PDA

View Full Version : Nieuwe ergernis topic

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

Audi1981
13-08-2014, 14:28
Na een kmtje of 2 kwam de SUV thuis aan. Ik reed er hooguit 3 seconden later langs.

Vraag: waarom haal je mij in?

Die vraag had ik hem/haar persoonlijk ook even gesteld, maar je moet ook links van de as van de weg rijden.

Black Devil
13-08-2014, 14:53
Dat het al dagen en de komende dagen ook blijft regenen, dan kan ik toch niet met de VR6 op pad..............Ik moet nog een 'kleine' storing vinden :)

René
14-08-2014, 07:08
Tuurlijk wel.....`t is maar water! :)

Dokter D
14-08-2014, 08:39
Die van mij blijft echt niet staan om een beetje regenwater...
Ik heb m om te gebruiken!

Black Devil
14-08-2014, 08:42
Daar heb ik 2 andere auto's voor :)

Blijf niet poetsen

Black Devil
21-08-2014, 11:36
Auto gezien op Mobile.de waar ik serieus interesse in heb. Staat er geen telefoonnummer bij, 3x gemaild in 2 dagen geen reactie. Via google huistelefoonnr gevonden, voicemail! Wil je nou verkopen of niet!

Misha
21-08-2014, 11:43
Dat is echt vaste prik.. vooral Marktplaats. Ik zocht wat onderdelen, verschillende mails gestuurd naar aanbieders en gewoon 0 reactie. Als je toch niks wil verkopen bespaar je dan de moeite om een advertentie te plaatsen en dan ben je andere mensen ook niet tot last.

yuli
21-08-2014, 13:03
Verkoopt iemand nog wat op marktplaats dan? Ik krijg op mijn advertenties;
- of nul reacties
- of bewaard als favoriet
- of reacties van ik weet niet wat ik zoek maar wellicht is dit het. Heb je dit of dat ook liggen? Weet jij hoe dit werkt? Kun je nummers opzoeken? Kun je meer foto's maken of even bellen. En dan krijg je geen reactie en de telefoon nemen ze niet op.

Ergernissen als ik wat koop en laat verzenden;
- Niet even laten weten dat het geld ontvangen is, het object verzonden is of de moeite nemen om het T&T nummer door te geven
- Niet even de moeite nemen om het gekochte object op enige wijze te beschermen. Dus los in een te ruime of krappe doos flikkeren. Ik kan me indenken dat je geen oud papier meer hebt maar waar veeg je dan je reet mee af?

yuli
21-08-2014, 13:06
Boven was post 666, the number of the beast :rock:

Black Devil
21-08-2014, 13:28
Zojuist nog een 2de auto gezien, 1x raden ook geen telnr erbij. Ongelovelijk.

Sven-GTI
21-08-2014, 14:20
Mijn ergernis is er eentje aan mezelf. Soms erger ik me aan het feit dat ik nooit eens een auto met rust kan laten :D

Het is nooit goed genoeg. Is ie eindelijk af na een lange tijd en hij gaat weer uit elkaar voor het volgende...

I hate myself :D :D :D :D

Black Devil
21-08-2014, 14:24
Mijn ergernis is er eentje aan mezelf. Soms erger ik me aan het feit dat ik nooit eens een auto met rust kan laten :D

Het is nooit goed genoeg. Is ie eindelijk af na een lange tijd en hij gaat weer uit elkaar voor het volgende...

I hate myself :D :D :D :D

Klinkt niet geheel onbekend :tongue:

bessie
21-08-2014, 15:05
Klinkt niet geheel onbekend :tongue:

Hier ook! Best vervelend...

SciroccomTDI
21-08-2014, 15:08
ja goed, zolang je maar iets goeds aan de auto doet :) anders krijg je weer het vervangen van koplampen en/of achterlichten voor niet-OEM, stoelhoezen, pedalenplaatjes en andere rotzooi :) V12 sticker ...

yuli
21-08-2014, 15:16
niet te vergeten de alu look tankdop sticker!

bessie
21-08-2014, 15:26
Ergernis; iemand uitleggen wat voor hobby je hebt en dat diegene jou over 1 kam scheert met fast & furious en knakenbakken.

Ergernis; dat ze dit een hobby vinden voor jonge twintigers

+ punt: airride vinden ze dan wel weer cool, omdat de auto en cool kan zijn en praktisch

Sven-GTI
21-08-2014, 15:34
Ergernis; iemand uitleggen wat voor hobby je hebt en dat diegene jou over 1 kam scheert met fast & furious en knakenbakken.

Ergernis; dat ze dit een hobby vinden voor jonge twintigers

+ punt: airride vinden ze dan wel weer cool, omdat de auto en cool kan zijn en praktisch

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8XPLPCC8.jpg

ewcaddymk1
22-08-2014, 19:47
eeeeh ik ? aan mij zelf......omdat ik moeilijk nee kan zeggen en het daardoor zo druk heb dat er geen eens meer tijd voor je eigen is:mad:

SciroccomTDI
23-08-2014, 08:25
Ewcaddymk1 +1

Of erger, dat er mensen zijn die heel veel vragen.. en nooit iets geven.. ze bellen je alleen met problemen.. en weten, dat je met moeite nee zegt.

heinz74
23-08-2014, 09:10
van die figuren die je op een feestje tegenkomt die zeggen 'ik drink nooit geen bier meer ,en thuis al helemaal niet'..ik heb nooit iets in huis ..alleen fris
dan is het een uur of drie later, en dan zijn ze zo bezopen dat ze hem helemaal kwijt zijn en van niks meer weten..nog een uur later rennen ze de tuin in om te kotsen
want ..tjsa nu kost het niks ...
veeeeerschrikkelijk zoiets..

bessie
23-08-2014, 09:33
Hahahah

Lesley
25-08-2014, 10:31
De (liefhebbers) die een account aanmaken, auto te koop pleuren en vervolgens met de noorderzon te vertrekken!

golfje_295.000
25-08-2014, 13:24
Collega's die je opbellen of ze je auto mogen lenen, om een partijtje laminaat op te gaan halen in apeldoorn iod. En t dan gek vinden dat je nee zegt...

bessie
27-08-2014, 09:48
De weg N3 is waardeloos... diegene die deze ooit heeft aangelegd dient een pak slaag te krijgen... het lijkt wel alsof er bomen groeien onder het wegdek... en bij bruggen vlieg je even tegen het plafond aan... zo slecht gedaan...

bessie
27-08-2014, 09:51
mensen die mijn auto voor het eerst zien en vragen of ie ook 'vleugeldeuren' heeft

zucht

remie
27-08-2014, 16:21
Ik ben fotograaf van beroep en dan krijg ik al-tijd dezelfde vragen:

- Wat voor camera heb je? mijn buurman zn neef daar de melkboer van heeft ook een camera.

- Ben je student/stagiaire? (Ik ben 23 jaar)

- Hoeveel megapixels heb jij? Mijn telefoon 40.

- Waarom heb je die flitser? De zon schijnt toch?

- Waarom de paraplu gaat het regenen? HAHAHAHAHAHA.....

- Doe je fotograferen als hobby er een beetje bij?

Audi1981
30-08-2014, 23:49
Moeten werken op zaterdag kan er nog mee door, dan om 6u beginnen is al minder, dan om 6u wakker worden, je bed uit sjezen en je tas pakken is al helemaal niks, als je dan vervolgens je linker vóór velg met een metertje stoeprand kennis laat maken, dan is je humeur verneukt en je overuren bij voorbaat al uitgegeven :redface:

Nico45
31-08-2014, 07:05
Nou dat heb jij weer sterkte met je velg :shake:

tiepe ain
31-08-2014, 08:03
Als ik in de rubriek: banden& velgen te koop gevraagd een bericht wil plaatsen en dit gewoonweg nergens weer te vinden is

Style
17-09-2014, 19:04
Ook geërgerd.

http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/1/7/7/IMG-20140917-WA0004.jpeg

martiepartie
17-09-2014, 19:21
Ziet er eerder geïrriteerd uit... :)

Style
17-09-2014, 19:38
Zeker ,desinfecteer troep altijd rood ;)

wessel97
20-09-2014, 21:22
mensen die iets van je willen kopen via marktplaats o.i.d. en dan vragen of ik er nog de helft vanaf wil doen als een soort van reiskosten vergoeding omdat ze met het openbaar vervoer moeten komen... :screwy: :slap:

SciroccomTDI
23-09-2014, 10:28
Er heeft een hond tegen mijn auto aan gepist..

- baasje is een sullekop, als ie niet oplet, wat zijn of haar hond doet. Tegen een auto aan pissen is grappig, maar het kan je ook gewoon geld kosten... Als Fifi de straat op rent en door een Ferrari geschept wordt, mag men, zo ver ik heb begrepen, de schade van de Ferrari gaan vergoeden.

- baasje is nog een grotere sullekop, als hij of zij het ziet en toelaat.

nalatigheid en onverschilligheid.. zucht..

golfje_295.000
23-09-2014, 11:14
Wat betreft honden is t sowieso achterlijk geregeld, als er bij mij iemand inbreekt, terwijl ik geen pas op voor de hond bordje op heb hangen, en mijn hond bijt die inbreker in zijn pens, ben ik verantwoordljjk omdat ik geen waarschuwingsbordje heb.

