Log in

View Full Version : Nieuwe ergernis topic

Pages : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10

golfje_295.000
22-09-2012, 15:13
dat half limburg plat ligt door dat wk wielrennen, allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel graag naar mn werk....

of wil...moet

Gino89
22-09-2012, 22:22
dat half limburg plat ligt door dat wk wielrennen, allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel graag naar mn werk....

of wil...moet

x2 moest afgelopen maandag in Landgraaf zijn. Want een grote ramp.

De Pul
23-09-2012, 09:14
dat er in verkooptopics zoveel onzin gepost word door derden.

ewcaddymk1
23-09-2012, 09:20
:goodpost: dat er in verkooptopics zoveel onzin gepost word door derden.

Area51
24-09-2012, 20:29
Een dikke auto die koop (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=102016) staat, maar de wielen horen er niet bij !!
Post dan een plaatje bij de advertentie dat laat zien hoe de auto er bij verkoop daadwerkelijk bijstaat.

De Pul
24-09-2012, 20:41
dat ik van het weekend 3 man zou krijgen om spullen op te halen,maar niemand heb gezien.nou stond ik er niet speciaal op te wachten,maar ik haat het gewoon.alle 3 ook nog van hier,en me de weken ervoor beziggehouden met mailen en zeuren.

Ghost1.8T
24-09-2012, 20:50
Heb ik ook last van gehad dit weekend !!! 2 om precies te zijn !
Ze laten je ook gewoon lekker wachten en 9 van de 10 heeft niet eens het lef om af te bellen ! Stelletjeirritantegeldlozekamelenrijdersdiehethardstroepenenzichnietweerlatenzienofhoren !
Zo ook dat moest ik even kwijt;)

vdWal.
24-09-2012, 20:59
erg jammet vand at volk ja!

ik had een geintresseerde voor m'n ABS set.. meneer kon het goedkoper kopen
dus mailde of ik dan wel de draadboom los wilde verkopen want dat zat er niet bij

kom je gewoon weer uit op de zelfde prijs, Sukkels!

VW Johs
24-09-2012, 21:13
Beetje jammer ja . Mensen die van alles willen kopen , maar uit eindelijk niets kopen .

Tjaap
24-09-2012, 21:13
Dat er maar vier regels zijn in de verkoop topics.
1 prijs verplicht
2 locatie verplicht
3 max 1 up per dag
4 geen berichten met "je hebt PB"

En dat toch de helft van mijn posts hieraan besteed moeten worden.

De Pul
24-09-2012, 21:29
Dat er maar vier regels zijn in de verkoop topics.
1 prijs verplicht
2 locatie verplicht
3 max 1 up per dag
4 geen berichten met "je hebt PB"

En dat toch de helft van mijn posts hieraan besteed moeten worden.
tis maar goed dat jij er zo intens van geniet jaap. :tongue:

sommigen leren het idd nooit :shake:

De Pul
03-10-2012, 19:08
2 ergernissen deze week:
stickerdump en de steeds groter wordende groep zogenaamde kopers hier....en maar spammen in die topics,en als je dan antwoord via PM kun je ze na een 3,5 uur durende conversatie nog geen schroefje verkopen.

G%dgloeiende.......

vdWal.
03-10-2012, 19:17
zogenaamde kopers valt me mee en tegen, maar wel een kleine ergenis indd
mijn grootste ergenis van de week is m'n ontslag, focking tegenvaller

Tjaap
03-10-2012, 19:19
Au. Sterkte. Je woont in de buurt. Wat zoek je?

vdWal.
03-10-2012, 19:35
jaa is even klote, halve bedrijf moest eruit
komt uit de meubel branche

standbouw, interieurbouw, meubelmaker, technisch tekenaar

ben nu 4 tot 6 weken vrijgesteld van werk tot het definitief is
moet wel goed gaan komen hoop ik :)

ewcaddymk1
03-10-2012, 20:45
deed dit bedrijf veel in de standbouw. ik ben zelf 3 jaar terug eruit geraakt bij een standbouwer in het noorden ,was echt balen echt heerlijk werk

vdWal.
03-10-2012, 21:54
deed dit bedrijf veel in de standbouw. ik ben zelf 3 jaar terug eruit geraakt bij een standbouwer in het noorden ,was echt balen echt heerlijk werk

indd echt heerlijk werk! zeker in combinatie met het meubelmaker en interieurwerk wat er word gedaan

was een groter bedrijf ja, nog steeds een groot bedrijf maar nog met een klein beetje personeel nu

Tjaap
03-10-2012, 21:59
Las vandaag op AGF.nl een stukje over "uit holland". Een standbouwer uit barendrecht die zei dat de zaken erg goed gingen ( ze zullen ook niets anders zeggen in een promo uiteraard) Misschien daar eens kijken?

vdWal.
03-10-2012, 22:05
misschien espa oid, eerst maar is rustig kijken wat er hier in de buurt te vinden is
moet wel weer goed komen, voor mij is de klap als thuiswondende vrijgezel niet zo groot

heb collega's erbij met koophuis, kinderen, vrouw die al maanden aan het solliciteren is etc dan komt het wel even iets harder aan..

vdWal.
05-10-2012, 09:52
7500 vragen voor een simpele golf 2 vr6 :screwy:

eeuwige prijzen discussie i know maar what the fack..

Tjaap
05-10-2012, 09:57
en toch worden dat soort reacties altijd verwijderd. niet eens met het aangebodene? er zit een rating functie op elke thread... En bovendien. Je hoeft het niet te kopen ;)

vdWal.
05-10-2012, 10:37
en toch worden dat soort reacties altijd verwijderd. niet eens met het aangebodene? er zit een rating functie op elke thread... En bovendien. Je hoeft het niet te kopen ;)

you get the point... ;)

Area51
05-10-2012, 11:14
7500 vragen voor een simpele golf 2 vr6 :screwy:

Het 'ervoor vragen' mag natuurlijk altijd, of hij het er ook daadwerkelijk voor krijgt zul je waarschijnlijk toch nooit te weten komen.
Mijn ergernis is wel dat mensen dan hun eigen -vergelijkbare- handelswaar dan ook zo hoog gaan inschatten.

rickGT
05-10-2012, 22:00
de moeder van mijn kids, 1 groot brok ergenis

Dokter D
05-10-2012, 22:13
^ herkenbaar, ik troost mezelf dan maar met de gedachte dat ze vroegahhh best wel ok was :d

rickGT
06-10-2012, 10:01
:thumbup:

M1974
08-10-2012, 07:49
Paardenstront op de weg.
Zou het echt te veel moeite zijn om je paard even de berm in te sturen? Of om het even op te komen ruimen in de bebouwde kom?

Steilheck
08-10-2012, 08:42
Dat het geld er elke maand weer uitvliegt ......

Alberto
08-10-2012, 08:43
Dat het geld er elke maand weer uitvliegt ......
+1

golfje_295.000
09-10-2012, 22:30
Dat er gereageerd wordt op een topic van iemand op de volgende manier.bijvoorbeeld:

Nette golf 2, mooie kleur ook
Kleur is net ietd anders dan de mijne,want die van jou is groen en ik heb miamiblauw, die van mij heeft trouwens net nieuwe ruitenwissers,was een afkeurpunt bij de apk,hebben ze ook maar even de bandjes opgepompt,die waren wat zacht. Moet je maar eens kijken in mn topic daar staan foto's van de wissers. Binnenkort ga ik die van mij ook nog verlagen,en wil nog andere wielen, maar kan niet alles tegelijk want de badkamer moet vernieuwd worden, en aangezien mn vrouw alles van villeroy en boch wilt, en de keuken ook erg oud is ondertussen rij ik nog maar ff op staal.

T gaat niet om jou in iemand anders zn topic

Jelle-Mk1G60
09-10-2012, 23:31
:goodpost: Dat er gereageerd wordt op een topic van iemand op de volgende manier.bijvoorbeeld:

Kleur is net ietd anders dan de mijne,want die van jou is groen en ik heb miamiblauw, die van mij heeft trouwens net nieuwe ruitenwissers,was een afkeurpunt bij de apk,hebben ze ook maar even de bandjes opgepompt,die waren wat zacht. Moet je maar eens kijken in mn topic daar staan foto's van de wissers. Binnenkort ga ik die van mij ook nog verlagen,en wil nog andere wielen, maar kan niet alles tegelijk want de badkamer moet vernieuwd worden, en aangezien mn vrouw alles van villeroy en boch wilt, en de keuken ook erg oud is ondertussen rij ik nog maar ff op staal.

René
10-10-2012, 09:43
Het parkeergedrag van veel mensen tegenwoordig. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, om een auto TUSSEN de lijnen te zetten?

Zollie
10-10-2012, 09:48
Het parkeergedrag van veel mensen tegenwoordig. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, om een auto TUSSEN de lijnen te zetten?

