View Full Version : Nieuwe ergernis topic
Pages :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
richard-polo
24-02-2013, 14:54
als je voor 160euro boodschappen doet mag/kan je daar hendig mee betalen ;)
maar als je voor 60euro in je karretje hebt ligge lijkt het me logisch dat je niet met een briefje van 200euro moet aankomen!!
{makkelijk verdienen anders voor overvallers}
Hier zeiken ze al over een briefje van 100euro :screwy:
Erik Baas
24-02-2013, 14:59
Dat ik bij de plus niet mag betalen met een biljet van 200,- Terwijl er bij de kassa enkel een bordje staat met "wij accepteren geen biljetten van 500,-"
Staat dat er letterlijk?? Dan zou je dus wel met een briefje van 1000 moeten kunnen betalen? LOL!
Ja staat er letterlijk.
Maar zoals Richard het uitlegd valt er wel wat voor te zeggen... Toch maar langs d bank :rolleyes:
Want als ik hem nergens kan besteden heb ik er zo verrekte weinig aan :D
Ik vind het schandalig, het is een wetting betaal middel. dan moeten ze de 200 en 500 uit de roulatie halen.
golfje_295.000
24-02-2013, 17:46
Dat mensen op de autoweg met sneeuw zoals vandaag, niet harder rijden dan 30kmh, en op t moment dat de teller op 35kmh staat, ze vol in de ankers gaan om die 5km af te remmen. laat dan gewoon t gas los trut!
Dat mensen op de autoweg met sneeuw zoals vandaag, niet harder rijden dan 30kmh, en op t moment dat de teller op 35kmh staat, ze vol in de ankers gaan om die 5km af te remmen. laat dan gewoon t gas los trut!
Dat zal morgen vroeg wel weer leuk worden, in de ochtend spits. :mad:
die polen hier in de polder,met z'n tienen in een eensgezinswoning zitten en het afval wat niet in hun eigen container past word in die van de buren gedrukt.
Pascalvd
25-02-2013, 11:07
je zou ze staand begraven.
:D
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ll8wjtKAwU1qadm8ko1_500.png
Erik Baas
25-02-2013, 13:37
die polen [...] je zou ze staand begraven.
Is er nou echt geen moderator die optreedt tegen dit soort uitspraken? Dit moet toch niet kunnen? Ik accepteer het in elk geval niet!
Pascalvd
25-02-2013, 13:42
Rechtsboven elke post staat een driehoekje om een post te melden, maar je zou het ook gewoon kunnen negeren als je je eraan ergert.
golfje_295.000
25-02-2013, 13:42
Mwa, hoef je toch niet zo zwaar op te nemen.
Ze kunnen goedkoop stucen maar voor de rest heb je er geen zak aan, kosten Nederlanders alleen maar banen.
die polen hier in de polder,met z'n tienen in een eensgezinswoning zitten en het afval wat niet in hun eigen container past word in die van de buren gedrukt.
Ik was vanlaatst in de supermarkt om escargots te kopen.
Kwam ik thuis zaten er 10 slakken in een huisje.
Bleek om Poolse escargots te gaan :tongue:
Ik was vanlaatst in de supermarkt om escargots te kopen.
Kwam ik thuis zaten er 10 slakken in een huisje.
Bleek om Poolse escargots te gaan :tongue:
:lmao:
erik,wat is je punt? Het ging mij erom dat als je ze staand begraaft ze ook hutjemutje in 1 gat kunnen,maar humor kan tegenwoordig niet meer zie ik al.
moet je hier s'zondagsmiddags eens bij de Jumbo binnenlopen..
90% is pool..kopen bijna niks enkel wat bier ,brood,en grote verpakkingen Mars/Snickers..wasmiddel, gehaktballen uit blik etc
parkeerterein staat vol met ex nederlandse auto's met een pools kenteken..(geen wegenbelasting meer.verzekering..who knows?)..
in de logistiek,transport,productiewerk,autosloperijen-spuiterijen,groenvoorziening,grondwerk,schoonmaak ..overal niks anders dan polen
en dat geeft niks..als ze ons kwamen helpen omdat we het zo druk hadden
maar hoeveel nederlanders zitten thuis in de WW of bijstand of in veel gevallen met NIKS?..
denk er om dat niet iedereen daar voor gekozen heeft...voordat er dadelijk gelijk met Tokkie termen en uitschot of luie donders gegooid word..
maar zolang de beter gesitueerden (lees werkgevers en uitzendburo's en de louche huisbazen)er nog steeds rijk van worden zal dat niet veranderen
werk vind je in ieder geval ,ook al heb je Mbo/Hbo of zelfs jaren ervaring niet of nauwelijks meer
zo,duidelijk?..ik zeg alleen maar wat 70% van de nederlanders denkt en vind..
verwijder het bericht nu maar anders...
de realiteit komt altijd hard aan..ook al is hij soms 'erg vervelend'...
Pascalvd
25-02-2013, 17:06
:goodpost:
Staat dat er letterlijk?? Dan zou je dus wel met een briefje van 1000 moeten kunnen betalen? LOL!
Als het zou bestaan....
Jan-Jelle
25-02-2013, 20:20
Mensen die ouwe koeien uit de sloot halen, kan ik me kapot aan ergeren!
Krijg gisteren een berichtje van een forumgenoot:
''Ik hoop dat je ooit eens het lef heb om recht in me gezicht te zeggen. Ipv op het forum de flinke vent uit te hangen met je uitspraken.
Nu niet gaan janken mij een moderator dat ik je bedreig. Ik vraag alleen of je ooit een keer zo bij de hand wil doen recht voor me neus.''
Dit is zijn 2e reactie op een post van mij. De 1e reactie gaf hij 1 jaar geleden nadat ik een post geplaatst had in zijn topic. En na een jaar dacht hij ''hé, laat ik nog eens lekker gaan zeiken/bedreigen'' echt te triest!
Ik ga geen namen o.i.d. noemen, maar het is wel vermoeiend zeg...
Jan-Jelle
25-02-2013, 20:20
Mensen die ouwe koeien uit de sloot halen, kan ik me kapot aan ergeren!
Krijg gisteren een berichtje van een forumgenoot:
''Ik hoop dat je ooit eens het lef heb om recht in me gezicht te zeggen. Ipv op het forum de flinke vent uit te hangen met je uitspraken.
Nu niet gaan janken mij een moderator dat ik je bedreig. Ik vraag alleen of je ooit een keer zo bij de hand wil doen recht voor me neus.''
Dit is zijn 2e reactie op een post van mij. De 1e reactie gaf hij 1 jaar geleden nadat ik een post geplaatst had in zijn topic. En na een jaar dacht hij ''hé, laat ik nog eens lekker gaan zeiken/bedreigen'' echt te triest!
Ik ga geen namen o.i.d. noemen, maar het is wel vermoeiend zeg...
richard-polo
25-02-2013, 21:30
ik erger me aan mensen die het geduld niet hebben en dus 2maal posten!! ;)
Erik Baas
25-02-2013, 22:19
Als het zou bestaan....
Ik erger me suf aan mensen die mij op een blunder betrappen... ;)
Jan-Jelle
26-02-2013, 00:48
ik erger me aan mensen die het geduld niet hebben en dus 2maal posten!! ;)
:goodpost: i know.. Sorry :shake:
^Daarnaast erger ik mij aan moraalridders zonder gevoel voor humor^
ewcaddymk1
26-02-2013, 03:46
90% is pool..kopen bijna niks enkel wat bier ,brood,en grote verpakkingen Mars/Snickers..wasmiddel, gehaktballen uit blik etc
parkeerterein staat vol met ex nederlandse auto's met een pools kenteken..(geen wegenbelasting meer.verzekering..who knows?)..
in de logistiek,transport,productiewerk,autosloperijen-spuiterijen,groenvoorziening,grondwerk,schoonmaak ..overal niks anders dan polen
maar hoeveel nederlanders zitten thuis in de WW of bijstand of in veel gevallen met NIKS?..
denk er om dat niet iedereen daar voor gekozen heeft...voordat er dadelijk gelijk met Tokkie termen en uitschot of luie donders gegooid word..
maar zolang de beter gesitueerden (lees werkgevers en uitzendburo's en de louche huisbazen)er nog steeds rijk van worden zal dat niet veranderen
werk vind je in ieder geval ,ook al heb je Mbo/Hbo of zelfs jaren ervaring niet of nauwelijks meer
wanneer ga jij in de politiek :thumbup: mijn stem heb je :cool:
wanneer ga jij in de politiek :thumbup: mijn stem heb je :cool:
Misschien irriteren we ons dan weer iets minder aan de politiek :)
ewcaddymk1
26-02-2013, 08:10
Misschien irriteren we ons dan weer iets minder aan de politiek :)
mischien toch niet zo'n gek idee een forummer in de kamer ,ook wel goed voor de belastingregeling op oldtimers
mischien toch niet zo'n gek idee een forummer in de kamer ,ook wel goed voor de belastingregeling op oldtimers
ik zou wel willen...maar ik denk dat ons Mark daar niet op zit te wachten..
aan de andere kant was er in de jaren 90 iemand met een eigen visie
was kaal en kwam uit Rotterdam ..en we weten allemaal wat daar mee gebeurt is (en Ruud de Wild)..
maar ik heb wel wat ideetjes hoor..
laat je zelf niks wijs maken dat bepaalde dingen onmogelijk zijn op politiek of sociaal economisch gebied...als het echt moet ...kunnen ineens de gekste dingen
ooit moesten er in heel Europa overal dezelde briefjes geld uit de muur komen..van de ene op de andere dag.....en was uiteraard vooraf ook een heel werk..maar dat lukte ook..
de 'rest' moet dan zeker mogelijk zijn ...vul zelf maar in..
ewcaddymk1
27-02-2013, 22:27
natasja froger in welcome home super programma maar dat mens :puke:
evilnyntje
28-02-2013, 05:55
natasja froger in welcome home super programma maar dat mens :puke:
LOL, dat zegt mijn vriendin nu ook heel de tijd.