Nou schrikt zon bordje de gemiddelde inbreker toch al af, dus kwaad kan het nooit. Bij mij op de poort hangt dr iig eentje

SciroccomTDI
23-09-2014, 12:25
Eigenlijk is alles wat betreft verdedinging van jezelf en je eigendommen achterlijk.. Kijk maar naar die inbraak bij de juvelier, een tijdje terug, wanneer de vrouw de inbreker(s) neergeschoten heeft. Je zou zeggen, nah, tof, problemen lossen zich van zelf op.. maar nee, vrouw moest voor de rechter :( en natuurlijk talloze andere voorbeelden. Net als: je mag je alleen verdedigen met een aan dat van je aanvaller gelijkwaardig wapen.. En wat als de aanvaller een wereld-meester is in stokvechten, en ik nog nooit een stok gezien heb ?

Erik Baas
28-10-2014, 23:46
Twee (nep-)blonde vrouwen met leren jacks, hoge hakken en teveel make-up in een grote BMW "parkeren" de bak bij de achteruitgang van een speelgoedwinkel, om de vele (!) dozen en zakken te kunnen laden: schuin, half op de weg (verkeer kan er maar net langs), en half op een invalidenparkeerplaats (onbereikbaar). En ze nemen er alle tijd voor... Bah!

Zoekwoorden: BMW, asociaal. Zo, dat is voor Google. :-p

Rick
29-10-2014, 07:46
Ze hebben een reputatie hoog te houden, dus ik snap de actie wel.

ewcaddymk1
30-10-2014, 21:07
Eigenlijk is alles wat betreft verdedinging van jezelf en je eigendommen achterlijk.. Kijk maar naar die inbraak bij de juvelier, een tijdje terug, wanneer de vrouw de inbreker(s) neergeschoten heeft. Je zou zeggen, nah, tof, problemen lossen zich van zelf op.. maar nee, vrouw moest voor de rechter :( en natuurlijk talloze andere voorbeelden. Net als: je mag je alleen verdedigen met een aan dat van je aanvaller gelijkwaardig wapen.. En wat als de aanvaller een wereld-meester is in stokvechten, en ik nog nooit een stok gezien heb ?
van mij mogen bij alle pompstations , juweliers en andere zaken met veel geld en waarde in de zaak degene achter de balie een gratis wapenvergunning met geladen pistool leveren en een bordje bij de deur , dat mocht je deze willen beroven dat je dan de kans kan lopen dat je het met je leven moet bekopen ;) ik denk dat de overvallers dan nog wel eens goed nadenken voor dat ze een poging wagen :)

Tjaap
30-10-2014, 21:57
Schiet niet op. Dan gaan ze oude dametjes beroven

ewcaddymk1
30-10-2014, 22:07
Schiet niet op. Dan gaan ze oude dametjes beroven
is ook weer waar, blijft lastig dat volk :wow:

Polo1w
02-11-2014, 21:48
aanvullend op me probleem me radio werkt ook niet meer en me remlichten ook niet
Reply With Quote Quick reply to this message

Even een stukje gekopieerd uit een topic hier.. Ik kan me aan het me dit, me dat, me zo behoorlijk ergeren. Vind t echt geen porum.
Gebruik dan m'n ofzo, als afkorting.
En ga me maar een spellingzeur noemen, ik maak ook vast genoeg spel en schrijffouten, maar dit is gewoon kansloos.😒

Rick
02-11-2014, 22:02
aanvullend op me probleem me radio werkt ook niet meer en me remlichten ook niet

Even een stukje gekopieerd uit een topic hier.. Ik kan me aan het me dit, me dat, me zo behoorlijk ergeren. Vind t echt geen porum.
En ga me maar een spellingzeur noemen, ik maak ook vast genoeg spel en schrijffouten, maar dit is gewoon kansloos.😒

Gast.

Erik Baas
02-11-2014, 22:05

Me too. Erger nog: "men dit" en "men dat"... brrr!!

Polo1w
02-11-2014, 22:10
Me too. Erger nog: "men dit" en "men dat"... brrr!!

Gelukkig..... Ik ben niet de enige👍

wessel97
02-11-2014, 22:19
dat je je daar druk om kunt maken.... :D er zijn toch wel ergere dingen lijkt mij :tongue:

Polo1w
02-11-2014, 22:35
dat je je daar druk om kunt maken.... :D er zijn toch wel ergere dingen lijkt mij :tongue:

Zekers! Ik ga zo de maandelijkse rekeningellende weer overmaken, daar erger ik me pas echt aan!
Tering, wat gaat t geld er toch enorm snel uit :screwy:
Ik weet dat we qua levensstandaard niet mogen klagen, maar jongejonge, wat een bak geld kost alles.
Je werkt je de ziekte, en aan het eind vd maand mag je blij zijn dat alles weer betaald is.

SciroccomTDI
06-11-2014, 13:04
Ik erger mij vaak aan de koplampen van de medeweggebruikers.. en toen zeiden mensen tegen mij: "ja maar, jouw auto is ook behoorlijk laag".

Nou, de lage auto is even kapot, dus ik rij met mijn Audi 100 C1 op standaard hoogte... en dikke *, nog steeds last van veel te felle verlichting van anderen.. :(

Lieuwe
06-11-2014, 15:26
Daar irriteer ik me ook vaak aan, slecht afgestelde fel schijnende xenon lampen etc.

Daar mag de politie wat mij betreft wel dikke boetes voor schrijven.

SciroccomTDI
06-11-2014, 15:47
In Rusland, waar ik vroeger leefde, treden ze er hard tegen op: het "na-rusten" van een auto met xenon. Tot inbeslagname van voertuig of zelfs het rijbewijs aan toe, heb ik gehoord.

edit:

http://pddmaster.ru/shtrafi/ksenonovye-lampochki-v-farax-ispolzovat-ili-net.html

Voor degenen, die geen Russisch spreken ( :D ;) ):

Er is eerst uitgelegd, waarom het fout is om te doen. Het hele verhaal, dat het peertje niet bedoeld is voor de reflector en zo voort.
Daarna is toegelicht, dat een bexenonde auto niet aan technische eisen voldoet.
Daarna komt de stelling, dat men het rijbewijs voor 6 maanden tot 1 jaar kwijt kan raken voor zo een overtreding.

Bam.

Hetzelfde geldt dus uiteraard voor de zo geliefde heldere koplampen etc.

Sven-GTI
06-11-2014, 15:49
Of mensen die achter je rijden met grootlicht, je kunt dan niet echt naar ze seinen dat het irritant is.

Robbbert
06-11-2014, 15:52
Of mensen die achter je rijden met grootlicht, je kunt dan niet echt naar ze seinen dat het irritant is.

Dan flash ik een aantal keer met mijn achtermistlicht.

Misha
06-11-2014, 17:03
Daar irriteer ik me ook vaak aan, slecht afgestelde fel schijnende xenon lampen etc.

Daar mag de politie wat mij betreft wel dikke boetes voor schrijven. :goodpost:

Sven-GTI
06-11-2014, 18:17

Ik heb zo'n flame kit gehad, dat hielp op zich ook aardig goed :D Vooral effectief tegen bumperklevers

Yellow_Dino
06-11-2014, 18:33
Ik heb zo'n flame kit gehad, dat hielp op zich ook aardig goed :D Vooral effectief tegen bumperklevers

Ik had vroeger in de Mini een extra knopje in mijn dashboard.Daar heb ik een extra kabeltje/fiche naar mijn stoplichten mee verbonden,telkens er eentje kwam kleven,effe knopje opzetten en verschieten dat ze dan doen,geweldig gewoon.

Grtz Dino

Erik Baas
06-11-2014, 18:46
Ik had vroeger in de Mini een extra knopje in mijn dashboard.Daar heb ik een extra kabeltje/fiche naar mijn stoplichten mee verbonden,telkens er eentje kwam kleven,effe knopje opzetten en verschieten dat ze dan doen,geweldig gewoon.
Even je rempedaal aantikken heeft hetzelfde effect.

Sven-GTI
06-11-2014, 18:59
Dit was mijn flamekit :D

4zoHbhl2cMU

Nels
06-11-2014, 21:55
f*ck mijn oren

SciroccomTDI
24-11-2014, 10:59
automatische biedingen van andere mensen in de laatste 10 seconden van een veiling op ebay...

carbreaker de autosloper
24-11-2014, 13:24
sinterklaas feest in t dorp hebben en je rs6 in afzet lint verpakt als kadoo hebben staan ,,grappig..,waarna het alarm 1,5 uur afgaat en jij dan terwijl je in de smink zit eindelijk word gevonden als eigenaar
dan s avons naar huis wil en het ding knetter in de storing zit,,, sirene alarm sluiting ofzo ,,, en gewoon niet aan slaat ....en nu nog steeds niet loopt,,, dank u sinterklaasje

SciroccomTDI
24-11-2014, 14:12
moeder, die "voor de grap" eventjes "was mij!! :D " op je auto met de vinger schrijft...
en je dat nu er uit moet gaan polijsten...