In mijn straat in Amsterdam ook zeg... vaak 4 wagens op 5 plekken. En als er 2 plekken waren, en een meneer (typetje: X5 & maatpak) zet m op 2 tegelijk en je zegt er wat van, dan krijg je een vette bek!
Ik zet met plezier mijn wagen strak tegen zijn deur aan, aan de andere kant heeft ie immers genoeg ruimte gelaten om daar netjes in te stappen :D

De Pul
10-10-2012, 09:56
Dat er gereageerd wordt op een topic van iemand op de volgende manier.bijvoorbeeld:

:lmao:

powah
10-10-2012, 11:13

Komt wel erg bekend voor? :D

golfje_295.000
10-10-2012, 13:19
Hahaha, zoek nog een sponsor Tom.

vdWal.
10-10-2012, 16:50
dat de wangen van m'n edition stoelen naar de griep zijn..
heb de achterbank erop laten rusten door ruimte gebrek dat heeft zijn sporen achtergelaten

De Pul
10-10-2012, 16:55
kun je wel weer netjes krijgen,heb net precies dezelfde fout gemaakt.
bekleding erafgehaald[moest toch naar de bekleder,dus gelukkig geen extra werk]heb de gedeukte schuimvullingen gedompeld in water tot ze volgezogen waren en toen op laten drogen,je ziet er niks meer van.[heb ik niet zelf bedacht trouwens,stond al op het www]

Ediejo
10-10-2012, 18:20
Het parkeergedrag van veel mensen tegenwoordig. Zo moeilijk moet het toch niet zijn, om een auto TUSSEN de lijnen te zetten? :goodpost:

vdWal.
10-10-2012, 18:24
kun je wel weer netjes krijgen,heb net precies dezelfde fout gemaakt.
bekleding erafgehaald[moest toch naar de bekleder,dus gelukkig geen extra werk]heb de gedeukte schuimvullingen gedompeld in water tot ze volgezogen waren en toen op laten drogen,je ziet er niks meer van.[heb ik niet zelf bedacht trouwens,stond al op het www]

ga ik dat ook maar is proberen, was/ben er best een beetje zuur van
hopen dat het werkt :thumbup:

Dokter D
10-10-2012, 18:51
Hier waren de wangetjes ook gedeukt door er een boodschappenkrat op te zetten, ne een paar dagen was het vanzelf weer weggetrokken.

M1974
11-10-2012, 12:07

En ook het niet uitkijken met deuren.
Mijn daily was vanaf dat ik hem heb 6 jaar lang vrijwel deukloos, totdat ik hier ging werken. Na anderhalf jaar zijn er ontelbare kleine deukjes aan beide zijden van de wagen.
Ik wil een andere wagen kopen, maar ik wacht er gewoon mee tot de projecten hier afgelopen zijn.

Aruniq
15-10-2012, 08:24
Dat ik nog geen week op mezelf zit, en al krassen op de voorbumper heb geconstateerd :mad:

Zollie
15-10-2012, 08:43
Vluchtstrookrijders tijdens file.

Dit weekend op de A2 Amsterdam-Utrecht. Werkzaamheden, ik had beter om kunnen rijden maargoed, ik wist het niet en accepteerde mijn file.
Heb denk ik tot 10 keer toe even de neus van de wagen de vluchtstrook op geprikt, reflexen testen van de klojo's die zo menen belangrijker te zijn dan de rest. Een vent stapte nog uit, in een motorjack met opdruk achter dat deed denken aan een bromfietsclub. Hij stapte alleen snel weer in, moest van z'n vrouw denk ik, die zat te schreeuwen :D

Ik weet dat eigen rechtertje spelen niet mag, maar ik kan t niet laten, stelletje honden.

Tjaap
15-10-2012, 08:50
Daar had ik altijd een mooie grote vrachtwagen voor.

Zollie
15-10-2012, 08:58
Ja, das dan toch wat indrukwekkender dan een Harlekijn op beertjesvelgen :D

Maar verderop was een touringcar die mijn idee overnam, waren ze net mij voorbij door het gras, kwamen ze hem tegen :D Ik bid nog altijd voor de dag dat zo'n eikel zijn wagen klem rijdt in de berm ofzo.

Tjaap
15-10-2012, 09:06
Bij mij is er een keer een BMW tegen de vangrail gereden omdat ik uithaalde. Hij schreeuwen dat hij de politie ging bellen. " veel plezier, jij doet iets wat niet mag en ik heb je niet eens geraakt". Nooit meer iets van gehoord.

Zollie
15-10-2012, 09:29
Bij mij is er een keer een BMW tegen de vangrail gereden omdat ik uithaalde. Hij schreeuwen dat hij de politie ging bellen. " veel plezier, jij doet iets wat niet mag en ik heb je niet eens geraakt". Nooit meer iets van gehoord.

Sweet!

Ik heb een keer een roodkruisrijder (werkzaamheden) met zijn bumper tegen een afzetpaaltje gedwongen. Moest ie lekker achteruit steken en eindeloos geduld oefenen voordat ie er ergens tussenkwam.

EnVeeZee
15-10-2012, 18:57
Ru-, Re-, Ro-, Ra- en Ri- cardo's. ik haat ze.
Ben gek op recaro's, maar haat ze, ricardo's recardos en andere cardos. ;)

Edit; had ik al gezegd dat racaro's ook k*t zijn?

De Pul
15-10-2012, 19:20
joggers die op landweggetjes gaan lopen sporten zonder verlichting.joggen opzich is al :gay: maar zorg dan iig dat ik me niet te pletter schrik van het ineens voor m'n bumper opdoemen van een schim op roze Asics.

Jelle-Mk1G60
15-10-2012, 20:21
joggers die op landweggetjes gaan lopen sporten zonder verlichting.joggen opzich is al :gay: maar zorg dan iig dat ik me niet te pletter schrik van het ineens voor m'n bumper opdoemen van een schim op roze Asics.

:lmao:
Typisch, hier net hetzelfde!

M1974
16-10-2012, 08:08

Dit geld voor alles wat zonder verlichting of in ieder geval reflecterende kleding na het invallen van de schemering op de openbare weg komt.

(Wielrenners, Mountainbikers, Hardlopers, Wandelaars evt. met hond, Paardrijders). Ik spreek ze er soms op aan. De meesten schrikken daar wel van als je ze met hun onveilige gedrag confronteerd.

Audi1981
16-10-2012, 12:57

Toen ik vrouwlief leerde kennen vondt ze licht op d'r fiets ook niet belangrijk, totdat we in de polder bijna een fietser schepten zonder licht....
Was vrij snel gefikst daarna... :D
Als ik die jonge gasten nu in het donker zie zonder licht :shake:

Tjaap
20-10-2012, 22:40
De crisis.
En de uitwerking op het forum.
Iedereen heeft geld nodig en probeert het maximale te verdienen aan een "hobby"
En niemand heeft geld dus probeert bij de kleinste bedragen dingen in te ruilen.

Tjaap
20-10-2012, 22:43

T gaat niet om jou in iemand anders zn topic:lmao: zag er vandaag ook weer een paar voorbij komen.

vdWal.
21-10-2012, 00:07
Van dat dronke klote volk hier in het Westland genaamd POLEN..
Die je bijna aan een kleiner autootje helpen omdat ze denken nog wel te kunnen rijden

Alberto
21-10-2012, 08:23
Van dat dronke klote volk hier in het Westland genaamd POLEN..
Die je bijna aan een kleiner autootje helpen omdat ze denken nog wel te kunnen rijden
wen er maar aan John .. komen nog veel meer ;)

vdWal.
21-10-2012, 11:01
jaa, ik denk dat ik daar maar heen ga ofzo..
word de laatste weken wel steeds erger met dat geouwehoer moet ik zeggen

Alberto
21-10-2012, 12:01
jaa, ik denk dat ik daar maar heen ga ofzo..
word de laatste weken wel steeds erger met dat geouwehoer moet ik zeggen
vertel mij wat . nog en paar jaar , zitten wij werkeloos thuis , en de pool / bulgaar / romeen doet hier het werk

klik (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1295814)

daar maar eens op . ;)

vdWal.
21-10-2012, 12:42
zit momenteel helaas al werkeloos thuis.. gelukkig niet door polen overgenomen
maar een baantje in de kassen kan ik wel schudden denk ik als tijdelijke opvanging :tongue:

Misha
24-10-2012, 08:32
Mensen die interesse tonen maar dan vervolgens niks meer laten horen.. laat op z'n minst even weten hoe of wat :screwy:

ronaroot
24-10-2012, 08:35
Voor mij ook een grote ergernis :mad:

sixpack
24-10-2012, 09:01
+2 !

Of: heb je het aangeboden artikel nog?

je antwoord netjes en bevestigend, en dat was het dan ook ... :screwy:

Jelle-Mk1G60
24-10-2012, 09:21
Omgekeerd vind ik het even frustrerend!
Je zoekt via google naar bv een setje oem xenon golf 4 komt dan in verschillende tekoop gedeelte van forums. Stuur je een pm en is het spul al maanden verkocht.
Heb je iets verkocht doe dan ook ff de moeite om het op al de verschillende forums te vermeldendat het spul verkocht is!
Spaart mij mails en belachemijke antwoorden uit...

Rick
29-10-2012, 12:15
Mensen die 's ochtends met druilerig weer zonder verlichting (of soms met stadslicht) rijden.

Cassieres die het scheidingslatje naast hun neerleggen, in plaats van doorschuiven naar achter toe...

vdWal.
29-10-2012, 19:08
dat het weer veelste vroeg donker is..

ewcaddymk1
29-10-2012, 19:48
dat het weer veelste vroeg donker is..
niet als je in de volksforumtijd leeft :D

Jeroen64
08-11-2012, 10:47
Mensen die niet kunnen parkeren....
http://img836.imageshack.us/img836/6527/img20121108102506.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/836/img20121108102506.jpg/)
:screwy:

Rick
08-11-2012, 11:02
Dat ken ik ja...