Wouter42
01-03-2013, 10:01
Mensen die niet fatsoenlijk Nederlands kunnen praten/typen. :screwy:
mensen die op marktplaats iets aanbieden voor 35 euro. en als je ze dan mailt er 50 voor willen...
golfje_295.000
01-03-2013, 13:09
Dat verdomme alles onder je neus vandaan gejat wordt, 2 minuten niet opletten, koppelen ze zo een dubbelasser van de auto af. Honden zijn t.
Als iemand in de buurt van hulsberg/schimmert een dubbelasser met blauwe huif ziet, kenteken 05-bx-xd (als t er nog opzit) let me know
Mensen die de hoofdprijs overal voor vragen
frustraties aan mensen die helemaal HAM gaan in een golf 6 van pappie gekregen
edit: stond nog ingelogged op het werk en collega vond het nodig wat te posten 3x achter elkaar en bovenstaande. Ben het er trouwens wel mee eens haha.
EnVeeZee
02-03-2013, 09:09
Lowballers en afgunst :rolleyes:
Sit on it
02-03-2013, 14:33
Al die newbee's met hun waardeloze en incomplete auto te koop advertentie's.
:D Zegt iemand die net new bee af is. :D
Sit on it
02-03-2013, 23:48
grappenmaker!
Al die newbee's met hun waardeloze en incomplete auto te koop advertentie's.
We hoeven ons als nieuwe moderators inderdaad niet te vervelen :D
Aan de regering die weer 4 miljard extra wilt bezuinigen. Als ik bij de mensen langs ga. Om 20 euro te vragen, omdat ik een bende van me leven hebt gemaakt. Dan zeggen ze met ze alle ben je wel goed wijs.
Als de regering het doet dan geven we ons geld zonder enig commentaar. :screwy:
en dit word alleen maar erger ;)
niks op een buitenlander tegen , alleen ze moeten de werkgevers eens aan pakken , die zulke mensen GEBRUIKEN , alleen maar om zelf beter van te worden
moderne slavernij
Ik zie nog steeds geen Hollanders tomaten plukken. Zelfs niet als hun uitkering stopgezet word.
Ik zie nog steeds geen Hollanders tomaten plukken. Zelfs niet als hun uitkering stopgezet word.
die uitkering word niet stop gezet , wil wel eens zien waneer hij echt word stop gezet wat er dan gebeurd
die uitkering word niet stop gezet , wil wel eens zien waneer hij echt word stop gezet wat er dan gebeurd
In Rotterdam is hij al regelmatig gekort en een aantal keer helemaal stopgezet.
In Rotterdam is hij al regelmatig gekort en een aantal keer helemaal stopgezet.
was een proef , maar ze krijgen nu wel weer een uitkering , en die is hoger dan wat een pool verdiend met tomaten plukken :D
je houd natuurlijk altijd wel volk wat niet WIL werken
die red het ook wel zonder uitkering ;)
was een proef , maar ze krijgen nu wel weer een uitkering , en die is hoger dan wat een pool verdiend met tomaten plukken :D
je houd natuurlijk altijd wel volk wat niet WIL werken
die red het ook wel zonder uitkering ;)
uitkering in nederland voor een alleen staande is gemiddeld rond de 8-900 euro per maand voor koppels iets van 11-1200 per maand
ex zorg en huurtoeslag..
daar kun je van overleven..maar een auto (blijven)rijden niet.
beetje boodschapjes doen ,af en toe iets van kleren kopen bij de Wibra,basiszorgpremie betalen. etc
dat is echt geen vetpot..voor bepaalde dingen kun je bijzondere bijstand aanvragen ,mischien dat je voor gemeentelijke belastingen kwijtschelding krijgt
je moet in sommige gemeentes/steden ook meewerken aan een gemeentelijk reintegratie project om weer te MOETEN gaan werken..zoniet geen uitkering
ook heb je maandelijks informatie plicht omtrent je financiele en thuissituatie
(formulier inleveren ,en verklaring eventuele gewerkte deeltijd uren)
Anyway...je kunt natuurlijk ook er in het zwart bij gaan werken ,dat word ook gedaan
je kunt jezelf ook inschrijven op een ander adres en gewoon blijven samenwonen ..en dan eventueel met zijn 2en een uitkering beuren ...
allemaal mogelijk..
Het is ook zo..dat wanneer
je geen uitkering (WWB-WW-WIA) hebt of neemt.
je gewoon belasting aangifte doet
je basiszorgpremie betaald
je niet in aanraking komt met politie en justitie
je gewoon heffingen en aanslagen betaald ,eventueel aan de balie contant
je niets op naam hebt (woning-auto-bijzondere boedel)enkel een postadres/inwonend
je geen grote geldbedragen op de bank hebt
je geen kinderen hebt
je gewoon door de belastingdienst /UWV en gemeente met rust word gelaten
boetes kun je gewoon contant betalen met briefjes van 10.20 of 50..(zie Wegmisbruikers maar)..boodschappen ook etc
niemand die je iets doet...
voor eventuele vaste lasten stort je 1 keer per maand op het postkantoor wat net genoeg contant geld op je rekening en klaar ben je..
en nee ..ik zit niet in die positie ik heb (nog) gewoon werk..
maar dat is gewoon wat veel gedaan word
ook word er vaak aan mij gevraagd....'heb jij een eigen huis?,met een grote zolder ?,of een extra slaapkamer?..je kunt met zoveel lampen en spullen eens in de zoveel weken dat en dat verdienen...,heb je interesse?
je hoeft niks te investeren..dat doen wij allemaal voor je .....Maat...
Nee dank je.,dat circus hoeft voor mij niet
maar het is in veel gevallen wel de gewoonte..het kunnen de buren nog wel zijn ...
word e.e.a al duidelijk jongens?...
@ Heinz 74 ik snap het helemaal.
Leuk stukje vooral de manier waarmee je maat tikt.
En wat te denken van de hand op houders bij de supermarkten voor. Tussen de 100 en 200 euro per dag halen die op. Ik ken werkende mensen die dat niet hebben aan loon. :screwy:
Tussen de 100 en 200 euro per dag halen die op. Ik ken werkende mensen die dat niet hebben aan loon. :screwy:
En wie is er dan dom , wij die hard werken of zij die niks doen en met hun hand ophouden meer verdienen :screwy:
@Polo86c, die werken zijn dom, in dit land. Ik dus ook. :D
Denk dat ik toch maar wat anders moet gaan doen voor de kost. ;)
zondag rijders.. groot ergenis ook!!
pff op een 80 weg 35 blijven rijden want jaa alle vogeltjes op de lantaarnpalen
huizen met een rietdak man met hond.. fack
@Polo86c, die werken zijn dom, in dit land. Ik dus ook. :D
Denk dat ik toch maar wat anders moet gaan doen voor de kost. ;)
Gelukkig loop ik al 3 maand werkloos bij huis :screwy:
Ben wel druk bezig om als zzper weer terug de bouw in te gaan :)
Dat er in Limburg vrijwel geen fatsoenlijke auto's te koop zijn, je moet er altijd een pokke eind voor rijden.
edit: en als je een pokke eind rijd is het meestal ook nog niks
Dat zelfde heb ik hier in Friesland, kan het niet een auto kopen. de laatste kwam uit Vlissingen
Meeste auto's zijn sowieso omgeving randstad maar dat is telkens een tripje van 200km heen en 200km terug. Vaak niet de moeite waard omdat bij vrijwel elke 2de hands auto nooit volledig de waarheid word verteld.
brabomk1g60
10-03-2013, 10:31
Meeste auto's zijn sowieso omgeving randstad maar dat is telkens een tripje van 200km heen en 200km terug. Vaak niet de moeite waard omdat bij vrijwel elke 2de hands auto nooit volledig de waarheid word verteld.
duitser invoeren misschien?!, vaak meer opties erop dan hier en beter onderhouden dan hier en ook nog eens goedkoper dan hier
Zou een optie kunnen zijn maar daar moet je ook vaak ver voor rijden. Ik hou mobile.de ook wel in de gaten. Mijn duits ist aber sehr schlecht!
brabomk1g60
10-03-2013, 10:39
Zou een optie kunnen zijn maar daar moet je ook vaak ver voor rijden. Ik hou mobile.de ook wel in de gaten. Mijn duits ist aber sehr schlecht!
Das ist ja schade, weil deutschland ist ja nicht so weit fahren vur dich wie Rotterdam oder Amsterdam :tongue:
Tsja mijn duits is ook niet alles meer wat het geweest is :D maar is er verder niemand die je kent die de taal wel goed spreekt en verstaat? scheelt je vaak een hoop geemmer als je bij de auto staat want een hollander die goed duits spreekt kunnen ze erg waarderen en kan je ook nog wat euro's schelen ;)
erik_jetta
10-03-2013, 12:36
Een privé bericht krijgen met alleen deze tekst:
''Jammer dat je aan de andere kant van nl woont!''
Stuur dan helemaal niets...
Erik Baas
10-03-2013, 12:41
''Jammer dat je aan de andere kant van nl woont!''
Was dat op Valentijnsdag? Dan krijgt zo'n zinnetje ineens een heel andere betekenis... ;)
erik_jetta
10-03-2013, 12:59
Was dat op Valentijnsdag? Dan krijgt zo'n zinnetje ineens een heel andere betekenis... ;)
Haha, gelukkig niet!
Dat zelfde heb ik hier in Friesland, kan het niet een auto kopen. de laatste kwam uit Vlissingen
Ik heb al drie auto's uit Friesland gehaald. En een uit Zwolle.
