View Full Version : Nieuwe ergernis topic
Pages :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Aangezien er werd afgeteld van 3,2,BAM. Denk ik van. Dan moet er nog een 1 komen en dan nog de laatst als sluitingspost. Bovendien is het ongeveer het leukste topic van het forum. En mensen die het niet leuk vinden: Lees het dan gewoon niet!
Ik erger me aan het sluiten van het ergernissen topic :tongue:
ronaroot
28-12-2010, 20:06
Jullie zijn echt geweldig :D :D
dankje man! Ik doe m'n best:D
Ik doe niet eens m'n best.. kan je nagaan :D
Steilheck
28-12-2010, 22:16
Waldorf and Stattler! ;D
Gerard Polo MK2
28-12-2010, 23:51
Stelletje prutsers :d
Gerard Polo MK2
28-12-2010, 23:52
Ik erger me aan mensen die ergenissentopic V2 starten :mad: :rolleyes:
Gaten in de weg door vorstschade :D
Zat met m'n neus op de toeter en m'n asbak pleurde eruit :screwy:
mischatdi
29-12-2010, 00:41
Ik erger mij nog het meest aan toetsenbord helden, oh wat zijn we stoer...
goed, als jullie het nodig vinden het op een volkswagen forum van je af te schrijven... :rolleyes:
maar verbaas je dan niet dat men zich steeds negatiever opstelt in nederland, want je werkt er zelf net zo hard aan mee
Boeie, laat ze lekker heen doen.. wat Bram ook al zegt, je hoeft het niet te lezen. En het staat toch in het Off Topic forum dus het heeft op deze plek niet zo veel met VW te doen (lees: niks). Ik zelf reageer(de) zelf redelijk weinig in het ergernissentopic, maar ik vond het wel erg amusant om sommige mensen helemaal uit hun slof te zien schieten om het een of het ander.
Dat ze bij de tnt een pakketje van me zijn kwijtgeraakt doordat het adres eraf is gegaan... Hoe de fuck ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, want het adres stond op de doosgeschreven. Het gaat in ieder geval nog minimaal 3 weken duren voordat ze het kunnen vinden en dan moet het nog verzonden worden. Degene waar ik het pakketje naar stuur zit dus 2 maanden te wachten. :screwy:
Ik erger me aan bochtrijverlichting op nieuwe auto's en aan mensen die dat zo nodig op hun 15 jaar oude Opel Astra/ VW Golf willen monteren.
Ik erger me aan bochtrijverlichting op nieuwe auto's en aan mensen die dat zo nodig op hun 15 jaar oude Opel Astra/ VW Golf willen monteren.
Ik kan het alleen maar toejuichen :)
Ik kan het alleen maar toejuichen :)
Ja, jij verdient er aan, dan is het logisch. Maar die rommel is echt schijtirritant.
Is wel geinig in de sneeuw, onder de 50KM/h, net een kerstboom!
Wel verrekte handig, zie de ergernis er niet echt in! :D
Maar laten we weer on topic gaan... :D
Bruine strepen die niet uit de pot worden geveegd....
DoriDaan
29-12-2010, 22:17
Brommobielen die GROTER EN BREDER zijn dan een alto of cuore de oude meuk types dus...
Die moeten ze gewoon de hele achterzijde zo maken en dan van dat reflecterende spul.
http://nl.dreamstime.com/de-strepen-van-het-gevaar-thumb4641034.jpg
DoriDaan
29-12-2010, 22:29
verbieden of op het fietspad.. zo als de AROLA´s van 1 meter breed!
Dat mensen bij hun advertentie gelijk zetten; Niet meer nieuw te krijgen!!!!!!!!
Nu ook weer iemand met velgen en dan erbij zetten dat de centercaps niet meer te krijgen zijn :screwy:
999 van de 1000 dingen kun je gewoon nog nw krijgen bij de dealer.
ik erger me aan mensen die 2 posts achter elkaar zetten! Er bestaat ook nog zoiets als een edit knop!
breadfan83
30-12-2010, 18:43
goed, als jullie het nodig vinden het op een volkswagen forum van je af te schrijven... :rolleyes:
maar verbaas je dan niet dat men zich steeds negatiever opstelt in nederland, want je werkt er zelf net zo hard aan mee
Niet zo negatief opstellen, Marc jongeh. :tongue:
Gerard Polo MK2
30-12-2010, 18:51
ik erger me aan mensen die 2 posts achter elkaar zetten! Er bestaat ook nog zoiets als een edit knop!
Dus je ergert je aan mij?!
Gerard Polo MK2
30-12-2010, 18:54
:d
SpiderClass
30-12-2010, 23:32
Mensen die een opel blok in een vw monteren :screwy: :shake:
http://freespace.virgin.net/stu.evans/Mvc-006f.JPG
golf3freak
31-12-2010, 00:12
aan mensen die denken dat ze alles zijn.
breadfan83
31-12-2010, 02:45
Mensen die een opel blok in een vw monteren :screwy: :shake:
http://freespace.virgin.net/stu.evans/Mvc-006f.JPG
Waarom?
Dikke 16v toch. :thumbup:
Het aftellen bij SBS 6.
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...... En dan blijkt het iets heel simpels of gewoons te zijn... flikker toch op!
breadfan83
31-12-2010, 17:57
SBS 6.
Fixed. :D
Ik kan me er ook aan irriteren als mijn voor of achterligger iets niet in de gaten heeft.. bv dat d'r (ga er even vanuit dat het een vrouw is :D) knipperlicht aan staat of laatst had ik dat iemand d'r ruitenwissers op standje Katrina had staan terwijl de zon scheen, ik weet niet maar dat zie je toch :screwy:
jetta mk1 '82
31-12-2010, 19:22
dat d'r (ga er even vanuit dat het een vrouw is :D) knipperlicht aan staat
da's idd echt irritant....
zakenpikkies die onderweg met van alles en nog wat bezig zijn,en daardoor [waarschijnlijk]onbedoeld snelheid verliezen,dit pas doorkrijgen als je er al omheen wil met knipperlicht aan en dan vol op het gas gaan om het verschil weer weg te werken,terwijl jij nog netjes knipperend op de linkerbaan zit.
ga dan ook gewoon door met het voorbereiden van je prinsjesdagspeech,kut.
breadfan83
31-12-2010, 19:40
Ik kan me er ook aan irriteren als mijn voor of achterligger iets niet in de gaten heeft.. bv dat d'r (ga er even vanuit dat het een vrouw is :D) knipperlicht aan staat of laatst had ik dat iemand d'r ruitenwissers op standje Katrina had staan terwijl de zon scheen, ik weet niet maar dat zie je toch :screwy:
:thumbup:
Bij mij komt 't doordat ik gewoon heel erg dwangneurotisch ben met dat soort dingen...
kom je uit de nachtdienst thuis... Denk je wat is het koud hier! Ketel uit gevallen. Geen probleem even doormeten. Blijken 3 sensors kapot. Lekker naar bed en netjes optijd opstaan. Begin je wat rond te bellen om 15.00. Overal het antwoord apparaat. Stelletjes mofo's oud en nieuw vier je s'avonds en s'nachts en niet om 15.00 s'middags....... Lekker zo geen warm water en verwarming tot maandag morgen. Gelukkig heb ik nog een houtkachel in de kamer als backup.
richard-polo
06-01-2011, 08:42
officiele waarschuwing..... :screwy: {ach gossie}
........................................................................................................
ik mag hier niks neerzetten
Mensen die niet gelijk terug mailen als je hun auto wil kopen... Kan ik echt niet tegen als je iets echt wil hebben..
Gelukkig, heeft hij nu wel gereageerd en ga ik vrijdag een golf 1 1.1 uit 1979 ophalen!
Kenneth_polo
31-01-2011, 23:17
ik erger me aan de grijze massa in me hoofd....
Mensen die niet gelijk terug mailen als je hun auto wil kopen... Kan ik echt niet tegen als je iets echt wil hebben..
Gelukkig, heeft hij nu wel gereageerd en ga ik vrijdag een golf 1 1.1 uit 1979 ophalen!
er zijn ook mensen die andere dingen te doen hebben dan de hele dag achter hun computer te zitten stinken!
Hij reageert nu toch en je ben ook nog koper....ergernis van niks dus!
Als je je daar al aan ergert...ga je nog een zwaar leven krijgen!
de Rooij
01-02-2011, 18:42
Ik erger me aan mensen die iets afspreken en het dan niet nakomen. en je er vervolgens iets van zegt zich nog aangevallen voelen ook!!