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582722_413355148728407_613511801_n.jpg

Mtdi
08-11-2012, 11:13
Sneller afslepen,levert veel geld op.

VeeDubber
08-11-2012, 12:23
http://img836.imageshack.us/img836/6527/img20121108102506.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/836/img20121108102506.jpg/)
:screwy:

heej de HTS Autotechniek :)

remo06
08-11-2012, 12:23
inderdaad. gelijk weg halen. leren ze het wel af

The_Maxx
08-11-2012, 14:57
Dat ken ik ja...

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582722_413355148728407_613511801_n.jpg

Volgens mij zit er een magneet in die streep daar... Tis altijd ongeveer dezelfde plek en ze staan er allemaal precies midden over...
Of mocht ik je geheim niet verklappen? :tongue:

Ik erger me er ook aan dat mensen dan vaak ook nog even tevreden kijken: ooh die staat wel goed zo...

Wouter42
08-11-2012, 15:09
Meteen kapot maken die mensen die niet kunnen parkeren. Of even een briefje achterlaten met de melding: 'Het blijft lastig, parkeren'

Jeroen64
08-11-2012, 16:29
heej de HTS Autotechniek :) Klopt helemaal :P maar de eigenaar van die auto zal waarschijnlijk weinig te maken hebben met de HTS :tongue:

Ik erger me er ook aan dat mensen dan vaak ook nog even tevreden kijken: ooh die staat wel goed zo... Vooral dat ja :screwy:

vdWal.
08-11-2012, 17:11
dat als je samco slangen een maand tevroeg worden geleverd
en je vrolijk de doos open maakt en een blauwe set aantreft

hij had zwart moeten zijn.. gevalletje jammer

brabomk1g60
08-11-2012, 17:33

Ik snap de frustratie volkomen van dubbel parkeerders maar als ik ergens in een drukke parkeer garage kom met me auto zet ik em ook zo neer hoor,
woon nu 5 jaar in rotterdam en heb in die tijd al meer schade (krasjes/deukjes) als in de 10 jaar daarvoor puur en alleen omdat andere mensen geen respect hebben voor de spullen van een ander.

Dus ik parkeer dubbel en sinds ik dat doe geen schade meer aan de auto :thumbup:

Mijn nummer 1 ergenis.......

Mensen die de wc op de bouw wel zo smerig achterlaten dat je gewoon naar een andere op zoek gaat stelletje stink varkens!!
Vraag me af of ze dat thuis ook zo doen :mad:

VWJYI
08-11-2012, 17:36
Mensen die de bus die tussen de steun van de dynamo en de dynamo zit (om het ding op zijn plaats te houden) vervangen door een tairip....... jaja die houd hem toch zeker 2 sec op zijn plaats..... :(

ewcaddymk1
08-11-2012, 20:11
dat je in dit land dood moet werken om een beetje te leven :mad:

RoelM
09-11-2012, 00:10
mensen die geen knipperlicht doen op rotondes. en als je ze dan aankijkt dat ze ook nog terugkijken met een boze blik.

en natuurlijk mensen die achterlijk sloom rijden. weg waar je 50 mag gewoon lekker rustig 40 op de teller gaan rijden. en dan in combinatie vaak met echt overal voor remmen, zelfs als diegene voorrang heeft. vaak vooral oude mensen of vrouwen

M1974
09-11-2012, 09:49
Flyers op je auto. Ik had er gisteren weer een stel onder de ruitenwisser in het winkelcentrum.
Volgende ergernis is dan weer dat veel mensen die gewoon op straat pleuren in plaats van even thuis bij het oud papier te doen.

En voor dat dubbelparkeren heb ik een keer een leuke stunt uitgehaald. Twee grote directie sloepen stonden naast elkaar dubbel geparkeerd met de bestuurders portieren naar elkaar toe. De oude starlet waar ik mee was paste er net tussen. 10cm aan weerzijden over, deur kon niet open. Dus recht ervoor gezet in zijn vrij, uitgestapt, dan ertussen geduwd en via de koffer op de handrem gezet. Helaas niet gezien hoe die mannen of vrouwen zijn ingestapt, want beide auto's waren weg toen ik terugkwam.

VwJarnoGT
09-11-2012, 09:52
:goodpost: lol

Aruniq
09-11-2012, 12:18
en natuurlijk mensen die achterlijk sloom rijden. weg waar je 50 mag gewoon lekker rustig 40 op de teller gaan rijden. en dan in combinatie vaak met echt overal voor remmen, zelfs als diegene voorrang heeft. vaak vooral oude mensen of vrouwen

Inderdaad! En als je de kans hebt om te kijken wie zo rijd, kijken ze snel de andere kant op! :D
Gister ook, werd ik afgesneden op de linkerbaan van de A73, 'afsnijder' na zijn avontuur terug naar rechts, ik haal in, kijk eens wie zoiets voor elkaar krijgt....Hup, beide kopjes naar rechts.. :D

ewcaddymk1
09-11-2012, 12:51
Mensen die de helft bieden.
of die het dubbelle vragen :D

Ebut
09-11-2012, 13:04
Mensen die eerst 60 rijden waar je 80 mag, en als je vervolgens inhaalt en 100 gaat rijden [haast] komen ze met 100 achter je aan...

Tjaap
09-11-2012, 13:17
of die het dubbelle vragen :D
:D

Mensen die blijkbaar geen prullenbak hebben en het daarom maar op het forum te koop zetten.

jetta mk1 '82
09-11-2012, 13:22

Mensen die blijkbaar geen prullenbak hebben en het daarom maar op het forum te koop zetten.

1 - 0 voor Jaapio :thumbup: :D

johns
09-11-2012, 13:41
mensen die geen knipperlicht doen op rotondes.

Die moet je ook pas aandoen voor het verlaten van de rotonde :)

Waar ik me aan erger zijn invoegers die het precies zo weten uit te mikken dat ze náást me uitkomen en dan verwachten dat ik (ondanks zeeën van ruimte voor en vaak ook achter me) naar links ga.

En als ik op twee wielen door de file ga: mensen die de ruimte bewust dicht gooien zodra ik er aan kom. Meestal past het dan evengoed wel trouwens.

powah
09-11-2012, 14:03
mensen

jetta mk1 '82
09-11-2012, 14:06
En als ik op twee wielen door de file ga: mensen die de ruimte bewust dicht gooien zodra ik er aan kom. Meestal past het dan evengoed wel trouwens.

Ik heb dan weer een hekel aan motorrijders die met 40+km en zonder gevarenlicht tussen de file door denken te kunnen racen :screwy:
Er tussen door rijden oke maar die mongolen die zo hard rijden moeten niet zeuren als ze er een keer afgereden worden...

Ebut
09-11-2012, 14:51

Dat is er een voor het nageslacht!

johns
09-11-2012, 15:12
Ik heb dan weer een hekel aan motorrijders die met 40+km en zonder gevarenlicht tussen de file door denken te kunnen racen :screwy:
Er tussen door rijden oke maar die mongolen die zo hard rijden moeten niet zeuren als ze er een keer afgereden worden...

Misdragingen heb je overal. Volgens de gedragscode moet het met beperkt snelheidsverschil (ongeveer 10km/u) en wordt geadviseerd weer in te voegen als de auto's ongeveer 40 rijden. Gevarenlichten hebben lang niet alle motoren en ook dat wordt in de gedragscode afgeraden.

Overigens denken nog steeds veel mensen dat het gedoogd wordt, terwijl het gewoon toegestaan is. Ook wel handig om te weten dat als je een motorrijder van z'n brommert afkegeld, de automobilist in principe aansprakelijk is. Ik rij overigens altijd zo voorspelbaar mogelijk door de file. Niet teveel zigzaggen, niet koste wat het kost door de kleinste gaatjes willen wurmen en vlot maar niet te hard.

johns
09-11-2012, 15:13
mensen

:iamwithst Inderdaad. Akelig volk

ronaroot
09-11-2012, 20:24

"Mensen" ? bij mij komt er maar 1 naam naar boven :D

jetta mk1 '82
10-11-2012, 00:28
"Mensen" ? bij mij komt er maar 1 naam naar boven :D

Sinds kort zijn het er 2... :screwy:

VW Johs
10-11-2012, 08:58
Toch wel gezellig zo'n rommelmarkt sfeertje :cool:

Dat is allemaal niet zo erg , maar dan ook nog voor ieder onderdeeltje een topic starten is erg vervelend :confused:

EnVeeZee
11-11-2012, 23:41
Een "tuner" die afspraken over te leveren producten en bewerkingen niet nakomt. Ben in 't afgelopen half jaar tenminste 10x heen en weer gereden (apeldoorn-angeren) om af te stemmen en te proberen om er beweging in te krijgen. Het lijkt erop dat mijn euro's niet welkom zijn en mijn tijd en brandstof als vanzelfsprekend wordt gezien. Beetje naïef, na zoveel eenzijdige actie had ik wel eerder kunnen bedenken dat het niet goed ging komen.