Audi1981
01-01-2015, 14:15
S'ochtends de resten van een halve vuurwerkwinkel op je auto's vinden ( heb er 4 staan momenteel) :redface:

Flat412
01-01-2015, 15:10
Dan moet je die wel hebben natuurlijk :D

Polo1w
01-01-2015, 15:37
Ik erger me er aan dat ik gister behoorlijke lasogen had, en na een uurtje op de bank met een koud washandje op m'n ogen, het vuurwerk nog wel kon zien, maar daarna mijn telefoon berichtjes niet eens meer kon lezen😒
Ik haat tig-lassen😎

heinz74
01-01-2015, 16:26
Mig Mag gaat ook best hoor..ik heb in het verleden wel eens lopen 'hechten' zonder laskap..
dan verbrand je harder dan in Mallorca zonder zonnebrandcreme..
nu geen last meer van ..altijd een flitskap op..

heinz74
01-01-2015, 16:28
ben wel fijn onderuit gegaan in de sneeuw vorige week..resultaat 2 gekneusde ribben..en dat terwijl je snotverkouden bent..lekker hoesten zo..
slaap je goed van..

ewcaddymk1
01-01-2015, 16:57
Ik erger me er aan dat ik gister behoorlijke lasogen had, en na een uurtje op de bank met een koud washandje op m'n ogen, het vuurwerk nog wel kon zien, maar daarna mijn telefoon berichtjes niet eens meer kon lezen��
Ik haat tig-lassen��
idd leuk alleen 2 dagen eerder gelukkig , even spagetti aan passen voor vr in mk1 ....anderhalve dag niks aan de caddy gedaan :mad: we hebben vakantie

Flat412
01-01-2015, 17:52
Nog een ergenis,
Verdwalen in de ikea....

Barn171
01-01-2015, 18:21
Tsja, wie gaat er dan ook naar de ikea :tongue:

Sjeesbeest
01-01-2015, 18:42
Nog een ergenis,
Verdwalen in de ikea....

Waren de verlichte pijltjes uit? Volgende keer gewoon je neus volgen naar de Zweedse gehaktballetjes, dan vind je ook een snelle uitgang. :D

Ergenis: Vuurwerk naar je raam gooien als de katten ervoor zitten. Stelletje kl@@thommels !

Flat412
01-01-2015, 19:47
Tsja, wie gaat er dan ook naar de ikea :tongue:

Moest een kast hebben voor mijn LP's, en daar hebben ze er 1 waar ze precies in passen :D

Barn171
01-01-2015, 21:55
Nahhh, omdat t voor elpees is dan. Hahahha :thumbup:

Oudelut
06-01-2015, 23:46
Grrrr, mensen die aannemen dat mk1 = Golf 1... Grrr...

Dokter D
06-01-2015, 23:54
Het moment dat je je slaapkamer binnenstap en er geen mooi wijf op bed ligt maar al t beddengoed dat je vanmorgen hebt uitgewassen... :shake: :screwy: :eek:

heinz74
07-01-2015, 07:31
Grrrr, mensen die aannemen dat mk1 = Golf 1... Grrr...

kan ik me iets bij voorstellen..vind dat ook verschrikkelijk...Mk1 is voor een Jaguar E type of Rolls Royce ofzo..
niet voor een duitse auto..ik zelf zeg altijd Golf 1 ,Golf 2 ..of Type 1 /2..

Joentje
07-01-2015, 11:31
De vag "scene" van tegenwoordig....

Berserker
07-01-2015, 11:51
De vag "scene" van tegenwoordig....

Hoe is de scene tegenwoordig dan? Ik volg het allemaal niet meer, maar wat zijn volgens jou dan de negatieve veranderingen?

tim_j
08-01-2015, 19:49
terroristen :mad:

SciroccomTDI
08-01-2015, 20:50
ja.. maar wij moeten tolerant zijn, zei onze Koning... yeah ..

Erik Baas
08-01-2015, 21:41
Ik denk niet dat hij het over terroristen had.

Erik Baas
24-01-2015, 17:32
Via Marktplaats kreeg ik een bod van 7 euro op een pookknop. Met een mailtje er achteraan, dat dit wel inclusief verzending bedoeld was. Naar België. Grrr...

Sjeesbeest
24-01-2015, 17:59
@Erik Baas: schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig.

Sven-GTI
24-01-2015, 18:44
Via marktplaats krijg ik altijd reacties van mensen die blijkbaar niet kunnen lezen.

Dit is mijn advertentie:
http://link.marktplaats.nl/m869315053

En dan krijg ik serieus mailtjes met deze vragen:
Hoeveel inch zijn ze?
Wat is de et waarde?
Zijn ze recht?
Wat is de steek van de velgen?

Of hele domme vragen:
Passen deze op mijn auto? (meer info zou wel handig zijn den ik?!)
Waarom zitten er geen banden omheen?
Wat voor kleur zijn ze?
Zijn dit de meerdelige versies?

Allemaal van verschillende mensen, blijkbaar is het erg moeilijk om een advertentie te lezen...

tempel
25-01-2015, 15:43
:) Veel succes met de verkoop, ik heb ze op het laatst weggedaan voor een liter Beerenburger. Erger je maar niet aan deze off-topic :D

Sven-GTI
25-01-2015, 18:43
Op marktplaats is m'n vraagprijs altijd hoog omdat mensen daar extreem veel afdingen :P

Uiteindelijk wordt de prijs daar altijd maar 25% van de vraagprijs :P

Hennuh
31-01-2015, 13:20
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m893970151-bbs-rm-boutjes.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Mensen die denken dat BBS onderdelen goud waard zijn... :crackpipe

sixpack
31-01-2015, 13:49
Heb er laatst ong 5000 verkocht voor
75,- 20 jaar oude bouten verzameling

ewcaddymk1
01-02-2015, 13:50
touringcars die denken alleen maar links te kunnen rijden omdat ze sneller kunnen dan vrachtwagens :mad:

M1974
04-03-2015, 12:23
Momenteel 2 ergernissen in mijn velgen zoektocht.

1 Het grote aanbod aan imitatie rotzooi, terwijl ik voor OEM zoek.

2 Dat er maar heel weinig advertenties zijn, waarin de volledige gegevens van de te verkopen velgen/banden combinatie vermeld zijn. Hoe moeilijk kan het zijn?

Nico45
04-03-2015, 18:07
Ik heb je topic wel even door gelezen op het andere forum je hebt een erg mooie cabrio :thumbup:

EnVeeZee
04-03-2015, 19:10
Gezeik dat iedereen op bbs rijdt terwijl op meetings vaak 80% van de bbs-en fake is.

SciroccomTDI
05-03-2015, 14:32
Ik denk dat gewoon de "honingraatvellechuh" over het algemeen bedoeld worden dan..

Ik denk dat mensen jaloers zijn op de overschot aan tijd die je moet hebben, om die dingen schoon te houden :)

bessie
05-03-2015, 16:54
biedingen op marktplaats waar je wel akkooord mee wil gaan... en ze reageren niet.

zucht

Romar
05-03-2015, 17:48
Vag koop en verkoophoekje! heel gods verschrikkelijk!

EnVeeZee
08-03-2015, 17:53
Ik erger me kapot aan al die verschillende soorten vormen van velgbedden. Raak er helemaal van in de war, lees alle artikelen en snap er nog niks van. Nu voel ik me zelfs een beetje dom, en dan ook is er ook nog zo'n bazige slimmerik die zich rot lacht. :fingered:

wessel97
08-03-2015, 18:28
Vag koop en verkoophoekje! heel gods verschrikkelijk!

+1 krijg er ook het schijt van, komt voort meer onzin voorbij als iets anders en vragen dat je denkt van 'als je dat al niet weet kun je er beter niet aan beginnen'

SciroccomTDI
08-03-2015, 22:23
Ik erger me kapot aan al die verschillende soorten vormen van velgbedden. Raak er helemaal van in de war, lees alle artikelen en snap er nog niks van. Nu voel ik me zelfs een beetje dom, en dan ook is er ook nog zo'n bazige slimmerik die zich rot lacht. :fingered:

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Alstublieft ;)

MrMiljon
10-03-2015, 10:54
+1 krijg er ook het schijt van, komt voort meer onzin voorbij als iets anders en vragen dat je denkt van 'als je dat al niet weet kun je er beter niet aan beginnen'

+2 leek in het begin wel geinig, maar hai hai hai, alleen de spelling van het gemiddelde lid is al om te huilen. Zo ben ik 'lid' van vag hoek noord. Setje 'heldere elke straathoek golf1 lampen' .Reactie van 1 die er wel voor wil komen. Ff profiel checken... Zeeland

B-ram
10-03-2015, 11:52
Jouw zinsbouw is anders ook niet erg verhelderend. Bovendien, als iemand vanuit Zeeland naar Friesland wil rijden voor een set koplampen, moet hij dat toch lekker zelf weten.

Pro FM
10-03-2015, 12:19
Meestal is het andersom en is 50 km (als men bv interesse heeft in een auto) al "te ver"

B-ram
10-03-2015, 13:38
Ja daarom. Allemaal zogenaamde 'autoliefhebbers', maar in de auto stappen om iets op te halen, ho maar.

wessel97
10-03-2015, 18:31
Ja daarom. Allemaal zogenaamde 'autoliefhebbers', maar in de auto stappen om iets op te halen, ho maar.

en toch heb je meer kans dat er iemand daadwerkelijk naar je toe komt, of serieuze interesse heeft als je de zinsopbouw/spelling toch zeker wel op het niveau van een 13 jarige is. het hoeft niet perfect te zijn mocht je bijv. dyslexie hebben, maar soms valt er gewoon echt niet uit te halen wat er bedoelt word.

en dan heb je het nog niet eens over alle dialecten.. lijkt mij wel zo normaal dat wanneer je iets verkoopt/wilt weten, dat je dan gewoon nederlands typt, en niet fries, brabants, limburgs of whatever. laat staan vlaams want dat is zelfs voor Brabanders en Limburgers een woordpuzzel soms.