Gaten in de weg door vorstschade :D
Zat met m'n neus op de toeter en m'n asbak pleurde eruit :screwy:
EENS! ik was afgelopen week in de ardennen, gaten zo diep...zag de bodem niet eens... :mad:
EENS! ik was afgelopen week in de ardennen, gaten zo diep...zag de bodem niet eens... :mad:
De weg van luxemburg naar brussel in de regen... :mad:
Broer Konijn
01-02-2011, 21:46
Wat dacht je van die hoofd en schouders reclame met die irritante tennisser van een raymon sluiter. Aarrrghh :mad:
'Dit smaakt naar gravel, the next level!' Houd u muil aub
nieuwe Fusion scheermesjes reclame...met dat hok van Raffel de voetballert....plastic kop...
GerardMkIIVR6
01-02-2011, 21:54
nieuwe Fusion scheermesjes reclame...met dat hok van Raffel de voetballert....plasticke kop...
Ja met die gebeeldhouwde smoel van haar :thumbup:
Wat dacht je van die hoofd en schouders reclame met die irritante tennisser van een raymon sluiter. Aarrrghh :mad:
'Dit smaakt naar gravel, the next level!' Houd u muil aub
:D :D :thumbup:
zitten idd altijd wel vies irritante reclames tussen.....
golfje_295.000
02-02-2011, 09:56
Ja met die gebeeldhouwde smoel van haar :thumbup:
Hahahaha, dacht dacht ik ook iedere keer
lekker aardbeitje tjop tjop tjop, yoghurt erbij en dan nog de muesly. AAAHHHRRRRRG!
Broer Konijn
03-02-2011, 19:23
Goeiemorgen yoghurt ontbijters dat kan toch veel sneller :thumbup:
jettaracing
03-02-2011, 19:37
Ik dan ook maar even :D , ik ergen me de bulten aan die ;%^%#%^mensen voor me die opeens opmerken dat het mistig is ,en dan ,als ik al een kwartier achter ze rijd , en dan ineens de achtermistlamp aan doen!
En dan ook nog gaan knipperen als ik ze voorbij ga :tongue:
Zoieso mistlampen .. zal wel aan mij liggen maar zelfs tijdje terug toen je echt geen reet zag vond ik al die mistlampen nog irritant.
jettaracing
03-02-2011, 22:12
En dan heb je tegenwoordig ook nog van die peugeot's waar de mistlamp van mee gaat branden als ze de bocht om gaan ,icm het knipperlicht .........
Dan denk ik steeds dat er weer zo'n gast rijd met z'n mistlampen aan waar één stuk van is :D
breadfan83
03-02-2011, 22:16
En dan heb je tegenwoordig ook nog van die peugeot's waar de mistlamp van mee gaat branden als ze de bocht om gaan ,icm het knipperlicht .........
Dan denk ik steeds dat er weer zo'n gast rijd met z'n mistlampen aan waar één stuk van is :D
Niet alleen Peugeot. ;)
Volkswagen, en vele andere merken, hebben datzelfde.
zou net zeggen...alle nieuwe auto's gaan dat krijgen wss. Wel handig, aangezien er nog al veel mensen zijn die hun richting aanwijzer niet gebruiken!
Mistlampen gebruiken vind ik ook vet irritant! Meestal zijn ze ook vet raar afgesteld
Ik zie heel vaak nieuwe polo's van rijscholen enzo met mistlampen aan..of hebben die het stadslicht daaronder zitten? Ziet er niet uit imo!
Volkswagen heeft ze ook, zelfs Skoda's.
Let maar eens op bij die reclame met die schiettent olifant bij dat ziekenhuis.
-EDIT- Broodfan was eerder! :)
Persoonlijk vind ik het wel grappig staan. :redface:
Is met vagcom uit te zetten. Lijkt raar die bochten verlichting, doe dan gewoon beide lampen aan.
Dan is het nut juist weg...
Wat ik nu haat is die auto-correctie op de iPhone.
1982kameiX1
03-02-2011, 23:37
Ik erger me aan bochtrijverlichting op nieuwe auto's .
Ik ook!!! kunnen Koos en die dwerg daar niet een wetje voor schrijven? afschaffen die meuk. vooral op rotondes is het zwaar afleidend!
Koos??
breadfan83
03-02-2011, 23:44
Ik ook!!! kunnen Koos en die dwerg daar niet een wetje voor schrijven? afschaffen die meuk. vooral op rotondes is het zwaar afleidend!
Koos??
Gaat dat spul niet alleen aan als je richting aan geeft? Want dan branden die dingen bij de helft van Nederland toch niet... stel knipperlichtweigeraars.
jettaracing
03-02-2011, 23:45
:goodpost:
FalleNk810i
04-02-2011, 00:42
Altijd slankie reclame met dat irritante wijf :/
breadfan83
04-02-2011, 00:43
The Daily Show, Nederlandse Editie.
Wat 'n ongelofelijk kut programma!!!
Ik vind dat nog wel een leuk programma, al was die van gisteren wat minder..
dagrijverlichting heet dat bram.. heeft mijn aankomende skoda ook( nog 4 weekjes)
Dan is het nut juist weg...
Wat ik nu haat is die auto-correctie op de iPhone.
http://damnyouautocorrect.com/
pm's met alleen;
nummer velgenverbreder
Die beantwoord ik niet eens meer. Rechtstreeks in de prullebak.
Gerard Polo MK2
04-02-2011, 12:00
The Daily Show, Nederlandse Editie.
Wat 'n ongelofelijk kut programma!!!
Wat een drama inderdaad. JJ van der wal...
Audilimburg
04-02-2011, 12:06
Ik erger me eraan dat ik gisteren ben uitgeschakeld voor het Red Bull Crashed Ice championship in Valkenburg!! 2 flinke smakken gemaakt en daardoor geen goede tijd kunnen neerzetten.
Volgend jaar dan maar weer...
breadfan83
04-02-2011, 13:27
http://damnyouautocorrect.com/
Awesome, die site! :lmao:
die tweede link van dat topic wat ik je stuurde staat er vol mee
breadfan83
04-02-2011, 14:07
die tweede link van dat topic wat ik je stuurde staat er vol mee
Ben nog met 't eerste bezig. :D
Broer Konijn
05-02-2011, 21:33
Heb momenteel 5th gear europe ervoor, maar doe mij de reguliere presentatoren maar.. Frank Jacobs (nederlander die engelstalig presenteert) met zijn overduidelijke nederlandse accent :screwy:
Hier erger ik mij aan, of niet soms!, MC!!!
Maar wel ff een verandering in gemaakt.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs305.snc6/181391_1687389476197_1581493957_1533604_6603736_n.jpg
Mister cool at his best.....
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs288.snc6/181650_1687389636201_1581493957_1533605_2571670_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs288.snc6/181600_1687389716203_1581493957_1533606_5888309_n.jpg
Kenneth_polo
06-02-2011, 12:51
zakenpikkies in dikke benzen of bmw's die tijdens wegwerkzaamheden stug 140-150 blijven jagen. levensgevaarlijk die lui....:screwy:
en fransen die denken dat je met een renault espace jezelf er tussen kan wringen terwijl er een ruimte tussen mij en me voorganger net een alto tussen past.....
en nee ik kleef niet:D
breadfan83
06-02-2011, 17:36
Dassen... ik erger me aan dassen.
Lakse dieren.
ik erger me aan broodtrommels met een uitsparing voor een appeltje er in....gewoon geen gezicht. Neem dan een zakje.....
vw dennis
06-02-2011, 18:45
Erger me dood aan de nederlandse commentatoren bij vechtsportgala´s zoals K1.. Totaal niet gepassioneerd in vergelijking met hun engelse collega´s..
ik erger me aan broodtrommels met een uitsparing voor een appeltje er in....gewoon geen gezicht. Neem dan een zakje.....
Haha, je kunt je maar ergens over druk maken natuurlijk :D
en fransen die denken dat je met een renault espace jezelf er tussen kan wringen terwijl er een ruimte tussen mij en me voorganger net een alto tussen past.....
Toevallig precies hetzelfde meegemaakt een paar jaar geleden in Frankrijk :D
Wat een lamstralen! Zitten je ze smekend aan te kijken, rijd je door, krijg je me toch een vuile blik!
-EDIT- Ik erger mij dus mateloos aan Fransen! :thumbup:
breadfan83
07-02-2011, 15:03
Wat een lamstralen! Zitten je ze smekend aan te kijken, rijd je door, krijg je me toch een vuile blik!