Dit had ik nooit gepost als er geen 10-tallen mailtjes, belletjes, berichten, bezoeken, niet nagekomen afspraken en liters brandstof voor nodig waren geweest om uit de droom te worden geholpen. Een paar van ieders had ik voor lief genomen :rolleyes:

@Bolku, success met de handel :thumbup:

M1974
12-11-2012, 08:17
Dat de wasboxen allemaal vol modder liggen. De mensen zijn te beroerd om dat even in de goot te vegen.

ewcaddymk1
12-11-2012, 13:06
Dat de wasboxen allemaal vol modder liggen. De mensen zijn te beroerd om dat even in de goot te vegen.
vandaag het zelfde ervaren, stelletje varkens zijn het :mad:

heinz74
12-11-2012, 13:27
dat je tegenwoordig overal word aangesproken met zo'n overdreven Gooi's accent met een nog veel overdevener R..
ik ben zelf een echte Brabo..en spreek ook echt plat dialect Roosendaals ,maar als het moet praat ik gewoon netjes ABN..(al lukt dat niet feilloos,geef ik toe)
Maar soms erger ik me er echt kapot aan aan dat KAK taaltje..het lijkt soms echt zwaar opzet...toch zeker de studerend jeugd en die druipkaarsen van tv

ewcaddymk1
12-11-2012, 14:37
:thumbup: :D

Rick
12-11-2012, 14:54
dat je tegenwoordig overal word aangesproken met zo'n overdreven Gooi's accent met een nog veel overdevener R..
ik ben zelf een echte Brabo..en spreek ook echt plat dialect Roosendaals ,maar als het moet praat ik gewoon netjes ABN..(al lukt dat niet feilloos,geef ik toe)
Maar soms erger ik me er echt kapot aan aan dat KAK taaltje..het lijkt soms echt zwaar opzet...toch zeker de studerend jeugd en die druipkaarsen van tv

Kaerel! :thumbup:

Hahaha, appart slag volk, hoewel ik er wel om kan lachen! :)

Edward
12-11-2012, 15:27
Mijn collega's die bijna een A2 brede streep achter laten in de plee. Kijk even achterom voordat je wegloopt en vervolgens je handen niet wast..... GATVER...zwijnen.

ewcaddymk1
12-11-2012, 15:38
Mijn collega's die bijna een A2 brede streep achter laten in de plee. Kijk even achterom voordat je wegloopt en vervolgens je handen niet wast..... GATVER...zwijnen.
:lmao: 165 getrokken nangkang :D

Sven-GTI
12-11-2012, 19:59
Een grote ergernis (als hij er nog niet tussenstaat) is;

Wanneer net m'n auto helemaal gewassen en gepoetst is, ik helemaal trots een stukje ga rijden. Gaat er iemand voor me z'n hele ruitensproeier reservoir leegsproeien. Al die viezigheid waait over zijn auto tegen de mijne...

En m'n auto is gelijk weer smerig...

EnVeeZee
12-11-2012, 21:00

Wanneer net m'n auto helemaal gewassen en gepoetst is, ik helemaal trots een stukje ga rijden. Gaat er iemand voor me z'n hele ruitensproeier reservoir leegsproeien. Al die viezigheid waait over zijn auto tegen de mijne...

+1, zo onmogelijk herkenbaar

Alberto
18-11-2012, 09:44
ik heb eventueel wel interesse, maar moet ff kijke hoe ik uitkom met het geld deze maand ivm reparaties aan mn auto, dus wil je geen valse hoop geve

Reageer dan ff als je het wel weet :cool:

VW Johs
18-11-2012, 09:50
Koek koek . Zeg dan idd niks

Sjeesbeest
18-11-2012, 10:32
Och zelfs als je iets gratis aanbiedt en afspraken maakt zodat het afgehaald kan worden laten ze niet horen.

Ja dan heb ik het over mensen van dit forum. Het ligt nu gezellig bij de oud ijzer handel :)

sanderz
18-11-2012, 13:44

briefje onder z'n wisser doen "als je net zo neukt als dat je parkeert dan heb ik medelijden met je vrouw"

peter H
18-11-2012, 17:58
Parkeren blijft lastig,
Mijn vriendin heeft een waarschuwing gekregen :screwy:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NJFDUZGX-D.jpg
Vind hem stiekum wel erg stoer

Sjeesbeest
18-11-2012, 18:04
Tijd dat ze de parkeervakken vergroten bij jullie :) zijn niet voorbereid op zo'n amerikaan

The_Maxx
18-11-2012, 18:19
Parkeren blijft lastig,

3 vakken :S hoe krijgt ze dat voor elkaar? zelfs ookal is het een caddilac, dan moet je toch dwars op die 3 plekken staan denk ik dan?

Tip: koop wat kleiners, amerikaanse autos zijn te groot voor europese parkeerplaatsen en wegen. (en mooi vind ik ze ook niet)

Yellowbug
18-11-2012, 18:43

Owww was jij dat :D

sorry :redface:

ewcaddymk1
18-11-2012, 20:11
:lmao: :stick: :chair: lolOwww was jij dat :D

sorry :redface:

peter H
18-11-2012, 21:44
3 vakken :S hoe krijgt ze dat voor elkaar? zelfs ookal is het een caddilac, dan moet je toch dwars op die 3 plekken staan denk ik dan?

Tip: koop wat kleiners, amerikaanse autos zijn te groot voor europese parkeerplaatsen en wegen. (en mooi vind ik ze ook niet)

We hebben een polo en een fiesta naast de cadillac lopen enne ze stond inderdaad dwars om te voorkomen dat er iemand tegen de neus of kont aan reed.
en mooi ja das een kwestie van smaak, bij sommige vw's lopen mij ook de rillingen over de rug :shake:

Richard
18-11-2012, 21:52
Och zelfs als je iets gratis aanbiedt en afspraken maakt zodat het afgehaald kan worden laten ze niet horen.

Ja dan heb ik het over mensen van dit forum. Het ligt nu gezellig bij de oud ijzer handel :)
Heel herkenbaar

B-ram
18-11-2012, 23:00
Parkeren blijft lastig,

als je nou voor 3 vakken betaald dan?

The_Maxx
19-11-2012, 01:07
We hebben een polo en een fiesta naast de cadillac lopen enne ze stond inderdaad dwars om te voorkomen dat er iemand tegen de neus of kont aan reed.
en mooi ja das een kwestie van smaak, bij sommige vw's lopen mij ook de rillingen over de rug :shake:

Tja. normaal parkeren dus. En als je geen schade wilt moet je dus met de fiesta of de polo rijden. Kun je t nog zo'n mooie auto vinden, maar praktisch is het gewoon niet.
Andere optie: verhuis naar amerika :D :tongue:

peter H
19-11-2012, 20:52
Tja. normaal parkeren dus. En als je geen schade wilt moet je dus met de fiesta of de polo rijden. Kun je t nog zo'n mooie auto vinden, maar praktisch is het gewoon niet.
We rijden al zoveel mogelijk met de polo :D
Enne we zitten al te denken om richtingduitsland te verhuizen omdat ik daar werk en ze daar niet zo'n k.tregering hebben

De Pul
19-11-2012, 20:55
wat een waardeloze opmerking.wees blij dat er tegenwoordig nog mensen zijn die niet achter de meute aan lopen te heuen.

Ediejo
19-11-2012, 21:12
We rijden al zoveel mogelijk met de polo :D
Enne we zitten al te denken om richtingduitsland te verhuizen omdat ik daar werk en ze daar niet zo'n k.tregering hebbenJe bent niet de enige die denkt om dit land te verlaten. Hier nog 1. :thumbup:

Rallye
25-11-2012, 12:27
Ik erger me aan sommige op het forum hier.
Mensen die een topic niet goed lezen als je erbij zet vaste prijs en dan met een achterlijk bod komen in je privebericht of mensen als je een onderdeel zoekt je een pm sturen met maar dan moet je wel de hele auto erbij nemen.
Pfffffffffffffffff.

Jammer dat je dat soort gasten niet kunt blokkeren zodat ze je geen pm kunnen sturen.
Misschien een nieuwe optie voor het forum ? :D

wittuh
28-11-2012, 12:00
Het zal vast wel al gezegd zijn hier , maar ik heb een ontzettende hekel aan mensen die op je auto bieden op marktplaats o.i.d. ,Vervolgens stuur je ze een email en wordt er niet meer gereageerd, dus bieding weer verwijderen omdat anders niemand eronder kan bieden.
Heb laatst met de verkoop van me auto 3keer meegemaakt dat ik werd gebeld, dus afspraak maken, ik vervolgens thuis zitten wachten, komt er niemand!!
Nog zelf een sms sturen naar de eventuele koper, en dan niet eens meer een reactie krijgen! :mad:

The_Maxx
28-11-2012, 13:30
wat een waardeloze opmerking.wees blij dat er tegenwoordig nog mensen zijn die niet achter de meute aan lopen te heuen.

You can't take a joke?

Mtdi
28-11-2012, 13:57
Heb bijna nergens last van heb een rood/bruin boekje.

heinz74
28-11-2012, 16:58
Het zal vast wel al gezegd zijn hier , maar ik heb een ontzettende hekel aan mensen die op je auto bieden op marktplaats o.i.d. ,Vervolgens stuur je ze een email en wordt er niet meer gereageerd, dus bieding weer verwijderen omdat anders niemand eronder kan bieden.
Heb laatst met de verkoop van me auto 3keer meegemaakt dat ik werd gebeld, dus afspraak maken, ik vervolgens thuis zitten wachten, komt er niemand!!
Nog zelf een sms sturen naar de eventuele koper, en dan niet eens meer een reactie krijgen! :mad:

ja zeg dat wel..ik doe wel eens wat met modelauto's (1/18)
das al net zo erg..verkoop ik een model met gebreken weer door
zet ik er netjes bij van hoe en wat..voor een belachelijke prijs zowat op verzenden na gratis..
word je gebombardeerd met boden en mailtjes..die beantwoord ik altijd netjes overigens..
krijg je na acceptatie mijnerzijds van die bolsjitmailtjes ..zoals; je hebt het model toch niet uitelkaar gehad?..zoja waarom?..mag hij voor minder ook weg?...kun je hem even vast houden tot de 26e? (geen geld)
heb je nog meer foto's?..wat is je prijs incl verzenden?
mag ik uw adres ter verificatie?..enz enz
e.e.a kan ik best begrijpen bij een CMC model van 300+€..maar bij een Revell Scirroco van 15€?...kom op zeg..
volgende keer pleur ik zoiets gewoon in de container...

wittuh
28-11-2012, 17:13
ja zeg dat wel..ik doe wel eens wat met modelauto's (1/18)
das al net zo erg....