SciroccomTDI
12-03-2015, 09:24
Display naast de A73, wanneer je net vanuit het noorden Limburg inrijdt.
Een tikje minder fel zou erg fijn zijn...

Dennis-Mash
12-03-2015, 22:54
Hahaha, dat is een bekende en veel besproken ergernis hier in de omgeving. Absurd ook dat het zo uberhaupt kan.

B-ram
13-03-2015, 08:52
en toch heb je meer kans dat er iemand daadwerkelijk naar je toe komt, of serieuze interesse heeft als je de zinsopbouw/spelling toch zeker wel op het niveau van een 13 jarige is. het hoeft niet perfect te zijn mocht je bijv. dyslexie hebben, maar soms valt er gewoon echt niet uit te halen wat er bedoelt word.

en dan heb je het nog niet eens over alle dialecten.. lijkt mij wel zo normaal dat wanneer je iets verkoopt/wilt weten, dat je dan gewoon nederlands typt, en niet fries, brabants, limburgs of whatever. laat staan vlaams want dat is zelfs voor Brabanders en Limburgers een woordpuzzel soms.

Dat punt heb je al lang gemaakt. Daar ben ik toch niet tegen in gegaan? Alleen dat mensen van veraf ook prima spul mogen kopen en dat je eigen zinsbouw ook niet al te best was in die reactie.

Area51
13-03-2015, 09:30
Nieuwe VW bedrijfswagenreklame.... " ... "

golfje_295.000
13-03-2015, 09:43
Die vind ik dan wel weer leuk

evilnyntje
13-03-2015, 12:00
Geen schade voor de een is wel degelijk schade voor een ander, net zoals "kleine" gebruikers sporen. Slechte ads met niet alle schade op de foto zichtbaar etc etc. Zonde van de rit.

Rick
30-03-2015, 11:49
Wil even voortborduren op de advertenties van Marktplaats; Ik zie een toffe auto staan die op op de twee foto's die er staan wel naar mijn zin lijkt. Mail ik de adverteerder en tot drie keer toe geen reactie. Niks. Nada. Niente. Noppes. Wil je van je auto af of wil je gewoon Marktplaats sponsoren? Zeg het maar! :rolleyes:

evilnyntje
30-03-2015, 12:30
Wil even voortborduren op de advertenties van Marktplaats; Ik zie een toffe auto staan die op op de twee foto's die er staan wel naar mijn zin lijkt. Mail ik de adverteerder en tot drie keer toe geen reactie. Niks. Nada. Niente. Noppes. Wil je van je auto af of wil je gewoon Marktplaats sponsoren? Zeg het maar! :rolleyes:

Proefballontjes :), mijn ergenis is het woord breedset :D

feffe
30-03-2015, 13:19
of breedteset, zie dat woord ook regelmatig voorbijkomen :screwy:

SciroccomTDI
30-03-2015, 13:27
http://www.velgenhuis.nl/breedset-i68.html

een "professionele" site.. waar ze breedtes in J meten en zo :D

Van Limburg
30-03-2015, 13:31
standaard gebruik van een breedset, zoals de Porsche 997. Deze gebruikt achter (bijvoorbeeld 10J)

Van Limburg
30-03-2015, 13:32
http://www.velgenhuis.nl/breedset-i68.html

een "professionele" site.. waar ze breedtes in J meten en zo :D

Ze weten het (http://www.velgenhuis.nl/j-maat-i32.html) wel

SciroccomTDI
30-03-2015, 13:38
Het lijkt eerst goed te gaan... totdat ze stellen, dat J = 2.54 cm ...

tim_j
30-03-2015, 20:21
de Jinches :D

wessel97
30-03-2015, 20:32
Het lijkt eerst goed te gaan... totdat ze stellen, dat J = 2.54 cm ...

dat klopt toch ook? 1J word gezien als 1 inch en 1 inch is 25,4mm (2,54cm)
of mis ik iets?

EnVeeZee
30-03-2015, 20:44
Mijn ergernis, de boeiende J discussie :sleep:

Style
30-03-2015, 20:51
Kan ik me bij aansluiten ;)

SpeedieD
30-03-2015, 20:54
Eensch.....

Erik Baas
30-03-2015, 22:29
dat klopt toch ook? 1J word gezien als 1 inchNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrr......

Dokter D
30-03-2015, 22:49
Mijn ergernis, de boeiende J discussie :sleep:

Inderdaad, gaap :weak: :sleep:

wessel97
31-03-2015, 06:58
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrr......

Wat is de J maat dan? Is het gewoon een verzonnen iets dan?

EnVeeZee
31-03-2015, 07:10
http://1-ps.googleusercontent.com/xk/HJB7Y9xE-t-vEV2aS_jH234XvR/www.dailydawdle.com/images.dailydawdle.com/not-sure-if-trolling-or-stupid3.jpg.pagespeed.ce._7PO9kTDXKBrvWA_Az7h.jpg

sixpack
31-03-2015, 08:34
Wat is de J maat dan? Is het gewoon een verzonnen iets dan?

J-maat

Eigenlijk staat de 'J' voor de vorm van het velgbed en is dit niet een echte maat. In de volksmond wordt de term J-maat echter veelvuldig gebruikt om de breedte van een velg aan te geven. Deze breedte staat echter los van de breedte van de band. Deze wordt op een andere manier aangegeven.

De velgbreedte is de breedte tussen de opstaande velgranden. Als richtlijn geldt dat er aan beide zijden een halve inch moet worden opgeteld om de werkelijke breedte van de velg te verkrijgen.

Berekenen
Eén J is gelijk aan één inch (2,54cm). Een velg met 8J is dus tussen de velgranden 20,32cm breed en inclusief velgranden (dus de volledige velg) 22,86cm breed.

Bron wiki/ velgenhuis etc

Er zijn andere vormen van velgbedden maar die worden zelden gebruikt.
zeker niet in de personen/tuning wereld

dus als je 7 breed zegt is dat ook goed, 7J ook en 17.78cm is ook correct.
iedereen weet wat 7J betekent, als ook de term breedset.

kan me er niet druk over maken, we weten wat er bedoeld wordt en
er zal geen mm verschil in zitten.

SciroccomTDI
31-03-2015, 09:53
Mijn ergernis is het vastvreten van onderdeel Nummer 11 in de versnellingsbak van mijn motor...

http://www.ascycles.com/Illustrated_catalog2/MicroList.aspx?id=51743&catID=&catname=&bindName=Rear%20wheel%20fork%20mounting%20parts&bindCat=33_0641

EDIT: alsmede de prijzen :screwy:

Audi1981
31-03-2015, 17:04
Mijn ergernis is het vastvreten van onderdeel Nummer 11 in de versnellingsbak van mijn motor...

http://www.ascycles.com/Illustrated_catalog2/MicroList.aspx?id=51743&catID=&catname=&bindName=Rear%20wheel%20fork%20mounting%20parts&bindCat=33_0641

EDIT: alsmede de prijzen :screwy:

Haha Bmw motorfietsen heeft geen leuke onderdeelprijzen idd :cool:

golfje_295.000
31-03-2015, 20:21
Wind, als je in een caddy rijdt

wessel97
31-03-2015, 20:49
J-maat

Eigenlijk staat de 'J' voor de vorm van het velgbed en is dit niet een echte maat. In de volksmond wordt de term J-maat echter veelvuldig gebruikt om de breedte van een velg aan te geven. Deze breedte staat echter los van de breedte van de band. Deze wordt op een andere manier aangegeven.

De velgbreedte is de breedte tussen de opstaande velgranden. Als richtlijn geldt dat er aan beide zijden een halve inch moet worden opgeteld om de werkelijke breedte van de velg te verkrijgen.

Berekenen
Eén J is gelijk aan één inch (2,54cm). Een velg met 8J is dus tussen de velgranden 20,32cm breed en inclusief velgranden (dus de volledige velg) 22,86cm breed.

Bron wiki/ velgenhuis etc

Er zijn andere vormen van velgbedden maar die worden zelden gebruikt.
zeker niet in de personen/tuning wereld

dus als je 7 breed zegt is dat ook goed, 7J ook en 17.78cm is ook correct.
iedereen weet wat 7J betekent, als ook de term breedset.

kan me er niet druk over maken, we weten wat er bedoeld wordt en
er zal geen mm verschil in zitten.

thanks! nu is het duidelijk :D

ewcaddymk1
07-04-2015, 15:10
dat je geen brief meer krijgt van de rdw wanneer je auto voor de apk moet :mad: stelletje #$%^&*zakken

SciroccomTDI
07-04-2015, 15:43
Ik heb nog laatst eentje ontvangen voor mijn Audi, die in mei op APK moet.. hmm..

Ik reed met de Audi.. en toen klapte mij de motorkap open met 70 km/h... 380€ voor nieuwe motorkap, scharnieren en een stukje auto waar het aan vast zit..

dat is mijn laatste ergernis.. aan mijzelf, aangezien het eigen schuld is..

ewcaddymk1
07-04-2015, 16:29
men dient vandaag te weten wanneer uw auto gekeurd moet worden :mad:

Sven-GTI
07-04-2015, 17:05
Ik reed met de Audi.. en toen klapte mij de motorkap open met 70 km/h... 380€ voor nieuwe motorkap, scharnieren en een stukje auto waar het aan vast zit..

dat is mijn laatste ergernis.. aan mijzelf, aangezien het eigen schuld is..