Moet je datzelfde eens proberen als je in 'n zwarte Mercedes G Klasse Cabrio zit... wedden dat iedereen je heel braag en netjes voor laat, en niemand je de pas af snijdt? :D
Mercedes G Klasse Cabrio ken ik niet, foto!!!
breadfan83
07-02-2011, 15:30
Mercedes G Klasse Cabrio ken ik niet, foto!!!
Heb toen volgens mij geen foto's gemaakt van de auto waarmee wij onderweg waren, moet ik bij de ex-freundin eens navragen, maar zo eentje was 't:
http://img.autotrader.nl/Mercedes-Benz/G-klasse/Mercedes-Benz-G-klasse-Cabriolet-Benzine-Zwart-001--8176207-Medium.jpg
http://img.autotrader.nl/Mercedes-Benz/G-klasse/Mercedes-Benz-G-klasse-Cabriolet-Benzine-Zwart-006--8176252-Medium.jpg
Leer, stoelverwarming, airco, grootbeeld navi, 3.2 V6, dus niet die kale leger-uitvoering. :D
Lijkt 'n lekker klein compact Jeepie op de foto's, maar wat 'n bakbeest! :eek:
vw dennis
07-02-2011, 15:55
Wat een hok :D
niet zo heel erg fraai nee, ben benieuwd wat Brabus hier mee kan ;)
stukkie er tussen zou hem niet misstaan, oogt een beetje als een proppie
Stoer ding, durf te wedden dat je met vlaggetjes ook wel mensen van jouw rijbaan kan drukken!
http://www.petrolhead.nl/L1000613.JPG
Weet iemand trouwens de afmeting van een G500/G55 xenon koplampen zijn?
Misschien wel stoer om in een Golf 2 te monteren :thumbup:
Maar volgens mij krijg je dan zo'n blije kikker blik op je auto :D
Maar goed: Ik erger mij ook mateloos aan video's die regio gebonden zijn op YouTube! :(
Aan dit soort kutjochies erger ik mij. Wordt tijd dat ze eens aangepakt worden. :mad:
http://www.youtube.com/watch?v=hfOjDqgP15w
Aan dit soort kutjochies erger ik mij. Wordt tijd dat ze eens aangepakt worden. :mad:
Exact, opknopen, doen ze in "eigen" land net zo :thumbup:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/dat_is_niet_jouw_fiets_etc_1.html
Kenneth_polo
07-02-2011, 19:16
toen was ik boos t scheelde 25 cm of hij zat tegen me aan dus ik dacht: ik zal je krijgen vriend, ik rechts ervoor bij en mezelf er weer tussen gepropt voor hem, scheeld nog geen 10 cm..
eigen schuld haha :fingered:
-edit- was met de caddy richting belgie waar ze overigens ook niet kunnen rijden en ook geen fatsoenlijke wegen aan kunnen leggen, weer een nieuwe ergenis
Ha, ik heb laatst een kras op een porsche gezet :) Links in de file, bijna carpoolstrook A1, het komt al los dus ik geef gas, komt een cayenne die denkt dat ie alleen is, propt m in een keer in mn zijkant, had waarschijnlijk niet gedacht dat lelijke auto's een turbo kunnen hebben ;)
niets te zien aan mijn wagen natuurlijk, maar in een zwarte glimporsche staat gauw een kras in een bumper.
Ik heb het afgehandeld met een handgebaar. Ik ga echt nooit meer aan de kant voor mensen die wegdrukken of op t laatst invoegen (te laat vaak). Het heeft mij al wat krassen opgeleverd :D
Waar ik me echt aan erger, ook al 1x goede schade mee gehad... mensen die op meerbaansrotondes de lijntjes en pijltjes niet kunnen volgen. En dan bij het slingeren en baanwisselen niet kijken, je hoort gauw bots...
Kenneth_polo
07-02-2011, 19:30
ja ik had t ook vrijdag, met een audi a6 gloednieuw ik reed op de a28 richting zwolle, daar zijn ze met de weg bezig bij knp hoevelaken ik volg de gele lijntjes, de audi niet, gele lijntjes maken een krul naar links richting de witte lijnen, had hem bij in die audi geritst, die reed dus al op de linkerbaan wat duidelijk aangegeven staat dat dat niet mag :screwy:
achterlijke gladiolen
ik heb het al opgegeven.......driedubbel overgehaald bah,wat een graflijers.
lowrider23
07-02-2011, 20:16
Ik heb ook nog wel iets .. :screwy:
We hebben een rolstoelbus, omdat ik dus in een rolstoel zit .. Geven m'n ouders een beetje gas .. Stukje 150, met achter ons een Astra die zat te bumperkleven, te seinen en nog wat .. Gaan we de snelweg af, we gaan rechtsaf na de rotonde en hij links .. Komt 'ie terug, achtervolgt ons en bij de volgende rotonde konden we 't gras in omdat die zool ons flink snijt en onze bus op haar na mist .. :shake:
Dan denk ik van; Ze zien die sticker toch dat er een rolstoel wordt vervoerd?!
En dan nog zo doen .. Ik snap dat echt niet .. :screwy:
breadfan83
07-02-2011, 20:42
Beetje moeilijk om dan niet meer de tering te krijgen aan die Marokkaanse jeugd hè. :screwy:
Ik wacht nog steeds op de dag dat zo'n groepje kutjochies zoiets doet als ik er bij ben...
andre0511
07-02-2011, 21:54
De laatste tijd erger ik mij groen en geel aan alle reclame waar ik echt niet om vraag.
Op tv is het al niet leuk meer dus ga je je favoriete programma maar kijken op internet,en wat denk je:ook reclame.
Voor het begint,en daarna minstens nog een paar keer tussendoor,zelfs op you tube is het nu ook.
Laten ze de mensheid nou nooit met rust met die manipulerende k.t filmpjes.
En ik erger mij aan die jan jaap van der wal,als ik zijn hoofd zie begin ik al te brullen van ergernis,en ga ik als een briesend paard zoekend naar de afstandsbediening om hem zo snel mogelijk om te zappen.
Wat een achterlijk figuur is dat zeg.
Zo ben mijn frustratie ook weer even kwijt.
sinds ik ziggo HD heb ben ik van de reclames af,kijk wat ik wil zien gewoon later terug,en zonder om de 5 minuten gestoord te worden door geblaat over inlegkruisjes,vetverbranders,wasmiddel,soep en dergelijke bullshit waar ik toch nimmer nooit in geinteresseerd zal raken.
die tijd komt vanzelf Gerben :D :D :D
oja das waar ook,ik transformeer binnenkort naar vrouw:shake:
:d:d
oja das waar ook,ik transformeer binnenkort naar vrouw:shake:
:d:d
wacht maar af kerel :D :D
knarfmk1
07-02-2011, 22:36
wat een heerlijk topic is dit toch :D
ik erger me overigens aan dremels, die k.tdingen houden het nog geen jaar bij me uit, ben nu al aan me 5e toe gelukkig allemaal nog onder garantie :D
Kapot schoppen zulke ratten!
Kenneth_polo
07-02-2011, 22:50
Ik heb ook nog wel iets .. :screwy:
We hebben een rolstoelbus, omdat ik dus in een rolstoel zit .. Geven m'n ouders een beetje gas .. Stukje 150, met achter ons een Astra die zat te bumperkleven, te seinen en nog wat .. Gaan we de snelweg af, we gaan rechtsaf na de rotonde en hij links .. Komt 'ie terug, achtervolgt ons en bij de volgende rotonde konden we 't gras in omdat die zool ons flink snijt en onze bus op haar na mist .. :shake:
Dan denk ik van; Ze zien die sticker toch dat er een rolstoel wordt vervoerd?!
En dan nog zo doen .. Ik snap dat echt niet .. :screwy:
was dat toevallig in hoensbroek? had toen ook ruzie met een astra
anywayz dat ze kleven, moeten ze zelf weten, maar omdat bij een rolstoelbus te doen gaat wel heel erg ver :screwy:
kenteken toevallig?
wat wil je met het kenteken dan,kijken of ie nog apk heeft op rdw.nl?;)
Kenneth_polo
07-02-2011, 22:57
in ieder geval melden aan de politie o.i.d. dat ze die aan moeten pakken ofzo?
Dacht ik het niet!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/graag_gedaan_goudatuig_keihard.html#more
Ergernis Nr. 58766: De overheid.
Kenneth_polo
07-02-2011, 23:26
rick!
hoe zit t met dat tuig bij de ijsbreker?:D
rick!
hoe zit t met dat tuig bij de ijsbreker?:D
Geen idee, laatste keer dat ik er was was met dat "Bouwdorp" Dus dat is al een aantal jaar geleden :D
Kenneth_polo
08-02-2011, 08:47
Haha daar ergerde ik me ook aan, aan bouwdorp. Ik presteerde het altijd om een spijker in me voet te krijgen....
lowrider23
08-02-2011, 09:33
Was in Hoogerheide, West-Brabant! Ik heb geen kenteken kunnen noteren want het ging allemaal nogal snel, haha! Snap ook niet wat zo'n gek bezielt op zo'n moment, zo iemand ziet van buiten ook niet wat ik mankeer .. Maar ja, zulke lui hou je toch altijd denk ik, hebben het al weleens eerder gehad dat er een raar figuur in een volle winkelstraat naast ons kwam rijden met z'n vinger omhoog .. Levensgevaarlijk!
Ik had het vorige week. We hadden op het werk een bus met koppeling eruit. Dus ff op sleeptouw. Zouden we bij een brug op rijden. Schiet de kabel los! Ff stoppen en weer vastmaken niks aan de hand. Dus wij verder. Niet erg snel ging dat omhoog natuurlijk!
KOmen er gewoon 2 auto's vol om ons heen in de bebouwde kom bij een brug op. Geen zicht op wat er van de andere kant komt. Mn collega en ik beide raam op en een vinger omhoog. WTF je ziet toch dat we op sleeptouw zitten o.i.d.
in ieder geval melden aan de politie o.i.d. dat ze die aan moeten pakken ofzo?
zouden ze er wat mee doen denk je?
zouden ze er wat mee doen denk je?
Wordt gewoon op de grote stapel met aangiftes gelegd, helaas! :shake:
there is no such thing as a grote stapel aangiftes ben ik bang voor....
Hekel aan mensen die gigantisch op me bumper kleven, vervolgens boos beginnen te toeteren en seinen en middelvinger opsteken, puur alleen omdat ik langzaam en voorzichtig over een drempel heen moet...(ik rem op tijd af, zodat ze het wel op tijd zien)
verlaagde auto in 't Gooi is een drama :P
dagrijverlichting heet dat bram.. heeft mijn aankomende skoda ook( nog 4 weekjes)
Superb of ocatvia?
fabia :D moet je die Posche platen ook nog Richard ?
Kenneth_polo
10-02-2011, 13:34
there is no such thing as a grote stapel aangiftes ben ik bang voor....
en het archief wordt ook steeds voller....
dat marktplaats me de top 5 valenteinstips toe mailt :stick:
fabia :D moet je die Posche platen ook nog Richard ?
yes! lig alleen plat met de mexicaanse griep
Superb of ocatvia?
combi moccabruin
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/1/Superbmocca.jpg
combi moccabruin
http://www.volksforum.com/albums/files/5/4/1/Superbmocca.jpg
Seeeeeuuu! :wow:
Baalde ervan dat m'n pa een O2 Combi had geleast, Superb zat heerlijk ruim achterin! :D
Het gaat om de bestuurdersstoel en niet om achterin ;)
O2 rijd prima. Eigenlijk vind ik het helemaal niks onder doen voor VW, kwaliteit is ook prima.
Lekker kleurtje Richard. :thumbup:
Het gaat om de bestuurdersstoel en niet om achterin ;)
O2 rijd prima. Eigenlijk vind ik het helemaal niks onder doen voor VW, kwaliteit is ook prima.
Lekker kleurtje Richard. :thumbup:
Tja, 17 jaar en tegen de 2 meter... :screwy:
mij gaat het om de gehele auto..
Als je gewoon realistisch bent dan zijn de andere keuzes die ik had ook erg leuk, maar aanschafprijs van die auto's zijn mijn inziens niet leuk voor de bijtelling: (v70 d5, a6 3.0tdi 335d)
de Skoda verbaasde mij, en is kwa binnenruimte beter dan de audi, volvo en bmw. rijeigenschappen zijn prima en voor het gezin groot genoeg.
heb hem wel volgeladen met het business ambition pakket, xenon etc etc
en zakelijk is dit een zeer geaccepteerde auto.
de civic (oprijdauto) was met alle opties ook een civic fiscaal van 43d euro :eek: , dat zag niemand er aan af
Oja ergernis; spitsrijden :rolleyes:
ja ik had t ook vrijdag, met een audi a6 gloednieuw ik reed op de a28 richting zwolle, daar zijn ze met de weg bezig bij knp hoevelaken ik volg de gele lijntjes, de audi niet, gele lijntjes maken een krul naar links richting de witte lijnen, had hem bij in die audi geritst, die reed dus al op de linkerbaan wat duidelijk aangegeven staat dat dat niet mag :screwy:
achterlijke gladiolen
Haha, telkens als ik daar langskom zie ik precies hetzelfde gebeuren.
Mensen volgen daar de lijnen gewoon niet. :shake:
Ik zag vandaag dat ze de lijnen weer anders hebben gelegd. :)
mensen die op een net ge-upt topic reageren met,is het er nog?
en dan gewoon sterven in stilzwijgen,vraag dan niks als je toch nul belangstelling hebt.
Van het weekend, zag zo'n tjappie rijden in een e36.. het was aan het schemeren en een graad of 4.. had die gap z'n ramen open, zonnebril op, muziek hard aan.. zomer in z'n bol denk ik. Maar om dan gelijk te flaneren alsof het 30+ is .. beetje overdreven.
Sommige moeders met kinderen, denken ze dat ze onsterfelijk zijn?
Erger me nog steeds aan dat werkelijk debiele quoten van een hele rits foto's en dan een smilie of een dom stukje tekst eronder................... :shake:
Op 1 pagina 3 keer dezelfde3 foto's van een rs4 is toch te dom voor woorden.
Erger me nog steeds aan dat werkelijk debiele quoten van een hele rits foto's en dan een smilie of een dom stukje tekst eronder................... :shake:
Op 1 pagina 3 keer dezelfde3 foto's van een rs4 is toch te dom voor woorden.
:goodpost: :thumbup:
mensen die op een net ge-upt topic reageren met,is het er nog?
en dan gewoon sterven in stilzwijgen,vraag dan niks als je toch nul belangstelling hebt.
2x . :thumbup:
En met stip op nummer 2 :
Het gebruik van ;)
breadfan83
15-02-2011, 01:22
Mensen die iets afspreken, niet komen opdagen, en dan nog lopen klagen over het feit dat je ze openbaar te kakken zet.
Dan doe ik 't bij deze extra nog een keer. :D
Mensen die iets afspreken, niet komen opdagen, en dan nog lopen klagen over het feit dat je ze openbaar te kakken zet.
Dan doe ik 't bij deze extra nog een keer. :D
marktplaats volk ... Erg jammer
forum krijt steeds meer van die gasten .
Van mij mogen de regels scherper .
breadfan83
15-02-2011, 16:02
marktplaats volk ... Erg jammer
forum krijt steeds meer van die gasten .
Van mij mogen de regels scherper .
Daarvoor heb ik dus dat feedback topic. ;)
Lady_Jetta
23-02-2011, 18:38
Kleine kleuters die je op de new-kids manier lopen uitschelden terwijl je alleen maar langs loopt met je nichtje.
Zo jong en nu al bedorven :shake:
Flitsers! Nondeju geflitst vanochtend. Normaal altijd netjes rijden daar. Golf richting de apk, dus wilde optijd bij de garage zijn. Daar gaat m'n (hopelijk!)voordelige keuring...
Haastige spoed is zelden.... :D
De reputatie van de Golfjes ben ik een beetje zat.. altans, hoe er door andere weggebruikers op je word gereageerd omdat je in een Golfje rijd. :screwy:
Je bent blijkbaar een mooi object om zo kort mogelijk op te rijden en om voor te sorteren.
Ik rijd altijd agresief dus kan je me altijd afkeurend aankijken :rolleyes: en ik nodig je uit tot sprintwedstrijdjes bij het stoplicht :tongue:
Meerderen die dit gedrag herkennen? :D
stufenheckfahrer
24-02-2011, 23:38
Kleine kleuters die je op de new-kids manier lopen uitschelden terwijl je alleen maar langs loopt met je nichtje.
Zo jong en nu al bedorven :shake:
Hahaha, dan is het te hopen dat ze de vinger-sketch nooit hebben gezien!
Gij ben zeker ook geen maagd meer ofwa?
... gewoon met al de kinderen enzo! :D :D
Sommige moeders met kinderen, denken ze dat ze onsterfelijk zijn?
:thumbup:
chris_vwg60
24-02-2011, 23:46
vorige week ree ik met mijn golfje in een dorp verderop
en toen kwam ik een politiebus tegemoet voordat hij mij voorbij was keek ik in me spiegels ja hoor hij remde en hij draaide om! en een ogenblik later stop politie... ze moesten me rijbewijs hebben.controle
je weet dat alles in orde is en toch is het altijd erg kut als je aangehouden word voor zoiets
de domheid van sommige mensen hier,vragen stellen die zo simpel zijn dat zelfs een kleuter er nog antwoord op kan geven,vragen stellen terwijl er duidelijk iets uitgelegd word begeleid met foto's etc,etc.....en bij 9 van de 10 tref je ook nog een voorsteltopic aan met daarin de tekst 'ik studeer.......'dan vraag ik me toch af hoe ze dat op die universiteiten doen.
vorige week ree ik met mijn golfje in een dorp verderop
en toen kwam ik een politiebus tegemoet voordat hij mij voorbij was keek ik in me spiegels ja hoor hij remde en hij draaide om! en een ogenblik later stop politie... ze moesten me rijbewijs hebben.controle
je weet dat alles in orde is en toch is het altijd erg kut als je aangehouden word voor zoiets
als je eens wilt hoeveel %van de bestuurders in Belgie / Nederland zonder APK, verzekering of rijbewijs rondrijd zou je van verschieten hoor,
ot: mensen die het begrip RITSEN niet kennen :mad:
En als ze het dat toch doen, ritsen ze zo je bumper eraf, pokke Polen! :mad:
breadfan83
26-02-2011, 12:39
Of die niet weten dat je een invoegstrook heeeeeelemaal tot 't einde mag gebruiken. :screwy:
HannoverEdition
26-02-2011, 15:35
mensen die bij een kleeeeiiiin beetje mist hun mistlampen al aan doen!!!!! :shake: :screwy:
f*cking irritant als je daar achter rijdt! :mad:
en als je dan seint als je er (eindelijk) voorbij bent,doen ze hun mistvoorlicht ook nog aan.............oooowwww :screwy:
Voor zover ik weet is mistachterlicht pas bij minder dan 50!!!!!!!!!! meter.te herkennen aan de helft van de tussenruimte bij de hectometeraaltje's aan de rechterkant van de snelweg! en zulke dicht mist hebben we maar zelden in NL...:D
mensen die bij een kleeeeiiiin beetje mist hun mistlampen al aan doen!!!!! :shake: :screwy:
f*cking irritant als je daar achter rijdt! :mad:
en als je dan seint als je er (eindelijk) voorbij bent,doen ze hun mistvoorlicht ook nog aan.............oooowwww :screwy:
Voor zover ik weet is mistachterlicht pas bij minder dan 50!!!!!!!!!! meter.te herkennen aan de helft van de tussenruimte bij de hectometeraaltje's aan de rechterkant van de snelweg! en zulke dicht mist hebben we maar zelden in NL...:D
Dan ben jij gisternacht niet over de Afsluitdijk gekomen... als het daar 10 meter was, dan was het veel.
Maar je hebt gelijk.
Irritanter is dat mensen ook bij helder weer voor mistlampen voeren. Het staat niet stoer en het is vreselijk irritant.
Irritanter is dat mensen ook bij helder weer en in de zomer voor mistlampen voeren. Het staat niet stoer en het is vreselijk irritant.
Dat bedoel ik :thumbup:
De arrogantie waarmee de jongens met dikke auto's reageren op newbies die een doodnormale vraag stellen.. :mad:
Mensen die degene waaronder ze posten quoten......
Mensen die degene waaronder ze posten quoten...... :iamwithst
:D
Kenneth_polo
26-02-2011, 19:24
ik erger me aan gepimped.nl
ik word er gewoon verdrietig van
http://rob.nu/wp-content/uploads/2009/09/facepalm2.jpg
1982kameiX1
26-02-2011, 20:21
ik erger me aan gepimped.nl
ik word er gewoon verdrietig van
ik wist niet van het bestaan van die site.
maar kanonne, daar wordt ik ook een beetje verdrietig van....
jetta mk1 '82
27-02-2011, 16:48
Mensen die degene waaronder ze posten quoten......
da's zeker vervelend :D
da's zeker vervelend :D
absoluut :mad:
breadfan83
27-02-2011, 16:54
Turken die al 36 jaar in Nederland wonen, als derde in de rij staan voor een afgesloten straat achter auto's gevuld met blanke Nederlanders, en het dan alsnog op racisme houden als ook zij niet door mogen.
Ik word zowat van schijtziek van dat soort volk. Die vrouw aan het hek liet onze auto zeker niet door omdat ze naast Turkse vrouwen ook gewoon een mannenhater is? :screwy:
jetta mk1 '82
27-02-2011, 16:57
ze zal wel een chris hater zijn denk ik, maar idd erg kansloos...
breadfan83
27-02-2011, 16:59
ze zal een een chris hater zijn denk ik, maar idd erg kansloos...
Dat sowieso, maar daar kijk ik al niet eens meer van op.
Maar wil je Nederlander zijn, ga het dan niet op je afkomst gooien als het jou wèl goed uitkomt. Als de straat is afgesloten is ie afgesloten, en niet alleen voor Turken!
En ja, ik ga gewoon lekker door met quoten, vind ik veeeeel makkelijker! :D
Dat als er een grapje gemaakt is nog 16 andere mensen hetzelfde grapje maken ..
Dat als er een grapje gemaakt is nog 16 andere mensen hetzelfde grapje maken ..
ook zo vervelend idd.
:tongue:
ook zo vervelend idd.
:tongue:Wat doe je eraan he :giggle:
Wat doe je eraan he :giggle:
:drill: :headshot: zoiets?
http://rob.nu/wp-content/uploads/2009/09/facepalm2.jpg
Tja,
@keneth_polo
Is die website van pimp my ride ofzo :tongue:
Kenneth_polo
28-02-2011, 10:49
@keneth_polo
Is die website van pimp my ride ofzo :tongue:
ja of de afdankertjes van de grote beurt :tongue:
Een product van €160,- op Marktplaats heb staan en er vervolgens vrolijk €75,- wordt geboden, kansloze rukker!
breadfan83
01-03-2011, 15:56
Een product van €160,- op Marktplaats heb staan en er vervolgens vrolijk €75,- wordt geboden, kansloze rukker!
Dat had ik met de Golf.
Wat is de vraagprijs?
-M'n vraagprijs is 950 euro.
Wat is de uiterste prijs?
-Als ie snel weg is, 750, maar lager dan dat ga ik echt niet meer.
Wat vind je van 500 euro?
:screwy:
Hier nog 1 met HTN's op MP voor 1100 euro, wordt er 600 euro geboden :screwy: Stuur dan altyd fyn terug dat ik ze niet per 2 verkoop, zoek t uit hé :thumbup:
Is vervelend ,maar soms kom je als koper zo aan leuke handel
Ja, maar er staat geen mafkees op m'n voorhoofd!
De vraagprijs is 160 euro, ga dan niet 85 euro onder de vraagprijs bieden, ga dan naar eBay...
jetta mk1 '82
02-03-2011, 17:34
Hier nog 1 met HTN's op MP voor 1100 euro, wordt er 600 euro geboden :screwy: Stuur dan altyd fyn terug dat ik ze niet per 2 verkoop, zoek t uit hé :thumbup:
haha dat had ik pas ook op marktplaats, heb de zelfde reactie terug gestuurd ;)
ronaroot
02-03-2011, 18:45
Ik herken het helemaal, meestal als ik zo'n reactie krijg van "voor 250,- kom ik ze vandaag halen" (terwijl de vraagprijs dan het dubbele is)
Geef ik het antwoord:
Prima ik zie je wel komen, mijn adres is:
Jij bent een idiootstraat nr. 36
6464 XD ikdachthetnietdorp
Meestal hoor je dan niks meer terug :D
"vroeger" was het gewoon om 50,- gulden van een setje velgen (als voorbeeld) te krijgen, nu meent iedereen dat het normaal is om 50,- Euro van een setje velgen te krijgen :screwy:
dat is dus g*dverdomme wel even dik het dubbele :(
Gewoon niet laten bieden op MP, als ze het willen bellen ze maar.
mensen die tdi/gti's hebben en ander snel spul die met 60 de snelweg op rijden en ik erachter zit met me 3bak aut jetta die de invoegstrook nodig heeft om snelheid te maken en dat die mensen op het laatste moment ineens vol op het gas gaan en jij maar hopen dat je nog een beetje snelheid krijgt om in te voegen. :rolleyes:
Is toch hetzelfde als hier op het forum.
Je bied velgen aan voor € 175,- en dan pm's met; Voor € 100,- kom ik ze halen want ze zullen wel in de weg liggen.
Heb het al een paar keer gedaan bij dit soort volk--> pm terug met kom ze maar halen, en als ze op de stoep staan--> Ik heb me bedacht, prettige reis terug. :giggle:
1982kameiX1
03-03-2011, 15:48
Ik had laatst mijn vaal roze polo op "speurders" staan voor 950. daar kon natuurlijk wel wat vanaf.. maar oke.. krijg ik een email:
"Ik moet hem nog naar de poetser brengen dus ik bied 500."
heb ik terug gestuurd. je kan hem ook zelf poetsen. voor 750 mag je hem ophalen. :D
vent helemaal geirriteerd. veel teveel geld voor een roze polo.. hahahaha
mensen die tdi/gti's hebben en ander snel spul die met 60 de snelweg op rijden en ik erachter zit met me 3bak aut jetta die de invoegstrook nodig heeft om snelheid te maken en dat die mensen op het laatste moment ineens vol op het gas gaan en jij maar hopen dat je nog een beetje snelheid krijgt om in te voegen. :rolleyes:
Wel een goeie.. gaat ik ook een keer proberen :D
breadfan83
03-03-2011, 17:02
Reken maar, dat als ik daarna de kans krijg er voorbij te komen dat ik dat doe en ze langs de kant zet.
't Schijnt echt taboe te zijn hier in dit land om verdomme eens dat gaspedaal in te trappen. Stelletje vreselijk trage opoes achter 't stuur allemaal.
Mag je wel een keer achter mij aanrijden op de invoegstrook hoor ;)
erger me indderdaart elke dag ook dood aan de trage mensen hier rijden ze op een 100 weg 85 maar bij de 70 stukken wel stug 85 blijven rijden
stufenheckfahrer
03-03-2011, 21:28
Heb jij wel eens van het begrip anticiperen gehoord?
Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden :screwy:
Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat?
Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.
Geen appels met anticiperen vergelijken :D
Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden :screwy:
Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat?
Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.
volgens mij snap je niet helemaal, ik heb niet heel de vluchtstrook nodig want daar mag je niet op rijden ;) . ik heb het over mensen die tot aan het puntstuk 60 rijden en dan pas gas beginnen te geven, en mijn auto is niks mee btw. maar je snapt toch wel dat dat irritant is en anders ben jij zo'n irritante tdi rijder ;)
breadfan83
04-03-2011, 01:20
Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen.
Fijn dat diegene vóór je een snelle auto rijdt en geen last heeft van het feit dat ie met woonerf-snelheid de oprit oprijdt, om op de laatste tien meter op te trekken. Maar zou fijn zijn als ie dan een beetje rekening houdt met die hele stoet auto's achter hem die dat misschien niet kunnen.
Schijnt dat het normaal is dat automobilisten stuk voor stuk denken alleen op de weg te zijn, of dat die twintig auto's achter die zondagsrijder hun rijgedrag moeten aanpassen aan die ene persoon.
Maar goed, ik zal in toekomst ook afremmen bij iedere auto die ik ga inhalen op de snelweg, want het zou maar eens zo kunnen zijn dat ie naar links gaat zonder richting aan te geven, en daar kan ik me best op aanpassen... vind jij. ;)
Op de rijlessen is me anders geleerd, maar goed. Verkeersregels zijn ook niet echt regels, meer... richtlijnen. :screwy:
breadfan83
04-03-2011, 01:20
Geen appels met anticiperen vergelijken :D
HannoverEdition
04-03-2011, 08:04
mensen die in de invissible modus staan hier op het forum :mad:
mensen die in de invissible modus staan hier op het forum :mad:
Mensen die zich ergeren aan dingen waarvan ik het kwade niet kan inzien ;)
maar eh... wat is daar erg aan? dat je niet kan zien of iemand op dat moment online is of niet?? I don't get it.. :confused:
stiekume gluurders zijn het :D
HannoverEdition
04-03-2011, 08:56
Mensen die zich ergeren aan dingen waarvan ik het kwade niet kan inzien ;)
maar eh... wat is daar erg aan? dat je niet kan zien of iemand op dat moment online is of niet?? I don't get it.. :confused:
Ik ERGER mij er gewoon aan,en wou het ff kwijt in het ERGERnistopic :D
zoals Pieter zegt,stiekeme gluurders zijn het :tongue:
Ik ERGER mij er gewoon aan,en wou het ff kwijt in het ERGERnistopic :D
zoals Pieter zegt,stiekeme gluurders zijn het :tongue:
Hoe weet je dan dat ze er zijn? :)
FalleNk810i
04-03-2011, 09:33
HannoverEdition
04-03-2011, 10:26
als er gepost word :D
:goodpost:
Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen.
precies. JIJ, onahankelijk wie er voor je zit.
Of dat nou een dikke gti is zit die ervoor kiest langzaam op gang te komen op de invoegstrook of een zwaarbeladen vrachtwagen, dat moet voor je eigen weggedrag niet uitmaken. Dus netjes afstand houden zodat je daarna wel snelheid kan maken
breadfan83
04-03-2011, 12:27
precies. JIJ, onahankelijk wie er voor je zit.
Of dat nou een dikke gti is zit die ervoor kiest langzaam op gang te komen op de invoegstrook of een zwaarbeladen vrachtwagen, dat moet voor je eigen weggedrag niet uitmaken. Dus netjes afstand houden zodat je daarna wel snelheid kan maken
Hebben we toch verschillende instructies gekregen op onze rijlessen.
Iets met "schakelpunt verleggen" en "tijdig accellereren" staat me bij.
Als je niet sneller kunt, kun je niet sneller, maar om te gaan slapen tot de laatste meter omdat JIJ 't toch wel redt... dat is gewoon aso. Maar dat is al langzaamaan normaal op de wegen in Nederland. :thumbup:
nee hoor, juist met een langzame auto moet je tijdig accellereren.
Maar daarom moet je eerst voldoende afstand houden en zelf de ruimte creeëren om veilig te kunnen rijden (en dus op snelheid in te voegen).
Anticiperen, dat heb je toch ook geleerd mag ik hopen?
Sorry hoor, maar er zijn mensen die rijden met een 65-70 de snelweg op. Dan kan je nog afstandhouden wat je wil, maar dat helpt dan echt niks.
Kun je beter stoppen op de vluchtstrook, eerst even een sigaretje roken. Als je dan invoegen gaat heb je een kleine kans dat je er niet achter zit bij het invoegen :D .
Gewoon gas er op, zo snel mogelijk naar de 120. Invoegen moet op de snelheid die de rest van het verkeer rijd gebeuren. Dan hoeven we bij elke oprit ook niet massaal naar de linker baan omdat er te langzaam ingevoegd word. :screwy:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=1087962#post1087962
ergernis :D
X2 :thumbup:
breadfan83
04-03-2011, 15:21
nee hoor, juist met een langzame auto moet je tijdig accellereren.
Maar daarom moet je eerst voldoende afstand houden en zelf de ruimte creeëren om veilig te kunnen rijden (en dus op snelheid in te voegen).
Anticiperen, dat heb je toch ook geleerd mag ik hopen?
Kun je anticiperen wat je wilt, slaapkoppen horen gewoon niet op de weg thuis, maar in bed. Minimum snelheid is 80, dan ga je niet met 60 doorrijden tot het einde van de invoegstrook. Anticiperen is prima, maar zou fijn zijn als die kloothommel voor me dat ook doet.
Als 't je te snel gaat stap je maar op de fiets. Stelletje ouwe wijven.
Wat bedoel je? :tongue:
Er is geen wettelijke minimumsnelheid, die kloothommel mag op de invoegstrook gewoon 60 rijden
Gelukkig hebben we nog altijd Artikel 5 :D
Het is eenieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt, of kan worden veroorzaakt, of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
art 5 is niet van toepassing, aangezien die kloothommel een (dan wel heel traag, maar nog altijd vergelijkbaar met een vrachtwagen of kever met caravan) versnellende beweging maakte, óp de invoegstrook. Op de snelweg rijdt hij immers netjes 120 (om Sanderz te quoten, hij ging daar op tijd op het gas).
pas eerder op dat je door niet te anticiperen zelf geen art 5 krijgt als je met je trage automaat met 70 de snelweg opkomt ;)
breadfan83
04-03-2011, 15:54
Er is geen wettelijke minimumsnelheid, die kloothommel mag op de invoegstrook gewoon 60 rijden
Op de snelweg is die er wel.
Alleen is die anders dan ik dacht, 60kmh, en niet 80 die ik in m'n hoofd had.
Ik snap niet dat er serieus nog mensen in de bres springen voor dat trage volk op de weg.
Nee, die is er echt niet, ook niet op de snelweg.
En ik probeer hun gedrag niet goed te praten, ik probeer je ervan te overtuigen dat je er beter alert op kan zijn dat er alleen maar kloothommels op de weg zitten en daarop te anticiperen
Je zou eens motor moeten gaan leren rijden. Daar leer je namelijk niet alleen een voertuig besturen zoals met autorijlessen, maar daar leer je je veilig door het verkeer te begeven.
breadfan83
04-03-2011, 16:07
Nee, die is er echt niet, ook niet op de snelweg.
En ik probeer hun gedrag niet goed te praten, ik probeer je ervan te overtuigen dat je er beter alert op kan zijn dat er alleen maar kloothommels op de weg zitten en daarop te anticiperen
Je zou eens motor moeten gaan leren rijden. Daar leer je namelijk niet alleen een voertuig besturen zoals met autorijlessen, maar daar leer je je veilig door het verkeer te begeven.
Als ik niet kon anticiperen had ik dagelijks wel 'n ongeluk. Als ik alleen al kijk naar de knipperlicht weigeraars die opeens ergens afslaan of de auto langs de kant zetten.
En had de minimumsnelheid bij de jongens van de Rijksoverheid opgezocht, maar die weten sowieso nergens wat van. :D
http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/wat-is-de-maximumsnelheid-en-minimumsnelheid-voor-het-wegverkeer.html
Kan en mag, dan is het ook de bedoeling dat je het doet als dat mogelijk is.
Als ik niet kon anticiperen had ik dagelijks wel 'n ongeluk. Als ik alleen al kijk naar de knipperlicht weigeraars die opeens ergens afslaan of de auto langs de kant zetten.
En had de minimumsnelheid bij de jongens van de Rijksoverheid opgezocht, maar die weten sowieso nergens wat van. :D
http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/wat-is-de-maximumsnelheid-en-minimumsnelheid-voor-het-wegverkeer.html
Kan en mag, dan is het ook de bedoeling dat je het doet als dat mogelijk is.
Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
60 km/u, dat reed die kloothommel toch :D
Lady_Jetta
04-03-2011, 16:34
Om even van onderwerp te veranderen.... ;)
Erger me kapot aan buren die geen rekening houden met buren die graag om 23.20u willen slapen omdat de wekker weer om 04.00u gaat! Zo vaak een hint gegeven maar de buur snapt het niet of de buur wil het niet snappen :shake:
breadfan83
04-03-2011, 16:49
60 km/u, dat reed die kloothommel toch :D
Dat zeg ik toch, kloothommel! :D
Alleen is die anders dan ik dacht, 60kmh, en niet 80 die ik in m'n hoofd had.
Gewoon gas geven, je gaat toch ook in die auto zitten om snel ergens te komen. Anders ging je wel met 't OV als je alle tijd had. :D
hoe kan je nou anticiperen als je bij een stoplicht wegrijd voor een oprit en je rijdt er achter en je verwacht dat de persoon voor je snelhied gaat maken(je gaat immers een snelweg op) en vervolgens doen ze dat niet. dan moet ik van sommige mensen hier me gas loslaten om ruimte te laten met het gevolg dat mensen achter ook af moeten remmen :screwy: . omgekeerde wereld.
ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom? :D
Als het te echt te langzaam gaat, dan ga ik er in de kickdown over de vluchtstrook voorbij. Ik betaal immers om gebruik te maken van de wegen, dan ook goed gebruiken :thumbup:
stufenheckfahrer
05-03-2011, 11:56
... en je verwacht dat de persoon voor je snelhied gaat maken
Hij gaat ook snelheid maken, alleen kiest hij/zij daarvoor een ander moment als dat jij zou doen. Niet zijn/haar schuld, jouw inschattingsfout.
Als je achter iemand optrekt bij het stoplicht weet je toch al voordat hij of zij naar de tweede versnelling gaat, welk vlees je in de kuip hebt? Dát is het moment van afstand nemen, waardoor je zelf vloeiender kunt invoegen.
stufenheckfahrer
05-03-2011, 12:03
Anticiperen is prima, maar zou fijn zijn als die kloothommel voor me dat ook doet.
Als degene vóór je anticipeert, doet hij dat door rekening te houden met wat er voor hem gebeurd Chris, als hij rekening moet houden met het feit of er een onkundig persoon achter hem rijdt is het retrociperen ofzoiets :D
Hij gaat ook snelheid maken, alleen kiest hij/zij daarvoor een ander moment als dat jij zou doen. Niet zijn/haar schuld, jouw inschattingsfout.
Als je achter iemand optrekt bij het stoplicht weet je toch al voordat hij of zij naar de tweede versnelling gaat, welk vlees je in de kuip hebt? Dát is het moment van afstand nemen, waardoor je zelf vloeiender kunt invoegen.
bullshit, bij je rijles word je geleerd dat je zodra je de oprit vd snelweg opgaat je snelheid moet maken om dezelfde snelheid te krijgen als de auto's op de snelweg, als diegene voor me rijdt met 60 totaan de daadwerkelijke invoegstrook maakt die persoon een inschattingsfout en niet ik.
maar blijkbaar ben jij de rij-instructeur hier op het forum en ik de domme 18 jarige die net met rijles is begonnen. :rolleyes:
breadfan83
05-03-2011, 13:50
Als degene vóór je anticipeert, doet hij dat door rekening te houden met wat er voor hem gebeurd Chris, als hij rekening moet houden met het feit of er een onkundig persoon achter hem rijdt is het retrociperen ofzoiets :D
Ik ga d'r van uit dat iemand die met 60kmh slapend de oprit van 'n snelweg op kruipt niet al te veel auto's meer vlak voor zich heeft zitten.
't Is niet alsof je tegenmoetkomend verkeer of lossende vrachtwagens kunt tegenkomen, of er opeens 'n kind uit 'n zijstraat kan komen rennen. Je gaat 'n snelweg op, doe dat dan ook snel, zoals je dat op de rijlessen geleerd is.
't Schijnt echt de omgedraaide wereld te zijn. Ik moet wachten aan een rotonde omdat zo'n oetlul geen richting aan geeft als ie de afslag voor mij pakt, en dan krijg ik te horen dat ik naar de stand van z'n wielen moet kijken! :screwy: WTF!!! Geef gewoon richting aan!
Net zoals snelheid maken op de snelweg op te gaan. Doe dat toch gewoon, d'r is geen enkele reden om dat niet te doen, en op de rijles heb je niks anders geleerd gekregen!
Is 't nou zo'n kunst het gewoon te doen zoals 't moet? Blijkbaar.
Maar als ik 150 rij waar ik 120 mag ben ik aso, want dat stoort die traagrijders dan weer.
behoorlijk frustrerend ja....maar wat nog erger is, het mag....minimumsnelheid op de snelweg is 60km/u
breadfan83
05-03-2011, 14:12
behoorlijk frustrerend ja....maar wat nog erger is, het mag....minimumsnelheid op de snelweg is 60km/u
Volgende keer maar eens doen, als we in colonne naar 'n meeting rijden. Ben benieuwd hoeveel kilometer we kunnen maken voor we aangehouden en bekeurd worden.
Volgende keer maar eens doen, als we in colonne naar 'n meeting rijden. Ben benieuwd hoeveel kilometer we kunnen maken voor we aangehouden en bekeurd worden.
Als jij betaald doen we dat volgende keer :tongue:
breadfan83
05-03-2011, 15:35
Als jij betaald doen we dat volgende keer :tongue:
Hoezo betalen?
't Mag toch? ;)
benieuwd hoeveel kilometer we kunnen maken voor we aangehouden en bekeurd worden.
breadfan83
05-03-2011, 15:40
Ja, maar 't mag toch...
Maar zodra 't daarover gaat blijft 't opeens stil van de andere kant. :D
Om ontopic te gaan:
Mensen die iets willen verkopen, maar hun berichtenbox vol hebben zitten!
stufenheckfahrer
06-03-2011, 01:29
Nog veel erger is: da's niet waar!
De minimum toelatingseis voor de autosnelweg is dat je 60km/h moet kunnen rijden. M.a.w. je auto moet minimaal 60km/h kunnen halen, maar je mag langzamer rijden.
Dat lijkt bezopen, en in een normale situatie is het dat ook. Zit je echter in langzaamrijdend verkeer ben je weer blij dat je geen bekeuring krijgt wegens te langzaam rijden.
Voor degene die denkt dat ik langzaam rijden propageer, of truttig invoegen toejuich: nee, ik hou van lekker opschieten, 135/140 km/h is standaard op de snelweg bij mij. Invoegen doe ik ook full throttle waar mogelijk.
Je kunt gewoon weten dat er mensen zijn die het spelletje autorijden niet zo spelen als jijzelf, en daar moet je gewoon rekening mee houden.
In een file is het een ander verhaal ja... maar als jij minder dan 60km/h gaat rijden in normale situatie, dus wanneer de rest 120km/h rijdt, dan krijg je `n boete.
en op 100km/h wegen geldt dat voor 50km/h.
Gevaarlijk rijgedrag noemt men dit.
Ik erger me.. want ik zit op het werk, zo gaar als een klontje na Carnaval,
ik vind het kut dat ik ook niet de maandag en dinsdag vrij heb gepakt :mad:
Ruud_mk1
07-03-2011, 17:00
Ik erger me om 2 bekeuringen voor geen gordel binnen 2 weken.. Ik reed altijd Passat, nóóit een gordel. Nu rijdt ik 3 weken Golf Gti, en ineens letten ze erop. Stelletje misbaksels bij de politie. Ik heb ze maar verteld dat ze beter een bezem en een schep kunnen pakken om al die modder hier van de weg te vegen, da's nog es verbeteren van de verkeersveiligheid..
Jelle-Mk1G60
07-03-2011, 17:09
hah als jullie naar een meeting hier in belgië tuffen zou ik het wel niet proberen want in belgië is het wettelijk verplicht om minimum 70 km/u te rijden op de autosnelweg ;)
Dutch_Jetta_GT
07-03-2011, 23:40
Kan het nu wel in dit ergernissen topic plaatsen,..
Had gisteravond (ofja, nacht eigenlijk,.. 00:45) nog bijna t landelijke nieuws gehaald doordat een of andere malloot in een clownspak zomaar uit t niets de snelweg op kwam rennen,..
Gelukkig 3 baans en het was rustig,.. maar godverdomme ik ben me de pleuris geschrokken.. Stonden op dat stuk nét geen lantaarnpalen meer en ik kon nog net mijn mede weggebruiker ook nog ontwijken.. (Snelheid was "maar" 110KM/h)
Is dit nou t happy carnaval gevoel? F*&%$ it!!!!!!!
The_Maxx
07-03-2011, 23:47
Waar erger ik me aan: CARNAVAL En dat al jaren, maar sinds vandaag nog 10x erger
1. Ze sluiten heel t dorp af voor een stomme stoet. Ik kon met veel moeite bij me eigen huis komen... (en vervolgens was ik helemaal ingesloten)
2. Er rijden om die reden ook geen bussen
3. Praxis was zonder dat het op de site stond, niet om 9 uur dicht, maar veel eerder, waardoor ik dus om half 8 voor een gesloten poort stond....
4. Geluidsoverlast op en top (en dat mag dan allemaal)
5. Overal dronkenlappen die over de straat waggelen/rennen
6. Asocialiteit en gestoordheid is plots toegestaan? Sorry hoor. Stel achterlijke mongolen...
Nou ben ik een geboren limburger, maar als ik de kans krijg om hier weg te gaan, ben ik ook weg. Geen zin in dat gezeik wat hier altijd is met carnaval. En nee dat is niet enkel die 3 dagen, dat is vanaf 11 november al zo. Alleen wordt t vanaf dan elke dag erger en erger...
The_Maxx
07-03-2011, 23:50
Ik erger me om 2 bekeuringen voor geen gordel binnen 2 weken.. Ik reed altijd Passat, nóóit een gordel. Nu rijdt ik 3 weken Golf Gti, en ineens letten ze erop. Stelletje misbaksels bij de politie. Ik heb ze maar verteld dat ze beter een bezem en een schep kunnen pakken om al die modder hier van de weg te vegen, da's nog es verbeteren van de verkeersveiligheid..
Regel 1 als je je auto instapt: Gordel om.
Zo is het mij geleerd, en als je zelf graag door de auto heen vliegt bij een aanrijding, best. Maar vind t dan niet gek als je aangehouden wordt en een bekeuring krijgt..
Nog een ergernis: mensen die weten dat ze fout zijn en dan nog zeuren dat de bekeuring ongegrond is...
A.D GOLF1 1976
08-03-2011, 12:12
Waar erger ik me aan: CARNAVAL En dat al jaren, maar sinds vandaag nog 10x erger
1. Ze sluiten heel t dorp af voor een stomme stoet. Ik kon met veel moeite bij me eigen huis komen... (en vervolgens was ik helemaal ingesloten)
2. Er rijden om die reden ook geen bussen
3. Praxis was zonder dat het op de site stond, niet om 9 uur dicht, maar veel eerder, waardoor ik dus om half 8 voor een gesloten poort stond....
4. Geluidsoverlast op en top (en dat mag dan allemaal)
5. Overal dronkenlappen die over de straat waggelen/rennen
6. Asocialiteit en gestoordheid is plots toegestaan? Sorry hoor. Stel achterlijke mongolen...
Nou ben ik een geboren limburger, maar als ik de kans krijg om hier weg te gaan, ben ik ook weg. Geen zin in dat gezeik wat hier altijd is met carnaval. En nee dat is niet enkel die 3 dagen, dat is vanaf 11 november al zo. Alleen wordt t vanaf dan elke dag erger en erger...
De boot naar Friesland gaat over 10 minuten, als je snel bent haal je hem nog. :D
Gerard Polo MK2
08-03-2011, 12:43
De boot naar Friesland gaat over 10 minuten, als je snel bent haal je hem nog. :D
Nee laat Rutger lekker in limboland, anders moeten we straks een apart ergenistopic voor hem aanmaken in fryslan :D
The_Maxx
09-03-2011, 00:25
gerard, stil jij :tongue:
Agenten in flitsbusjes die je geen voorrang geven op een zeebra, mafkees stond bijna tegen m'n enkel, met z'n T5...
Deuk in trappen, wedden dat ze dan wel stoppen? Zeg je dat je net vooruit stapte :D
The_Maxx
10-03-2011, 17:43
gewoon lopen, als je aangereden wordt sta je wel in de krant ;) plus, politie weer in slecht daglicht. Alleen jammer van je eigen dan. maargoed.
tuurlijk joh,gewoon jezelf laten overrijden voor een beetje aandacht.waarom niet?
breadfan83
10-03-2011, 17:49
De douane.
The_Maxx
10-03-2011, 17:50
gaat niet om de aandacht, maar politie hoort zich net zo goed aan de regels te houden als er geen noodzaak aan zit. Daarbij horen ze eerder een voorbeeldfunctie te vervullen ipv de regels aan hun laars te lappen.
Zebrapad = stoppen als er iemand wilt oversteken.
ja en marokkanen horen geen drugs te dealen,ook niet als er noodzaak aan zit.
ik snap je punt wel hoor....
breadfan83
10-03-2011, 18:17
:d
gaat niet om de aandacht, maar politie hoort zich net zo goed aan de regels te houden als er geen noodzaak aan zit. Daarbij horen ze eerder een voorbeeldfunctie te vervullen ipv de regels aan hun laars te lappen.
Zebrapad = stoppen als er iemand wilt oversteken.
Precies! een aantal jaar geleden hetzelfde meegemaakt in België, toen met de Belgische brandweer, toen had m'n vader even met de chauffeur staan kletsen en uiteraard ook om te vragen of die wat aan z'n ogen mankeerde. :thumbup:
En sterker nog, ik STOND (vandaag) al midden op het zebrapad.
Nog een ergernis: Kunstenaars, even een vloertje leggen van pindakaas:
http://www.hartvannederland.nl/nederland/zuid-holland/2011/kunst-van-pindakaas/
Mafkezen, ga werken ofzo! :mad:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.