Ja het fatsoensniveau is hier in Nederland voort ver gedaald lijkt wel :screwy:

Audi1981
28-11-2012, 23:06
Dat Zeeland leeg loopt, qua werkgevers, voorzieningen en mensen :redface:

Weet dat het overal crisis is, maar hij komt hier hard aan iig :screwy:

M1974
29-11-2012, 07:58
Dat Zeeland leeg loopt, qua werkgevers, voorzieningen en mensen :redface:

Weet dat het overal crisis is, maar hij komt hier hard aan iig :screwy:
Ja het gaat hard. vorig jaar de Zalco dicht, nu de Thermfos dicht. Beiden grote bedrijven van +400 mensen. waar ook nog zo'n 200 mensen van externe bedrijfjes werkten.
Beter houdt Zeeland Seaports die Verbrugge Terminal niet langer tegen anders verkassen die ook nog naar de Maasvlakte.

ewcaddymk1
29-11-2012, 09:06
Ja het gaat hard. vorig jaar de Zalco dicht, nu de Thermfos dicht. Beiden grote bedrijven van +400 mensen. waar ook nog zo'n 200 mensen van externe bedrijfjes werkten.
Beter houdt Zeeland Seaports die Verbrugge Terminal niet langer tegen anders verkassen die ook nog naar de Maasvlakte.

bij ons hier in de kop van friesland net zo je kan je wel blauw sollliciteren maar waarop ,als er niks is

Audi1981
29-11-2012, 11:35
...nu de Thermphos dicht...

Daar weet ik alles van :redface:

De Pul
10-12-2012, 18:37
foto's in andermans topic posten die niets maar dan ook niets met de geplaatste reply te maken hebben.........

newbee's die advertentie's opgraven die niet gearchiveerd zijn,maar wel voorzien van een reply 'slotje' of 'verkocht'...........en maar vragen,ligt het er nog?

ronaroot
10-12-2012, 21:01
Over foto's gesproken ....
Mensen die adverteren met tdi ombouwen en dan foto's van mijn auto erbij gebruiken :mad:

Iemand een idee of het loont om daar stappen mee te ondernemen ?

Dokter D
10-12-2012, 21:15
Mensen die met de eerste de beste nachtvorst gelijk weer over die f**king elfstedentocht beginnen :eek: Get a life!

VW Johs
10-12-2012, 21:18
Nano simkaart , iphone 5 en de bare service van vodafone .

ewcaddymk1
10-12-2012, 22:14
Mensen die met de eerste de beste nachtvorst gelijk weer over die f**king elfstedentocht beginnen :eek: Get a life!
:goodpost: :rant: :blahblah: :thanks:
heel nederland zit er weer vol van ,en de friezen moeten het eerst nog maar zien.

maar zo'n (frysk)feestje is altijd leuk natuurlijk :D

vdWal.
10-12-2012, 22:41
bestel je 4 mooie van die brede rvs staalband slangenklemmen zijn ze net 1 maatje te klein
word weer opnieuw bestellen dus..

was uit gegaan van de dikte van de kvs slangen met het bestellen van de klemmen
maarjaa de intercooler slangen (had ik kunnen verwachten) zijn net iets dikker

Erik Baas
10-12-2012, 22:47
Mensen die in het Nederlandstalige deel van een forum ineens Engels of Fries gaan schrijven... ;-p

ewcaddymk1
11-12-2012, 00:02
Mensen die in het Nederlandstalige deel van een forum ineens Engels of Fries gaan schrijven... ;-p

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6050

Erik Baas
11-12-2012, 00:03
Oke, dan mag het daar wel van mij. ;-p

EnVeeZee
11-12-2012, 00:05
Vrachtwagens op de linker baan die de flow verneuken. En de zondagsrijders die ze op die baan afremmen om ze er tussen te laten. En de auto's die door die zondagsrijders "bestuurd" worden.

René
11-12-2012, 00:21
Het parkeergedrag van vele mensen tegenwoordig:

http://bin.ilsemedia.nl/m/m1eyssmwb3md.jpg

Ediejo
11-12-2012, 06:32
@ronaroot, een gespekje met de gene die dat doet wil ook nog wel eens helpen.

Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt met computers. Een belg adverterrde met de door mijn gemaakte extreem lian li. Nadat ik afspraak met hem probeerde te maken. kreeg hij door dat ie met de maker van de pc te maken had. Het was toen gauw voorbij die onzin.

ronaroot
12-12-2012, 10:45
@ronaroot, een gespekje met de gene die dat doet wil ook nog wel eens helpen.

Ja was ook mijn idee, heb een (vriendelijke) mail gestuurd om de foto's te wijzigen. Maar tot nu toe (3 dagen later) heeft hij daar geen gehoor aan gegeven.
Vandaag of morgen maar eens een telefoontje plegen :rolleyes:

Jelle-Mk1G60
13-12-2012, 18:34
Mensen die een topic aanmaken met de vraag wat voor "dikke" velgen ze kunnen kopen voor onder hun auto. :screwy:

Waar gaan we naartoe zeg, heb eens een eigen mening en smaak...

Polo1w
14-12-2012, 00:08
Lach me helemaal kapot hier.
Ik irriteer me dagelijks aan de ongelooflijk onlogische constructies die ze bedenken in relatief jonge auto's. Sleutel er dagelijks aan, en kom zoveel domme, ondoordachte, slappe en afbrekende dingen tegen, absurd. En roest op jonge auto's, ook al zoiets onnodigs, had audi in de jaren 80 toch al redelijk onder controle?? Mercedes in de jaren 00 iig niet, met name de vito's en E-klasse's. Gelukkig ben ik geen MB liefhebber..

Polo1w
14-12-2012, 00:18
Ow ja... Irriteer me ook aan de meeste medeweggebruikers, hoge brandstofprijzen, polen, dure wegenbelasting voor mijn bmw, zeurende klanten die maar blijven janken of ik hun auto toch niet 'stiekem' goed kan keuren met bijv 4 gladde banden, pietjeprecieze steekproefcontroleurs vd RDW, verkeerslichten die altijd vlak voor mijn neus op rood gaan, de veel te smalle brug naast mijn huis waar containerschepen met een snelheid van 3cm per minuut onderdoor varen, jallajalla-figuren die maar blijven zeiken over 'iek hal op ssllooop, jij montier, ROT OP!!!
Whaaaah!

Polo1w
14-12-2012, 00:25
Last but not least...
Er 'sochtends achter komen dat de koffie op is.
De hel. Er is niets erger dan dat.
Kan geen klant, rdw'er, verkeerslicht, containerschip, jalljalla tegenop.
Echt niet. Nee echt.
Groeten van de man in de traagste polo van NL, en nee, daar irriteer ik me niet eens aan.

René
14-12-2012, 00:38
ramen krabben....

aan de binnenkant :D

Erik Baas
14-12-2012, 00:48
Wees maar blij dat je daar überhaupt aan toekomt: van mijn brik waren vanmiddag alle drie de deuren dichtgevroren. Ondanks afdrogen/invetten etc. van rubbers, sloten en deurknoppen! :( :( :(

René
14-12-2012, 00:54
Serieus? Als ik daar last van heb, dan smeer ik de rubbers altijd in met vaseline, de sloten spuit ik in met WD40 en de deurklinken haal ik eraf, mechaniek droog spuiten en dan vol in `t vet zetten... :)

heinz74
14-12-2012, 07:59
Lach me helemaal kapot hier.
Ik irriteer me dagelijks aan de ongelooflijk onlogische constructies die ze bedenken in relatief jonge auto's. Sleutel er dagelijks aan, en kom zoveel domme, ondoordachte, slappe en afbrekende dingen tegen, absurd. En roest op jonge auto's, ook al zoiets onnodigs, had audi in de jaren 80 toch al redelijk onder controle?? Mercedes in de jaren 00 iig niet, met name de vito's en E-klasse's. Gelukkig ben ik geen MB liefhebber..

jaa,inderdaad..
dat je eerst vanalles los moet gooien om bij dat laatste schroefje te kunnen ,wat verder helemaal geen functie heeft maar wel los moet
je vervolgens je klauwen openhaald aan vlijmscherp materiaal om er bij te kunnen
raammechanismen van plastic...bevestigingsclipjes die je nooit loskrijgt zonder te beschadigen of breken..
reparatietijdvoorschrift op papier die gemaakt is door iemand die nog nooit in de buurt is geweest bij zo'n auto ,laat staan aan gewerkt heeft..
komt je baas/chef lopen zeiken 'wat duurt het allemaal lang..daar staat maar 2 uur voor'..(deur overbouwen van een Grand Scenic ofzo)

en roest mijn god...schei er over uit..kan ik hele boeken overschrijven,,
dan vergeet je nog een merk...Opel...overzetstukken voor de G Astra toendertijd....een moderne auto van 5 jaar oud toen bijv?...waar gaat dat over?