Dan heb je aardig geluk gehad. Een vriend van me is dit overkomen nadat hij z'n auto bij de garage had opgehaald. Ze hadden daar de voorbumper en motorkap vervangen.
Hij rijdt de snelweg op en ongeveer bij de 110km/u klapt z'n motorkap tegen z'n voorruit, ziet vervolgens niets meer en krijgt hierdoor een behoorlijk groot ongeluk waar nog 2 andere auto's bij betrokken raakten.

Wonder boven wonder raakte niemand gewond op wat blauwe plekken na..

golfje_295.000
07-04-2015, 18:33
Oude mensen die klagen over wat ze niet meer kunnen, terwijl ze vergeten wat ze wel nog kunnen.

SciroccomTDI
07-04-2015, 18:37
" Wanneer de tijd komt, dat je kunt zeggen "ik kon", is de tijd dat je kunt zeggen "ik kan" voorbij .. "

Area51
10-04-2015, 10:00
Mijn ergernis, de vernieuwde marktplaats indeling...

Alles is nu op een grote universele hoop geveegd (á la de Ludolfs)... zoek het maar uit, merkrubriek gericht zoeken is er niet meer bij

Nico45
10-04-2015, 11:10
Je hebt dezelfde ergernis als mij het is waardeloos nu :shake:

Ik wou mijn " oude" velgen op Marktplaats zetten moest ik 5 euro betalen :screwy:

Sven-GTI
10-04-2015, 11:17
+1

Marktplaats is er niet op vooruit gegaan.

Rick
10-04-2015, 11:21
Je hebt dezelfde ergernis als mij het is waardeloos nu :shake:

Ik wou mijn " oude" velgen op Marktplaats zetten moest ik 5 euro betalen :screwy:

Oh, ik €8,- :confused:

feffe
10-04-2015, 11:44
binnen nu en een maand worden andere auto onderdelen ook betaald, inside information :mad:

Nico45
10-04-2015, 11:53
Ja 5 euro voor twee en 8 euro voor 4 weken wil je voor een tientje je spiegels verkopen hou je twee euro over :screwy:

Ik had mijn velgen onder diversen geplaatst werd hij na 3 dagen verwijdert maar er was al iemand die me had gebeld :D dus gratis verkocht :thumbup:

Rick
10-04-2015, 13:59
Speurders groot maken of alles op eBay plempen. Daar kost het volgens mij niks.

Area51
10-04-2015, 14:10
Merk dat de handel via aparte Facebook verkooppagina's ook wel redelijk aantrekt

jetta mk1 '82
10-04-2015, 14:10
binnen nu en een maand worden andere auto onderdelen ook betaald, inside information :mad:

Dag Marktplaats, hallo speurders enz enz...

NielsDub
10-04-2015, 14:35
Totdat Speurders ook geld gaat vragen... En dan verschijnt er vast wel weer iets nieuws ten tonele van het www...

Sven-GTI
10-04-2015, 17:16
Ja 5 euro voor twee en 8 euro voor 4 weken wil je voor een tientje je spiegels verkopen hou je twee euro over :screwy:

Ik had mijn velgen onder diversen geplaatst werd hij na 3 dagen verwijdert maar er was al iemand die me had gebeld :D dus gratis verkocht :thumbup:

Zet m'n velgen altijd bij 'ophanging en onderstel', daar is het gratis. Werkt tot nu toe altijd :P

2H-2H
10-04-2015, 20:02
Zo wil ik m'n quad verkopen, kost even 18 euro bij Marktplaats. Ja dag.
Zet je er bij,eventueel in onderdelen tekoop is het gratis, in het onderdelen rubriek.
Nadeel is weer dat je veel mail moet verwijderen, maar gratis is gratis

Tjaap
10-04-2015, 20:13
Ik verkoop best veel via speurders. Steeds meer mensen daar.

Nico45
10-04-2015, 23:04
Zet m'n velgen altijd bij 'ophanging en onderstel', daar is het gratis. Werkt tot nu toe altijd :P

Wel mooi dat het bij jouw wel lukt bij mij halen ze de advertentie gewoon weg na een paar dagen.

Wat ik alleen niet snap bij onderdelen van volkswagen staan ook complete auto s te koop ( geen slopers) en die blijven wel staan al weken soms en mijn advertentie word na een paar dagen al verwijdert????? :screwy:

Dokter D
11-04-2015, 13:25
Nieuwe marktplaats zuigt, klote indeling...

ewcaddymk1
13-04-2015, 20:44
dat mensen lui worden, en dan doel ik hier op het forum :rolleyes: alleen maar linkjes plaatsen inplaats van de moeite even doen om een foto of iets dergelijks te uploaden :wow:

Yellow_Dino
14-04-2015, 04:30
Op Kapaza is het nog wel gratis om een zoekertje te plaatsen MAAR als je het wilt verlengen of omhoog plaatsen kost het geld.

Idd de verschillende sites via FB zijn zeer populair alleen is het voor ons belgen meestal een zoektocht via nederlandse kanalen,blijkbaar zijn wij te lui om zelf zo eentje op te richten :):):)

Van Limburg
14-04-2015, 07:51
Volgens mij is VAG verkoop hoekje 'Belgisch', maar dat maakt toch niet uit? Nederlandse onderdelen zijn voor mij ook goed.

KennyH
14-04-2015, 16:11
Mijn ergernis: altijd de geleuter in advertenties van auto's tekoop aangeboden!

Als een auto ineens 12 of 13 jaar oud is dan is het blijkbaar normaal dat hij vol zit met "gebruikersschade". Kijk steenslag oke maar deuken in deuren enzovoort vind ik gewoon puur gelul! Moet je beter met je auto omgaan! Dombo's!!

Sjeesbeest
14-04-2015, 16:34
Is een auto van 12/13jaar al oud dan?

SciroccomTDI
14-04-2015, 17:02
Hah.. Duitsers zijn nog erger.. die vinden 6 jaar oude Seat Leon al oud.. loont zich al niet meer om het te repareren..

KennyH
14-04-2015, 17:30
Snap je nu wat ik bedoel?

Tuurlijk is zoon auto niet oud!

Mijn 4 variant is er 16 en ziet gewoon netjes uit met 2ton op de klok.

Dus altijd dat geleuter met "hij heeft 4 ton gedraait en 12 jaar oud dan mag je dat verwachten" is onnozel!!

SciroccomTDI
14-04-2015, 17:31
leeftijd van de auto zegt ook niet perse iets.. Onderhoud, daar gaat het om.

Zulke uitzonderingen daar gelaten als Golf 2, die je liever uit '84 dan uit '90 wil omdat die laatste wegroesten..

SciroccomTDI
14-04-2015, 18:26
Er heeft trouwens eergisteren alweer iemand tegen mijn auto gepist... precies nadat ik hem gewassen heb :thumbup:

golfje_295.000
14-04-2015, 18:44
Snap je nu wat ik bedoel?

Tuurlijk is zoon auto niet oud!

Mijn 4 variant is er 16 en ziet gewoon netjes uit met 2ton op de klok.

Dus altijd dat geleuter met "hij heeft 4 ton gedraait en 12 jaar oud dan mag je dat verwachten" is onnozel!!

Helemaal mee eens, heeft puur te maken hoe er omgegaan wordt met een auto. Pixo van m'n vriendin is uit 2012 en zit vol parkeerdeuken, schade van de riem tussen de deur, krassen in interieur, gebroken hoedenplank enz. Mijn caddy uit 2002 heeft bijna geen parkeerschade of überhaupt gebruikerssporen.

turbojo2
14-04-2015, 19:54
Er heeft trouwens eergisteren alweer iemand tegen mijn auto gepist... precies nadat ik hem gewassen heb :thumbup:

Bij mij is er op me motorkap gescheten nadat ik hem net had gewassen. En dat al na me eerste ritje voor dit seizoen. Voorjaar was het ook iedere keer raak. Wordt er schijtziek van. Meteen maar eraf gehaald in de morgen want alles was nog nat van de dauw. Toch maar even een buks regelen om dat beest uit de boom te knallen(duif).

Nico45
14-04-2015, 21:46
Ha ha :D ik moest er wel om lachen doet me denken aan die reclame ik weet niet meer van welk merk dat een vogel word geraakt door een opengaande motorkap :thumbup:

Rick
14-04-2015, 21:54
Ha ha :D ik moest er wel om lachen doet me denken aan die reclame ik weet niet meer van welk merk dat een vogel word geraakt door een opengaande motorkap :thumbup:

/watch?v=fmZflDC8ET4

Yanick
15-04-2015, 09:16
Mijn ergernis: altijd de geleuter in advertenties van auto's tekoop aangeboden!

Als een auto ineens 12 of 13 jaar oud is dan is het blijkbaar normaal dat hij vol zit met "gebruikersschade". Kijk steenslag oke maar deuken in deuren enzovoort vind ik gewoon puur gelul! Moet je beter met je auto omgaan! Dombo's!!

Daar heb je lang niet altijd zelf invloed op denk ik, tenzij je hem nieuw of schadevrij hebt aangeschaft. Het gaat er ook vaak niet om hoe je zelf met je auto omgaat, maar hoe mevrouw Visser die naast jouw auto parkeert met haar deur omgaat.. Daarbij is het toch ook goed dat het in de advertentie staat toch?

Sven-GTI
15-04-2015, 13:38
Mijn nieuwe ergernis.

De brandweer heeft geconstateerd dat onze brandveiligheid in de 'kelder' van mijn flat niet voldoende is. Waardoor vanaf heden alleen nog maar fietsen in de kelder gestald mogen worden.

Motoren moeten voortaan buiten :(

NielsDub
15-04-2015, 15:47
Gelukkig is t mooi weer Sven...

NielsDub
15-04-2015, 15:49
Dan ff mijn nieuwe ergernis bij mijn nieuwe aanwinst, Polo 1.2TSI R Line....
De belachelijke rijhoogte :mad: Iedere suffe Blue Motion die ik zie ligt al lager...

KennyH
15-04-2015, 19:58
Dan ff mijn nieuwe ergernis bij mijn nieuwe aanwinst, Polo 1.2TSI R Line....
De belachelijke rijhoogte :mad: Iedere suffe Blue Motion die ik zie ligt al lager...

Moet ook bij blue motion! Is voor de zuinigheid

golfje_295.000
15-04-2015, 21:33
Daar heb je lang niet altijd zelf invloed op denk ik, tenzij je hem nieuw of schadevrij hebt aangeschaft. Het gaat er ook vaak niet om hoe je zelf met je auto omgaat, maar hoe mevrouw Visser die naast jouw auto parkeert met haar deur omgaat.. Daarbij is het toch ook goed dat het in de advertentie staat toch?

Ik zorg altijd dat mevr visser er niet naast kan parkeren, of hoogstens aan 1 kant, mijn vriendin ergert zich altijd groen en geel omdat ik 8 rondje over parkeerterrein rij voor een goed plekje om vervolgens helemaal achterin t hoekje m'n auto neer te zetten.

golfje_295.000
15-04-2015, 21:34
Owja, ergenis: dat er nergens een middendemper en einddemper voor m'n benzine caddy te vinden is, 8v overal, 16v nergens.

NielsDub
15-04-2015, 21:56
Moet ook bij blue motion! Is voor de zuinigheid
Waarom leggen ze alle auto's dan niet standaard platter?
Zal wel marketingtrucje zijn, boeven .... Daar erger ik me dan ook nog aan!
Gelukkig bestaan er schroefsets :D

Polo1w
16-04-2015, 23:00
Ik erger me kapot aan het topic waar een gozer zich afvraagt wat de motorcode van zijn net aangeschafte motor is, aangezien het nr weggekrast is.

Gaan er mensen beginnen met "hoe wou je dit op kenteken krijgen"??
En "20/40% vermogenstoename"

Boehoe, hij gaat van een 1.6carb een 1.8carb maken!!!
Waar heb je het in godsnaam over!
Een gechipte Tdi heeft nog meer vermogenstoename😣

Als daar al mee naar de rdw gaat, dan spoor je echt niet.

Pffffff dat lucht op😂

Erik Baas
16-04-2015, 23:18
Ik erger me kapot aan het topic waar een gozer zich afvraagt wat de motorcode van zijn net aangeschafte motor is, aangezien het nr weggekrast is.

Gaan er mensen beginnen met "hoe wou je dit op kenteken krijgen"??
En "20/40% vermogenstoename"

Boehoe, hij gaat van een 1.6carb een 1.8carb maken!!!
Waar heb je het in godsnaam over!
Een gechipte Tdi heeft nog meer vermogenstoename😣

Als daar al mee naar de rdw gaat, dan spoor je echt niet.

Pffffff dat lucht op😂Nou zeg, die mensen proberen te helpen, hoor! Pfft...

KennyH
17-04-2015, 09:57
Proberen te helpen met iets wat de ts niet vraagt! Hmmm okee. :confused:

Vertel hem dan meteen dat hij misschien een nieuwe auto bij de dealer kan aanschaffen. En vertel er ook meteen even bij wat jij voor vanavond te eten krijgt. :screwy:

Gewoon antwoorden waar iemand om vraagt. :thumbup:

Erik Baas
17-04-2015, 13:18
Proberen te helpen met iets wat de ts niet vraagt!Er is er maar een die kan bepalen of de opmerkingen nuttig waren, en dat is de ts zelf.

Audi1981
19-04-2015, 21:19
Dat enigste hier die z'n sponsorship pagina goed bij houd Dutch Car Detailing is? Heeft niemand iets te melden of acties?

KennyH
21-04-2015, 08:35
Willen blijkbaar geen geld verdienen!!

NielsDub
21-04-2015, 14:52
Zal ze 's prikkelen: wie doet mij een mooie aanbieding voor een AP schroefset tbv Polo 6R 1.2 TSI? Zie de PB tegemoet :D

ewcaddymk1
21-04-2015, 14:59
Zal ze 's prikkelen: wie doet mij een mooie aanbieding voor een AP schroefset tbv Polo 6R 1.2 TSI? Zie de PB tegemoet :D
voor de bleu motion looks???? :D

NielsDub
21-04-2015, 18:32
And beyond... :D

KennyH
22-05-2015, 17:46
Dat het uppen in de verkooptopics weer is toegestaan. :screwy:

1 keer per week je advertentie omhoog gooien oke. Maar niet elke dag! :chair:

(Up, up, weekend up, ze zijn er nog, hij is er nog, pricedrop, up!!, up! :screwy: )

sixpack
22-05-2015, 17:53
Daar is meteen het voordeel van dat het forum, ofwel de forumgangers dat dan weer zelf reguleren ;)

KennyH
22-05-2015, 19:51
Word ook echt gereguleerd ja! :shake:

My ass. :screwy:

sixpack
22-05-2015, 20:39
Je hebt nu de mogelijkheid om te reageren, Dus wat let je?
en als je er last van hebt kijk je gewoon niet :)

KennyH
22-05-2015, 21:38
Ik weet niet echt goed waar je heen wil?

Dit is een ergernis topic en daar post ik dit in. Zoals het hoort dus. :thumbup:

En dan moet ik reageren? :confused:

Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp.

En die laatste zin al helemaal niet. Blijkbaar heb jij last er van dat ik me daar aan erger. Dus kan jij dan beter niet in dit topic kijken. ;)

B-ram
23-05-2015, 12:00
Haha jouw laatste zin. Geniaal!

SciroccomTDI
30-05-2015, 11:54
Ik erger mij aan verstoringen van de infrastructuur door allerlei evenementen. Zo als vandaag: ik wil naar de kapper.. ik start mijn auto en rij naar Heerlen centrum.. wielrennen :(

En dat is nog nix.. maar je zou maar in Landgraaf wonen met Pinkpop bijvoorbeeld..

En dan kun je wel zeggen ja maar, dat is maar "effe" .. ja, maar er zijn tig van die "effes" per jaar.. en je zou maar net tijdens zo een "effe" iets nodig hebben.

KennyH
31-05-2015, 11:44
Volledig mee eens!

VWJYI
31-05-2015, 13:04
Inhakend op die wielrenners..... Ergernis nr1 pelotons in het heuvelland!!!!

SciroccomTDI
31-05-2015, 13:08

... op de toch al meestal erg smalle wegen, die dan toch voor tweerichtingsverkeer bedoeld zijn..

Ebut
31-05-2015, 13:51
Ik erger mij aan verstoringen van de infrastructuur door allerlei evenementen. Zo als vandaag: ik wil naar de kapper.. ik start mijn auto en rij naar Heerlen centrum.. wielrennen :(

En dat is nog nix.. maar je zou maar in Landgraaf wonen met Pinkpop bijvoorbeeld..

En dan kun je wel zeggen ja maar, dat is maar "effe" .. ja, maar er zijn tig van die "effes" per jaar.. en je zou maar net tijdens zo een "effe" iets nodig hebben.Pinkpop zie je een jaar vantevoren aankomen.

En alle wielrenners mogen ze van mij verder stuk voor stuk kapotrijden. Arrogante klootzakken. Daar kunnen ze beter een wegmisbruikerprogramma over maken.

EnVeeZee
31-05-2015, 13:52

Ik droom altijd van paintballgeweren als ze mij de weg versperren. Pleur op naar het fietspad of ga in lijn rijden.

Alle wielrenners mogen ze van mij verder stuk voor stuk kapotrijden. Arrogante klootzakken

GoPro + youtubekanaal please :D

EnVeeZee
25-06-2015, 16:51
Ergernis van de maand:

Net thuis van werk, komt je vriendin met een pruillip vertellen dat er een of ander ruk-kind van vage kennissen je lego t1 camper vakkundig heeft gesloopt, op zijn eigen unieke wijze.

Maak me het fucking geld maar over voor een nieuwe, krijg je een grote plastic zak met 1300+ onderdelen die je m voor z'n volgende verjaardag kan geven. :angryv:

Rick
25-06-2015, 23:13
Is best te doen hoor, heb die van mij ook een keer van de kast af gesmeten. De kamerdeur klapte dicht en door de trilling/windvlaag is er een bord omgevallen die de T1 een zet heeft gegeven die is gaan rollen en op de grond terecht is gekomen. Heeft echt bijna een jaar in een plastic bak gelegen. Ben toen vanuit daar begonnen met bouwen. Paar uur later stond die er weer netjes bij. Dit keer op een andere kast. :)

Joentje
26-06-2015, 05:09
Mensen die er eeuwenlang over doen om op pb te reageren als ze wat willen "kopen"..

René
26-06-2015, 12:33
Ergernis van de maand:

Net thuis van werk, komt je vriendin met een pruillip vertellen dat er een of ander ruk-kind van vage kennissen je lego t1 camper vakkundig heeft gesloopt, op zijn eigen unieke wijze.

