met mijn taalgebruik?
En ja ik was tegen die parkeerbeheereikel een stuk minder netjes.

Rick

Zie 1 en 2 hierboven.

Nels
03-03-2014, 14:40
Wat een gedoe om niks.. Ik snap dat de ergernis van T3 fan is dat sommige agenten zo pietluttig zijn. Volgens mij ging het hem daar namelijk om. Ik zou zeggen hou er over op en help/steun elkaar op een forum voor VW liefhebbers. Laten we vooral niet nog meer nieuwe, onnodige ergernissen opwekken.

Tombo90
03-03-2014, 14:58
Heren jullie hebben gewoon een totaal verschillende manier van opvoeden daar gaat het nu over en het gaat compleet niet meer over het originele onderwerp.
Zou het een idee om het via pm uit te vechten want jullie zullen het toch niet eens worden. ;)

T3 fan
03-03-2014, 15:13
Ja dat is waar.
Maar ik was al klaar :)

Dokter D
03-03-2014, 16:07
Sjonge, de kleuterschool is er heilig bij...
Grow up!

ewcaddymk1
03-03-2014, 17:39
grappig, jullie doen dit topic wel eer aan .......iedereen begint zich hier aan te ergeren :D

VdubMKII
03-03-2014, 18:03
Om het topic maar weer een beetje op gang te helpen, mijn ergernis: Carnaval :rolleyes:

Barn171
03-03-2014, 18:24
het gaat compleet niet meer over het originele onderwerp
nou eigenlijk... :rolleyes:

wessel97
03-03-2014, 18:30
Om het topic maar weer een beetje op gang te helpen, mijn ergernis: Carnaval :rolleyes:

Das een hele goeie :thumbup:

richard-polo
03-03-2014, 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=Pu_DCBIuvHM ;) :D

Misha
03-03-2014, 18:53
:cheers:

Style
03-03-2014, 19:04

wessel97
03-03-2014, 19:04
Hans teeuwen, het is en blijft een baas:D

Nico45
03-03-2014, 22:30
Ik erger me aan mensen die bij de ingang van de supermarkt gaan staan ouwehoeren zodat niemand er door kan met zijn karretje en aan mensen die voor hun auto twee parkeerplaatsen gebruiken :D

Wel een leuk topic dit :thumbup:

tim_j
03-03-2014, 23:17
Winters zonder sneeuw en zonder bevroren wateren.

Dokter D
03-03-2014, 23:25
Heerlijk dit soort winters!

Tjaap
03-03-2014, 23:27
Eens... Als ik sneeuw wil ga ik wel skiën

René
03-03-2014, 23:29
Winters zonder sneeuw en zonder bevroren wateren.

Hier in `t noorden hebben we sneeuw en ijs gehad hoor :D:D

Lesley
04-03-2014, 07:29

Heb ik nooit begrepen en zal het ook niet willen begrijpen :confused:

jetta mk1 '82
04-03-2014, 08:49
Vorige week in Metro:

Carnaval. Het feest der feesten. Folklore bezuiden de rivieren. De een gaat als konijn, de ander als oliesjeik. Weer een ander als superman. Maar in essentie gaat iedereen als alcoholist. Thuis indrinken luidt het devies, want carnaval is de après-ski voor de arme sloeber. Van je falderalderie en van je retteketet, met je oproltoeter. Een volksfeest dat - hoe je het ook wendt of keert - zonder drank niet van de grond komt. Maar goed, vijf dagen per jaar moet de druk van de ketel. "Even helemaal jezelf zijn," noemen carnavalvierders dat.

Nu ben ik geboren Limburger en getogen Brabander, maar het hele concept 'carnaval' verlamt me. Geen idee waarom bij iemand die zijn leven op orde heeft, de druk van de ketel zou moeten. En dan enkel op een lang van tevoren bepaald tijdstip. Alsof die druk zich daaraan houdt. Ja, jezelf lam zuipen, begrijp ik. Het spoelt alles heerlijk weg. Maar dat kan alle dagen van het jaar. En niemand die je tegenhoudt wanneer je besluit op maandagochtend 3 juli om kwart over zeven, verkleed als superman, je hond uit te laten. Maar nee, dan kan het opeens niet. Dan is het van je "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg." Ik vind dat onbegrijpelijk.