Erik Baas
14-03-2013, 00:06
Een niet nader te noemen forum [AHUM] waar velgen in alle maten behalve 14" te koop staan, tótdat ik na een hoop gezoek eindelijk van die dingen heb kunnen bemachtigen, want dán worden er ineens elke week een paar sets aangeboden. Oh well... ;)
Audi1981
14-03-2013, 22:36
Ik heb al drie auto's uit Friesland gehaald. En een uit Zwolle.
En ik één op Ameland :tongue:
Er is geen regel voor, maar omdat wij altijd naar iets aparts zoeken moet je daar wel eens verder voor rijden dan een doorsnee golf :thumbup:
ewcaddymk1
20-03-2013, 09:24
dat er mensen zijn die hier zoveel spul te koop hebben en alles in een apparte tread dat als ze alles zouden uppen dat de eerste 10 pagina's al gevuld zijn , gooi dan alles van golf 1 , golf 2 bijmekaar
Dat was mij ook opgevallen !! 's morgens volksforum openen en 5 pagina's doorbladeren met bijna uitsluitend advertenties.
Is er geen mogelijkheid om dat uit te kunnen zetten ??
Dokter D
20-03-2013, 17:26
Daar is maar 1 remedie voor:
Al die dikke projecten vaker voorzien van updates en dan vooral met foto's :d
ewcaddymk1
22-03-2013, 17:11
zo net de nieuwe Truckstar uit de bus gehaald ,blader ik die snel even door en wat ziet mijn verbazing (not) alweer een stuk over Peter van den Bosch uit erp met zijn buitenlandse chauffeurs die voor een prikke diensten voor hem doen.
Nou ben ik geen chauffeur (maar is iets wat ik wel heel graag wil doen) maar aangezien hier op het forum menig trucker aanwezig is denk ik dat hier wel meer zijn die zich eraan ergeren dat buitenlanders hun brood inpikken, en daar komt nog boven op dat er nu ook al buitenlandse bedrijven fillipijnen naar europa laten komen omdat die nog goedkoperzijn en minder drinken.
Nou vraag ik me af wat zo'n rally truck van van den Bosch wel niet kost , en hoeveel banen moesten daar opgeoffert worden omdat te bekostigen.
over de ruggen van van onze nederlandse chauffeurs die thuis ook vaak meer dan 1 montje moeten vullen.
nu snap ik de buitenlanders ook wel, als ik meer kon verdienen (aardig meer) dan in mijn huidige land dat dded ik ook mijn best voor mijn gezin.
maar dan ging ik me in het BUITENLAND wel wat meer gedragen
:puke: zo dat is der uit
Tsja.dat gebeurt niet alleen bij v/d Bosch hoor..
Jan de Rijk..Jan de Rooij...Rijnart..noem maar op..bijna allemaal zowat..
er is een nieuwe wet van kracht dat een buitenlandse chauffeur net zoveel hoort te verdienen als een nederlander..ook dezelfde papieren moet hebben etc..evt z'n Hdr..oeps dat kost wat...
MAAR..,dan open je toch gewoon een vestiging in Polen-Bulgarije ofzo
neem wat vrachtwagens mee over ,kenteken van daar erop en klaar..
Nu is het geen hollandse firma meer..kun je eventueel nog wat personenauto's op buitenlands kenteken zetten en hier rondrijden zonder wegenbelasting...zolang je er mee kunt aantonen dat het woon-werkverkeer is..geen probleem..
en ergens kun je het zo'n chauffeur zelf niet eens kwalijk nemen ..het zijn de kapitaalkrachtigen die er een godsvermogen aan verdienen hiero...vandaar dat er vooralsnog geen einde aankomt..
de bonden ,het UWV ,iedereen weet het..maar doet er niks aan..
zolang er nog veel te veel mensen zijn met veeel te veel geld dat verdient word over de rug van de gewone man zal dat niet veranderen
kijk maar naar de verkiezingen -> VVD de grootste..de partij van het kapitaal
de trend om lager opgeleiden en oudere mensen op de werkvloer eruit te werken zal blijven doorzetten ..de telefoon opnemen in het nederlands en klanten te woord staan word nu al alleen nog maar door hoger opgeleiden gedaan of mensen die het geluk hebben hun tijd uit te zitten..
de rest kan gewoon naar huis de WW in en later de bijstand..eventueel verplicht soliciteren op werk wat er niet meer is...en anders zijn huis opvreten ...
maar dat mag je niet zeggen en/of denken...dat is alleen maar 'negatief,naar of vervelend'...
Audi1981
26-03-2013, 21:56
Niks vervelend of negatief, het is de realiteit jammer genoeg.
Ik wordt pas goed ziek van me zelf :D
2 weken geleden een setje adapters bestelt bij http://www.epytec.de/shopping_cart.php/products_id/1811/.
Gisteren nog niks binnen toch maar eens een mailtje sturen hoe het zit met de verzending.
Vandaag geen antwoord begin al een beetje geïrriteerd te worden kijk ik bij de verzend gegevens ,verkeerd huis nr op gegeven laat het altijd op de zaak bezorgen daar is tenminste altijd iemand hoef ik het tenminste niet 6 huizen verder op op te halen.
Maar nu ligt het waarschijnlijk bij de buurman op de zaak :screwy: :shake: :mad: dom dom dom dom :rolleyes:
Kan niet wachten om weer te gaan werken morgen :D
ewcaddymk1
08-04-2013, 18:17
Ik wordt pas goed ziek van me zelf :D
2 weken geleden een setje adapters bestelt bij http://www.epytec.de/shopping_cart.php/products_id/1811/.
Gisteren nog niks binnen toch maar eens een mailtje sturen hoe het zit met de verzending.
Vandaag geen antwoord begin al een beetje geïrriteerd te worden kijk ik bij de verzend gegevens ,verkeerd huis nr op gegeven laat het altijd op de zaak bezorgen daar is tenminste altijd iemand hoef ik het tenminste niet 6 huizen verder op op te halen.
Maar nu ligt het waarschijnlijk bij de buurman op de zaak :screwy: :shake: :mad: dom dom dom dom :rolleyes:
Kan niet wachten om weer te gaan werken morgen :D
:lmao: :thumbup:
Jelle-Mk1G60
08-04-2013, 20:39
:lmao:
Mensen die in plaats van een normale prijs voor een onderdeel te vragen het liever 1,5 jaar lang elke dag uppen.
Haha, daar moet ik je gelijk in geven. Gewoon overal de hoofdprijs voor vragen terwijl niemand het hoeft en als er gevraagd word naar een redelijk bod dan is ook geen enkel bod goed behalve als je 10euro onder de prijs gaat zitten.
Nederlanders op de Duitse autobahn.
Daar kan je je ook flink aan ergeren.
Hier wat voorbeelden.
http://i2.ytimg.com/vi/AkYuPO1_CVc/mqdefault.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=AkYuPO1_CVc&feature=youtu.be)
http://i3.ytimg.com/vi/v-IOPalRjw4/mqdefault.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=v-IOPalRjw4&feature=youtu.be)
Deze spande de kroon.
Op het moment dat de snelheid wordt vrij gegeven gaat meneer naar links.
Ik zou bijna zeggen dat hij het er om doet........
http://i4.ytimg.com/vi/GobmhA0mjn4/mqdefault.jpg (http://www.youtube.com/watch?v=GobmhA0mjn4)
Mensen die in plaats van een normale prijs voor een onderdeel te vragen het liever 1,5 jaar lang elke dag uppen.
:thumbup:
mensen die 100.000 onderdelen in de verkoop doen en overal een apart verkoop topic voor maken.
in filmpje 2 was ik dus ook zeker niet opzij gegaan als er iemand zo slingerend in m'n binnespiegel zat :tongue:
in filmpje 2 was ik dus ook zeker niet opzij gegaan als er iemand zo slingerend in m'n binnespiegel zat :tongue:
Ik ga niet zitten knipperen met me grote licht. Ik denk dat hij me niet ziet. Dus vandaar dat ik even naar rechts ga om te laten zien dat er iemand achter hem zit. ;) :D
EnVeeZee
29-04-2013, 10:17
Ik ga niet zitten knipperen met me grote licht. Ik denk dat hij me niet ziet. Dus vandaar dat ik even naar rechts ga om te laten zien dat er iemand achter hem zit. ;) :D
Dat rode busje valt IMHO onder regel 1: niet welkom op de linkerbaan omdat je niet door zijn ruiten kan kijken
Als ik je naam en versnelling op de baan zie, gok ik dat je filmt vanuit een caddy, die zitten mij ook altijd in de weg én hebben 9 van de 10 keer een dichte achterkant dus terug naar regel 1 :rolleyes:
(ik was die gozer achter je die wel knipperde naar jullie :D )
Is wel een van mijn grootste ergernissen op de baan. Mensen in trage auto's die bang zijn om naar rechts te gaan omdat versnellen ze teveel tijd kost als ze eens moesten afremmen... doe zeker 80k per jaar en heb dit "wel eens".
Filmpje 3 , waarom knipper je zo met je groot licht ? Das pas een ergernis :D
Filmpje 3 , waarom knipper je zo met je groot licht ? Das pas een ergernis :D
Omdat hij hem er volgens mij gewoon expres voor gooide.
(ik was die gozer achter je die wel knipperde naar jullie :D )
:thumbup: :D
Omdat hij hem er volgens mij gewoon expres voor gooide.
:thumbup: :D
Denk dat hij jou snelheid gewoon verkeerd ingeschat heeft
Lijkt mij geen opzet eerlijk gezegd .