Aruniq
14-12-2012, 12:13
Het parkeergedrag van vele mensen tegenwoordig:

http://bin.ilsemedia.nl/m/m1eyssmwb3md.jpg

Die heeft teveel naar Flodder gekeken :D

Ergenis: mensen die met darten als ze op achterstand komen over het bord beginnen te klagen... :screwy:

Polo1w
14-12-2012, 12:55
Heinz, schud me de hand!
dagelijkse bron van frustraties, die elke dag langer wordt.
Houd t ook wel weer uitdagend soms, maar dat laatste nutteloze schroefje wat wel los moet is zo herkenbaar!

golfje_295.000
14-12-2012, 16:10
dat de vw dealer schofterige bedragen vragen voor een beurtje voor een caddy, ze maken reclame met vaste prijzen van een caddy van 4 jaar en ouder voor 275 euro. als je een afspraak maakt blijkt t opeens 420euro te kosten. voor 4,5 liter olie en wat filtertjes :screwy:

dan ga ik zelf wel op de oprit liggen

ewcaddymk1
14-12-2012, 16:41
:thanks: zelf een keer gehad bij de seat dealert ,gratis zomer tsjek 1 dag voor de vakantie naar kroatie kom je met een rekening thuis van 600 euries
maar ze stond er weer tip top voor .
en ik heb er nog een gratis seat sport fleeze jas aan over gehouden :rolleyes:

B-ram
14-12-2012, 21:44
Kerst!

De Pul
14-12-2012, 21:49
Kerst!
kerst opzich moet ieder voor zich weten,zolang ik er geen last van heb....maar die eeuwige zeiknummers voor de radio,ik krijg er een kind van:chair:

Tjaap
14-12-2012, 21:53
elk te koop staand schroefje een eigen topic. Misschien moeten we maar eens aan een max aantal verkoop topics per user gaan denken ofzo.

B-ram
14-12-2012, 21:56
kerst opzich moet ieder voor zich weten,zolang ik er geen last van heb....maar die eeuwige zeiknummers voor de radio,ik krijg er een kind van:chair:
whaha het laatste deel van je zin. Whahahaha.

maar ik ben het wel met je eens. En de complete waanzin die bij mensen toeslaat. Ze halen boodschappen alsof er een fuckin hongerwinter aan zit te komen en gaan opeens bij mensen gezellig lopen doen. Mensen die ze de rest van het jaar vervloeken.

jetta mk1 '82
14-12-2012, 21:57
elk te koop staand schroefje een eigen topic. Misschien moeten we maar eens aan een max aantal verkoop topics per user gaan denken ofzo.

En ruim de helft van die bende wil de kliko nog niet eens hebben :screwy:

ronaroot
14-12-2012, 22:05

Inderdaad :thumbup:

Voor dat soort mensen is de rommelmarkt uitgevonden :D

De Pul
14-12-2012, 22:08
whaha het laatste deel van je zin. Whahahaha.

maar ik ben het wel met je eens. En de complete waanzin die bij mensen toeslaat. Ze halen boodschappen alsof er een fuckin hongerwinter aan zit te komen en gaan opeens bij mensen gezellig lopen doen. Mensen die ze de rest van het jaar vervloeken.
idd,hypocrietste kutfeest evar.enige wat ik er leuk aan vind is dat je met zen allen ongegeneerd de pens vol kan vreten,en je in de overige tijd nog wat kan hobbyen.

vdWal.
14-12-2012, 22:11
jaa van mij hoeft dat hele kerst gebeuren ook niet, dat vol vreten is jaar op jaar ook het zelfde..
en indd de eeuwige kerst liedjes komen me ook de strot uit

en als we dan toch met de ergenissen bezig zijn:
het alsmaar hebben over sneeuw! en het is leuk en dit en dat NOT!
en zodra het 1 nachtje vriest met voorruit zicht op meer dat de elf steden tocht weer aan bod komt.. :screwy:

De Pul
14-12-2012, 22:17
en dat zodra het 1 nachtje -1 is geweest en het de volgende dag zeikt van de regen,half NL niet boven de 15km/u komt "want de straat glimt zo,het zal wel spiegelglad zijn"

het:chair:
is:chair:
verdomd:chair:
gewoon:chair:
water!!!!:chair:

ewcaddymk1
14-12-2012, 22:47
het:chair:
is:chair:
verdomd:chair:
gewoon:chair:
water!!!!:chair:
super :lmao: heeeeelemaal gelijk :thumbup:

Yellowbug
14-12-2012, 22:49
Johannes Hype :screwy:

De Pul
14-12-2012, 22:54
Johannes Hype :screwy:
ik vind dat nog wel geniaal eerlijk gezegd.zo goed kan ie niet zingen,maar door de giga achterban gaat ie zeer waarschijnlijk wel winnen.oftewel,het aanwezig zijn van een jury is alleen nog voor de decoratie,zodra de friezen massaal naar de telefoon grijpen voor "hun" johannes...... :D

Yellowbug
14-12-2012, 22:56
ik vind dat nog wel geniaal eerlijk gezegd.zo goed kan ie niet zingen,maar door de giga achterban gaat ie zeer waarschijnlijk wel winnen.oftewel,het aanwezig zijn van een jury is alleen nog voor de decoratie,zodra de friezen massaal naar de telefoon grijpen voor "hun" johannes...... :D
Psies, het gaat niet meer om de kwaliteit, alhoewel hij wel leuk zingt, maar om de hoeveelheid stemmen die de anderen niet krijgen :D

ewcaddymk1
14-12-2012, 23:30
ik zit toch liever met johannes in een feesttent dan in ahoy met leonna :cheers:
ik heb toch liever johannes op een vag meeting te zingen dan leonna op de autorai :shocked:

do you get my point :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

en natuurlijk johannes is frysk en ik ek :tongue:

Yellowbug
14-12-2012, 23:49
ik zit toch liever met johannes in een feesttent dan in ahoy met leonna :cheers:
ik heb toch liever johannes op een vag meeting te zingen dan leonna op de autorai :shocked:

do you get my point :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

en natuurlijk johannes is frysk en ik ek :tongue:
Dat zeg ik, gezelligheid voor kwaliteit, maar geef mij dus maar de anderen van de voice hoor :D

(Maar als limburger snap ik jullie toch niet :tongue: )

ewcaddymk1
14-12-2012, 23:57
(Maar als limburger snap ik jullie toch niet :tongue: )
hoeft ook niet :D

Pascalvd
15-12-2012, 01:17
De Pierburg 2ee carburateur... :drill:
Dan het feit dat het onderdeel wat ik zoek niet meer verkrijgbaar is bij de stealert.
Ik dus een onderdeel van de sloop moet trekken, in de hoop dat die goed is.

En dat ik als het gevroren heeft mijn auto ook van binnen moet krabben. :screwy:

Tjaap
15-12-2012, 12:55
volwassen mannen die the voice kijken.

De Pul
15-12-2012, 13:12
:goodpost:

maar volgens mij ontkomen de meeste er niet aan.....;)

ewcaddymk1
15-12-2012, 16:44
:ass: :D

:goodpost:

maar volgens mij ontkomen de meeste er niet aan.....;)

ik ook niet :redface:

Richard
15-12-2012, 16:47
:ass: :D

ik ook niet :redface:
Ow jawel.. Mooi aan de klus met Marten, zoon op bed en vrouw en dochter voor de voice... :thumbup:

ewcaddymk1
15-12-2012, 17:01
Ow jawel.. Mooi aan de klus met Marten, zoon op bed en vrouw en dochter voor de voice... :thumbup:
ik had mijn pakketje nog niet binnen :mad:

Polo1w
15-12-2012, 22:19
Ik irriteerde me er jarenlang aan dat mijn scirocco geen achterwiel aandrijving had, en mijn bmw's wel. Maakt het rijden zoveel leuker. Freude am fahren...
Mocht ik toch ooit het beste van twee werelden gaan verenigen, dan horen jullie het.

Mtdi
15-12-2012, 22:45
Ik irriteerde me er jarenlang aan dat mijn scirocco geen achterwiel aandrijving had, en mijn bmw's wel. Maakt het rijden zoveel leuker. Freude am fahren...
Mocht ik toch ooit het beste van twee werelden gaan verenigen, dan horen jullie het.
http://www.youtube.com/watch?v=b7NX7usASD8

Polo1w
15-12-2012, 23:35
http://www.youtube.com/watch?v=b7NX7usASD8
Mn ipad kan m niet laden??

Mtdi
16-12-2012, 01:12
Probeer deze.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&ved=0CFkQtwIwCA&url=http%3A%2F%2Fvimeo.com%2F46584620&ei=TRDNUPHhM4WHhQeQkICQDQ&usg=AFQjCNFFLpg_NPsez3tntW4sH3yrxHpKCw&sig2=CNlLo6LfUISlVFLJGq2Lxw&bvm=bv.1355325884,d.ZG4

Polo1w
16-12-2012, 23:48
Probeer deze.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&ved=0CFkQtwIwCA&url=http%3A%2F%2Fvimeo.com%2F46584620&ei=TRDNUPHhM4WHhQeQkICQDQ&usg=AFQjCNFFLpg_NPsez3tntW4sH3yrxHpKCw&sig2=CNlLo6LfUISlVFLJGq2Lxw&bvm=bv.1355325884,d.ZG4
:thumbup: Prachtig!
Ding klinkt net als een zwerm bijen ofzo!
Herinner me dit filmpje ineens van jaren geleden..
4x4 rocco, mooi!