Zoals ik het ook onbegrijpelijk vind dat prins carnaval altijd een notabele moet zijn. Niets maakt mij meer verdrietig dan kijken naar zo'n hoekig scharnierende man van middelbare leeftijd. Prins Diederik de Tweede. In het dagelijkse leven notaris en notoire zuurpruim. Behalve nu het carnaval is. Dan gaan bij hem vijf dagen lang de handjes de lucht in. Van je "alaaf" dit en "alaaf" dat, en "as de moar leut hèt." Smoking aan, mantel om, muts met fazantveren op. Stijfjes de polonaise in, op de klanken van carnavalskrakers als 'Ingrid, hoe is het met je inrit' en 'het enige wat ik wil, is een tattoo op mijn bil.' Dwars door de stadssporthal, met de Raad van Elf achter zich aan. Prins Diederik de Tweede die de vrolijke pief uithangt. Het is van een onbeschrijflijke treurigheid. Je ziet het ongemak, ook al heeft hij nog zo geoefend, thuis voor de spiegel.

Carnaval is één groot keurslijf. Die gespeelde uitbundigheid, er is niets spontaans aan. De vrolijkheid op afroep, de kunstmatige leut. Geen wonder dat het zonder drank niet lukt bij zo'n laf feest. Want zeg nu zelf: hoe sneu is je bestaan wanneer je slechts vijf dagen per jaar "even helemaal jezelf" kunt zijn? Als een lemming in de polonaise. Echt, get a life, met je oproltoeter.

Prachtig! :D :thumbup:

Christiaan
04-03-2014, 08:57

Als een lemming in de polonaise :lmao:

VdubMKII
04-03-2014, 09:52
Heerlijk :lmao:

GeeX
04-03-2014, 10:09
Als iemand uit het zuiden kan ik beamen dat carnaval het meest onnozele onzinnge k*tfeest is wat er bestaat! Als ik me klem wil zuipen dan doe ik dat wel lekker thuis en niet massaal in een kroeg met een stom pakje aan...

Heb nooit begrepen wat er precies "leuk" kan zijn aan carnaval maargoed. Dat is mijn mening :D

Barn171
04-03-2014, 11:13
Ik kan het wel waarderen hoor, dat carnaval. Terwijl iedereen voor pampus in de kroeg of sloot ligt, kan ik thuis lekker rustig door klussen aan m'n wagens. :tongue:

GeeX
04-03-2014, 11:18
Ik kan het wel waarderen hoor, dat carnaval. Terwijl iedereen voor pampus in de kroeg of sloot ligt, kan ik thuis lekker rustig door klussen aan m'n wagens. :tongue:

Ja goed, dat is een voordeel. Maarja ik woon op een punt waar veel dronken mensen langskomen. En dan willen sommige je auto nog wel eens als doelwit uitkiezen helaas.

Kan me nog herinneren afgelopen jaar bij de auto van mn zus, destijds een Seat Marbella toen ze terug kwam van het carnaval vieren lag het ding op de zij met een bloempot erop en aan de spiegel ballonetjes vast gebonden...

richard-polo
04-03-2014, 11:22
Carglass Reclame!! Met z,n sterretjes :screwy:

golfje_295.000
04-03-2014, 12:58
Vorige week in Metro:

Carnaval. Het feest der feesten. Folklore bezuiden de rivieren. De een gaat als konijn, de ander als oliesjeik. Weer een ander als superman. Maar in essentie gaat iedereen als alcoholist. Thuis indrinken luidt het devies, want carnaval is de après-ski voor de arme sloeber. Van je falderalderie en van je retteketet, met je oproltoeter. Een volksfeest dat - hoe je het ook wendt of keert - zonder drank niet van de grond komt. Maar goed, vijf dagen per jaar moet de druk van de ketel. "Even helemaal jezelf zijn," noemen carnavalvierders dat.

Nu ben ik geboren Limburger en getogen Brabander, maar het hele concept 'carnaval' verlamt me. Geen idee waarom bij iemand die zijn leven op orde heeft, de druk van de ketel zou moeten. En dan enkel op een lang van tevoren bepaald tijdstip. Alsof die druk zich daaraan houdt. Ja, jezelf lam zuipen, begrijp ik. Het spoelt alles heerlijk weg. Maar dat kan alle dagen van het jaar. En niemand die je tegenhoudt wanneer je besluit op maandagochtend 3 juli om kwart over zeven, verkleed als superman, je hond uit te laten. Maar nee, dan kan het opeens niet. Dan is het van je "doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg." Ik vind dat onbegrijpelijk.

Zoals ik het ook onbegrijpelijk vind dat prins carnaval altijd een notabele moet zijn. Niets maakt mij meer verdrietig dan kijken naar zo'n hoekig scharnierende man van middelbare leeftijd. Prins Diederik de Tweede. In het dagelijkse leven notaris en notoire zuurpruim. Behalve nu het carnaval is. Dan gaan bij hem vijf dagen lang de handjes de lucht in. Van je "alaaf" dit en "alaaf" dat, en "as de moar leut hèt." Smoking aan, mantel om, muts met fazantveren op. Stijfjes de polonaise in, op de klanken van carnavalskrakers als 'Ingrid, hoe is het met je inrit' en 'het enige wat ik wil, is een tattoo op mijn bil.' Dwars door de stadssporthal, met de Raad van Elf achter zich aan. Prins Diederik de Tweede die de vrolijke pief uithangt. Het is van een onbeschrijflijke treurigheid. Je ziet het ongemak, ook al heeft hij nog zo geoefend, thuis voor de spiegel.

Carnaval is één groot keurslijf. Die gespeelde uitbundigheid, er is niets spontaans aan. De vrolijkheid op afroep, de kunstmatige leut. Geen wonder dat het zonder drank niet lukt bij zo'n laf feest. Want zeg nu zelf: hoe sneu is je bestaan wanneer je slechts vijf dagen per jaar "even helemaal jezelf" kunt zijn? Als een lemming in de polonaise. Echt, get a life, met je oproltoeter.

Prachtig! :D :thumbup:

vanaf vandaag ben jij mijn held :D

Nico45
04-03-2014, 14:07
Ik sluit me er bij aan ik ga liever van dat geld op vakantie met mijn gezin of koop een andere Polo :D

Maar ik las ook iets over carglass een paar topic s terug :D

Dasher
04-03-2014, 14:09
Pm:

Ik kan bij een sloperij een blok kopen voor €300,- dus wil ik dat ook voor die van jou geven :screwy:

Lekker naar die sloperij gaan en dan de rest van de spullen erbij zoeken............gaat je lukken :shake:

Nico45
04-03-2014, 14:35
Ja waardeloos ik ken het alles wat wij te koop zetten willen ze hebben voor een scheet en drie knikkers en wat jij wil kopen willen ze de wereld voor hebben :screwy:

richard-polo
04-03-2014, 14:58
Maar ik las ook iets over carglass een paar topic s terug :D

je krijgt nu ruitenontdooier bij je sterretje ;)

Dasher
04-03-2014, 15:31
je krijgt nu ruitenontdooier bij je sterretje ;)

Prikt dat niet op je sterretje?

ewcaddymk1
04-03-2014, 15:46

Rick
04-03-2014, 15:51
Zit al genoeg hars is, voelt die niks van. :D

richard-polo
04-03-2014, 16:38

Ik denk dat je er sterretjes van gaat zien!

heinz74
04-03-2014, 17:09
inderdaad..verschrikkelijk..carnaval..
van die figuren die je anders nooit een blik waardig gunnen omdat ze zelf senior advisor outbound service zijn (whatever that means)o.i.d ..en als ze een paar glazen van dat gore evenementen bier opgezopen hebben hangen ze aan je nek..'hee jij bent een goeije gast man!'...
alles moet er voor wijken ,bijna alle winkels en bedrijven zijn gesloten..
en jawel..op woensdag rinkelt overal s'morgens de telefoon ,dat men ziek is en niet kan komen werken...want 5 dagen leven op friet en bier..tsja ..dat komt niet goed..
sneuvelen ook altijd weer veel relaties ,dus dat ruimt lekker op...dat dan weer wel..hahaha

Gino89
04-03-2014, 18:08
inderdaad..verschrikkelijk..carnaval..
van die figuren die je anders nooit een blik waardig gunnen omdat ze zelf senior advisor outbound service zijn (whatever that means)o.i.d ..en als ze een paar glazen van dat gore evenementen bier opgezopen hebben hangen ze aan je nek..'hee jij bent een goeije gast man!'...
alles moet er voor wijken ,bijna alle winkels en bedrijven zijn gesloten..
en jawel..op woensdag rinkelt overal s'morgens de telefoon ,dat men ziek is en niet kan komen werken...want 5 dagen leven op friet en bier..tsja ..dat komt niet goed..
sneuvelen ook altijd weer veel relaties ,dus dat ruimt lekker op...dat dan weer wel..hahaha

Dat vind ik ook het ergste er aan, 5 dagen in het jaar de goede vrienden uit hangen. En de rest van het jaar het 's morgens nog niet eens goedemorgen over de lippen krijgen. En alleen maar ruzie omdat de ene wat doet waar de andere niet tegen kan. Terwijl in die 5 dagen wel alles kan en mag :shake:

2H-2H
04-03-2014, 18:17
Maar zo zijn helaas heel veel mensen.