Via de spiegel even inschatten hoe snel iemand aan komt rijden is niet gemakkelijk
Daar heb je helemaal gelijk in Alberto. Ik kijk zelf wel 3 keer voor ik naar links ga op de duitse bahn. Puur om te zien of degene die achterop komt snel nadert. En hij ziet een ouwe caddy. Dat is geen dikke bak die aan komt blazen. Dus, zou het heel goed kunnen wat je zegt. :thumbup:
Moet ik er toch maar "meer" rekening mee houden dat ze een caddy in de spiegels zien aankomen. ;)
Ik was er echt al rechts om heen gegaan, net als mensen die 4 km van te voren al recht voor gesorteerd gaan rijden, owzo bang om er dan niet meer tussen te komen, wie is dan de aso??
Ik was er echt al rechts om heen gegaan, net als mensen die 4 km van te voren al recht voor gesorteerd gaan rijden, owzo bang om er dan niet meer tussen te komen, wie is dan de aso?? :thumbup:
Newskoolratz
30-04-2013, 08:47
mensen kijken naar de gps niet naar de weg! ;)
Dennis-Mash
30-04-2013, 21:06
In Holland is het normaal om links te rijden. Net zoals het meteen de snelweg op rijden zodra de invoegstrook ook maar begint. Erg zat dat ze soms van die borden met daarop; Gehele invoegstrook gebruiken. Moeten plaatsen.
Volgens de duitsers betetend NL op onze nummerplaat ook Nur Linksfahren.
EnVeeZee
30-04-2013, 22:00
"Das gelbe gefahr"
Dennis@polo86c.nl
01-05-2013, 11:23
Volgens de duitsers betetend NL op onze nummerplaat ook Nur Linksfahren.
Duitsers kunnen daar zelf ook wat van.
Vooral bij 2x3 rijstroken, dan blijven er veel in het midden hangen.
Al valt er in Dld nog wel wat voor linksrijden te zeggen, je wil eigenlijk niet met 170+ vlak langs vrachtwagens die 90 rijden.
Erik Baas
03-05-2013, 22:17
Mensen en bedrijven die Twitter echt alleen maar gebruiken om mensen naar hun Facebook-pagina te lokken. Grrrr... :(
mensen die twitter gebruiken
Erik Baas
03-05-2013, 23:51
mensen die twitter niet kennen :-p
JettaPowerrr
04-05-2013, 08:26
Het verkeerd gebruik van de "moderne media". Zoals Twitteren of FB-en tijdens het rijden. En handheld bellen tijdens het rijden, ook verschrikkelijk.
mensen die twitter gebruiken
:D :thumbup:
Het verkeerd gebruik van de "moderne media". Zoals Twitteren of FB-en tijdens het rijden. En handheld bellen tijdens het rijden, ook verschrikkelijk.
Doe jij ook niet achter het stuurwiel hè Ed :D
Wat ook leuk is , mensen die denken als ze iemand blokken op Facebook
Ze dan onzichtbaar zijn :D :screwy:
Duitsers kunnen daar zelf ook wat van.
Vooral bij 2x3 rijstroken, dan blijven er veel in het midden hangen.
Al valt er in Dld nog wel wat voor linksrijden te zeggen, je wil eigenlijk niet met 170+ vlak langs vrachtwagens die 90 rijden.
Links is voor snel verkeer, midden is voor normaal verkeer, en rechts is voor langzaam verkeer [caravans, vrachtwagens].
Dat is zoals ik het geleerd heb, rij in Duitsland ook veel in het midden. Tenzij de weg leeg is, dan rechts.
jetta mk1 '82
04-05-2013, 10:35
Links is voor snel verkeer, midden is voor normaal verkeer, en rechts is voor langzaam verkeer [caravans, vrachtwagens].
Dat is zoals ik het geleerd heb, rij in Duitsland ook veel in het midden. Tenzij de weg leeg is, dan rechts.
Dan heb jij niet in Friesland leren rijden, daar hebben ze namelijk geen 3 baans snelwegen... :D
JettaPowerrr
04-05-2013, 11:33
Doe jij ook niet achter het stuurwiel hè Ed :D
Nee, dat doe ik idd niet. Ik heb geen smartphone, dus FB-en achter het stuur kan al niet. En om te bellen heb ik car-kits in alle auto's , dus als ik bel, bel ik handsfree. :thumbup: :D
Gr. Ed
jellehier
16-05-2013, 19:02
Tja er zit ook gewoon een ruit in de auto op de eerste foto
Waar heb je die cirkel nu omheen gezet?
Eerst de hoek en dan de zijkant?
Audi1981
16-05-2013, 21:39
De ruit, de auto, de foto, de cirkel, de hoek én de zijkant missen...:D
Allemaal die advertenties met dat "no gti vr6 g60 16v" enz.
Dan ben je iets aan het zoeken, en dan krijg je dat er ook allemaal bij te staan. :mad:
Dat word hier zoveel mogelijk verwijderd.
Het is hier geen MP
golfje_295.000
21-05-2013, 22:06
Bedragen van boetes tegenwoordig, 13km te hard. 114€. Kwartier later op de terugweg 12km te hard. 97€. Gaat toch werkelijk nergens meer over
Dokter D
21-05-2013, 22:11
Zie t positief, de terugweg was toch 17 euro goedkoper :d
golfje_295.000
21-05-2013, 22:12
Als die eikels daar niet stonden te flitsen, was t een nog veel goedkoper ritje geweest
Dokter D
21-05-2013, 22:14
Het is hier geen MP
Nou, wanneer ik mij newposts check heb ik soms m'n twijvels wel eens :D
ewcaddymk1
22-05-2013, 06:55
Nou, wanneer ik mij newposts check heb ik soms m'n twijvels wel eens :D
ik heb over meer dingen wel mijn twijvels ;)
Parkeerboetes.
Bij ons is er een blauwe zone ingevoerd op een parkeerplaats aan de rand van de wijk. van maandag tot vrijdag tussen 09: en 15:00 mag je er alleen staan met ene vergunning of max 2 uur met schijf.
Nu blijkt dat op feestdagen weer eens niet te gelden. dan vindt ik 97 euro wel idioot veel.
Nu willen ze de blauwe zone ook nog eens doortrekken de wijken in, denk dat er dan een mooie Fiets voor in de plaats komt. :mad:
Dan ben je iets aan het zoeken, en dan krijg je dat er ook allemaal bij te staan. :mad:
Agree, en het aanbod erin is ook om te janken.
:mad: :mad: Folders en andere reclame briefjes tussen de krant of gids !!! :mad: :mad:
:mad: :mad: Door gegooid worden met reclame materiaal van loterijen !!! :mad: :mad:
Parkeerboetes.
Bij ons is er een blauwe zone ingevoerd op een parkeerplaats aan de rand van de wijk. van maandag tot vrijdag tussen 09: en 15:00 mag je er alleen staan met ene vergunning of max 2 uur met schijf.
Nu blijkt dat op feestdagen weer eens niet te gelden. dan vindt ik 97 euro wel idioot veel.
Nu willen ze de blauwe zone ook nog eens doortrekken de wijken in, denk dat er dan een mooie Fiets voor in de plaats komt. :mad:
Bij veel familie en vrienden is het nu betaald van 18:00 tot 24:00
Mijn buurt zit er ook aan te komen
Audi1981
23-05-2013, 21:58
+ dat je je kenteken op moet geven zodat je je bonnetje met overgebleven tijd niet meer aan iemand anders kan geven....:mad:
+ dat je je kenteken op moet geven zodat je je bonnetje met overgebleven tijd niet meer aan iemand anders kan geven....:mad:
Blij dat Ik in een klein dorpje woon, daar hebben we dat probleem niet. :D
Aangezien het mrb topic dicht is, dan maar hier neerplempen :D
Het lijkt erop dat nu de oldtimerdefinitie regels gaan veranderen, ook de verzekeringsmaatschappijen de teugels strakker gaan aantrekken, want dit kwam ik tegen op een ander forum;
ik heb een jeep wrangler van 1986. deze was tot vorige maand volledig casco verzekerd voor ongeveer 350,- (oldtimer, taxatie waarde 18.000€ )
Ik heb in maart een brief gekregen van de verzekeraar dat de auto niet meer voldoet aan de oldtimer voorwaarden en door voor niet meer verzekerd is vanaf 1-5-2013. via mijn tussenpersoon heb ik een aanbod gehad van 800,- per jaar.. aangezien ik dit verschil veel te groot vind ben ik verder gaan zoeken..
Er is nu niemand meer die mijn jeep als oldtimer wil verzekeren omdat hij niet voorkomt in de "onschatbare klassieker" dus zit waarschijnlijk vast aan 800,-
absolute onzin natuurlijk , maar wat doe je eraan?
Kan ik deze jeep nog ergens voor een normale prijs verzekeren?
heb het halve land al gebeld.. zonder resultaat..
plus vanaf januari 1500,- wegenbelasting gaan betalen per jaar...
dus van 350,- naar 2300,- per jaar voor 5000 km..
VOEL ME AARDIG BESTOLEN !!
wat is wijsheid..
Yellowbug
24-05-2013, 08:59
Of wanneer je iets zoekt voor een kever, dat je ook alles erbij krijgt van de new beetle. Mensen doen alles om iemand om de tuin te leiden :screwy:
ewcaddymk1
24-05-2013, 19:48
volksplaats :mad:
Een schuurmachine die niet tegen stof kan...
Een schuurmachine die niet tegen stof kan...
Dat kan idd lastig zijn :D zo was mij telefoon van 2 maanden oud kapot.
Weg gebracht sorry meneer waterschade ik zeg wat ! u heeft hem zeker altijd in uw broekzak gehad :screwy: nee ik loop er de hele dag mee in me hand :shake:
Het lijkt erop dat nu de oldtimerdefinitie regels gaan veranderen, ook de verzekeringsmaatschappijen de teugels strakker gaan aantrekken, want dit kwam ik tegen op een ander forum;
had ik ook last van normaal 60 euro verzekering per jaar. voor me golfje diesel.