Polo1w
22-12-2012, 00:16
http://www.youtube.com/watch?v=KA8kDSt7tKQ&feature=youtube_gdata_player

ewcaddymk1
22-12-2012, 22:51
dat mensen allemaal filmpjes beginnen te plaatsen in een ergernis topic :screwy:

tim_j
27-12-2012, 20:08
De regen van deze maand, had zo gehoopt op wat sneeuwdagen. En zo is het voor de straatsleutelaars ook geen pretje om wat aan de auto te doen.

De Pul
27-12-2012, 20:16
De regen van deze maand, had zo gehoopt op wat sneeuwdagen. En zo is het voor de straatsleutelaars ook geen pretje om wat aan de auto te doen.
in de sneeuw wel zeker :giggle:

maar het is idd pauperweer.

The_Maxx
28-12-2012, 00:05
:iamwithst

Ik heb dan gelukkig nog een oprit, maar steeds moeten wachten op droog weer is niet echt prettig als je daardoor langer een auto moet lenen... :shake:

Audi1981
27-01-2013, 15:20
Zal ik 2013 dan maar aftrappen? Waar begin ik :rolleyes:

- Mensen die naast je parkeren en gelijk hun telefoon pakken en een foto van je auto maken...als je dan vraagt waarom ze dat doen; "nou als ik straks terug kom en er zit een deuk in m'n rechterdeur, dan heb ik je..."
De beste man reed in een Saab van 1992...:screwy:

- Vrouwen die denken dat je een jo-jo bent; ik-ga-bij-je-weg-oh-nee-toch-niet :mad: (wordt vervolgd...)

- Werkgevers die failliet gaan en curatoren die de boel even komen "redden" :shake:

- Werkgever waar je bij solliciteerd en vervolgens 4 weken onbereikbaar is, net nadat je bij een ander getekend hebt belt ie vrolijk op om te zeggen dat je aangenomen bent, even uitgelegd hoe dat bij mij werkt :cool: (niet zo dus...)

Zo de kop is eraf :D

Steilheck
27-01-2013, 15:25
Zo te lezen is er bij drie mensen de kop eraf ;)

VW Johs
27-01-2013, 21:25
Amen

Dokter D
27-01-2013, 22:28
Punt 2 is simpel uit te leggen: vrouwen zijn niet te volgen :d

ewcaddymk1
28-01-2013, 21:53
en punt 1 :saab word zeldzaam :D

De Pul
28-01-2013, 22:23
Punt 2 is simpel uit te leggen: vrouwen zijn niet te volgen :d
hangt dat in de lucht ofzo?

ronaroot
29-01-2013, 14:12
Mensen die hun signature vol hebben staan met hele verhalen :rolleyes:

Leuk om te laten zien welk vervoersmiddel je op het moment hebt maar die van 1995 tot 2001 hoeven er echt niet allemaal bij lijkt me :wow:

Area51
29-01-2013, 14:31
:thumbup:

Daar zat ik mij vanmorgen ook over te verbazen... waarom niet de signatue beperken tot maximaal 3 regels ?

De Pul
29-01-2013, 14:36
dat is al zo vaak geopperd,totnogtoe zonder succes.soms staat er idd nog net de bloedgroep niet in.:screwy:

heinz74
29-01-2013, 15:28
dat is al zo vaak geopperd,totnogtoe zonder succes.soms staat er idd nog net de bloedgroep niet in.:screwy:

vind ik ook al nergens over gaan...
als ik alle auto's moet neerkwakken die ik ooit gehad heb en nu "SOLD' zijn
dan crashed het forum denk ik..
en feitelijk doet het dat er ook niet meer toe...(al heb ik van sommige wel spijt)...

dubster.be
29-01-2013, 15:48
bij mij staat er gewoon in wat ik nu bezit, dat vindt ik genoeg.

toch aangenaam om te weten wat de personen waar je tegen praat rijden? :)

maar hoeft inderdaad wel geen rij te worden met 'past' cars en wat je er mee gedaan hebt en zo van die zooi :rolleyes:

VWGTI8v
29-01-2013, 16:46

of zon fijne meeuw die je mooie glimmende net gepoetste auto als schijthuis aanziet :shake:

Newskoolratz
29-01-2013, 17:52
mensen die gvd niet weten wat een richtingaanwijzer is!
bij sommige auto's een optie die te duur was :screwy:

jetta91
29-01-2013, 18:11
vind ik ook al nergens over gaan...
dan crashed het forum denk ik..
en feitelijk doet het dat er ook niet meer toe...(al heb ik van sommige wel spijt)...

Aan de andere kant is het wel fijn om te weten wat voor auto's iemand heeft gehad, als ik een probleem heb met mijn auto, en iemand komt met een idee c.q. Oplossing, dan vindt ik het fijn om te weten dat hij/zei dezelfde auto heeft of heeft gehad, omdat hij of zei daar dan ervaring mee heeft, en de mogelijke oplossing dus geen greep uit de lucht is van probeer maar wat... :tongue:

Maar er zijn natuurlijk grenzen idd daar heb je wel degelijk een punt :thumbup:

De Pul
29-01-2013, 18:13
Aan de andere kant is het wel fijn om te weten wat voor auto's iemand heeft gehad, als ik een probleem heb met mijn auto, en iemand komt met een idee c.q. Oplossing, dan vindt ik het fijn om te weten dat hij/zei dezelfde auto heeft of heeft gehad, omdat hij of zei daar dan ervaring mee heeft, en de mogelijke oplossing dus geen greep uit de lucht is van probeer maar wat... :tongue:

goede reden,helaas gaat die in veel [zo niet alle] gevallen niet op.

brabomk1g60
06-02-2013, 20:33
Mijn nieuwste ERGENIS!..........

PAKKET Diensten....

In de afgelopen maanden dingen besteld en/of laten versturen maar of het nu via Post NL ging of DHL, DPD allemaal raken ze me spullen kwijt :mad: zelfs een set remschijven, reden..... niet goed door het sorteer proces gekomen! WTF!!
of iemand verstuurd wat naar me en vervolgens raken ze dat ook kwijt weken lang om het vervolgens ergens terug te vinden en dan maar doodleuk terug te sturen naar de verzender die het vervolgens weer op kan sturen... :mad:

Audi1981
06-02-2013, 20:59
dan crashed het forum denk ik...

Waarom deed je het dan toch? :D :D :D

heinz74
06-02-2013, 21:13
heb ik niet...oh ja ..ik snap hem...hahaha

powah
07-02-2013, 09:29
denk dat het al vaak langs is gekomen maar toch.

Marktplaats volks....om te janken.

De Pul
07-02-2013, 17:44
dat er steeds minder topics komen met interessante auto's/projecten,en steeds meer met ronduit achterlijke vragen:(

robertoal
07-02-2013, 18:44
Denk dat ik weet op welke thread je doelt :D
Toch appart dat mensen eerst vragen en dan pas googlen, probeer dat meestal andersom te doen :rolleyes:

De Pul
07-02-2013, 19:19
Denk dat ik weet op welke thread je doelt :D
Toch appart dat mensen eerst vragen en dan pas googlen, probeer dat meestal andersom te doen :rolleyes:
niet alleen die helaas........

powah
07-02-2013, 20:20
Daar maak ik me ook soms schuldig aan. Ik weet nu eenmaal niet zoveel van auto's als de meeste hier dus ik stel vaak domme vragen voordat ik er gewoon aan begin en iets fout doe. Snap best dat dat voor sommige mensen irritant is aangezien hun die kennis allemaal bezitten.

Waar ik me dan weer aan erger is de reacties wat dan soms in die topics gepost worden. Vrij neerbuigend af en toe.

De Pul
07-02-2013, 20:29
Daar maak ik me ook soms schuldig aan. Ik weet nu eenmaal niet zoveel van auto's als de meeste hier dus ik stel vaak domme vragen voordat ik er gewoon aan begin en iets fout doe. Snap best dat dat voor sommige mensen irritant is aangezien hun die kennis allemaal bezitten.

Waar ik me dan weer aan erger is de reacties wat dan soms in die topics gepost worden. Vrij neerbuigend af en toe.
ik heb het niet over kennisvragen,ik begrijp prima dat niet iedereen alles kan weten,zelf leer ik ook iedere dag.ik doel op topics met vragen die met het inzicht van een kind van 4 beantwoord kunnen worden.

Black Devil
07-02-2013, 22:03
hoeveel mm spoorverbreders moet ik hebben? Het is een Golf 2 :) hahahahahahaha

De Pul
07-02-2013, 22:08
hoeveel mm spoorverbreders moet ik hebben? Het is een Golf 2 :) hahahahahahaha
ik kan er niet om lachen erdem ;)

polo86c
07-02-2013, 22:09
Mijn grootste ergernis is onzin biedingen op Marktplaats .
Heb nou een verlagingssetje er op staan en er wordt gewoon meer dan 100 euro onderboden :(

Tjaap
07-02-2013, 22:13
Mensen die 100 posts, enkel in het verkoopforum, hebben.
En vervolgens in iemands anders topic weten te melden dat het hier wel marktplaats lijkt.

brabomk1g60
07-02-2013, 22:23
dat er steeds minder topics komen met interessante auto's/projecten,en steeds meer met ronduit achterlijke vragen:(

Vragen naar de bekende weg is heel normaal in deze tijd hoor (schijnbaar)
En als ik in sommige build treads kijk snap ik goed dat er niet veel meer bij komt als je naar sommige reacties kijk.