Maak me het fucking geld maar over voor een nieuwe, krijg je een grote plastic zak met 1300+ onderdelen die je m voor z'n volgende verjaardag kan geven. :angryv:

Dus...eigenlijk ben je boos, omdat een ander met jouw LEGO heeft gespeeld? :D

NielsDub
26-06-2015, 15:56
Over speelgoed gesproken: wil je met je nieuwe Traxxas speeltje gaan stoeien, blijkt de meegeleverde lipo accu ruk te zijn...

EnVeeZee
26-06-2015, 17:25
Dus...eigenlijk ben je boos, omdat een ander met jouw LEGO heeft gespeeld? :D

Lul! Je bent niet de eerste :lmao:

Nieuwe oude ergernis: haatbaarden

golfje_295.000
26-06-2015, 21:59
Vrouwen die recht voor zich kijken terwijl ze kruispunt oversteken, waardoor ik bijna een Astra in m'n caddy had zitten.

remie
25-07-2015, 16:51
Herfst weer in mijn zomervakantie. Naar buiten lopen richting de parkeerplaats en van een afstand dit aantreffen..

http://i1378.photobucket.com/albums/ah94/Remie_Kranendonk/20150725_140753-1-1_zps6kpi2zh7.jpg

Hij lag er gelukkig naast. Volgende keer andere plek zoeken met dit weer.

Erik Baas
25-07-2015, 17:55
Volgende keer andere plek zoeken met dit weer.Helpt ook niet:

@kamasys schreef op Twitter: "mijn zus verplaatst de auto naar de overkant vd straat wegens angst voor omwaaiende boom, valt de boom ad overkant op haar auto."

;-)

KennyH
25-07-2015, 18:14
Gewoon niet onder bomen parkeren! :D

Ga je vogelstront en omvallende bomen mee tegen.

Oudelut
09-11-2015, 22:53
Binnen de dag als eerste reageren op een te-koop-advertentie, zowel in het topic als ook via PM, en dan te horen krijgen dat het al verkocht is...

hermano
17-12-2015, 08:16
Je auto naar een vw dealer brengen voor gratis wintercheck , vervolgens een lijst van mankementen mee krijgen die niet kloppen.
A remblokken voor minimaal .
Zelf gecheckt is nog dik zat
olie pijl ,pijlstok droog.
Is dus met warme motor gecheckt ,volgende dag met koude motor was het pijl goed
mistlampen achter werken niet
ook gecheckt werken gewoon
accu los
is alleen zo als je met geweld er aan trekt
en dan het enige terechte puntje een halogeen pit die stuk was

Rick
17-12-2015, 13:27
Van die fietsertjes die al deels gaan oversteken terwijl je nog de kruising op moet rijden.
Zal niet de eerste zijn die daar op een auto klapt. Bij het keren was de vogel helaas al gevlogen...

The_Maxx
17-12-2015, 15:02
Je auto naar een vw dealer brengen voor gratis wintercheck , vervolgens een lijst van mankementen mee krijgen die niet kloppen.
A remblokken voor minimaal .
Zelf gecheckt is nog dik zat
olie pijl ,pijlstok droog.
Is dus met warme motor gecheckt ,volgende dag met koude motor was het pijl goed
mistlampen achter werken niet
ook gecheckt werken gewoon
accu los
is alleen zo als je met geweld er aan trekt
en dan het enige terechte puntje een halogeen pit die stuk was

Goh.. gratis is niet gratis ;) Verdienmodel heb je nu mooi beschreven.
Als je ze boel zelf toch al nakijkt, waarom breng je hem dan uberhaupt nog weg?
Zelfs als je er een nieuwe auto vanuit de showroom heen rijdt, vinden ze nog punten die zogezegd kapot zijn.

René
17-12-2015, 15:18
Mijn grootste ergenis van nu: DAGRIJVERLICHTING :puke:

knarfmk1
17-12-2015, 15:51
Idd, en dan vooral als s'avonds alleen de dagrijverlichting aanstaat..

SciroccomTDI
17-12-2015, 16:43
Dagrijverlichting, mensen die trots zijn op hun mistlampen, "in de bochten meelichtende" mistlampen. Dimlichten van 80% van de auto's over het algemeen.

Moderne auto's die je al zelfs met een knipperlicht kunnen verblinden.

Het type weer, wanneer je ramen beslaan, zowel van buiten als van binnen..

In januari komt een nieuwe ergernis: "mensen met goede voornemens" die de ruimte in de sportschool innemen. Meestal is het in februari-maart al rustig ;) ;) ;)

René
17-12-2015, 17:04
Idd, en dan vooral als s'avonds alleen de dagrijverlichting aanstaat..

Preciés dat!

Joentje
17-12-2015, 17:26
Mijn grootste ergenis van nu: DAGRIJVERLICHTING :puke:

Na mistlampen mijne ook..

chrisjuh
17-12-2015, 17:33
Mensen die scheve wielen onder een auto mooi vinden, camber moet en is goed, maar teveel is stom en staat kinderachtig, heeft geen nut en als je het ook doet bij je auto, dan ben je een volger van een onnozele trend.
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat mensen het mooi vinden, ben ik dan de enige die zich er aan ergert?

Zo moest ik even kwijt. :)

hermano
17-12-2015, 18:57
Goh.. gratis is niet gratis ;) Verdienmodel heb je nu mooi beschreven.
Als je ze boel zelf toch al nakijkt, waarom breng je hem dan uberhaupt nog weg?
Zelfs als je er een nieuwe auto vanuit de showroom heen rijdt, vinden ze nog punten die zogezegd kapot zijn.

Ik denk laat hem even checken
En dan vinden ze zogenaamd van alles en dus heb ik het gewoon nagelopen dag later
Reed hier voor de concurent,daar was het gewoon nog zo van nou dat kost dat en dat ,maar op de sloop staan ze ook wel en dan kosten ze maar paar euro ipv 80 .
Zo kan het ook ipv wat er nu gebeurt iemand onnodig als toekomstige nieuwe klant op kosten jagen

wessel97
17-12-2015, 20:15
Mensen die scheve wielen onder een auto mooi vinden, camber moet en is goed, maar teveel is stom en staat kinderachtig, heeft geen nut en als je het ook doet bij je auto, dan ben je een volger van een onnozele trend.
Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat mensen het mooi vinden, ben ik dan de enige die zich er aan ergert?

Juist! Helemaal mee eens, camber is goed. Maar vaak is het overdreven of teveel en dat is gewoon absoluut geen gezicht en levensgevaarlijk. Laat staan de hoeveelheid wiellagers die je moet vervangen.

Het mooiste is en blijft gewoon of sportief dus niet te laag en iets of wat camber. Of wanneer de wielen precies gelijk met de wielkassen vallen

SciroccomTDI
17-12-2015, 20:18

Niet alleen rare camber, maar ook nog eens meestal veeeel te lage ET.

stufenheckfahrer
20-12-2015, 13:18

In de luchtgekoelde wereld is deze hersenverstuiking helemaal doorgeslagen, trots verteld men dat een auto genotched en getubt is, geen idee wat ze gedaan hebben, behalve dan dat het voorgoed verkloot is. Versmalde voorassen, ook zo iets! Opscheppen over hoeveel inch de vooras versmald is, is een beetje als opscheppen dat je kindje méér downsyndroom heeft dan een ander kind.

wessel97
20-12-2015, 14:19
In de luchtgekoelde wereld is deze hersenverstuiking helemaal doorgeslagen, trots verteld men dat een auto genotched en getubt is, geen idee wat ze gedaan hebben, behalve dan dat het voorgoed verkloot is. Versmalde voorassen, ook zo iets! Opscheppen over hoeveel inch de vooras versmald is, is een beetje als opscheppen dat je kindje méér downsyndroom heeft dan een ander kind.

Nouja dat vind ik dan (persoonlijk) wel weer meevallen. Ook in de luchtgekoelde wereld kun je overdrijven net als dat jij zegt, maar de overdreven hoeveelheid camber en versmalde voorophanging vind ik wel een beetje bij de soort auto horen. Maar om hetzelfde te doen met bijv. Een nissan 350Z of golf 5 gti is kansloos het is bedoeld als sportwagen of hot hatch en je kunt er nu niets meer mee.

stufenheckfahrer
20-12-2015, 15:41
Nouja dat vind ik dan (persoonlijk) wel weer meevallen. Ook in de luchtgekoelde wereld kun je overdrijven net als dat jij zegt, maar de overdreven hoeveelheid camber en versmalde voorophanging vind ik wel een beetje bij de soort auto horen. Maar om hetzelfde te doen met bijv. Een nissan 350Z of golf 5 gti is kansloos het is bedoeld als sportwagen of hot hatch en je kunt er nu niets meer mee.

Dat het bij zo'n soort auto hoort ben ik niet helemaal met je eens, de hype is pas ontstaan toen er al geen luchtkoelers meer gebouwd werden, en veel camber ontstaat als je een pendelassen kever ver verlaagd, maar een verklooide vooras is echt van een domheid.

wessel97
20-12-2015, 19:24
Dat het bij zo'n soort auto hoort ben ik niet helemaal met je eens, de hype is pas ontstaan toen er al geen luchtkoelers meer gebouwd werden, en veel camber ontstaat als je een pendelassen kever ver verlaagd, maar een verklooide vooras is echt van een domheid.

Dat het erbij hoort bedoel ik meer over het feit dat het gewoon gaaf staat omdat het een oudere auto is, het geeft zo'n auto gewoon nog net wat meer stijl naar mijn mening. En net zoals je zelf zegt de wielen (achter) recht houden bij een kever wanneer je deze ver verlaagd is en blijft moeilijk. Ben het wel met je eens dat de vooras versmallen een kansloze aanpassing is omdat het geen nut heeft afgezien van het feit dat je voor de wielbasis van een skelter krijgt. Al ziet het er soms wel grappig uit

heinz74
20-12-2015, 19:34
van die rommel op 'prime time tv', Stop Police afleveringen van de BBC..
met van die lijkbleke magere gastjes in Umbro trainingspakken die net een shot hero genomen hebben
in een 90er Fiesta 1,1 proberen de politie kwijt te rijden met hun Vauxhall Carlton v6?
(Alright, get on the ground son!..you just been nicked..any drugs on ya?)...terwijl ze net een tuin zijn binnen gereden omdat ze totaal geen controle over dat ding hadden
en dat nog een keer ,en nog een keer ,en nog een keer..elke keer hetzelfde
hebben ze dan echt niks beters?..en dan nog om de 15 minuten 10 minuten reclame?
verschrikkelijk...

NielsDub
26-12-2015, 22:36
Jawel, nog iets veel ergers: kerstconcert Nick & Simon... :mad:
Maar snel de laptop gepakt...

GEENGTI
26-12-2015, 23:18
van die rommel op 'prime time tv', Stop Police afleveringen van de BBC..
met van die lijkbleke magere gastjes in Umbro trainingspakken die net een shot hero genomen hebben
in een 90er Fiesta 1,1 proberen de politie kwijt te rijden met hun Vauxhall Carlton v6?
(Alright, get on the ground son!..you just been nicked..any drugs on ya?)...terwijl ze net een tuin zijn binnen gereden omdat ze totaal geen controle over dat ding hadden
en dat nog een keer ,en nog een keer ,en nog een keer..elke keer hetzelfde
hebben ze dan echt niks beters?..en dan nog om de 15 minuten 10 minuten reclame?
verschrikkelijk...

Je hoeft niet te kijken..

heinz74
27-12-2015, 12:53
nou Niels...ik heb ooit een keer kaarten gekregen voor de Toppers?...
komt ook wel heel dicht in het rode gebied hoor..
ik heb ze maar weer weggegeven aan de buurvrouw..ik denk nooit dat ik dat zou kunnen handelen zonder narcose...

Broer Konijn
27-12-2015, 21:06
Vodafone radio reclames als deze https://www.youtube.com/watch?v=IlSOhJqk1FM

golfje_295.000
28-12-2015, 13:47
valkenburg a/d geul in deze tijd van t jaar, bussen vol britten, overal toeristen, file`s enzenz. blij als t januari is

golfje_295.000
dubbel

golfje_295.000
driedubbel

Broer Konijn
28-12-2015, 17:05
Je zou zeggen dat er in de zomermaanden veel meer volk richting valkenburg trekt.

yuli
28-12-2015, 17:21
Eerste keer over de nieuwe a4 tussen rijswijk en schiedam in 60 jaar en gelijk in de file staan omdat een auto met panne alle banen worden afgesloten. :screwy:

Tweede kerstdag 110 kilometer moeten rijden en allemaal idioten met koekblik auto's op de weg met namen waar ik nog nooit van gehoord heb :D

golfje_295.000
29-12-2015, 15:03
Je zou zeggen dat er in de zomermaanden veel meer volk richting valkenburg trekt.

dan is t ook druk, maar niet zo extreem als nu. moet er dagelijks doorheen voor naar mn werk te gaan.

SciroccomTDI
09-01-2016, 14:44
Van die "geniale" technische oplossingen, zo als subframe moeten laten zakken om de voorpijp te vervangen bij een Seat Leon 1M ... Bedankt!

http://risovach.ru/thumb/upload/200s400/2013/04/generator/genius_15647770_orig_.jpeg?t1u21

Rick
09-01-2016, 14:55
Zo zijn er nog wel meer auto's die zo in elkaar steken. Wat dacht ja van die heerlijk Scenics (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Renault_Scenic_front_20080213.jpg) waar je onder de kap nergens je klauwen tussen kan krijgen.

SciroccomTDI
09-01-2016, 15:15
Zo zijn er nog wel meer auto's die zo in elkaar steken. Wat dacht ja van die heerlijk Scenics (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Renault_Scenic_front_20080213.jpg) waar je onder de kap nergens je klauwen tussen kan krijgen.

Jaa!! Ik ken ze.. en zo zijn er echt talloze hoeveelheden :eek: :cry:

Flat412
09-01-2016, 17:06
Of het remvloeistof potje bij een new beetle
https://farm2.staticflickr.com/1657/24272870025_657a123a35_z.jpg (https://flic.kr/p/CYUNB4)Geen naam (https://flic.kr/p/CYUNB4) by Flat412 (https://www.flickr.com/photos/flat412/), on Flickr

Of dat je bij een T5 niet bij de verwarmings knop kan als je in de 5e vernselling zit....

SciroccomTDI
10-01-2016, 16:35
Nog veel erger: jezelf van tevoren zitten ergeren over de Leon, omdat je het gelezen hebt op "het internett" ... Blijkt het subframe niet los te hoeven? Of hangt het van de motor af of zo? Het ging nu om een AUQ motor, en het subframe hoefde zeker niet los...

Johan1982MK1
10-01-2016, 17:20
Auq hoeft t inderdaad niet. Bij een tdi met roetfilter wel. Klote klusje..

Polo1w
10-01-2016, 17:52
Moet je eens de kap van een Renault modus opendoen😂😂

Ik ergerde me vandaag over een gekookt ei dat weigerde z'n schil af te geven😡
Trek je het halve ei aan puin, uiteindelijk ongeveer 2/3 wat nog effectief op m'n brood is beland, godvrrrrrr
De rest van z'n broertjes/zusjes uit het doosje belanden mooi in een omelet, dat zal ze leren!!

R-oy
10-01-2016, 18:03
Tip; Rol het eitje over de tafel en een klein beetje breken rond de schil. Trek je 'm zo los ;)

Erik Baas
10-01-2016, 18:21
Peugeot 205, lampje vervangen in de linker koplamp: eerst moet de accu er uit, en dan moet je ook nog de claxon losmaken om er bij te komen. Grr...

Flat412
10-01-2016, 19:23
bij een crafter ben je ook sneller klaar als je de koplamp eruit haalt....

wessel97
10-01-2016, 20:18
Peugeot 205, lampje vervangen in de linker koplamp: eerst moet de accu er uit, en dan moet je ook nog de claxon losmaken om er bij te komen. Grr...

Dat vind ik nog wel meevallen... om maar als voorbeeld te noemen, bij een a6 moet de complete voorbumper eraf voordat je ook maar bij de koplamp unit kunt komen :D

SciroccomTDI
10-01-2016, 20:26
Maar zijn dat soort klussen met "het juiste gereedschap" laten we zeggen in 5 minuten te doen? Anders heb je hele hoge werkplaatskosten, en dat is eigenlijk niet stoer.

Iets anders is dat je onderweg natuurlijk hulpeloos bent, als je een lampje wil vervangen... :(

carbreaker de autosloper
11-01-2016, 09:22
ja een 205 koplamp ligt er met 30 sec uit met een platte schroevedraaier

Polo1w
11-01-2016, 13:22
ja een 205 koplamp ligt er met 30 sec uit met een platte schroevedraaier

Idd, veertje naar achter drukken, koplamp eruit wippen.

:rolleyes:

Erik Baas
11-01-2016, 13:44
Had ik dat maar geweten... ;-)

ewcaddymk1
05-02-2016, 17:29
Stau :mad:

wessel97
05-02-2016, 19:05
Ik gebruik sowieso marktplaats nog zelden, voor mij is het voortaan autoscout24, gaspedaal of mobile.de

Als je naar oldtimers zoekt moet je eerst 30 van die kut advertenties van catawiki doorscrollen om er ook maar een van een particulier tegen te komen

Iedereen denkt dat je tegenwoordig een 'net' golfje 2 1.3 van 1990 voor 7k kunt verkopen

7 van de 10 keer klik je een advertentie aan van een normale fatsoenlijke auto, blijkt het huurkoop of aanbetaling te zijn. Of mensen die er een polotje van 2010 voor 3000 opzetten en dan in de beschrijving zetten dat er nog 3000 bijkomen. En dan selecteer je op prijs van laag naar hoog, krijg je eerst autos die verkocht zijn en dan op 1 euro worden gezet, daarna krijg je lease auto's:s (geen idee waarom die daar überhaupt op staan..). En dan krijg je eindelijk eens normale auto's.

En zelfs wanneer je auto's selecteerd tot bijv. 1999 krijg je er auto's van 2014 tussendoor.. nee, ik ben er wel voort klaar mee eigenlijk

golfje_295.000
05-02-2016, 22:33
Carnaval, enige waar t om gaat is zuipen en veel te harde muziek.

SciroccomTDI
05-02-2016, 23:12
Carnaval, enige waar t om gaat is zuipen en veel te harde muziek.

En hopen op losbandige, aangeschoten vrouwen, die na een willekeurige slechte openingszin mee naar huis gaan :)

Rick
06-02-2016, 02:13
Van die zotjes met deze folie op de verlichting:

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/0b0701bd5fde122f527d209225afcd5c.jpg