2maanden geleden andere gekocht nieuwe verzekering erop. zeggen bijna alle maatschappijen dat ze Diesels en Lpg oldtimers niet meer verzekeren.... :screwy: zijn die tegenwoordig ook al zo gevaarlijk ofzo?
dus betaal nu 4x zoveel.
en nog een marktplaats ergernis zijn bedrijven die elke dag 2 of 3 pagina's in beslag nemen voor ik advertenties zie waar ik echt naar zoek... vooral bij velgen :mad:
Of wanneer je iets zoekt voor een kever, dat je ook alles erbij krijgt van de new beetle. Mensen doen alles om iemand om de tuin te leiden :screwy:
Dat doet marktplaats zelf. Als je beetle zoekt krijg je automatisch kever en andersom
Heb dat verhaal met de 'Onschatbare Klassieker' als referentie ook ooit gehad. In het nieuwe boek, dat geloof ik binnenkort gaat uitkomen, zullen meer modellen, ook van Jeep, worden opgenomen. Ik heb ze destijds via Facebook gemaild, en ze reageerden snel. Mijn verzekering ging daarna wel akkoord omdat OK via Facebook had aangegeven het een klassieker te vinden. Doe er je voordeel mee!
Dokter D
03-06-2013, 22:33
Mensen die hun nieuwe velgen op blokjes onder de auto zetten voor de foto, druk dan gelijk de bandjes erom :screwy:
Jelle-Mk1G60
04-06-2013, 16:34
Mensen die hun nieuwe velgen op blokjes onder de auto zetten voor de foto, druk dan gelijk de bandjes erom :screwy:
Meestal hebben ee dan nog geen banden ervoor en kijkt men eerst of er niks gaat aanlopen ;)
ik erger mij aan mensen die denken dat een Jeep Wrangler een goedkope premie moet hebben op een verzekering. :screwy:
Ik erger mij aan mensen die het verschil tussen een klassieker en een oldtimer niet kennen.
Een Jeep Wrangler is een hoop staal voor te rijden in de rimboe... een oude MG is een klassieker en wordt vertroeteld op een andere manier. En verdiend een lagere premie.
Een golf 2, die ik heb, is ook geen oldtimer en geen klassieker... de Golf 1, ja... naar mijn mening niet. Niet exclusief genoeg... maar inderdaad; onschatbare klassiekers is een handboek voor verzekeraars.
Ik erger mij dat iedereen alleen voor lage premies gaat als t om verzekeringen gaat. Premie betalen ho maar en daarnaast ook nog de boel voor miljarden frauderen, zodat we allemaal meer premie moeten betalen, THANKS
zo... dit is leuk zeg! :D
Nou poeh die 34,- in de maand aan verzekering en 20 per kwartaal aan wb kan ik wel mooi G60 van rijde, als je dat niet ken ophoeste, koop lekker een ov chipkaart.
oh ik erger me omdat ik een setje BBS RM via marktplaats heb gekocht en achteraf lek bleken te zijn, en dat terwijl ik nieuwe banden eromheen laat zetten en er pas de volgende dag achterkom dat ik met 4 lekke banden sta.. en dat TERWIJL ik mijn lelijke stalen velgen cadeau deed aan de bandenboer voor de goede service... sta je daar met 1 thuiskomer...
Ik baal ervan dat als ik geld uitgeef en er niet voor krijg wat ik wil. :(
en baal van mijn vrienden die zeggen dat ik nu een KM afwijking heb omdat mijn bandenmaat 165-45-15 is... (boeiend!).. en baal van mijn vrienden die zeggen dat je toch schade rijdt als hij zo laag is (boeiend!)
OFFTOPIC: (en wat geniet ik van de liefhebbers hier)
BartvLierop
22-07-2013, 16:41
Ik erger me aan mensen die zeggen dat mijn auto een bodemloze put is terwijl ze zelf niet eens werken en nog geen fiets van 2 tientjes kunnen betalen.
Ik erger me met dit weer aan de oude mensen op de weg die 35 a 40 rijden als je 50 mag 60 waar je 80 mag en op de snelweg 90 rijden, en ook nog is met 10 door de bochten ga omdat ze bang zijn dat ze kantelen
Ik erger me met dit weer aan de oude mensen op de weg die 35 a 40 rijden als je 50 mag 60 waar je 80 mag en op de snelweg 90 rijden, en ook nog is met 10 door de bochten ga omdat ze bang zijn dat ze kantelen
Dat doen ze ook bij ander weer.
The_Maxx
22-07-2013, 19:11
Op de snelweg zijn er wel meer voertuigen die 90 rijden. Dus even erlangs gewoon. De rest ben ik t met je eens, maar dat doen ze idd ook met slecht of normaal weer.
Mee eens maar met dit weer gaan ze sneller weg net als vaak op een zondag!
En 90 met auto op snelweg moet niet kunnen muv caravan of aanhanger natuurlijk..
Laatst reed er een vrouw van 90 80 op de snelweg maar ik klapte er bij mooi bovenop omdat niet had verwacht dat ze zo zacht reed:)
Snap ook wel dat de oude mensen weg willen maar de meeste zijn echt een gevaar op de weg
Sesamzaadje
23-07-2013, 23:12
Dan heb jij dus totaal niet geanticipeerd. Je ziet het normaal toch duidelijk als iemand zachter rijdt...
Moet eerlijk zeggen dat ik met de Einzer en de Camaro ook rond de 90/100 blijf hangen, puur vanwege het verbruik.
Ik erger me op dit moment aan de muggen hier op de slaapkamer.
Ja ik erger me ook rot aan MUGGEN
evilnyntje
24-07-2013, 06:53
Ja ik erger me ook rot aan MUGGEN
Ik heb het te warm om er last van te hebben :D
Mauricejuhvw
02-08-2013, 11:56
Ergernis
Thuis komen en zien dat er weer mensen de parkeerplaats vol hebben gedouwd voor je huis en je de auto stuk verderop moet zetten omdat ze geen zin hebben om de parkeerkaart te zetten
Audi1981
04-08-2013, 21:43
Dat ik op mijn iphone & ipad geen android gerelateerde sites kan bezoeken zonder dat safari er mee kapt :screwy:
Te laat Apple, je wordt toch ingeruild :D
Dat ik op mijn iphone & ipad geen android gerelateerde sites kan bezoeken zonder dat safari er mee kapt :screwy:
Te laat Apple, je wordt toch ingeruild :D
smartphones
Ellende en ergenis. Ik ga gewoon weer terug naar bellen en smsen. Geen smart zooi meer voor mij. ;)
Erik Baas
04-08-2013, 22:04
Facebook. :(
daar erger ik me ook wel eens mateloos aan ja...
word tegenwoordig maar gewoon voor normaal genomen dat je een smartphone hebt of tablet met allerlei apps erop en dat je nog meer verstand hebt van soft en hardware dan een ITer..
als ik dan vervolgens zo'n andwoord geef van 'tis dat me Nokia 5110 kapot ging..dat was pas een toestel!..daar kon je mee bellen tenminste'..'dan kijken ze je aan ofdat ze water zien branden..
dat Whatsappen ook ..ik werk wel eens met uitzendkrachten ..die krijgen gewoon 20 tot 30 berichtjes per uur soms..waar gaat dat dan nog over?..het weer..de hond van de buren?
Facebook ook al zoiets..gaan mensen op sollicitatie lopen zeggen dat ze serieus en hardwerkend en betrouwbaar zijn ...terwijl heel hun Facebook vol staat met foto's van feestjes en vakantie vol lang leve de lol .bier en baco's verkleed lopen in vrouwenkleren ...
mijn maakt dat geen reet uit, je doet maar ..and then some
maar de toekomstige werkgever heeft dat ook allang opgezocht en gezien en conclusie van getrokken
die social media tegenwoordig..laat maar ..net zoiets als MSN vroeger...bah bah
Dokter D
05-08-2013, 06:22
Tsja tis maar net hoe je t gebruikt...
dubster.be
05-08-2013, 09:08
en dan facebook gebruiken om je foto's te tonen van meetings :mad: :mad:
heb zelf (BEWUST) geen smoelboek, voor je het weet wordt je blote reet op internet gebruikt voor reclame van aambeienzalf :D
Ach ja, mijn oma zegt ook 'internet? daar doe ik niet meer aan'
dus je zegt al iets over jezelf ;-) het is technologische vooruitgang! Revolutie zelfs.
ik kan me alleen enorm ergeren aan het enorme gebruik ervan! Dat mensen al jaloers worden als iemand een foto van zijn of haar vakantie erop zet.. dat ze dat dan weer willen overtreffen. Niemand, maar dan ook NIEMAND zet dit erop; 'ik ben mijn baan verloren, kutzooi, iemand nog tips?'
nee dan zetten ze erop; 'zo, mijn baan is niet meer, ik ga eens goed nadenken wat ik wil.. ik ga eens goed zitten filosoferen over de zin van het leven' en dan iedereen reageren: PRECIES, JE MOET DOEN WAT JE ZELF WILT! goed bezig!
ik ben een echte apple fan, heb een Ipad en ik zit veel op mijn Iphone... ik ben overal snel van op de hoogte, hoort er gewoon bij. ik kom thuis en heb het nieuws al gezien.. dat scheelt.. wat dan ga ik lekker naar het terras... biertje drinken..
richard-polo
05-08-2013, 09:45
en dan facebook gebruiken om je foto's te tonen van meetings :mad: :mad:
heb zelf (BEWUST) geen smoelboek, voor je het weet wordt je blote reet op internet gebruikt voor reclame van aambeienzalf :D
Ik weet niet waarom jij je blote reet zou willen tonen op het world wide web maar dan is het vragen om problemen.... ;)
Maar indd je moet goed opletten tegenwoordig wat voor foto,s je op internet zet!
facebook een auto op zetten . oke , je kan ze dan makkelijk delen , ook hier .
ff snel een linkje zetten vind ik niet wat ..
maar van elke prive ding , en elke beweging die je pas geboren kind maakt een foto of 10 maken , en die ook gelijk delen met je facebook " vrienden " ja dan heeft douwe gelijk
is maar net hoe je het gebruikt .
dubster.be
05-08-2013, 10:31
idd, facebook heeft ook voordelen... Wij hebben voor het bedrijf ook en profiel enzo.
ben geen 'hater' maar hoef het gewoon niet.
zoals hier al aangegeven, vind het 'altijd en overal' gebruik ervan gewoon er over
herinner me nog worthersee dit jaar. Wij waren 1 dagje vroeger dan de rest van de groep. Dachten we, laten we even de bbq klaar zetten voor die stakkers die 12 uur in de auto hebben gezeten.
komen ze aan, vragen of er wifi is en beginnen ze allemaal lekker te facebooken voor een uurtje :shake: . Doe je dan de moeite om hen aangenaam te ontvangen, hoor je enkel het geluid van getokkel op die smartphones
Dokter D
05-08-2013, 11:28
FB hoort bij de technologische vooruitgang, of je er aan deel wilt nemen maak je zelf uit.
Feit is gewoon dat de wereld in steeds rapper tempo veranderd.
Was die verandering er niet dan liepen we nog steeds met z'n allen in ons berenvel en leefden we in plaggehutten. Laat staan dat je ooit van iets op 4 wielen had gehoord wat zichzelf voort kan bewegen.
ewcaddymk1
05-08-2013, 14:19
FB hoort bij de technologische vooruitgang, of je er aan deel wilt nemen maak je zelf uit.
Was die verandering er niet dan liepen we nog steeds met z'n allen in ons berenvel en leefden we in plaggehutten. Laat staan dat je ooit van iets op 4 wielen had gehoord wat zichzelf voort kan bewegen.
dan had dit forum ook niet bestaan , en dit topic al helemaal niet
richard-polo
05-08-2013, 14:37
dat gaat wel heeel diep zeg!! :tongue:
In de sportschool lopen ze ook rond met hun ipad iphone blackberry en weet ik what the fuck er nog meer bestaat! :screwy: vinden ze het gek dat er geen resultaat behaald word :shake: gek he als je om de 2minuten effe je foon moet gebruiken... 0,0 concentratie!!
Iemand die een ebay.de veilig annuleert nadat je die voor 1 euro hebt gewonnen, omdat hij niet verzend naar het land waar ik woon....
ontopic:
ik erger me aan mensen van bijna 50 die zich gedragen als kleine kinderen...
en erger me aan mensen die hun hele verhaal in ergenissen topics vermelden om sympathie te winnen (?), waaraan anderen zich ergeren.. jouw probleem is niet mijn/ons probleem..
Christiaan
07-08-2013, 07:38
Ediejo & jh20vt , ik heb jullie reacties verwijderd.
Het lijkt me niet de juiste manier om zo over elkaar te praten, zeker niet op een forum.
Edit: Nu is het klaar. Niet door blijven gaan
ewcaddymk1
28-08-2013, 11:42
PAARDESTRONT je weet wel, die dikke bulten dat uit de achterkant van zo'n beest komen en het volk dat er op rijd die niet de moeite nemen om die troep op te ruimen.
als je hond in de berm kakt krijg je een dikke print ,terwijl een hond het on de berm doet.
ben je op zondag middag met de vrouw en de kids een blokje om op de fiets moet je !@#$%^ slalommen om die bulten stront uit zo'n beest , en ook niet in de berm neeeeeeeeee midden op het fietspad.
ruim die troep gewoon op of laat 1 mee fietsen met een emmer een een schep.
als mensen staan te urineren krijgen ze ook een print van weet ik hoeveel
het is gewoon te zot voor woorden dat dit kan , ga dan dat beest uitlaten op de manege of een weiland wat er bij hoort, of ruim die troep op
hek er nog eentje...
reclame op tv..ik word er niet goed van..dat ze er nog geld voor durven vragen voor een zenderpakket...om de 5 minuten is het 10 minuten raak..
ik betrap me steeds meer dat ik gewoon naar bed ga als er tussen een film voor de zoveelste keer reclame komt..ik kan het gewoon NIET opbrengen..
ik kijk het liefst naar films op de Belgische zenders..je weet niet wat je overkomt..een film uit 1 of 2 stukken i.p.v 20..
PuttenMKII
28-08-2013, 12:58
sinds wij digitale tv hebben zie je pas hoelang een reclameblok is. ik neem wel eens wat op en bij het terugkijken kan je reclames doorspoelen, die duren gerust 7 minuten.
ewcaddymk1
02-09-2013, 19:46
sinds wij digitale tv hebben zie je pas hoelang een reclameblok is. ik neem wel eens wat op en bij het terugkijken kan je reclames doorspoelen, die duren gerust 7 minuten.
idd , love digitale tv
Dat de garage zegt; Ja morgen begin ik eraan, ja nee maandag gaat hij naar binnen, vrijdagmiddag krijgen we onderdelen en dan beginnen we...kanonne.
ewcaddymk1
02-09-2013, 20:00
Dat de garage zegt; Ja morgen begin ik eraan, ja nee maandag gaat hij naar binnen, vrijdagmiddag krijgen we onderdelen en dan beginnen we...kanonne.
met twee weken dus :D
Dokter D
02-09-2013, 21:11
PAARDESTRONT je weet wel, die dikke bulten dat uit de achterkant van zo'n beest komen en het volk dat er op rijd die niet de moeite nemen om die troep op te ruimen.
als je hond in de berm kakt krijg je een dikke print ,terwijl een hond het on de berm doet.
ben je op zondag middag met de vrouw en de kids een blokje om op de fiets moet je !@#$%^ slalommen om die bulten stront uit zo'n beest , en ook niet in de berm neeeeeeeeee midden op het fietspad.
ruim die troep gewoon op of laat 1 mee fietsen met een emmer een een schep.
als mensen staan te urineren krijgen ze ook een print van weet ik hoeveel
het is gewoon te zot voor woorden dat dit kan , ga dan dat beest uitlaten op de manege of een weiland wat er bij hoort, of ruim die troep op
Afslachten! Best lekker :d
Mensen die een vraag stellen op het forum en vervolgens niets met het advies doen wat ze krijgen maar gewoon dezelfde vraag op een andere wijze blijven herhalen.
de prijzen op marktplaats...
5euro om je velgen erop te zetten. en 18euro om je motor / auto(?) 14 dagen erop te mogen zetten.
maar extra voordelig is 24 euro voor 28dagen
:screwy:
zou graag het geld cashen van die 150.000 ~200.000 betaalde advertenties die erop staan
Dat doen de eigenaren van MP graag zelf lijkt me.
Maar iedereen blijft het gebruiken. Zogauw ze het echt zat zijn gaan ze wel naar speurders.
Dokter D
20-09-2013, 20:58
Marktplaats? Wat is dat??
Ze wippen zo de advertenties er af
Kreeg vanmiddag een mail dat ik een verkeerde naam zou gebruiken
Het zou te veel lijken op dub-parts.nl ...ik gebruikte " dubparts Fryslân "
Dub parts zou een klacht hebben neer gelegd en daarom verwijderen ze gelijk alles maar
Ik ben al redelijk klaar met marktplaats , maar nu helemaal
Stuur dan ff mail , om de naam te kunnen veranderen , mocht het nodig zijn
Bedankt marktplaats & dub- parts
Ze wippen zo de advertenties er af
Kreeg vanmiddag een mail dat ik een verkeerde naam zou gebruiken
Het zou te veel lijken op dub-parts.nl ...ik gebruikte " dubparts Fryslân "
Dub parts zou een klacht hebben neer gelegd en daarom verwijderen ze gelijk alles maar
Ik ben al redelijk klaar met marktplaats , maar nu helemaal
Stuur dan ff mail , om de naam te kunnen veranderen , mocht het nodig zijn
Bedankt marktplaats & dub- parts
Is vervelend , maar heeft te maken met intellectueel eigendom (handelsnaam)
Ik neem aan dat je ook niet gaat adverteren met Ruudsvwshop Fryslan
Mensen die nu iets bij jou kopen zijn in de veronderstelling dat ze zaken doen met Dub parts en als er dan iets niet goed gaat zijn zij (Dub parts) de gebeten hond.
Misschien had je hun even moeten mailen of je hun naam mocht gebruiken, dat was ook netjes geweest.
Is vervelend , maar heeft te maken met intellectueel eigendom (handelsnaam)
Ik neem aan dat je ook niet gaat adverteren met Ruudsvwshop Fryslan
Mensen die nu iets bij jou kopen zijn in de veronderstelling dat ze zaken doen met Dub parts en als er dan iets niet goed gaat zijn zij (Dub parts) de gebeten hond.
Misschien had je hun even moeten mailen of je hun naam mocht gebruiken, dat was ook netjes geweest.
Weet niet of je kan lezen jan , maar ik gebruikte DUBPARTS Fryslân ,
Dat schrijf je anders dan zijn bedrijfs naam DUB-PARTS.nl
Daar bij verkoop ik geen t shirts , en als men een mail stuurt via mp
Krijgt men mijn mail adres , en niet , info@dub-parts.nl ( let je op schrijf het nog steeds anders )
En daar bij , er zijn veel meer die DUB store , DUB onderdelen , DUB line gebruiken , mag dat ook niet ?
Maar als meneer het nog steeds dwars zit , laat hem dan zelf
De ballen hebben me er eens op aan te spreken .
Hele grote jongen , in de kleine DUB wereld ( mag ook niet zeker ;) )
En EHHhh . Wat voor namen gebruikt hij op zijn shirts ?
BBS , Volkswagen logo's , logo van club golf denmark ... ;)
jetta mk1 '82
21-09-2013, 08:19
Weet niet of je kan lezen jan , maar ik gebruikte DUBPARTS Fryslân ,
Dat schrijf je anders dan zijn bedrijfs naam DUB-PARTS.nl
Daar bij verkoop ik geen t shirts , en als men een mail stuurt via mp
Krijgt men mijn mail adres , en niet , info@dub-parts.nl ( let je op schrijf het nog steeds anders )
En daar bij , er zijn veel meer die DUB store , DUB onderdelen , DUB line gebruiken , mag dat ook niet ?
Maar als meneer het nog steeds dwars zit , laat hem dan zelf
De ballen hebben me er eens op aan te spreken .
Hele grote jongen , in de kleine DUB wereld ( mag ook niet zeker ;) )
En EHHhh . Wat voor namen gebruikt hij op zijn shirts ?
BBS , Volkswagen logo's , logo van club golf denmark ... ;)
Helemaal mee eens Alberto :thumbup:
Komt bij , intellectueel eigendom (handelsnaam) staat hij niet in geschreven hoor
Alleen bij de KVK op de Centuurbaan in Roden ... Woon jij toch ook Jan ? :rolleyes:
Blijft 1 grote ergernis , Marktplaats , de meneer DUB-PARTS.NL in het bijzonder
Hele stoere grote jongen :thumbup:
Ja daar woon ik idd en ben gewoon bereikbaar.
Je moet alleen wel eerlijk blijven en zeggen dat je geadverteerd hebt met
Dub Parts en niet aan elkaar geschreven zoals je hier beweerd.
Ja daar woon ik idd en ben gewoon bereikbaar.
Je moet alleen wel eerlijk blijven en zeggen dat je geadverteerd hebt met
Dub Parts en niet aan elkaar geschreven zoals je hier beweerd.
Nee hoor jan stond gewoon aan elkaar + Fryslân er achter , niet goed gelezen ?
Heel wat anders dan dub-parts.nl ... Ik had geen streepje nog .nl er achter ... , en waarom ben jij berijkbaar ?
Of zit jij achter de kinderachtige actie ? Zou wel heel triest zijn . :eek:
Als het zo is , spreek me morgen maar even aan , want ik heb je nog nooit gesproken , en ken je niet van gezicht .
Hebben we het wel even over samen :thumbup:
Het gaat niet om het webadres maar om de bedrijfsnaam zelf.
Zowel jij als ik weten dat de naam niet aan elkaar geschreven op MP stond.
Wij zouden het iig op prijs stellen als de naam DUB Parts niet weer gebruikt word in advertenties die niet door ons geplaatst worden . Al was het alleen maar om misverstanden te voorkomen.
Al stond het op de kop Jan als je er problemen mee hebt , ben morgen wel in Heerde
Spreek me maar ff aan , want zo ik al zei ken jou niet van gezicht .
Ik heb geen problemen gelukkig.
Ik heb geen problemen gelukkig.
:D mooi dan gaan we mooi zo door :thumbup:
Volgende ergernis graag ..
vinnietuning
21-09-2013, 21:17
Blijft gewoon een trieste zaak, zijn ze zeker bang dat ze gemaild worden omdat een band 1mm minder had dan je in de advertentie had staan en dan moeten ze uitleggen dat ze alleen t-shirt verkopen en geen banden :-)
Mijn advertentie werd verwijderd omdat er Bbs Lemans / le mans in stond en verwees naar een ander object ??!! ... Dus.... Goed bezig marktplaats en dan betaal je 12,50 voor een advertentie!!
jetta mk1 '82
22-09-2013, 07:31
Marktplaats graaft zijn eigen graf....?
ronaroot
22-09-2013, 09:19
Mensen die niet met hun eigen naam adverteren :rolleyes:
vinnietuning
22-09-2013, 21:06
Doe ik ook nooit, of alleen achternaam :thumbup:
Dus jij heet ronaroot ? :D
Erik Baas
28-09-2013, 14:12
Dus jij heet ronaroot ? :DOuch! ;)
Michaelknight
28-09-2013, 16:22
:owned:
ewcaddymk1
28-09-2013, 16:30
mensen die denken dat ze hun eigen verkeersregels kunnen toe passen :mad:
flikker toch op wees een beetje een heer in het verkeer en als iemand voor je rijd , en je vind dat die niet snel genoeg gaat HAAL DAN GEWOON IN en ga niet irritant op de bumper kleven. :screwy:
Caddy's vol hout die voor geen meter op schieten :)
Audi1981
28-09-2013, 18:12
mensen die denken dat ze hun eigen verkeersregels kunnen toe passen :mad:
flikker toch op wees een beetje een heer in het verkeer en als iemand voor je rijd , en je vind dat die niet snel genoeg gaat HAAL DAN GEWOON IN en ga niet irritant op de bumper kleven. :screwy:
Da's toch een ding van de tijd of zo en dan het liefst de boys 'n' girlz in nieuwe audi's, bmw's en benzen...die hebben nog nooit van richtingaanwijzers en dooie hoeken gehoord :D
golfje_295.000
28-09-2013, 19:03
Caddy's vol hout die voor geen meter op schieten :)
reed je achter me dan?
ewcaddymk1
28-09-2013, 19:18
Da's toch een ding van de tijd of zo en dan het liefst de boys 'n' girlz in nieuwe audi's, bmw's en benzen...die hebben nog nooit van richtingaanwijzers en dooie hoeken gehoord :D
het is gewoon het idee dat mensen haast hebben :screwy: ik heb ook altijd haast maar ik laat dat niet merken ;)
ewcaddymk1
28-09-2013, 19:19
:lmao: reed je achter me dan?
ronaroot
30-09-2013, 08:53
Ja !! :lmao: :lmao: 50%/50% zullen we maar zeggen
Zijn de eerst 2 letters van mijn voornaam en de eerste letters van mijn achternaam !! daarbij zitten op dezelfde manier de naam van mijn vriendin erin :D
Dus wie is hier nu :owned: ???
Dat noem je "creatief" zijn met je eigen naam en niet andermans naam gebruiken !
Die woordgrappen aan het begin en eind van How It's Made op Discovery Channel.
SciroccomTDI
30-09-2013, 12:20
mensen die niet snappen dat je met een lage Auto langzaam over een Drempel moet, en soms ook schuin.
mensen met hoge auto's die met de koplampen via je binnen- en/of buitenspiegel(s) recht in je gezicht schijnen.
hoge sneeuw in het midden van de weg, omdat de burgerlijke burgers veel bodemvrijheid hebben.
als je ergens aankomt met een smalle inrit, dan moet er PERSE net iemand uitkomen.. dan moet je ff naar voor, langslaten, ff naar achter, inrijden... en de komende uren rijdt er weer niemand..
mensen die zeggen dat hun velgen " blabla J breed" zijn. J is niet hetzelfde als ", J zegt iets over het ontwerp van de velg, en is niet bij alle velgen een J.
qwertz toetsenbord, zodat je eerst een y typt en het vervolgens moet corrigeren naar z
mensen die zeggen dat hun velgen " blabla J breed" zijn. J is niet hetzelfde als ", J zegt iets over het ontwerp van de velg, en is niet bij alle velgen een J.
:screwy:
vinnietuning
30-09-2013, 20:36
Yup, Misha :-)
SciroccomTDI
01-10-2013, 08:41
Heren,
bij dezen:
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html
aub. scrollen naar "J, JJ, K, JK, B, P and D : Tyre bead profiles / rim contour designations."
Kut file maakt niet uit als je dezelfde weg weer terug gaat, overal iedereen lekker voor accordeon spele met ze lease audi..optrekke remme, optrekke remme..jeuz..
SciroccomTDI
01-10-2013, 12:05
Kut file maakt niet uit als je dezelfde weg weer terug gaat, overal iedereen lekker voor accordeon spele met ze lease audi..optrekke remme, optrekke remme..jeuz..
ja, en dan uiteraard met automatische versnellingsbakken, zodat het (bijna) niet erg is ook ... en als je dan ff een gat voor je laat, om je koppeling volledig op te kunnen laten komen, sorteert er mooi iemand voor je in...
Audi1981
02-10-2013, 18:54
Heren,
bij dezen:
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html
aub. scrollen naar "J, JJ, K, JK, B, P and D : Tyre bead profiles / rim contour designations."
Jup, standaard lesmateriaal vanaf assistent auto technicus oftewel mbo-1 :thumbup:
Geen nieuwe ergernis eigenlijk maar een oude: wasmiddelreclames! :cool:
Reclame voor Canesten,, en ALTIJD! zo rond etenstijd
Het lijkt wel of ze het er om doen
Erik Baas
04-10-2013, 14:11
Dat doen ze ook, en: het werkt! Dat blijkt wel uit het feit dat je je de naam herinnert. Irritante reclame is ook goed, remember "Geurvreters"... ;)
ha ha ha,,,ja je hebt wel gelijk,,,ik moest het alleen toch even opzoeken op koekel vaginale jeuk daar kwam canesten uit,,,,,(goed lezen ik bedoel op google dan)
Omdat ik er zo onpasselijk van wordt tijdens het vreten denk ik dat ik het gewoon geblockt heb of zo
En met " bedoel je?
SciroccomTDI
06-10-2013, 19:22
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inch
De inch (mv. inches) of Engelse duim is een lengtemaat die in Engelstalige landen nog veel wordt gebruikt. Het eenheidssymbool is in of ″ (soms door het ASCII-teken " vervangen). Een inch is gelijk aan 2,54 cm.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inch
De inch (mv. inches) of Engelse duim is een lengtemaat die in Engelstalige landen nog veel wordt gebruikt. Het eenheidssymbool is in of ″ (soms door het ASCII-teken " vervangen). Een inch is gelijk aan 2,54 cm.
ah en als het een trx velg is.... ;).. kijk t is leuk om mensen te wijzen iets op wat je zelf ook maar eens gelezen hebt en dat je daarmee als kenner naar voren wilt komen. Maar als je t zelf allemaal ook niet precies weet, ben jij dan wel die kenner die zich er aan moet ergeren? :rolleyes:
trx is metrisch, dus werk niet met inches, voor de kenners :thumbup: ,
bovenstaande verhaal gaat dus niet op
SciroccomTDI
06-10-2013, 19:30
ja, dat kan, maar dat neemt niet weg dat J geen eenheid is van een afmeting, terwijl het wel vaak als zodanig wordt gebruikt. Dat is wat ik bedoelde.
En gelijk heb je, 100% verstand van die dingen heb ik ook niet.
mijn vader zei altijd, vergeef mensen hun onwetendheid, een ergernis maakt het voor jezelf tot een last.
SciroccomTDI
06-10-2013, 19:40
mooie uitspraak, ik ben het er mee eens. Het was dan ook maar een klein aandachtspuntje, aanzienlijk minder erg dan de andere dingen uit het lijstje :)
Ik zal erg nog een toevoegen, pas meegemaakt:
Het kapot gaan van oude kunststoffen klipjes/busjes/lipjes, en geen nieuwe kunnen krijgen. Zo als laatst, moest ik mijn koplamp vervangen. Toen gingen die witte kunststoffen busjes, die in de gaten van de koplamp zitten, kapot. Fijn....
Of weet iemand of ze nog te krijgen zijn?
mooie uitspraak, ik ben het er mee eens. Het was dan ook maar een klein aandachtspuntje, aanzienlijk minder erg dan de andere dingen uit het lijstje :)
Ik zal erg nog een toevoegen, pas meegemaakt:
Het kapot gaan van oude kunststoffen klipjes/busjes/lipjes, en geen nieuwe kunnen krijgen. Zo als laatst, moest ik mijn koplamp vervangen. Toen gingen die witte kunststoffen busjes, die in de gaten van de koplamp zitten, kapot. Fijn....
Of weet iemand of ze nog te krijgen zijn?
Welk type auto/ koplamp?
SciroccomTDI
07-10-2013, 08:21
Scirocco II uit 1984
Ik heb bijvoorbeeld op Paruzzi al de complete "stelschroeven" gezien... maar helaas niet voor Scirocco, hoewel er misschien toch wat van te beunen valt.
Het type met vierkante en een langwerpige lamp?
http://www.volksforum.com/albums/files/4/0/6/7/Naamloos_338564.png
SciroccomTDI
07-10-2013, 12:57
ja, die, en 2x nummer 8, heb ik ook al op ETKA gezien.
vervolgens gezocht, Maar niet echt kunnen vinden, alleen voor een busje bij Paruzzi..
SciroccomTDI
07-10-2013, 13:12
7L0 945 299, een paar bestellen dan Maar :) zijn juist de delen, die kapot zijn.. en hopen dat de schroeven nog wel gangbaar zijn in die andere Kunststoffen stukjes.
Dat je een stuk of 6-7 reacties krijgt op de verkoop van je Mk4 die allemaal 'nog iets laten weten'.
En dat je dan een week of 2 later letterlijk van geen enkele geïnteresseerde een reactie terug krijgt.
Lijkt overigens bij de Edition hetzelfde te gaan, de reacties zijn op 2 handen niet te tellen, ben benieuwd wat ervan over blijft.
Haha, dat is standaard tegenwoordig toch? Of ze bieden je een bedrag tot op het beledigend toe.
Ja dat klopt, die zitten er idd ook tussen.
jetta mk1 '82
07-10-2013, 20:41
Reageer je per mail op een advertentie op marktplaats ben je opeens verplicht je telefoonnummer in te vullen!?
Ja had ik ook gezien, naja niet alle advertenties. Alleen bv een auto, de wat serieuzer advertenties.
laat nou toevallig hier genoeg ahum 'medelanders' hier rondlopen met een Lebara of Lyca prepay sim...
g-loudertje
10-10-2013, 07:23
Misschien is het al langsgekomen maar dat mensen ervan overtuigd zijn iets unieks te hebben.
Bijv. een unieke set ronal turbo's :shake:
Ik erger me dood aan het feit dat de boter niet goed aan mijn mes blijft plakken tijdens het broodje smeren. De hele tijd dondert mn klontje boter eraf, naast mijn brood, op het bord.. Waar ie dan wel weer prima aan plakt.
En ook elke ochtend weer.
ewcaddymk1
11-10-2013, 07:38
:lmao: daarom heb ik brinta :thumbup:
jetta mk1 '82
11-10-2013, 15:51
Ik erger me dood aan het feit dat de boter niet goed aan mijn mes blijft plakken tijdens het broodje smeren. De hele tijd dondert mn klontje boter eraf, naast mijn brood, op het bord.. Waar ie dan wel weer prima aan plakt.
Andere boter of wasmiddel kopen :D
Heb nu al 3 boters geprobeerd, maar denk dat t idd aan de vaatwastabletten ligt.
Platinum jonguh! Extra shine!
Dokter D
11-10-2013, 21:12
Haha een geweldige ergernis!
Johan1982MK1
11-10-2013, 21:30
's avonds smeren :D
Dokter D
11-10-2013, 21:57
:goodpost: :d
ewcaddymk1
11-10-2013, 22:02
's avonds smeren :D
:thumbup: :lmao:lol
Audi1981
13-10-2013, 18:52
"Speciale olie" voor in een gearboxje die dik 100 knotsen per liter moet kosten :screwy:
Gewoon lekker 2380 Turbo Jet olie van $20 per quart erin ;)
Als een F16 er mee vliegt... :D
SciroccomTDI
14-10-2013, 12:29
iemand er voor waarschuwen dat je het niet wilt, dat er peuken uit het raam worden gegooid... vervolgens doet diegene het toch, en waait de peuk terug naar binnen, op je achterbank :mad: :evil: :drill: :angryv:
er iets van zeggen, en nog commentaar terug krijgen ook :screwy:
Herkenbaar hiero,,,,mocht per direct de auto verlaten en verder lopen
Christiaan
14-10-2013, 14:13
iemand er voor waarschuwen dat je het niet wilt, dat er peuken uit het raam worden gegooid... vervolgens doet diegene het toch, en waait de peuk terug naar binnen, op je achterbank :mad: :evil: :drill: :angryv:
Liever terug in z'n eigen auto als dat een ander 'm over de auto krijgt. Gebruik gewoon de asbak of rook niet in de auto. De zooi zomaar op straat gooien :screwy:
SciroccomTDI
14-10-2013, 15:20
Christiaan, vanzelfsprekend was de asbak gewoon beschikbaar, ben het met je eens, gooi zelf ook nooit iets uit het raam :thumbup:
Dat was ik niet :D Ik rol mn sjekkies zelfs voordat we de auto ingaan!
:D
Auto wasboxen vol modder.
verdorie erger jij je daar ook zo aan, ze kunnen wel de moeite nemen om hun voertuig zo smerig mogelijk te maken, maar daarna niet de box even netjes achterlaten voor een ander... alsof je die laatste 50 cent fatsoen niet meer op kunt brengen! Ja soms hebben we best wel vervelende medelanders...
Aanbod op de tweedehands automarkt..... Er is altijd wel iets mis of er klopt altijd wel iets niet.
Onder 4 a 5000 dan.
Na vandaag kan ik aanvullend op hierboven wel zeggen dat er met potentiële kopers ook altijd wel iets mis is.
jellehier
16-11-2013, 23:50
Dat ik niet kan reageren op verkoop topics
Lekker onhandig
Extreem-rechtse politici. Altijd moeilijk moeten kunnen doen, die gasten...
(oh en laten we hier geen politiek debat starten ;) )
evilnyntje
17-11-2013, 07:25
Dat mijn melk op schuimer nu stuk is :(
Dokter D
17-11-2013, 10:32
Het feit dat het geld wat je geeft aan een goed doel niet op de plek terecht komt waar het voor gegeven is maar zoals gewoonlijk eerder in de portomenee van het stelletje graaiers aan de top van een dergelijke organisatie komt.
En dan vraagt men zich serieus af waarom je niet aan giro 555 geeft :screwy:
^ helemaal mee eens..en wanneer die graaiers dan ter verantwoording worden geroepen is het gewoon allemaal niet waar of een misverstand ..
vind nu heel dat filipijnen gebeuren erg zat voor de mensen en de slachtoffers ...
maar wat ik niet kan begrijpen...is het feit dat ze een week van te voren weten wat voor weer er op komst is..en zelfs mensen op de maan zetten ..dat ze het z.g.n niet wisten dat er een typhoon op komst was?..
was het zo van ...het zijn toch maar van die spleetogen ...en anders gaan ze toch wel dood van de honger?
Na vandaag kan ik aanvullend op hierboven wel zeggen dat er met potentiële kopers ook altijd wel iets mis is.
Dat ben ik wel met je eens. Vandaag weer gaan kijken bij een auto. Komt er ineens stoom onder de motorkap vandaan. Houdoe en bedankt.
jellehier
18-11-2013, 18:56
Als je daar van schrikt zou ik maar wachten tot de zomer voordat je weer naar een auto gaat kijken
De kans op water onder de kap is vrij groot deze tijd van het jaar in ons klimaat
Naja, ik koop liever geen auto waar koelvloeistof lekt.
EnVeeZee
30-11-2013, 13:11
Ik erger me kapot aan mensen die hun REPLICA zooi adverteren als ORIGINEEL.
Een zoekopdracht op mplaats levert gdvd meer lenso enso enzo meuk op als Bbs-en. Idem voor een paar nikes, een mooi horloge of wat dan ook.
Als je fake shit koopt/showt/gebruikt moet je dat zelf weten maar je kan toch gewoon tenminste in je ad vermelden dat het replica, lookalike, aftreksel of wannabe is? :confused: :puke:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.