Build treads zijn er niet om discussies te voeren of commentaar te hebben op het werk van de eigenaar of het reposten van de foto's, die treads zijn er om je passie te delen :cool:

De Pul
07-02-2013, 22:34
Vragen naar de bekende weg is heel normaal in deze tijd hoor (schijnbaar)
En als ik in sommige build treads kijk snap ik goed dat er niet veel meer bij komt als je naar sommige reacties kijk.

Build treads zijn er niet om discussies te voeren of commentaar te hebben op het werk van de eigenaar of het reposten van de foto's, die treads zijn er om je passie te delen :cool:
ik had oa heel graag de wederopstanding van ruud's gti door jou hier willen volgen roy......................

brabomk1g60
08-02-2013, 06:33
ik had oa heel graag de wederopstanding van ruud's gti door jou hier willen volgen roy......................

Dat is een bewuste keuze geweest om het niet meteen op het forum te zetten ;)
Maar ze is nog niet klaar iig :D

vdWal.
08-02-2013, 07:23
anders ik inderdaad wel! posten dat ding..

hier een ergenis wat betreft m'n schade reparatie op de station
verzekering heeft een foutje gemaakt die ik dus niet ga betalen

Pascalvd
08-02-2013, 11:26
Oeh, lekker dood lopen ergeren over van alles en nog wat! Heerlijk, heb er ook nog wel een paar...

Mistlampen voeren aan de voorzijde... :rolleyes:
Totaal niet opletten bij een stoplicht, en dan heb ik het niet over 1 stoplicht, maar letterlijk elk stoplicht. :shake:
Mensen zonder enige vorm van rijvaardigheid en bij bochten het presteren om voor de helft op de andere weghelft terecht te komen. :screwy:
Mensen op de autoweg, die er totaal de gedachten niet bijhebben en al half slingerend tussen de lijntjes proberen te rijden. :screwy:

En zo kan ik helaas nog wel even doorgaan...

De Pul
11-02-2013, 23:02
aansluitend op mijn ergernis hierboven,topics met gezeik over banden.iedereen moet tegenwoordig getrokken banden,al zijn de velgen zo smal dat je zelfs 365 kwijt kan zonder aanlopen.als je zo'n hekel aan banden hebt wou ik ook zo cool zijn om ze compleet weg te laten.in de oorlog ging dat ook prima heb ik begrepen......

2H-2H
11-02-2013, 23:07
+1

LRR
12-02-2013, 14:11
Valt me op dat veel nieuwe (vooral) grotere auto's tegenwoordig geleverd worden zonder knipperlichten..........of die vieze vette speknekken in hun pauperbakken denken dat ze God zijn en geven gewoon nergens richting aan.....

Ooh ja, en van de nieuwe serie Clio/Laguna's is de dagrijverlichting irritant fel.

Pascalvd
12-02-2013, 14:14
Ooh ja, en van de nieuwe serie Clio/Laguna's is de dagrijverlichting irritant fel.

Sowieso Renault... Heb je de nieuwe al gezien?

http://static.autoblog.nl/images/wp2013/renault-captur.jpg
:giggle: :lmao: Is toch geen auto? De Renault Captur... Dan doe mij maar een Tiguan :D

B-ram
12-02-2013, 15:35
mensen die gvd niet weten wat een richtingaanwijzer is!
bij sommige auto's een optie die te duur was :screwy:

idd. Ik hang dan altijd op de claxon. Bijvoorbeeld als ik op ze sta te wachten bij een rotonde en ze die dus wel verlaten. Dan kijken ze aan alsof ik een marsmannetje ben...

B-ram
12-02-2013, 15:40
Meriva/agila/wagon r+ rijders....hmpfffaaaargh.

Jelle-Mk1G60
12-02-2013, 15:55
Mongolen die zien dat je met een takel wagen op de baan bent met een wagen op de plateau en 1 in de "bril" volle zwaailichten en flikkerdingen op en toch nog eventjes proberen tussen mijn camion en de geparkeerde autos rijden.... Wacht toch even een minuutje stelletje @%*^$£¥!!!!!!

ewcaddymk1
12-02-2013, 17:16
dat sommige truckers niet even de moeite doen om hun combi in de ronte te slingeren om het ijs van het dak te krijgen , dan hoef ik niet meer te slalommen om een kwart kantemeter ijs te onwijken :screwy:

Rick
12-02-2013, 19:07
dat sommige truckers niet even de moeite doen om hun combi in de ronte te slingeren om het ijs van het dak te krijgen , dan hoef ik niet meer te slalommen om een kwart kantemeter ijs te onwijken :screwy:

Bam, raak!

http://static.autojunk.nl/pictures/2013/0212/092409/image_02.jpg
http://www.autojunk.nl/2013/02/gemakzucht

2H-2H
12-02-2013, 19:56
Heb liever dat de mensen wat meer doorrijden, dan op alles letten in het verkeer, richting aangeven hier, een verkeerd afgestelde lamp daar. Doorrijden mensen doorrijden.

brabomk1g60
12-02-2013, 20:30
Heb liever dat de mensen wat meer doorrijden, dan op alles letten in het verkeer, richting aangeven hier, een verkeerd afgestelde lamp daar. Doorrijden mensen doorrijden.

+1

ewcaddymk1
12-02-2013, 20:33
idd

EnVeeZee
13-02-2013, 21:36
Dat ik een inbreker niet heb betrapt, dat is pas een fucking ergernis. In ieder geval nu al mijn grootste ergernis voor 2013!

:headshot: :drill: :angryv:

vdWal.
13-02-2013, 21:48
hier nog 1..

en dat na het plaatsen van een nieuwe radio na diefstal de versterker ook maar besloot het niet meer te gaan doen..

tim_j
14-02-2013, 13:33
2 x per dag de ruiten krabben :D

Pascalvd
14-02-2013, 14:08
2 x per dag de ruiten krabben :D

Herkenbaar, en in mijn geval ook aan de binnenkant :D

Ediejo
15-02-2013, 18:52
+1 :thumbup:

ewcaddymk1
15-02-2013, 20:39
eigen rechtertje spelen noemen ze dat ook wel eens volgens mij :rolleyes:

brabomk1g60
15-02-2013, 20:50
eigen rechtertje spelen noemen ze dat ook wel eens volgens mij :rolleyes:

Mensen die op de linkse baan komen rijden om dan vervolgens niet in te halen en daar ook blijven rijden die kunnen idd de kleine letters van me kentekenplaathouder lezen als ze tenminste niet verblind worden door me grootlicht.
Ze klagen altijd over bumperklevers maar onnodige linksrijders mogen ze van mij net zo zwaar straffen want ook DAAR komen ongelukken van..

Gino89
18-02-2013, 20:30
Na lang wachten op iets wat je via marktplaats hebt gekocht, en dan blijkt het ook nog kapot te zijn :mad:

En vervolgens de eigenaar op te bellen, en discussie voeren dat het wel heeft gewerkt voordat hij het verstuurde ... :rant:

wittuh
18-02-2013, 22:10
Mijn grootste ergernis op dit moment: VROUWEN
Dat je na 8 jaar relatie zomaar gedumpt wordt :cry:

De Pul
18-02-2013, 22:11
Mijn grootste ergernis op dit moment: VROUWEN
Dat je na 8 jaar relatie zomaar gedumpt wordt :cry:
vrouwen zullen altijd een ergernis blijven,zorg dat je er niet afhankelijk van bent,in welk opzicht dan ook.

wittuh
18-02-2013, 22:50
vrouwen zullen altijd een ergernis blijven,zorg dat je er niet afhankelijk van bent,in welk opzicht dan ook.

Waren gelukkig nog aan het zoeken naar een huis :)
Maare rare wezens die vrouwen, krijg je te horen dat het gevoel niet Meer goed is :(
net of mijn gevoelens niet meetellen...
Maar zal verder het topic er niet mee vervuilen :)

De Pul
18-02-2013, 22:59
Maare rare wezens die vrouwen, krijg je te horen dat het gevoel niet Meer goed is :(
dit topic kun je niet vervuilen,dus lucht je hart zou ik zeggen :D

Dennieg40
19-02-2013, 00:06

Been there, done that! Bijna hetzelfde verhaal. Maar geloof me, je krijgt er heel veel tijd, afleiding en plezier in de hobby voor terug :thumbup:

ewcaddymk1
19-02-2013, 00:59
dit topic kun je niet vervuilen,dus lucht je hart zou ik zeggen :D
2X vertel, pak mijn schouder, huil maar uit, snik nog 1 keertje na en koop er auto bij voor de hobby

en denk dan terug aan een nummer van een goede vriend van mij :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=yE2qN7A7Fk0

Pascalvd
24-02-2013, 14:04
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/45691_453620281377234_1228919952_n.jpg

Foto zegt genoeg toch?.... Wou vandaag de smalle bumpers monteren, kan ik ook vergeten dus.

bouke
24-02-2013, 14:18
Dat ik bij de plus niet mag betalen met een biljet van 200,-

Terwijl er bij de kassa enkel een bordje staat met "wij accepteren geen biljetten van 500,-"

:shake: